otaghak.com
otaghak.com

رزرو و اجاره اقامتگاه بوم ‌گردی

1225 اقامتگاه از 85,000 تومان

اتاقکدرباره اقامتگاه‌های بوم‌گردی

بوم‌ گردی از آن واژه‌های نو و پرطرفدار در حوزه گردشگری است. با اقامت در خانه‌های بوم گردی گویی در جاذبه‌‌ای گردشگری اقامت کرده‌اید. این خانه‌ها که اغلب تاریخی هستند، معماری جذاب و سنتی دارند و حس سفر در زمان را تداعی می‌کنند.

همچنین هدف از احداث اقامتگاه‌های بوم‌ گردی کمک به محیط‌زیست و بهبود زندگی مردم آن منطقه است. در این خانه‌ها زندگی جریان دارد و مردم محلی به دست خودشان غذاهای سنتی و خوشمزه برای شما طبخ می‌کنند.

فرقی نمی‌کند به کدام شهر ایران سفر کنید، شهرهای شمالی یا شهرهای تاریخی، همه و همه اقامتگاه‌های جذابی برای گردشگران محیا کرده‌اند. این اقامتگاه‌ها اغلب دارای قیمتی به‌صرفه هستند و محیطی آرامش‌بخش برای شما فراهم می‌کنند. پس اگر به زندگی مردمان محلی و آشنایی با تاریخ و فرهنگ مقصد سفرتان علاقه دارید، یکی از اقامتگاه‌های بومگردی در بالای همین صفحه را رزرو کنید.

 

ویژگی‌های یک اقامتگاه بومگردی مناسب چیست؟

با انتخاب اقامتگاه‌های بوم گردی در خانه‌ای اقامت خواهید کرد که بافتی کاملا سنتی و سازگار با محیط‌زیست دارد. اغلب این خانه‌ها برای چند صد سال پیش هستند و با حوض، حیات و گلدان‌های شمعدانی حس زندگی در گذشته را یادآوری می‌کنند.

برای اجاره اقامتگاه بوم گردی مناسب، وارد پروفایل اقامتگاه موردنظرتان در بالای همین صفحه شوید. امتیاز، دیدگاه مسافران قبلی، امکانات و قیمت را بررسی کنید و تصاویر اقامتگاه را ببینید. سپس هر کدام از این اقامتگاه‌ها که با اندازه جیب و سلیقه‌ شما و هم‌سفرانتان جور بود، انتخاب و رزرو کنید. به این ترتیب هنگام رسیدن به مقصد یک راست به اقامتگاه بوم گردی خود می‌روید و چند روزی به دور از دغدغه‌های شهری، به سبک قدیمی‌ها زندگی خواهید کرد!

 

چطور برای رزرو اقامتگاه بوم گردی اقدام کنیم؟

برای اجاره اقامتگاه بوم گردی در شیراز، اصفهان، همدان، شهرهای شمالی و جنوبی و... به بالای همین صفحه مراجعه کنید. قیمت و امکانات هر یک از این اقامتگاه‌ها را با هم مقایسه کرده و یک مورد از آن‌ها را برای اقامتی چند روزه انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در روزهای تعطیل به دلیل بالا بودن تعداد گردشگران، ظرفیت اقامتگاه‌های بوم گردی به سرعت تکمیل می‌شوند. به همین علت بهتر است پیش از شروع سفر خیالتان را از بابت جای مناسبی برای ماندن، راحت کنید. سفرتان خوش!

 

اتاقکسوالات متداول