



مشاهده همه تصاویر(14)
سایر اقامتگاههای مشابه در منطقه
برج کهکشان ، در پردیس
دربست
دربست
اقامتگاهی که تمامی امکانات از جمله حیاط، راهروها و... به طور کامل در اختیار مهمان قرار میگیرد.مریم پی ور
بیش از 5 سال میزبان اتاقکدرباره اقامتگاه
امکان پرداخت اقساطی
امکان پرداخت اقساطی از طریق تارا، دیجیپی و ...اطلاعات بنا
87 متر، 1 اتاق، فلت، پارکینگ روبازسرویس خواب
1 تخت دو نفره، 2 سرویس خواب کامل، 2 پتودسترس پذیری
طبقه اول، 15 تا 20 پله، آسانسور داردسرویس بهداشتی و حمام
1 توالت فرنگی، 1 توالت ایرانی، 1 حمام عادیظرفیت اقامتگاه
2 نفر پایه، 2 نفر اضافهبافت و چشم انداز
کوهستان، ییلاقی/ کوهستانی، شهریفضای خواب
هال و پذیرایی یک
کولر آبی
شوفاژ
اتاق خواب یک
تخت دو نفره
کولر آبی
شوفاژ
امکانات اقامتگاه
اجاق گاز
یخچال
سیستم صوتی
تلویزیون
مبلمان
اجاره روزانه و ماهانه برج کهکشان، 87 متر برای 2 نفر به همراه 2 نفر اضافی در شهر پردیس با تضمین بهترین کیفیت و قیمت در اتاقک
آپارتمان مبله باکلیه امکانات شیک مخصوص مهمان های خاص و سخت پسند ،واقع در فاز ۱۱ شهر پردیس منطقه ای خوش آب و هوا دسترسی سریع، به هایپرمارکت، رستوران جنب مجتمع اقامتگاه دارای نگهبانی ۲۴ ساعته، دوربین مداربسته و دارای امنیت کامل میباشد و واحد ضدعفونی و نظافت دائم می شود. بنا 87 متر، در طبقه اول قرار دارد و دارای یک اتاق خواب میباشد. سیستم گرمایشی واحد شوفاژ و سیستم سرمایشی آن کولر آبی میباشد. رضایت مهمان ما برای ما الویت و افتخار هست.موقعیت تقریبی اقامتگاه
آدرس و موقعیت دقیق اقامتگاه، پس از رزرو برای شما ارسال خواهد شد
مراکز نزدیک
پیاده: کمتر از 5 دقیقهبا ماشین: کمتر از 5 دقیقه
پیاده: کمتر از 5 دقیقهبا ماشین: کمتر از 5 دقیقه
محاسبه قیمت
نرخ ورود کودک
تا 1 کودک زیر 3 سال در صورتحساب لحاظ نمی گرددنرخ هر نفر اضافه
500,000 تومانتقویم و نرخ رزرو
مقررات زمانی اقامتگاه
ساعت 14:00 تا 23:00
ساعت 12:00
قوانین اقامتگاه
قوانین میزبان
مقررات لغو رزرو
سختگیرانه
لغو رزرو تا 72 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده
25 درصد کل مبلغ رزرولغو رزرو در کمتر از 72 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده
100 درصد روز هایی که کمتر از 72 ساعت به آنها مانده است + 25 درصد باقی روز هالغو رزرو حین اقامت
100 درصد مبلغ رزرو همان روز و سه روز بعد + 25 درصد مبلغ رزرو روز های باقی ماندهضمانت و گارانتی اتاقک
اتاقک به شما اطمینان میدهد تا اقامتگاهی که رزرو کردهاید را با مشخصات ثبت شده آن در زمان مقرر تحویل بگیرید و وجه واریزی شما نزد اتاقک محفوظ میماند تا درپایان تجربه خوب اقامت با میزبان تسویه شود.ضمانت تحویل و نظافت
نظرات مهمان ها
امتیاز 4.2 از 5
از 8 نظر ثبت شده
62.5%
5
25%
4
0%
3
0%
2
12.5%
1
نظافت و تمیزی
4.1
صحت اطلاعات
4.4
نحوه پذیرش
4.4
ارتباط میزبان
4.4
امنیت محله
4.3
ارزش اقامتگاه
3.8
مریم پی ور
بیش از 5 سال میزبان اتاقک


























































مهرداد
اردیبهشت ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
مرسی واقعا از مهمون نوازی درجه یکتون ، منزل فوق العاده تمیز ، تو شهرک پر از از ارامش و دور از هیاهو ، قطعا بیام تهران همینجارو انتخاب میکنم
پاسخ میزبان
مریم پی ور
سلام خدارو شکر. که راضی بودین و تشکر میکنم بابت نظر لطفتون و بازهم خوشحال میشیم ببینیمتون ،امیدوارم همیشه لایق میزبانی مهمانهایی چون شما محترم و باشخصیت باشیم ..
علی
شهریور ۱۴۰۳
پیشنهاد نکرده
۵۰۰ تومن بیشتر هزینه کنید یه جای دیگه اوکی کنید هر جایی بهتر از اینجاست ،امنیت وجود نداره
پاسخ میزبان
مریم پی ور
متوجه منظورتون از لحاظ امنیت نشدم با دوربین های مداریسته درهرطبقه ونگهبانی ۲۴ساعته وساختمان مسکونی باهمسایه های محترم وموجه ،چه ناامنی برای مهمانتون پیش اومده چونشما که خودتون نبودین
hesam
تیر ۱۴۰۳
پیشنهاد کرده
به نسبت قیمت خیلی خاص نبود
لیلا
اردیبهشت ۱۴۰۳
پیشنهاد کرده
درود فراوان🌹 من برای دوم بود که از این اقامتگاه استفاده میکردم و مثل دفعه قبل همه چی عالی بود تشکر فراوان بابت خوش اخلاقی و رفتار گرم و صمیمی میزبان 🌹🙏🏻
پاسخ میزبان
مریم پی ور
ممنون از اینکه بازهم مارو انتخاب کردید وشما خودتون بسیار باشخصیت و دوست داشتنی هستید که به ماهم نظر لطف دارید .به ما افتخار دادید که تشریف آوردید به امید دیدار
لیلا
بهمن ۱۴۰۲
پیشنهاد کرده
با تشکر از خانم پی ور و همسر گرامیشون🙏🏻🌹 بسیار محترم و خوش برخورد بودن و اطلاعاتی که درباره دسترسی به سوپرمارکت، رستوران و.. و آبشار کمرد دادن، بسیار مفید بود 😊 نظافت برای من خیلی مهم بود که در کل خوب بود. 🙂 از نظر دسترسی و امنیت هم که مشکلی نبود بسیار عالی 👍 تنها چیزی که من رو اذیت کرد این بود که امکان باز کردن پنجره ها وجود نداره و شما به هیچ عنوان نمیتونین نگاهی به بیرون بیندازین.. احتمالا بخاطر اینکه طبقه اول هست و برای امنیت.. 👍 البته که این مورد شخصا برای من اهمیت داشت 😊 در کل همه چی عالی 👍🌹
پاسخ میزبان
مریم پی ور
سلام ممنون از حسن نظر شما و لطفی که به ما داشتین ،درمورد پنجره ها کاش یه تماس کوچولو گرفته بودین تا مشکل برطرف میشد .به خاطر زمستان و خاک ما پنجره رو قفل کرده بودیم .اما کاملا حق با شماست وعذرخواهی
پاسخ میزبان
مریم پی ور
و انشالله بازهم خوشحال میشیم درخدمتتون باشیم و ازاینکه مارو انتخاب کردین بسیار سپاسگزاریم ،ودرضمن من ازسایت خوب اتاقک هم تشکر میکنم بابت مهمانان خوب و با شخصیت که به ما معرفی میکنند تا درخدمتشون باشی
اسحاق
بهمن ۱۴۰۲
پیشنهاد کرده
امنیت خوب بود. تمیز بود. یه مقدار سر و صدا زیاد بود
دنیز
تیر ۱۴۰۲
پیشنهاد کرده
اقامت دلپذیری بود، حتما دفعات بعدی انتخابم خواهد بود
علی
مهر ۱۴۰۰
پیشنهاد کرده
همه چی خوب بود واقعا و من ایرادی ندیدم.