مهمان نواز

خشایار شفازند
عضویت از سه‌شنبه، 6 فروردین 1398

ساکن مازندران- نوشهر

درباره من
این سوئیت بنا به لطف شما مهمانان گرامی به سوئیت آرامش معروف شده و بواسطه مکان دنج و سبزی که دارد موجب رضایت شما دوستان قرار گرفته. این سوئیت بصورت یکماهه در فصل پاییز و زمستان با چهل درصد تخفیف اجاره داده میشود که می‌توانید با پشتیبانی هماهنگ کنید مکان های دیدنی نوشهر 1_ پارک سیسنگان 2_ بازار نوشهز 3_ سد و دریاچه آوید4_ روستای کندلوس 5_ موزه گالری دیدی 6_ تنگ دار 7_ آبشار چلندر 8_ چشمه گردو مهمانان عزیز با توجه به مشکل کرونا با خیال راحت به این سوئیت وارد شوید و از تعطیلات خود لذت ببرید. پس از هر بار خروج مهمان کلیه ملحفه ها وروبالشی ها شسته و سطوح ظرف شوی دستشوی و کاسه توالت و دوش با سفید کننده ضد عفونی میشود. لطفا به نکات نهاده شده توجه تمام بفرمایید. از کشیدن قلیان و سیگار در داخل سوئیت خوداری فرمایید.
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

نظرات کاربران برای این میزبان (144 نظر)

profile-image
N
فروردین 1403
دهنو (نزدیک به دریا)
gold-star 1٫7
بسیار بد بود یه سوئیت خیلی کوچیک بوی دستشویی توی فضای خونه میاد اصلا بهداشتی نبود کابینت ها و تخت مشکل داشت یخچال افتضاح کثیف بود اصلا توصیه نمیکنم
ثبت پاسخ
profile-image خشایار شفازند
green-badgeمیزبان
سلام آقایN از زاهدان برادر عزیز اولا شما پنج نفر بودی نه سه نفر و این سوئیت حداکثر برای چهار نفر نظیف است که شما پنج نفر بودید و اتاق را دیدید و گفتید مشکلی ندارد و فرم تکمیل و امضا کردید!!!!
profile-image
sobhan
فروردین 1403
دهنو (نزدیک به دریا)
gold-star 4٫7
همه چی خوب بود یه کوچه با دریا فاصله داره درکل خوب بود
ثبت پاسخ
profile-image خشایار شفازند
green-badgeمیزبان
خوشحالم راضی بودید و به شما خوش گذشت
profile-image
سجاد
اسفند 1402
دهنو (نزدیک به دریا)
gold-star 4
دسترسی و پارکینگ خوب بود تخت اوکی نبود
ثبت پاسخ

مشاهده نظرهای بیشتر