مهمان نواز

جواد طاهری اصل
عضویت از جمعه، 4 خرداد 1397
درباره من
این کاربر هنوز مطلبی درباره خود ننوشته است
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

نظرات کاربران برای این میزبان (9 نظر)

profile-image
علی
شهریور 1402
گلوسنگ
gold-star 4٫3
جاده خاکی طولانی داشت، آنتن نداشتیم و تو روستا چهار خانوار بیشتر نبود که یه مقدار نگران امنیت بودیم. البته همه موارد رو میزبان در توضیحات اقامتگاه نوشته بود دسترسی به خرید لوازم با توجه به جاده خاکی کوهستانی حدودا ده دقیقه‌ای سخت بود برای افرادی که میخوان یه جایی به دور از صدا و افراد استراحت کنند مناسب هستش
agree نقاط مثبت
circleدنج بودن
circleتمیز بودن اقامتگاه
circleقشنگی روستا در روز
circleبزرگ بودن اقامتگاه
disagree نقاط منفی
circleدسترسی به خرید
circleجاده خاکی
circleنداشتن آنتن موبایل
circleآب گرم حموم مدام قطع میشد
ثبت پاسخ
profile-image جواد طاهری اصل
green-badgeمیزبان
سلام از نقطه نظرات میهمان متشکرم. اولا در سایت درج شده که سه کیلومتر مسیر منتهی به اقامتگاه خاکی است ولی با هر وسیله ای قابل تردد است دوماٌ در روستا چهار خانوار نه بلکه یازده خانوار ساکن هست ثالثا امنیت اقامتگاه تضمینی بوده و تابحال هیچ میهمانی نظری مثل شما نداشته است. آب گرم همیشه موجوده شاید گاز کپسول تموم شده بوده که بایستی از انبار برداشته و تعویض می کردین چون همه کلیدها دست شما بود و در نهایت آنتن دهی موبایل و نداشتن فروشگاه در روستا را در سایت درج کرده بودیم.توصیه می کنم میهمانان گرامی قبل از رزرو حتما سایت را خوب مطالعه کنند.
profile-image
محمد علی
مرداد 1402
گلوسنگ
gold-star 5
همه چیز بسیار عالی بود . از نظافت سرویس های بهداشتی تا وجود همه وسایل مورد نیاز در ویلا . هیچ کمبودی نداشتیم . مسیر کمی سخت و خاکی بود . اما موقعیت ویلا بسیار زیبا بود . مهمان نوازی صاحبخانه عالی بود .
ثبت پاسخ
profile-image جواد طاهری اصل
green-badgeمیزبان
سلام و عرض ادب متشکرم از حسن نظر میهمان بزرگوار انشالله بتونیم میزبان عالی تری برای میهمان عزیز باشیم
profile-image
رعنا
فروردین 1402
گلوسنگ
gold-star 5
با عرض سلام و ادب واحترام نخست از مهمان نوازی جناب طاهری عزیز بسیار سپاسگذاریم. ویلا در محیطی  بسیار دنج و دور از سر و صداست فضایی بکر که صدای شرشر آب از رودخانه و آواز بلبل ها آرامش بخش و بسیار روح انگیز است . امکانات ویلا حداقل برای ۲۰نفر جوابگوست .ویلا دارای دو طبقه بوده و هر طبقه دارای تراسی بسیار زیباست که رو به کوه و رودخانه می باشد . ویلا در محیطی جنگلی بوده که با طی مسافتی می توان به آبشاری زیبا رسید . در نزدیکی ویلا آب چشمه ی گوارا قابل دسترسی است .
ثبت پاسخ
profile-image جواد طاهری اصل
green-badgeمیزبان
سلام از حسن نظر میهمانان عزیز سپاسگزارم میهمان ولی نعمت ما هستند میهمانان متشخص و شایسته ای بودند و ویلا را مثل دسته گل تحویل داده بودند اگر از طرف مجموعه ما قصور و کوتاهی بوده انشالله دفعات بعد

مشاهده نظرهای بیشتر