مهمان نواز

محسن دوستی
عضویت از دوشنبه، 3 تیر 1398

ساکن مازندران- شیرود

میزان پاسخگویی: 100 درصد

درباره من
فارغ التحصیل رشته مکانیک،عاشق طبیعت ، هدف و علاقه ام در زمینه گردشگری علاوه بر کسب درآمد و آشتغال زایی،آشتی دادن هموطنانم با طبیعت و ثبت لحظاتی خوش و به یاد ماندنی است شاید برای خیلیا پیش نیومده باشه که لذت زندگی در باغی آروم و دنج و زیبا تجربه کرده باشند من میخوام این فرصتو برای همه ایجاد کنم
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

نظرات کاربران برای این میزبان (57 نظر)

profile-image
فرهاد
فروردین 1403
مسافر رونا (واحد1)
gold-star 4٫7
درود.در ابتدا جا داره از میزبان تشکر کنیم بابت پیگیری و رفتار محترمانه ایشان.اگر دنبال مکانی تمیز،خانوادگی،سرسبز و به دور از سروصدا هستید قطعاً بهترین گزینه خواهد بود و دسترسی به دریا و جنگل طبق مشخصات درج شده ۱۰ دقیقه میباشد.بی شک اگر عمری باقی باشد مجدد مزاحم جناب دوستی خواهیم شد.
ثبت پاسخ
profile-image
مصطفی
آذر 1402
مسافر رونا (واحد2)
gold-star 3٫8
من طبق نظر دوستان در کامنت ها ویلا را انتخاب کردم اموادر مثبت به شرح زیر است : 1- از نظر تمیزی مورد تایید است و دست میزبان درد نکند 2- سکوت شهری به دور هستید 3- هوای شرجی زیادی ندارد 4- میزبان اجازه استفاده از میوه درختان را میدهد از نظر نکات منفی هم به شرح زیر است : 1- آب شهری ندارد و فقط آب چاه می باشد که حتی تسویه ساده هم نشده است و داخل لیوان شما زردی آن را میبینید 2- ویوی روبرو به دلیل ساخت ساختمان روبرو از دسترس خارج شده و فقط نوک قله را میبینید 3- افراد شاغل یا ساکن در همان ساحتمان رفت آمد زیاد دارند ، به داخل ویلا سرک می کشند و صدای ساخت داشتند . 4- سگ نگهبان با ولگرد دارند که داخل ویلا می آید . دوستانی که میترسند حواسشان باشد . 5- ویلا یک ساعت قبل از رسیدن مهمان ، وسایل گرمایشی را روشن می کند و باعث می شود که روز اول سرد باشد و در فصل زمستان با میزبان هماهنگ شوید که از ظهر بخاری را فعال کند 6- درب ورودی انحصاری ندارد ولی درب ورودی اصلی شهرک را دارد 7- داخل متن آکهی درح شده است که در روستا می باشد به همین دلیل با تجیهیرات کامل بروید که مواد غذایی اطراف آن نیست .
ثبت پاسخ
profile-image
علی
مهر 1402
مسافر رونا (واحد1)
gold-star 5
در کل خوب بود
ثبت پاسخ
profile-image محسن دوستی
green-badgeمیزبان
ممنونم

مشاهده نظرهای بیشتر