مهمان نواز

رهبر همتی
عضویت از جمعه، 18 خرداد 1397
درباره من
این کاربر هنوز مطلبی درباره خود ننوشته است
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

اقامتگاه‌های این میزبان

نظرات کاربران برای این میزبان (41 نظر)

profile-image
یاسر
خرداد 1401
سنتی سرسبز با دیزاین چوبی
gold-star 4٫8
مکانش تمیز و دنج و نظافت سرویس بهداشتی خوب فقط پتو و ملحفه زیاد از لحاظ نظافت جالب نبود و پنجره توری نداشت.
ثبت پاسخ
profile-image رهبر همتی
green-badgeمیزبان
بنده و تیم اتاقک با خونسردی با این مهمان برخورد داشتیم با وجود اینکه ساعت تحویل ملک در سایت قید شده است و بعد از واریزی هم مجدد تماس گرفتیم و این موارد به همراه لوکیشن برایشان ارسال شد ساعت 12 ظهر درب ملک حضور پیدا کردند و گویا از منظر دیگر مشکلاتی داشتند و با لحن خیلی تند با بنده و تیم اتاقک صحبت کردند و تماسهای مزاحمت گونه داشتند و رفتارشان در مجموع دور از انسانیت بوده است امیدوارم از پدیرش خانواده بی انضباط شاهد به ملکهای دیگر با این نظرسنجیها منع شود .
profile-image
امید
اردیبهشت 1401
سنتی سرسبز با دیزاین چوبی
gold-star 5
خیلی خوب بود، تمیز و مرتب بود ممنون از میزبان محترم
ثبت پاسخ
profile-image
رناک
مرداد 1400
با ویو به جنگل و علم کوه
gold-star 3٫2
اطلاعاتی که توی سایت هست کامل و دقیق نیست. اصلا اشاره نشده که بیشتر از ۶ واحد آپارتمان یکجا هست که همه به هم خیلی نزدیکن و سرو صدای زیادی ایجاد خواهد شد. بسیار شلوغ در پارکینگ خراب. برخورد میزبان خوب نبود.
ثبت پاسخ
profile-image رهبر همتی
green-badgeمیزبان
موقعی که شما رفتید راهها کاملا بسته بود و فقط کساییکه مجوز تردد داشتند میتونستند برند که فقط تو مجموعه شما بودید درب ریموت محوطه کاملا سالم بوده به دلیل اینکه برقها در کل ایران چندین ساعت در ایران در طول روز میرود رو این موضوع درب با ریموت تو اون چند ساعت باز نمیشد که باز سرایرارم درب را باحالت دستی تو این بازه هر تایمی که گفتید درب چند تنی را برایتان باز کرده است در لحظه رزرو هم صحبتی عیر از این نبوده که جاده ها بسته است اگر مجوز دارید و مطمعن هستید از مسیر گذر میکنید اقدام نمایید و ما بر طبق اگاهی کامل شما رزرو را میپذیریم و ملک را نگه میداریم .

مشاهده نظرهای بیشتر