محمد حسین حسینی
عضویت از چهارشنبه، 13 شهریور 1398

ساکن یزد- یزد

زمان پاسخگویی: 25 دقیقه

میزان پاسخگویی: 100 درصد

درباره من
اقامتگاه بومگردی ایساتیس یزد با قدمت حدود 200 سال با مجوز اداره میراث فرهنگی با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی دربستی کامل منزل در اختیار مسافرین عزیز سوییتهای یک خوابه و دوخوابه در چند نقطه مختلف شهر یزد موجود است .
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

نظرات کاربران برای این میزبان (24 نظر)

profile-image
امید
فروردین 1403
مبله همکف فاطمیه
gold-star 2٫3
زیرزمین بود و اصلا ب درد ۶نفر نمیخوره ما راضی نبودیم
ثبت پاسخ
profile-image
فرناز
اسفند 1402
ایساتیس
gold-star 4
همه چیز خوب بود . فقط اقامتگاه کوچک بود.
ثبت پاسخ
profile-image
مرتضی
بهمن 1402
ایساتیس کویر
gold-star 2٫2
با سلام و وقتر بخیر در کل برخورد و رفتار میزبان اصلا خوب و مناسب نبود و در مورد خود اقامتگاه نکات مثبت و منفی به شرح ذیل است: نکات منفی: ۱. تشک تختخواب ها اصلا مناسب نبود و فنرش بیرون زده بود به طوری که نمیشد روی آن خوابید. ۲. سطل آشغال برای سرویس دستشویی و اشپزخانه نداشت. ۳. با توجه به قیمت اقامتگاه اصلا مقرون به صرفه نبود. ۴. از مایع ظرفشویی به جای مایع دستشویی استفاده شده بود. ۵. نوشته شده بود دارای ۴ اتاق خواب . درصورتی که کلا دو اتاق تو در تو هستش که به صورت جداگانه ۴ اتاق امکان استفاده ندارد. ۶. از درها خیلی سرما میومد و اتاق ها شبها سرد بود و باد داخل اتاق میومد. ۷. اشپزخانع در زیرزمین بود و پله خور بود که در توضیحات گفته نشده بود. برای افرادی که پا درد دارند سخته که رفت و آمد کنند. نکات مثبت: ۱. حیاطش قشنگ بود ۲. محله دارای امنیت بود و ماشین در کوچه پارک میشد.
disagree نقاط منفی
circleدر کل برخورد و رفتار میزبان اصلا خوب و مناسب نبود و در مورد خود اقامتگاه نکات مثبت و منفی به شرح ذیل است: نکات منفی: ۱. تشک تختخواب ها اصلاذمناسب نبود و فنرش بیرون زذه بود به طوری که نمیشد روی آن خوابید. ۲. سطل آشغال برای سرویس دستشویی و اشپزخانه نداشت. ۳. با توجه به قیمت اقامتگاه اصلا مقرون به صرفه نبود. ۴. از مایع ظرفشویی به جای مایع دستشویی استفاده شده بود. ۵. نوشته شده بود دارای ۴ اتاق خواب . درصورتی که کلا دو اتاق تو در تو هستش که به صورت جداگانه ۴ اتاق امکان استفاده ندارد. ۶. از درها خیلی سرما میومد و اتاق ها شبها سرد بود و باد داخل اتاق میومد. ۷. اشپزخانع در زیرزمین بود و پله خور بود که در توضیحات گفته نشده بود. برای افرادی که پا درد دارند سخته که رفت و آمد کنند.
circleتشک های مسافرتی گذاشته شده بود که خیلی صاف شده بود و مثل پتو نازک و سفت بود که وضعیت مناسبی نداشت.
ثبت پاسخ
profile-image محمد حسین حسینی
green-badgeمیزبان
با سلام خدمت میهمان عزیز با توجه به اینکه میهمان عزیز اقامتگاه را برای ۴ نفر رزرو و ۱۰ نفر می خواستند داخل اقامتگاه شوند و هزینه دیگری پرداخت نکنند موجب نارضایتی ایشان و انتظار هتل ۵ ستاره را داشتن .

مشاهده نظرهای بیشتر