محمدرضا آل اسحاق
عضویت از پنجشنبه، 19 دی 1398

ساکن قم- قم

درباره من
مهندس کامپیوتر هستم و مدیرعامل شرکت نرم افزاری که به دلیل علاقه به صنعت گردشگری در این زمینه سرمایه گزاری کرده، مهمانپذیر علی بابا را طراحی و احداث نمودم. بهره برداری و مدیریت آن را نیز بر عهده دارم. هدف و آرزوی قلبی من کسب رضایت مهمانان عزیزمان می باشد.
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

اقامتگاه‌های این میزبان

نظرات کاربران برای این میزبان (105 نظر)

profile-image
حسن
مهر 1402
علی بابا(اتاق سه نفره)
gold-star 1
با سلام.دوستان لطفا قبل از شروع رزرو خوب مطالعه کنید.قم کوچه پس کوچه هستش و پیدا کردن آدرس کار حضرت فیل هم نیست
ثبت پاسخ
profile-image
مجید
شهریور 1402
علی بابا(اتاق چهار نفره)
gold-star 5
از نظر نزدیکی به حرم عالی بود و امکانات اتاق برای استراحت کافی هست و اگر کسی قصد پخت و پز داره گاز خوراک پزی داخل اتاق نداره در کل من راضی بودم
ثبت پاسخ
profile-image
مصطفی
خرداد 1402
علی بابا(اتاق دو نفره شماره 105)
gold-star 5
من از نرم افزارهای مسیریاب برای ورود به هتل استفاده کردم که بخاطر عدم شناسایی محل ، کلی سرگردان شدم. لازم بود با ارسال لوکیشن، اعلام بشه که اون کوچه های تنگ و باریک توسط مسیریاب ها شناسایی نمیشه تا مسافر آواره نشه. برخلاف توضیحات مندرج، چیزی بنام آشپزخانه ی مرکزی وجود نداره و به من گفتن غذامو روی سماور لابی داغ کنم! قفل حمام و دسشویی خراب بود و موقع حمام، باید مراقب باشی کسی داخل نشه! یخچال در عکس کاملا بی استفاده و کثیفه. البته تو امکانات هم درج نشده بود. سرو صدای اتاق های مجاور به اتاق خیلی زیاده. تو توضیحات حرف از آرامش و اینا زده که واقعا خنده داره. صدای خانم های محترم عرب مجاور حتی نیمه شب هم قطع نمیشد. حتی یه مهر هم تو اتاق نبود و باید از لابی مهر میاوردم!
ثبت پاسخ

مشاهده نظرهای بیشتر