محمد جعفری
عضویت از چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399

ساکن مازندران- رامسر

درباره من
این کاربر هنوز مطلبی درباره خود ننوشته است
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

نظرات کاربران برای این میزبان (13 نظر)

profile-image
حمید
اردیبهشت 1403
خانه باغ لترنسا با جکوزی
gold-star 5
کیفیت عالی بود و راضی بودم
ثبت پاسخ
profile-image
مجتبی
فروردین 1403
خانه باغ لترنسا با جکوزی
gold-star 5
بنده به عنوان یک همشهری پیشنهاد میکنم در زندگیتون یک بار امتحانش کنيد. واقعا به ذوق و سلیقه صاحب و دست‌اندرکاران این ملک خسته نباشید عرض میکنم.
ثبت پاسخ
profile-image
معصومه
اسفند 1402
خانه باغ لترنسا با جکوزی
gold-star 5
پاسخگویی و پیگیری میزبان خوب بود. پیداکردن مسیر راحت بود خود میزبان توی مسیر راهنما گذاشته بودند و این خیلی کمک‌کننده بود. اقامتگاه خیلی تمیز بود. طراحی اقامتگاه جذاب و زیبا بود و تلاش برای حفظ بوم‌زیست منطقه و توجه به گردشگری پایدار توسط میزبان جای تقدیر داره. (اینکه سطل آشغال تر و خشک جدا بود و کلا مواد اضافی توی اقامتگاه و خود دیزاین زیاد استفاده نشده بود.) به ساده و زیبا بودن توجه شده بود. ویوی اقامتگاه که خیلی عالی بود. تقریبا تو بالاترین قسمت منطقه‌اس همچین تجربه‌ای رو کمتر جایی میشه دید. اگه دنبال یه جای تمیز و آرامش و سکوت محض و زیبایی هستین حتما اینجا رو پیشنهاد می‌کنم. جکوزیش رو هم حتما تجربه کنید. تراسش هم که فوق‌العاده‌اس. کلا آدم دوست نداره این اقامتگاه رو ترک کنه... سعی کنین دو شب بمونین. برین حتما منطقه اطراف رو ببینین! قلعه مارکوه نزدیکه و همچنین جنگل دالخانی. اینجا به رامسر هم نزدیکه می‌تونین راحت رفت‌وآمد کنین. کلا پیشنهاد می‌کنم اینجا رو تجربه کنید و از میزبان هم بابت خلق چنین تجربه‌ای برای مهمان‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم باانگیزه به کارشون ادامه بدن.
agree نقاط مثبت
circleویو
circleتمیزی اقامتگاه
circleپیگیری میزبان
circleطراحی
circleرنگ‌های به‌کاررفته در طراحی
circleجکوزی
circleسرویس بهداشتی
circleتراس
ثبت پاسخ
profile-image محمد جعفری
green-badgeمیزبان
بسیار بسیار سپاسگزارم که وقت گذاشتید و با این جزییات به همه موارد اشاره کردید عزیزانی مثل شما به ما انگیزه میدن که تلاشمون رو بیشتر و کیفیت رو بهبود بدیم، باز هم ممنون و به امید دیدار مجدد 🌹

مشاهده نظرهای بیشتر