حسین حیدربیگی
عضویت از یکشنبه، 9 شهریور 1399

ساکن خراسان رضوی- مشهد

زمان پاسخگویی: 5 دقیقه

میزان پاسخگویی: 61 درصد

درباره من
مفتخریم تا میزبان و خادم مورد قبول تمام میهمانان و زائرین امام مهربانی هاباشیم
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

نظرات کاربران برای این میزبان (135 نظر)

profile-image
جلال
فروردین 1403
پانیا (2تخته)
gold-star 1٫3
با دقت بخونید : ۱- اینجا رو هرگز رزرو نکنید چون معلوم نیست چه اتاقی بتون بدن همسایه ها به حدی سر و صدا میکردن که هر به چند دقیقه با استرس از خواب میپریدیم. یا یهو دستگیره درو میگرفتن میخاستن بیان تو اتاق . سه تا اتاق کنار هم که به یک در مشترک منتهی میشن و اون در مدام زده میشه تا یکی بره باز کنه. نظارت درستی هم نبود. ۲- از دو شعله گاز فقط یکیش کار میکرد وقتی هم گفتیم تعمیر بشه گفتن میایم و هیچ وقت نیمدن به سختی غذا میپختیم. ۳- در آخرین روز برای تمدید فقط چهار ساعت از ما سیصد تومن گرفتن ۴- در حین شستشوی دیوار اب وارد ساختمون شد و کثیف کاری شد. ۵- تلویزیون قدیمی، سایز کوچیک و بد جا ۶- درب کابینت شکسته ۷- اسانسور نداره و اگر سالمند همراهتون باشه هیچ تعهدی نیست که لزوما طبقه های پایین رو بتون بدن. ۸- یکی از واحدهایی که ما هم خدا رو شکر نصیبمون نشد کنار میز مدیریت بود و صحبت های داخل اتاقو هر کسی که رد میشد میشنید. ۹- به نسبت قیمتش بالاس و این در حالی بود که موارد خیلی ارزون تر هم وجود داشت. ۱۰- کولر نداره و ما از گرما یه وقتایی پختیم اگه هم پنجره رو باز میکردیم تمام سر ‌و صدای کوچه می اومد تو و نمیشد خوابید. کلیدشم دست شما نیست... ۱۱- به عبارتی چون واحد منفی یک به حساب می اومد نور ماشین ها و مغازه ها شبانه از پنجره رد میشد و تو تاریکی اذیت میکرد و برخلاف تصویر پرده هم نداره. ضعف در اتصال به نت هم تشدید میشه. ۱۲- این کوچه بعضی وقتا با بلوک بسته میشه و با اسنپ نمیشه واردش شد. بعضی از کوچه های منتهی بهش هم به حدی تنگ میشد که سوار و پیاده اذیت میشدن. ۱۳- هود نداره. ۱۴- درب کنار هواکش تو دستشویی بدون هیچ محافظ درست حسابی به بیرون راه داره و سوسک وارد شده بود. ۱۵- مغایرت در اسم اقامتگاه ۱۶- نوشته بود وای فای رایگان ولی کسی رمزشو نگفت و زشت بود من خودم چنین چیزی رو خودم بپرسم. ۱۷- کلید دستشویی حموم پشت یخچاله و هر بار ممکن بود دست برخورد کنه به میله های یخچال. ۱۸- وقتی از ساختمون خارج میشدیم برق یخچال هم قطع میشد و اگه دیر می اومدیم غذاها همه خراب میشد. در حالی که یخچال باید مستثنی باشه.
ثبت پاسخ
profile-image
میلاد
فروردین 1403
بیگی
gold-star 4٫7
سلام میشه گفت نسبت به هزینه پرداختی همه چی خوب بود اگه دوباره بیام مشهد حتما از این اقامتگاه استفاده میکنم تشکر از مدیریت مجموعه
agree نقاط مثبت
circleنزدیکی فوق العاده به حرم ،ارتباط مناسب و خوش اخلاقی کادر اقامتگاه،ابعادمناسب واحدها و وجود امکانات اولیه مناسب
disagree نقاط منفی
circleتنها نقطه منفی کف و فرش ی مقداری کثیف بود که میشد بهتر از این باشه
ثبت پاسخ
profile-image
محمد مهدی
فروردین 1403
پانیا (امام رضا ۵)
gold-star 5
سلام خیلی عالی بود. فقط پارکینگ باید دردسترس باشه که ان‌شاءالله اگه حل کنید خیلی عابیه، نزدیک حرم بود و از این بابت خیلی خوب بود.
ثبت پاسخ

مشاهده نظرهای بیشتر