رسول زارعی
عضویت از دوشنبه، 6 بهمن 1399

ساکن قزوین- الموت

زمان پاسخگویی: 20 دقیقه

میزان پاسخگویی: 50 درصد

درباره من
به مدت ده سال در منطقه برای تورهای ورودی برنامه تور چیده و آنها را در کوه های البرز مرکزی و غربی راهنمایی کرده ام. به چهار زبان مسلط هستم. اگر نیاز به راهنمای کوهستان و تاریخی داشته باشید با کارت راهنمای گردشگری و مجوز میراث فرهنگی در خدمت رسانی حاضرم.
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

نظرات کاربران برای این میزبان (30 نظر)

profile-image
علیرضا
اردیبهشت 1403
رسول
gold-star 4٫8
اقامتگاه روستایی فوق العاده قشنگ
ثبت پاسخ
profile-image رسول زارعی
green-badgeمیزبان
ممنونم از محبتتون♥️
profile-image
محسن
فروردین 1403
رسول
gold-star 5
به همگی پیشنهاد میکنم . رفتار میزبان کاملا محترمانه و صمیمی بود که در خانه کناری اقامت داشتند و خیلی حضورشون احساس نمیشد. داخل اقامتگاه سنتی و بسیار تمیزه . فضای اطراف کاملا بکر و آرام هست . امنیت بالا با خیال راحت . غذای سنتی دارن که سفارش دادیم خوب بود میتونید امتحان کنید . آب و هوا عالی . تنها نقطه ضعفش خاکی بودن دو کیلومتر از جاده تا اقامتگاه هست که آقای زارعی بازهم راهنماییتون میکنن که مشکلی نداشته باشید حتی یکبار که بارون میومد با ماشین خودشون مارو بردن سوپرمارکت برای خرید و برگردوندن به اقامتگاه . شبها در حیاط آتش روشن کردیم خیلی عالی بود حتی هیزم هم به ما دادن . در کل بسیار راضی بودیم . ممنون از آقای زارعی و خواهر گرامیشون .
ثبت پاسخ
profile-image رسول زارعی
green-badgeمیزبان
همه اینها از وظایف منه، خیلی ممنونم که با تعاریف خوبتون راهنمای میهمانان آینده هستید و این بزرگترین لطف به منه، امیدوارم باز هم بتونم میزبان عزیزانی چون شما باشم.
profile-image
اسماعيل
بهمن 1402
رسول
gold-star 5
واقعأ سپاس گذارم آقای زارعی عزیز ودوست داشتنی. همچی عالی بسیار تمیز ومرتب تمام وسایل موردنیاز هم موجودبود اگر هم چیزی لازم بشه میزبان با روی باز فراهم میکنن. حتمأ عیددوباره مزاحم میشم. من وخانواده بسیار بسیار راضی بودیم. رفتنی چون بارش بودماشین ما یه مقدار گلی شد صبح که بیدار شدیم دیدیم میزبان زحمت کشیدن وماشین روشستن. آقای زارعی خیلی خیلی ممنون.
ثبت پاسخ
profile-image رسول زارعی
green-badgeمیزبان
ملاقات با آدمهای گلی چون شما هرچه بیشتر باشه من رو خوشحال‌تر میکنه، هر زمان که اراده کنید خونه من متعلق به شماست♥️

مشاهده نظرهای بیشتر