زکیه سلمانی النگی
عضویت از شنبه، 9 اسفند 1399

ساکن گلستان- کردکوی

میزان پاسخگویی: 100 درصد

درباره من
اقامتگاه خانه سبز
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

اقامتگاه‌های این میزبان

نظرات کاربران برای این میزبان (50 نظر)

profile-image
ن
فروردین 1403
خانه سبز
gold-star 5
اقامتگاه بسیار خوبی بود میزبان برخورد خوبی داشت ،مکان آرام و تمییزی بود ،امکانات لازم فراهم شده بود .فاصله تا کردکوی خیلی کم بود .دوباره بریم کردکوی حتما همینجا میرم .
ثبت پاسخ
profile-image
سید کاظم
شهریور 1402
خانه سبز
gold-star 5
اقامتگاه ازلحاط دسترسی عالی ، همه وسایل مورد نیاز وجود دارد.اقامتگاه دربست با پارکینگ اختصاصی خیلی بزرگ. میزبان وخانواده ایشان فوق العاده انسانهای شریف هستند. اگر مسیرم یه آن منطقه بیفتد حتما این اقامتگاه را انتخاب میکنم وبه سایرین نیز توصیه میکنم. ضمنا منزل مورد نظر از لحاط نظافت وتمیزی در سطح عالی میباشد.
ثبت پاسخ
profile-image
فاطمه
شهریور 1402
خانه سبز
gold-star 5
عرض سلام و تشکر فراوان از جناب سلمانی بزرگوار ، آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای ایشان و خانواده محترم برخورد گرم میزبان در بدو ورود خستگی رو از تنمان بیرون آورد از لحاظ کامل بودن تمامی امکانات مورد نیاز و رفاهی که حتی کوچکترین مورد رو هم مد نظر داشت بسیار خرسند شدم اقامتگاه به صورت دربست در اختیار مهمان قرار میگیرد فاصله کمی تا جاده اصلی دارد و در کل در فاصله 3 دقیقه ای با شهر کردکوی است وجود پارکینگ و بزرگی اقامتگاه قیمت مناسب و تمیزی فوق العاده از دیگر ویژگی های اقامتگاه می باشد در کل از تمام موارد مخصوصا رفتار صمیمی و محترمانه میزبان در طول مدت اقامت رضایت کامل دارم به بقیه دوستان هم توصیه میکنم در این اقامتگاه یک سفر دلنشین را تجربه کنند
ثبت پاسخ

مشاهده نظرهای بیشتر