محبوبه ابراهیمی
عضویت از سه‌شنبه، 11 خرداد 1400
درباره من
من علاقه زیادی به هنرهای دستی دارم وسعی کردم در داخل ویلا ترکیبی از دکوراسیون سنتی و مدرن را با رنگهای که از طبیعت الهام گرفته شده، طراحی کنم تا به مهمونام حس نشاط وسر زندگی بدم. ودر طول سال دکوراسیون اتاق خوابها را با توجه به فصل جاری تغییر میدم وبهتر بگم بازی با رنگها را خیلی دوست دارم. اهل مسافرتم وسعیم براین بوده که نواقصی که در اقامتگاه ها در طول سفرم وجود داشته برای شما عزیزان در این ویلا وجود نداشته باشه. امیدوارم بتونم بایک میزبانی شایسته، نقش کوچیکی در ثبت خاطرات خوبتان از این سفر داشته باشم. ایامتون به دور از کرونا
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

نظرات کاربران برای این میزبان (21 نظر)

profile-image
مهدی
فروردین 1403
لیدو
gold-star 4٫8
بسیار واحد خوبی بود. میزبان بسیار محترم و خوش برخورد بودند. واحد بسیار دیزاین خوبی داشت و شبیه منزل شخصی بود. بنا بازسازی شده بود و تا حد امکان نواقص برطرف شده بود. ملحفه تمیز در اختیار ما قرار دادند اما پیشنهاد میکنم ملحفه تخت ها تعویض شود. در مجموع از ایشان متشکریم.
agree نقاط مثبت
circleمیزبان عالی
circleطراحی و دیزاین
circleلوازم آشپزخانه
ثبت پاسخ
profile-image
رضا
آبان 1402
عمارت آپادانا با استخر آبگرم و ایرهاکی
gold-star 5
ویلا واقعا تمیز و بی نظیر می باشد ، تمامی وسایل مورد نیاز کامل ، طراحی داخلی و دکوراسیون عالی ، تخت و لوازم خواب بسیار تمیز و بهداشتی ، این ویلا برای خانواده پیشنهاد می شود .
ثبت پاسخ
profile-image
محمدرضا
مرداد 1402
عمارت آپادانا با استخر آبگرم و ایرهاکی
gold-star 5
بسیار عالی بود همه چیز
ثبت پاسخ
profile-image محبوبه ابراهیمی
green-badgeمیزبان
سلام و ارادت خدمت خونواده محترم حسینی و دیگر دوستان . از اینکه یکی از مهمانان ارزشمند عمارت آپادانا هستید ، خرسندیم . رضایت تان مهم ترین ترین اندوخته میزبانی ما ست . سپاس از بودن تان .

مشاهده نظرهای بیشتر