علی پورجم
عضویت از شنبه، 13 شهریور 1400

زمان پاسخگویی: 5 دقیقه

میزان پاسخگویی: 100 درصد

درباره من
این کاربر هنوز مطلبی درباره خود ننوشته است
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

نظرات کاربران برای این میزبان (3 نظر)

profile-image
زینب
اردیبهشت 1402
لب رودخانه شب بهشت
gold-star 5
میزبان بسیار مودب و مهمان نواز بعضی از دوستان فازشون معلوم نیست چیه کلا اینجا دوبار صدای قطار میاد که ازاری اصلا نداره خیلی هم حال کردیم باهاش تازه دسترسی داره میتونین عکسای حرفه ای بندازین سمت ریل قطار واینکه آنتن همراه اول کاملا عالی با سرعت خوب واصل مطلب محیط لاکچری نیست مگه میخواین بخرین و ... حیاط تیکه ای از بهشت درخت های کهنسال بلند و پر از درخت میوه و جلوی ویلا رودخانه اختصاصی با صدای چهه چهه پرندگان وبسیار مناسب برای کسانی که حیوان خانگی دارن اینجا آب ویلا آب چاه هستش آب رودخانه نیستش
ثبت پاسخ
profile-image علی پورجم
green-badgeمیزبان
سلام و ادب به خانم سوری و جناب مزینانی عزیز. خیلی خوشحالم که رضایت شما نسبت به اقامتگاه جلب شده و همونطور که فرمودید اینجا قطعه ای از بهشت هست و ناخواسته در بدو ورود به اینجا که انگار وارد یک سرزمین متفاوت میشوید و تمام دغدغه هاتون رو فراموش میکنید. هوای خنک در دامنه کوهستان و در دل درختان کهنسال سربه فلک کشیده و در لب رودخانه اختصاصی در زیز آلاچیق و آواز های مختلف از پرندگان متنوع هر انسانی رو به یاد بهشت خدا میندازه. واقعا که حضور در اینجا شما رو مجبور میکنه که فقط به یاد نعمتهای خدا و آرامش حاصل از اون باشید. من خیلی خوشحالم که افتخار میزبانی از شما و خانواده محترمتون رو داشتم و براتون بهترینها و آرامش رو از خدا میخوام. به امید دیدار دوباره.
profile-image
رامین
آذر 1401
لب رودخانه شب بهشت
gold-star 5
میزبان عالی منطقه بکر
ثبت پاسخ
profile-image
حسین
مرداد 1401
لب رودخانه شب بهشت
gold-star 5
خوب بود ولی چون سیل اومد بود مسیر یکم سخت بود
ثبت پاسخ
profile-image علی پورجم
green-badgeمیزبان
خیلی خوشحالیم که میزبان شما هستیم و امیدواریم باز هم تشریف بیارید و از منظره و طبیعت بکر اینجا لذت ببرید و در دامنه کوهستان و در آلاچیق بر لب رودخانه رضایت خاطر شما دوباره حاصل بشه.