عارف شالمائی
عضویت از چهارشنبه، 12 آبان 1400

ساکن گیلان- ماسال

درباره من
عارف شالمائی هستم در ماسال روستای شالما زندگی می کنم و علاقه زیادی به طبیعت دارم و عاشق مسافرت هستم. در زمینه ی لیدر محلی راهنمای گردشگری و آژانس مسافر بری هم فعالیت دارم. هدفم رضایت مسافران عزیز هستش تا یه سفر خوب را با ما تجربه کنن
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

نظرات کاربران برای این میزبان (50 نظر)

profile-image
جواد
اردیبهشت 1403
جنگلی شالما
gold-star 5
تشکر ویژه از عارف جان عزیز،فراهم کردم اقامتگاه تمیز و مرتب،درمحیطی دنج و آرام،کنار رودخانه. همه چیز خیلی عالی بود.وسایل همه نو و تمیز بودن..نظافت تو بالاترین سطح رعایت شده بود.محل پارک خودرو جلوی درب ورودی،بسیار امن هست،میتونید باخیال راحت لذت ببرید از سفرتون. بهترین قسمت این اقامتگاه،میزبان محترمشون هستن.عارف جان بی نظیر هستن.بی دریغ کمک میکنند،سفربراتون لذت بخش تر بشه.
ثبت پاسخ
profile-image
نازنین
اردیبهشت 1403
جنگلی شالما
gold-star 5
همه چی عالی بود دست آقا عارف دردنکنه امکانات کامل بود خونه تمیز و نظافتش کامل بود. دسترسی به همه چی داشتیم سوپر مارکت و رستوران نزدیک خانه بود.
ثبت پاسخ
profile-image عارف شالمائی
green-badgeمیزبان
ممنون خانوم ذلفی انجام وظیفه کردم مرسی که در نظر سنجی شرکت کردید🙏♥️
profile-image
محمد مهدی
فروردین 1403
جنگلی شالما
gold-star 4٫7
ویلا مناسب کسانی هست که فقط به صورت خوابگاهی قصد استفاده دارند و بیشتر بیرون از منزل هستند. ولی اگر به دنبال استراحت و موندن توی ویلا هستند، چون اقامتگاه داخل کوچه واقع شده و موقعیتش به لحاظ ویو چندان خوب نیست باید دنبال جای بهتری پیدا کنند.
ثبت پاسخ
profile-image عارف شالمائی
green-badgeمیزبان
درود بر شما جناب شما سه شب مهمان ما بودید در این 72 ساعت همش در خانه به سر بردید و بیرون مرفتید این مشکل از من نیست هرکسی هم جای شما بود حوصلشون سر میرفت.شما میتونستید در مورد تمیزی و نظافت منزل برخورد میزبان و امنیت محل نظر میدادید .

مشاهده نظرهای بیشتر