قاسم عابدی
عضویت از سه‌شنبه، 25 آبان 1400

ساکن مازندران- بابل

درباره من
اهل سفر عشق طبیعت وافرود بازی
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

نظرات کاربران برای این میزبان (59 نظر)

profile-image
احسان
فروردین 1403
امیر (واحد3)
gold-star 5
بدون شک بهترین و بکر ترین مکانی بود که رفتم. و آرامش و زیبایی آنجا بسیار لذت بخش بود
ثبت پاسخ
profile-image قاسم عابدی
green-badgeمیزبان
درودواحترام خدمت مهمان گرامی وهمراهان محترم میزبانی شما باعث افتخار ما بود وخیلی خرسندیم که توانستیم موجبات رضایت شما رافراهم نماییم باارزوی سلامتی برای شما وهمراهان محترم وبه امیددیدارمجدد شما عزیزان
profile-image
فاطمه
فروردین 1403
امیر (واحد1)
gold-star 1
اگر حتی برای لحظه ای میخواین موزیک گوش بدین توی این مکان اصلا امکانش وجود نداره؛ما رفتیم اینجا هرموقع خواستیم موزیک گوش کنیم فوری میزبان تماس میگرفتن که قطع کنید نباید موزیک پلی بشه؛حتی با چند نفر از مهمانها داشتیم بازی میکردیم توی فضای باز اومدن و کلی دعود و سرصدا کردن که چرا دارین اینجا بازی میکنید.شما حس کنید دارین یه زندان اجاره میکنید تمام.
ثبت پاسخ
profile-image قاسم عابدی
green-badgeمیزبان
قوانین ماسروصدای زیادکاملا ممنوع است ولی متاسفانه این مهمان وهمراهانش به هیچ عنوان رعایت نمیکردن باعث ایجاد مزاحمت برای مهمانهای دیگر بودندوبازی هم درمکان عمومی ودوراز ادب وانسانیت بودکه تذکردادیم
profile-image
زینب
اسفند 1402
امیر (واحد3)
gold-star 3٫2
محیط مناسب بود ولی هزینه ی اضافه که بابت نفرات بیشتر (۲ نفر علاوه بر ۲ نفر پایه) پرداخت کردیم الکی بود و در واقع هیچ امکاناتی اضافه نمیشد. حتی رخت خواب برای ۴ نفر هم در اتاق نبود و فقط یک تشک و یک پتو برای یک نفر اضافه وجود داشت.
ثبت پاسخ
profile-image قاسم عابدی
green-badgeمیزبان
مهمان محترم برای ۴نفر رزرو کرده و۶ نفر تشریف اوردن که بیشتر از ظرفیت کلی اقامتگاه بوده است وهزینه اضافه روهم نگرفتیم یک تخت دونفره ودوتا توشک یک نفره با پتووامکانت برای ۴ نفر میباشد.

مشاهده نظرهای بیشتر