مهرداد اللهی
عضویت از چهارشنبه، 15 دی 1400

ساکن البرز- طالقان

زمان پاسخگویی: 5 دقیقه

میزان پاسخگویی: 100 درصد

درباره من
متاهل ومتعهد به قوانین اتاقک هستم
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

نظرات کاربران برای این میزبان (10 نظر)

profile-image
محمد
اردیبهشت 1403
ویلایی گلستان
gold-star 4٫2
اقامتگاه در حاشیه یک روستا کوچک و زیبا، روی تپه و نزدیک رودخونه با فاصله کم از مرکز طالقانه و ویو خوبی داشت. مسیرش مناسب بود و دسترسی اطرافش مثل رستوران، نونوایی و سوپرمارکت خوب بود. امنیتش خوبه نسبتا البته سه طرفش زمین خالی بود. میزبان پاسخگو و خوش برخورد و همراه خانواده طبقه دوم ویلا ساکن بودن و حیاط مشترکه. پارکینگ روباز تا ۴ خودرو (ممکنه موقع بالا اومدن شیب مارپیج داخل حیاط تو روزای بارونی خودرو یه کم اذیت شه). اطلاعات و عکسها تقریبا با واقعیت منطبق بود. گرمایش، رخت خواب، و سایر امکانات خوب و نسبتا کامل بود اما ظروف آشپزخونه بنظرم بایستی یه مقدار کامل تر باشه بخصوص برای جمعیت های بیشتر و پخت و پز. کل وسایل و کل واحد بخصوص سرویس، اتاق و آشپزخونه میتونست تمیز تر باشه اما قابل قبول بود. ما تو تعطیلات رفتیم و قیمتش بالا بود ولی قیمتش تو روزهای عادی معقوله. در کل خوب بود و بیشتر برای جمع دوستانه و اقامت یکی دو شبه خوبه. ابتدا هم که رفتیم مایع ظرفشویی نداشت که بعد درخواست لطف کردن برامون آوردن.
ثبت پاسخ
profile-image
علی اصغر
اردیبهشت 1403
ویلایی گلستان
gold-star 4٫3
با سلام .اقامتگاه از نظر موقعیت و ویو خیلی خوب هست و رفتار میزبان هم خیلی خوب بود .فقط میزبان محترم در خصوص رفع بوی سرویس بهداشتی اقدام کنند خیلی بهتر میشه .
ثبت پاسخ
profile-image
علی
آذر 1402
ویلایی گلستان
gold-star 4٫5
در کل خوب بود فقط از نظافت حمام و سرویس خواب راضی نبودم و اینکه شیرآلات خراب بود ، گرمایش ضعیف بود و یه بخاری کفایت نمیکنه برخورد میزبان خوب بود
ثبت پاسخ

مشاهده نظرهای بیشتر