ابراهیم حسینی
عضویت از سه‌شنبه، 21 دی 1400
درباره من
این کاربر هنوز مطلبی درباره خود ننوشته است
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

نظرات کاربران برای این میزبان (25 نظر)

profile-image
ملیکا
فروردین 1403
باغ استخردار آبگرم سرپوشیده حسینی با آلاچیق
gold-star 5
همه چیز عالی بود ممنونم از اقای حسینی و مهمان نوازیشون از تمیزی ویلا و اب استخر بسیار راضی بودیم فضای بیرون همه چیز تکمیل و خیلی باصفا بود در کل یه شب به یاد ماندنی بود و به ما خیلی خوش گذشت
ثبت پاسخ
profile-image
اميرمسعود
بهمن 1402
باغ استخردار آبگرم سرپوشیده حسینی با آلاچیق
gold-star 3٫7
بعد از پرداخت مبلغ در اتاقک و دریافت جزییات رزرو یک تکست بلند بالا از سمت میزبان ارسال شد که در یکی از بندها قید شده بود موقع تحویل ویلا دو کارت ملی هوشمند نیاز است که تا اینجا مشکلی نبود ولی هنگام تحویل یک قرارداد دو صفحه‌ای جلوی ما گذاشتن که باید این رو امضا کنید و بابت هرچیزی یه جریمه‌ای هم در نظر گرفته بودن و وقتی بهشون گفتیم ما به هیچ عنوان زیر بار همچین قراردادی با شما نمیریم بعد از کلی زنگ با وکیل و حرف و حدیث گفتن باید یه تکست بدید که کلیه مسئولیت‌هارو می‌پذیرید و سه تا کارت هم بهمون بدید !!! که واقعا اگر بحث دعوت سایر دوستان نبود قطعا همونجا برمیگشتیم انقد که این پروسه خسته کننده شد و حدود یک ساعت طول کشید !
ثبت پاسخ
profile-image ابراهیم حسینی
green-badgeمیزبان
آقای کبیریان ما همیشه قبل از اینکه مهمانان عزیز تشریف بیارن یه تکست براشون ارسال میکنیم که شامل جواب سوالاتیه که اغلب مهمانان روز تحویل قبل اینکه بیان زنگ میزنند میپرسند پس این تکسی که ازش حرف میزنید نشونه احترامیه که ما به مهمانامون میزاریم تا سوالاتشون کاملا در مورد امکانات ویلا برطرف بشه.و درمورد قرار داد! شما اگه یکبار هتل رفته باشید یا باغ ویلا اجاره کرده باشید باید یه فرمی شامل اطلاعاتتون پر کنید و کارت ملی تحویل بدید! برای هیچ میزبانی منطقی قابل قبول نیست که چند میلیارد ویلا رو در اختیارافرادی بزاره که نمیدونه از کجا اومدن و کی هستن ! و حتی در برابر کارت ملی دادن و امضا کردن قرار داد مقاومت میکنند. با احترام فراوانی که ما از بدو ورود و خروج برای شما قائل شدیم با اینکه رفتار ناشایستی داشتید به خاطر پر کردن فرم تحویل ویلا.
profile-image
حمیدرضا
بهمن 1402
باغ استخردار آبگرم سرپوشیده حسینی با آلاچیق
gold-star 5
از همه نظر خوب بود . گرمایش و نظافت خوب بود . آلاچیق قشنگ و خوبی داشت . راضی بودیم
ثبت پاسخ
profile-image ابراهیم حسینی
green-badgeمیزبان
خوشحالم که راضی بودید و ممنونم از لطفی که به اقامتگاه ما دارید اینجا متعلق به عزیزانی چون شماست🌹🙏 به امید دیدار مجدد

مشاهده نظرهای بیشتر