محمد ریاحی چلوانی
عضویت از دوشنبه، 8 فروردین 1401

ساکن چهارمحال و بختیاری- سامان

زمان پاسخگویی: 10 دقیقه

میزان پاسخگویی: 100 درصد

درباره من
سلام محمدریاحی هستم متولد1363اهل وساکن زیبای منطقه توریستی پل زمانخان روستای چلوان
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

نظرات کاربران برای این میزبان (10 نظر)

profile-image
حمید
شهریور 1402
خاطره سامان
gold-star 5
آقای ریاحی انسان باشخصیت و بااخلاقی بودند طبقه بالای خونه خودشون زندگی می‌کردند و بچه‌هاش و خودشون میگفتن هرچی نیاز دارید بگید براتون بیاریم در کل خون گرم بودند ما ماشین را روی حیاط پارک نمیکردیم واقعا کوچه و محله امنیت داشت سکوی شخصی لب زاینده رود هم داشتند که خیلی باصفا بود و رایگان در اختیارمون گذاشتند
ثبت پاسخ
profile-image محمد ریاحی چلوانی
green-badgeمیزبان
سلام داداش گلم ممنون ازشما.انجام وظیفه بود.بازهم سپاسگذارم
profile-image
سعید
مرداد 1402
خاطره سامان
gold-star 2٫8
من دفعه قبل که این خانه را اجاره کرد بودم، با وجود کم و کاستی ها، بسیار راضی بودم. به دلیل رفتار خوب صاحب خانه، قصد داشتم هر دفعه که به این منطقه سفر میکردم، خانه ایشون را اجاره کنم. اما رفتار نامناسب ایشون در این سفر باعث شد دیگر خانه ایشان را برای سکونت انتخاب نکنم. در زمان ورود ما به شهر با ایشون تماس گرفتم که از حضورشون مطمئن بشوم و اعلام کنم که قصد ورود به خانه را دارم و صاحب خانه با اصرار زیاد گفتن که با ماشین خودشون دنبالمون میان، با اینکه ما چندین بار درخواستشون را رد کردیم اما ایشون باز اصرار کردن و بالاخره ما قبول کردیم. بعد از اینکه ایشون آمدند، در بین مسیر به پمپ بنزین رفتن و درخواست کردن که پول بنزینشون را من پرداخت کنم چون خودشون کارتشون رو گم کرده اند که من رد کردم و ایشون هم در جا کارتشون پیدا شد و پرداخت کردند و بعد از آن ما را در بین راه در وسط گرما روز پیاده کردند با این توضیح که این جاده برای رسیدن به خانه نزدیک تر است با اینکه ما مسیر را بلد نبودیم. و همین طور بعد از ورود به خانه، رفت و آمد از سمت صاحب خانه داخل حیاط وجود داشت و حتی بدون خبر دادن، وارد حیاط میشدند که آرامش ما رو بهم زده بود. این رفتارهای ایشون دلخوری زیادی برامون به وجود آورد ولی دلم نمیخواست چیزی در این مورد بگم اما با تماس ایشون بعد از 4 روز که به من گفتند داخل سایت نظر بنویسم وگرنه مشتری شون کم میشه، این پیام را مینویسم. امیدوارم که درآمدشون روزافزون باشه ولی از راه حلال و با اخلاق درست.
agree نقاط مثبت
circleکولر ابی خوب
circleدارا بودن فضای بزرگ
circle قرار داشتن در نزدیکی مکان های تفریحی
disagree نقاط منفی
circleخیس کف آشپزخانه و کثیف بودن فرش آن
circleنبود وسایل آشپزی مناسب
circleمشکل داشتن شعله های گاز
circleرفتار نامناسب صاحب خانه
circleسروصدای زیاد همسایه ها در طول روز
ثبت پاسخ
profile-image
علی
مرداد 1402
خاطره سامان
gold-star 2٫5
با سلام، نظافت زیاد خوب نبود، کف کل منزل بتون بود و سرامیک نیست، دیوارها و سقف حمام هنوز سرامیک و کچکاری نشده و بصورت خام می باشد، شعله های اجاق گاز خراب بود، دسشویی داخل حیاط و بسیار نامناسب و غیر استاندارد بود، سرامیکهای کف دسشویی نشست کرده بود و هر لحظه احساس میکردی که الان میره پایین، اجازه پارک خودرو در حیاط از سوی مالک داده نشد، (بدون پارکینگ)
agree نقاط مثبت
circleکولر آبی سالم
circleکابینت ها تمیز
disagree نقاط منفی
circleکف منزل بتن
circleدسشویی خراب
circleحمام نیمه کاره
circleبدون پارکینگ
circleاجاق گاز خراب
circleفرشها کثیف
ثبت پاسخ
profile-image محمد ریاحی چلوانی
green-badgeمیزبان
نه چرانمی گین به خاطراین که من بهتون گفتم روزبعدی روکسی دیگه رزرو کرده وبهتون ندادم این مواردو دارین میگین ومن قبلش هم عرض کردم بااین که دختروپسربودین وتعدادتون زیادبودبازهم محبت کردم بهتون ..

مشاهده نظرهای بیشتر