otaghak.com

اقامتگاه بوم‌گردی ترلان ( اتاق 2 )، در اسدآباد

ic_renttype

غیر دربست

ic_ruler

15متر

ic_profile

4مهمان

ic_twopersonbed

بدون خواب

otaghak.com

مهدی پارسا

بیشتر از 5 سال میزبان اتاقک

اتاقک

3.3

(6 نظر)

ضمانت اتاقک

اتاقک

ضمانت تحویل اقامتگاه

ضمانت تحویل اقامتگاه اتاقک، به مهمان اطمینان می‌دهد در صورت عدم لغو رزرو از سوی وی، اقامتگاهی که رزرو کرده‌است را با مشخصات ثبت شده در سایت، در زمان مقرر تحویل بگیرد و در غیر این صورت وجه واریزی خود را کاملا و بدون کسر هیچ‌گونه کارمزدی پس بگیرد.

درباره اقامتگاه

‫‫اجاره روزانه و ماهانه ترلان ( اتاق 2 )، 15 متر برای 2 نفر به همراه 2 نفر اضافی در شهر اسدآباد با تضمین بهترین کیفیت و قیمت در اتاقک

این اقامتگاه دو طبقه است که قدمت طبقه اول آن نامشخص و طبقه دوم آن حدود ۴۰ سال است. پوشش سقف تیرچوبی و تخته کوبی شده است، در طبقه همکف علاوه بر پوشش تیر چوبی "طاق‌‌های خشتی" و "زاغه‌‌های دست کند" نیز وجود دارند که بسیار مورد توجه میهمان‌‌ها و بازدیدکنندگان است. این مجموعه دارای دو حیاط و دو بالکن (ایوان) است که علاوه بر مجزا بودن ورودی اتاق‌‌ها، با اتاقی که به عنوان آشپزخانه سنتی مورد استفاده قرار می گیرد مرتبط می شوند. ایوان‌‌های اقامتگاه مشرف به کوه و درختان سربرآورده از رودخانه‌‌اند که از جلوه‌‌ای خاص برخودارند، با توجه به عبور رودخانه از جنوب روستا و اقامتگاه، که موجب خنکی در فصل گرما بوده و همچنین ضمن مشاهده پرواز پرندگان مختلف بر روی روستا مانند چلچله‌‌ها، مرغ مگس‌‌خوار و قرقی صدای دیگر پرندگان مانند مرغ آمین (در شب)، کبک و بلبل نیز از اقامتگاه به‌‌راحتی شنیده می‌‌شود. دسترسی این اقامتگاه به رودخانه، چشمه‌‌ها، درخت گردوی ۷۰۰ساله، درختان مقدس پیراسماعیل، باقی‌‌مانده آسیاب‌‌های قدیمی، آب‌‌گیر بیوک گل، آبشارهای مختلف در مسیر رودخانه و همچنین نزدیکی به شهر (۲کیلومتر)، که مسیر آن کامل آسفالته است، از دیگر ویژگی‌‌های این اقامتگاه است. مردم روستای ترخین‌‌آباد به زبان ترکی صحبت می‌‌کنند ضمن اینکه همه بچه‌‌ها و بزرگترها کاملا به زبان فارسی مسلط و برخی نیز با زبان کردی آشنایی دارند. غذای رایج و ویژه این روستا که در اقامتگاه هم برای میهمان‌‌ها تهیه می‌‌شود "آش اوماج" است که با سبزی خودرو "بولاغ اوتی" پخته می‌‌شود که مزه تند و ویژه‌‌ای دارد. آش غازیاقی، کشک بادمجان با گردوی مفصل و آبگوشت این اقامتگاه بسیار مورد استقبال میهمانان بوده است. دره سرسبز ترخین آباد که باغ‌‌های میوه‌‌ مختلفی را در خود جای داده از گذشته‌‌های دور مورد توجه گردشگران بوده است. قرارگیری روستای ترخین آباد در مسیر منطقه ویژه گردشگری ملحمدره و عبور جاده ملحمدره از میان باغ‌‌ها هم فرصتی برای لذت بردن برای میهمان فراهم می‌‌کند و هم فرصتی برای خرید محصولات باغی است. نکته قابل توجه در این مجموعه جمع‌‌آوری لوازم و ابزارهای زندگی، کشاورزی و باغبانی است که می‌‌توان از این اقامتگاه به عنوان موزه‌‌ای روستایی نام برد ضمن اینکه بیشتر وسایل جنبه "کاربردی" داشته و میهمان‌‌ها می‌‌توانند روش زندگی نسل‌‌های گذشته را از نزدیک لمس کنند. نکته دیگر در معماری روستاست که نسبتا پلکانی بوده و تقریبا به شکل سنتی باقی مانده و کمتر دست‌‌خوش تغییر شده است، علاوه بر این وجود زاغه‌‌های دست کند متعدد و بسیار عجیب از پتانسیل‌‌های این روستاست. از صنایع دستی این روستا می‌‌توانیم به قالی‌‌های دستباف با نقشه و کیفیت بسیار بالا، گلیم، موج و کیسه بافی اشاره کنیم که در بعضی منزل‌‌ها همچنان بافته می‌‌شود.

امکانات اقامتگاه

otaghak.com

اینترنت رایگان

otaghak.com

بخاری گازی

otaghak.com

کرسی

otaghak.com

کولر آبی

otaghak.com

پنکه

otaghak.com

دوربین مداربسته

otaghak.com

کتری و قوری

otaghak.com

آشپزخانه مرکزی

مقررات زمانی اقامتگاه

زمان ورود

ساعت 14:00

زمان خروج

ساعت12:00

قوانین اقامتگاه

otaghakشرایط ورود حیوان خانگی
otaghakشرایط برگزاری مراسم
otaghakامکان تردد با کفش در محیط ساختمان
otaghakاستعمال دخانیات(سیگار، قلیان و...) در فضای داخلی ساختمان
otaghakامکان استفاده از حیاط و باغ
otaghakارائه مدرک محرمیت الزامی است

قوانین میزبان

otaghakارائه مدارک محرمیت (برای زوج ها) و کارت ملی و یا مدرک شناسایی معتبر برای همه میهمانان الزامی است. برگزاری جشن تولد و ... با هماهنگی مدیر بومگردی مقدور خواهد بود. مصرف قلیان در داخل اتاق مطلقا ممنوع می باشد.

مقررات لغو رزرو

متعادل

بیشتر از 48 ساعت به زمان ورود: 85% کل مبلغ بازگشت داده می‌شود کمتر از 48 ساعت به زمان ورود: 15%شب اول + 85% باقی شب ها پس از ورود به اقامتگاه: %0شب‌های سپری شده + 15% شب اول و دوم بعد از کنسل کردن + 85% باقی شب‌ها
لغو رزرو تا 48 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده

لغو رزرو تا 48 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده

کسر ۱۵ درصد مبلغ کل شب‌ها
لغو رزرو در کمتر از 48 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده

لغو رزرو در کمتر از 48 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده

کسر کل مبلغ شب‌های کنسلی
لغو رزرو حین اقامت

لغو رزرو حین اقامت

کل مبلغ شب سپری شده + کل مبلغ دو شب بعد+ 15 درصد شب‌های باقی‌مانده

نظرات مهمان‌ها

star-rate

3.3 امتیاز

(6 نظر)

امنیت محله

5

/

4

پذیرش میزبان

5

/

3.7

نظافت و تمیزی

5

/

3

ارتباط با میزبان

5

/

3.7

ارزش کلی اقامتگاه

5

/

2.5

صحت اطلاعات

5

/

3.2

فاطمه

تیر ۱۴۰۲

اتاقک

5

خیلی قشنگ بود میزبان خیلی مهربون بود و مهمان دوست حتما از روستا هم بازدید کنید

پاسخ میزبان

درود و هزاران درود از اینکه به ما افتخار میزبانی دادید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. امید که خاطرات ماندگاری از اقامتگاه بومگردی ترلان به یادگار برده باشید. به امید دیدار مجدد.

فرشاد

خرداد ۱۴۰۲

اتاقک

3.5

برخورد خوبی داشتن و دسترسی خوبی داشت ولی قیمت بالا بود و نظافت میتونست بهتر باشه

محمد مهدی

اردیبهشت ۱۴۰۱

اتاقک

1

واقعیت خود واحد نظافت مناسبی نداشت و نیاز به رسیدگی داشت و مسئول خدمات رفتارش مورد رضایت نبود.

پاسخ میزبان

درود بر شما، سپاسگزارم از توجه و دقت شما و از اینکه وقت گذاشته و نظر خود را اعلام فرمودین، نکته ای لازم هست در جریان باشم اینکه نظافت چه چیزی مد نظر شما بوده(منظور سرویس بهداشتیها، فضای عمومی اتاق، پتو و ملحفه و ...)؟ سپاسگزارم خواهم بود اگر اعلام بفرمایید تا بررسی و برطرف گردد . همچنین نوع رفتار مسئول خدمات را هم اگر اعلام بفرمایید تا گوشزد و برطرف گردد، بسیار ممنون خواهم بود، اگر یارای ما باشید در هر چه بهتر شدن خدمات ما و افتخاری خواهد بود برای ما که میزبان شایسته ای برای شما باشیم.

میلاد

خرداد ۱۳۹۹

اتاقک

4

ما در تعطیلات خرداد به اقامتگاه رفتیم که تقریبا همه چیز خوب فقط دوتا نکته: 1-خونه دارای اتاقک هایی کنار همه و فضای اختصاصی فقط اتاقه و آشپزخانه دستشویی حیاط حتی بالکن اختصاصی نیست. 2- روستا بسیار کثیف میباشد و روستای بالایی که ملحمدره هست خیلی زیباتر و تمیز تر است.

موقعیت تقریبی اقامتگاه

آدرس و موقعیت دقیق اقامتگاه، پس از رزرو برای شما ارسال خواهد شد.
otaghak.com

مهدی پارسا

بیشتر از 5 سال میزبان اتاقک

اتاقک

زمان پاسخگویی

کمتر از 10 دقیقه

اتاقک

میزان تأیید رزرو

حدود 100 درصد

مشاهده پروفایل میزبان

اتاقک

تقویم و نرخ رزرو

نرخ ورود کودک

نرخ ورود کودک

کودک زیر سه سال در صورتحساب لحاظ نمی گردد.
اتاقک

نرخ هر نفر اضافه

350,000 تومان (به ازای بیشتر از 2 نفر)

در حال بارگذاری اطلاعات

اتاقکرزرو سریع اقامتگاه بدون نیاز به تایید میزبان
اتاقکقیمت‌ها به هزار تومان است. (3 صفر حذف شده)

هرشب از

805,000

تومان