otaghak.com

ویلا ساحلی، در نوشهر

ic_renttype

دربست

ic_ruler

400متر

ic_profile

10مهمان

ic_twopersonbed

4 خواب

otaghak.com

تریپمون اکوتوریسم

بیشتر از 5 سال میزبان اتاقک

اتاقک

3.5

(2 نظر)

ضمانت اتاقک

اتاقک

ضمانت تحویل اقامتگاه

ضمانت تحویل اقامتگاه اتاقک، به مهمان اطمینان می‌دهد در صورت عدم لغو رزرو از سوی وی، اقامتگاهی که رزرو کرده‌است را با مشخصات ثبت شده در سایت، در زمان مقرر تحویل بگیرد و در غیر این صورت وجه واریزی خود را کاملا و بدون کسر هیچ‌گونه کارمزدی پس بگیرد.

درباره اقامتگاه

‫‫اجاره روزانه و ماهانه ساحلی، 400 متر برای 6 نفر به همراه 4 نفر اضافی در شهر نوشهر با تضمین بهترین کیفیت و قیمت در اتاقک

رزرو ویلا ساحلی پلاک اول آب دریا، دربست در بهترین حالت منطقه ای و در فضای امن و لوکس نشین و غیربومی نشین از نوشهر، عروس شهرهای مازندران. 1500 متر مساحت زمین و یک بنای چهار خواب با ۴۰۰ متر زیربنا، دوبلکس دارای دیسیپلین قدرتمند ساحلی که تماماً در تابستان 98 مورد بازسازی قرار گرفته و کل دکوراسیونش نو و تازه خریداری شده است. آشپزخانه کامل با امکانات مناسب و کابینت کاری عالی با بهترین امکانات و با کیفیت ترین ظروف سِرو غذا. دو سرویس مبلمان شیک و میز نهارخوری ۸ نفره و تی وی روم و فوتبال دستی و پنج کولرگازی و شومینه سلطنتی. دروازه ریموت، درب ضد سرقت، نمای کامل روبه دریا شیشه ای، چشم انداز کاملاً یکدست و واضح به دريا از داخل ويلا. از تک تک نقاط ویلا به دریا ویو دارید. ویلا دوبلکس است، یک اتاق خواب در طبقه پایین و سه اتاق خواب به همراه دو تراس ۸۰ متری روبه دریا، در طبقه بالا. ویلا دارای ایوان دلباز با مبلمان باغی است. درون حیاط ویلا با سلیقه‌ای بسیار خوش ذوق باغچه کاری شده و فضای سبز با نورپردازی روشن و شاد همراست. آلاچیق و تاب و دروازه امن ساحلی و پلکان برای رفتن به داخل آب دریا و گنجایش پارک بالای اتومبیل از مشاعات حیاط است. داخل حیاط آنقدر دنج و امن است که از هیچ کجا به این فضا مُشرفی نمی باشد به طوری که راحت می‌توان آفتاب گرفت. اتاق خواب های بزرگ، همراه با کولرگازی و بخاری و کمد دیواری و سرویس خواب های برند خوشخواب. مجلل ترین ویلای بدون استخر در نوشهر با بهترین کیفیت و لوکس ترین دکوراسیون و تاپ ترین منطقه، همین ویلای فوق العاده زیبا می باشد. دیسیپلین سناتوری این عمارت رویایی، آنقدر قوی است که به پایان سفر فکر نمی کنید. اقامتی شاد و خندان همراه خانواده با ویلای دربست چهار خواب ساحلی، چسبیده به دریا.

امکانات اقامتگاه

otaghak.com

بخاری گازی

otaghak.com

گیرنده دیجیتال

otaghak.com

مبلمان

otaghak.com

فوتبال دستی

otaghak.com

کتری و قوری

otaghak.com

اجاق گاز

otaghak.com

لوازم آشپزی

otaghak.com

لوازم ظرفشویی

مقررات زمانی اقامتگاه

زمان ورود

ساعت 14:00

زمان خروج

ساعت13:00

قوانین اقامتگاه

otaghakشرایط ورود حیوان خانگی
otaghakشرایط برگزاری مراسم
otaghakامکان تردد با کفش در محیط ساختمان
otaghakاستعمال دخانیات(سیگار، قلیان و...) در فضای داخلی ساختمان
otaghakامکان استفاده از حیاط و باغ
otaghakارائه مدرک محرمیت الزامی است

قوانین میزبان

otaghakکنسلی در عید نوروز، به هر دلیل و اتفاقی، حتی بسته بودن جاده، عودت وجه ندارد.

مقررات لغو رزرو

سختگیرانه

بیشتر از 72 ساعت به زمان ورود: 75% کل مبلغ بازگشت داده می‌شود کمتر از 72 ساعت به زمان ورود: 25%شب اول + 75% باقی شب ها پس از ورود به اقامتگاه: بدون بازگشت هزینه
لغو رزرو تا 72 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده

لغو رزرو تا 72 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده

کسر ۲۵ درصد از مبلغ کل شب‌ها
لغو رزرو در کمتر از 72 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده

لغو رزرو در کمتر از 72 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده

کسر کل مبلغ شب‌های کنسلی
لغو رزرو حین اقامت

لغو رزرو حین اقامت

کل مبلغ شب سپری شده + کل مبلغ سه شب بعد+ 25 درصد شب‌های باقی‌مانده

نظرات مهمان‌ها

star-rate

3.5 امتیاز

(2 نظر)

امنیت محله

5

/

3

پذیرش میزبان

5

/

3

نظافت و تمیزی

5

/

4

ارتباط با میزبان

5

/

3

ارزش کلی اقامتگاه

5

/

4

صحت اطلاعات

5

/

4

محمد

دی ۱۳۹۹

اتاقک

3.5

تجربه اقامت تلخی بود. محیط خونه سرد بود. تو کل واحد یدونه بخاری بود که مناسب اون محیط نبود، میزبانم میگن رسیدگی میکنن اما هیچ کاری برامون نکردن. این اقامتگاه مناسب فصل سرما نیست.

پاسخ میزبان

سلام. نظرات بررسی شد و از قرار معلوم پیگیری های به عمل آمده، نظرتان صحیح نیست و به دلیل مشکل شخصی خودتان روز دوم تخلیه کردید و باتوجه به قوانین نوین اقامتگاه تخلیه زمان اقامت، عودت وجه ندارد. و با کمال تعجب بیان کردید اگر مبلغ را عودت ندهید، بازخوردی منفی خواهید داشت. که همینگونه شده. راجب سرما، لطفا در نظر داشته باشید بیان حقیقت نشانه شخصیت می باشد. این ویلا ۶ بخاری به همراه یک شومینه و پنجره های دو جداره است که تا کنون هیچ مهمانی احساس سرما نداشته. خدمت شما عرض کنم که باید سوئیت رزرو می‌کردید. این ویلا مناسب شما نبود. اقامتگاه بنده با ارزش ترین ویلای ساحلی شمال است که در صنعت گردشگری استان مازندران، با ۵ نیروی کار دائم، مشغول به فعالیت است و در این یک سالی که از زمان ساخت گذشته، بیشترین تعداد بازخورد مثبت را در بین ویلاهای نوشهر داشته. ۵ نیروی کار دائم، بیش از ۲۰ سایت معتبر، و همینطور بالغ بر ۵۰ شرکت توریستی، این ویلا را در رده بهترین فایل های رزرو خود قرار داده اند و یک دایره بزرگی از فعالان گردشگری، از همین ویلا درآمد دارند و برکت می برند. بنده شما را جزء پر حاشیه ترین مهمان های خودم لیست کردم.. شما یک روز و نیم اقامت داشتید و بیش از ۱۵۰ بار تماس گرفتید و به بهانه های مختلف و ایرادات عجیب گرفتید، به طوری که در یک سری از صحبت های شما، فیزیک به سوال کشیده شد.

موقعیت تقریبی اقامتگاه

آدرس و موقعیت دقیق اقامتگاه، پس از رزرو برای شما ارسال خواهد شد.
otaghak.com

تریپمون اکوتوریسم

بیشتر از 5 سال میزبان اتاقک

اتاقک

زمان پاسخگویی

کمتر از 60 دقیقه

مشاهده پروفایل میزبان

اتاقک

تقویم و نرخ رزرو

نرخ ورود کودک

نرخ ورود کودک

کودک زیر سه سال در صورتحساب لحاظ نمی گردد.
اتاقک

نرخ هر نفر اضافه

70,000 تومان (به ازای بیشتر از 6 نفر)

در حال بارگذاری اطلاعات

اتاقکرزرو سریع اقامتگاه بدون نیاز به تایید میزبان
اتاقکقیمت‌ها به هزار تومان است. (3 صفر حذف شده)