




مشاهده همه تصاویر(21)
بهشت چشمه اعلا، در دماوند
دربست
دربست
اقامتگاهی که تمامی امکانات از جمله حیاط، راهروها و... به طور کامل در اختیار مهمان قرار میگیرد.امکان تحویل از 12 شب به بعد هم وجود دارد
خانم صالحی
بیش از 5 سال میزبان اتاقکدرباره اقامتگاه
امکان پرداخت اقساطی
امکان پرداخت اقساطی از طریق تارا، دیجیپی و ...اطلاعات بنا
70 متر، 1 اتاق، فلت، پارکینگ روبازسرویس خواب
1 مبل تخت شو یک نفره، 5 سرویس خواب کامل، 5 پتودسترس پذیری
همکف، بدون پله، بدون آسانسورسرویس بهداشتی و حمام
1 توالت فرنگی، 2 توالت ایرانی، 1 توالت فرنگی سیار، 1 حمام عادی، 1 دوش در سرویسظرفیت اقامتگاه
4 نفر پایه، 2 نفر اضافهاقامتگاه های استخردار
استخر روباز بیرون ساختمان
2*5
آب سرد
از 1 تا 1 متر
بافت و چشم انداز
دشت، کوهستان، روستایی، ییلاقی/ کوهستانیفضای خواب
هال و پذیرایی یک
مبل تخت شو یک نفره
بخاری گازی
کرسی
بخاری برقی
اتاق خواب یک
بخاری گازی
امکانات اقامتگاه
اجاق گاز
یخچال
باربیکیو
سیستم صوتی
تلویزیون
فر/مایکروویو
مبلمان
وضعیت انتن دهی
ایرانسل
مناسب/3Gرایتل
عالی/4.5G/5Gاجاره روزانه و ماهانه بهشت چشمه اعلا، 70 متر برای 4 نفر به همراه 2 نفر اضافی در شهر دماوند با تضمین بهترین کیفیت و قیمت در اتاقک
ویلا بهشت چشمه اعلا برفی مناسب تویوپ سواری در دماوند برای آرامش و تفریح شماست. این ویلا 500 متری با زیر بنای 70 متر درکوچه باغهای منطقه چشمه اعلا شهر دماوند واقع شده است. دسترسی به آن از مسیر گیلاوندیاجاده هراز و پس از آن جاده مشا و یا جاده فیروزکوه و شهر دماوند و جاده چشمه اعلا امکانپذیر است.بسیارخوش اب وهوا جای دنج باصفا. حیاط باغ تاب ویلایی الاچیق باربیکیو ابنمادارد. تراس ویلاباتخت سنتی ویو روبه کوه میباشد. ویلا دارای پذیرایی مبله شده باتلویزیون و سیستم صوتی میباشد. اتاق خواب با تخت خواب دونفره وسرویس خواب سنتی و حمام آبگرم. آشپزخانه با میز ناهار خوری جزیره دو نفره و سرویس کامل پخت وپز. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی داخل واحد و در باغ است. حیاط ویلا برای پارک 2 خودرو مناسب است. آرام و دنج بودن منطقه، چشم انداز بی نظیر به طبیعت اطراف و مناسب دورهمی و جشنهای خانوادگی از امتیازات این اقامتگاه است. ورود حیوانات خانگی ممنوع میباشد. امکانات اقامتگاه: - آشپزخانه با امکانات رفاهی شامل اجاق گاز، ماشین لباسشویی، چای ساز، مایکرو ویو، یخچال-فریزر و لوازم آشپزی - اتاق پذیرایی دارای مبلمان، تلویزیون و سیستم صوتی - سیستم گرمایشی بخاری گازی و بخاری هیزمی و کرسی - آب آشامیدنی لوله کشی شده از چشمه اعلا - آلاچیق و باربیکیو در حیاط - تراس ویلا شامل پشتی و فرش و تخت و سماور زغالی - تاب و صندلی در حیاط سر سبز ویلا برای بازی کودکان - ضد عفونی کردن وسایل پس از خروج مهمان دسترسی اقامتگاه به اماکن تفریحی، رفاهی و خدماتی: - فاصله تا سوپر مارکت و نانوایی 5 دقیقه - فاصله تا داروخانه و مرکز درمانی با خودرو 20 دقیقه - فاصله تا پمپ بنزین 20 دقیقهموقعیت تقریبی اقامتگاه
آدرس و موقعیت دقیق اقامتگاه، پس از رزرو برای شما ارسال خواهد شد
مراکز نزدیک
پیاده: کمتر از 5 دقیقهبا ماشین: کمتر از 5 دقیقه
پیاده: کمتر از 5 دقیقهبا ماشین: کمتر از 5 دقیقه
پیاده: کمتر از 5 دقیقهبا ماشین: کمتر از 5 دقیقه
محاسبه قیمت
نرخ ورود کودک
تا 1 کودک زیر 3 سال در صورتحساب لحاظ نمی گرددنرخ هر نفر اضافه
400,000 تومانتقویم و نرخ رزرو
مقررات زمانی اقامتگاه
ساعت 15:00
ساعت 12:00
قوانین اقامتگاه
مقررات لغو رزرو
متعادل
لغو رزرو تا 48 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده
15 درصد کل مبلغ رزرولغو رزرو در کمتر از 48 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده
100 درصد روز هایی که کمتر از 48 ساعت به آنها مانده است + 15 درصد باقی روز هالغو رزرو حین اقامت
100 درصد مبلغ رزرو همان روز و دو روز بعد + 15 درصد مبلغ رزرو روز های باقی ماندهضمانت و گارانتی اتاقک
اتاقک به شما اطمینان میدهد تا اقامتگاهی که رزرو کردهاید را با مشخصات ثبت شده آن در زمان مقرر تحویل بگیرید و وجه واریزی شما نزد اتاقک محفوظ میماند تا درپایان تجربه خوب اقامت با میزبان تسویه شود.ضمانت تحویل و نظافت
نظرات مهمان ها
امتیاز 4.6 از 5
از 63 نظر ثبت شده
80.9%
5
12.7%
4
0%
3
1.5%
2
4.7%
1
نظافت و تمیزی
4.5
صحت اطلاعات
4.7
نحوه پذیرش
4.7
ارتباط میزبان
4.7
امنیت محله
4.7
ارزش اقامتگاه
4.4
خانم صالحی
بیش از 5 سال میزبان اتاقک
زمان پاسخگویی
کمتر از 17 دقیقهمیزان تایید رزرو
در حدود 68 درصدمشاهده پروفایل میزبان
2,600,000
تومان
سایر اقامتگاههای مشابه در منطقه













































































































نفیسه
اردیبهشت ۱۴۰۵
مطمئن نیست
سلام خسته نباشید.بر خورد میزبان خوب بود .داخل ویلا تمیز بود .ولی حیاط اصلا خوب نبود تو ذوق میزد .حیاط کار زیاد داره .ممنون
پاسخ میزبان
خانم صالحی
سپاس ازنظرشمادوست محترم ولی همه بخاطرسنتی بودن حیاط تاب باربیکیو حوض آبنما گلدونای زیبای حیاط درختهای باغ این لوکیشن رومیپسندن درهرصورت موفق باشید .
گلناز
فروردین ۱۴۰۵
پیشنهاد کرده
سرکار خانم صالحی میزبان محترم ممنونم بابت مهمان نوازی تون واقعا همه چی عالی بود ویلا واقعا تمیز بود حس خونه خودمون داشت حتما دوباره میایم به دوستان پیشنهاد میکنم
پاسخ میزبان
خانم صالحی
نظرلطف شماست مهمان پرانرژی ونازنین هرجاهستین شاد باشین
محمدرضا
آذر ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
ازهمه نظر عالی بود .برخورد میزبان خوب بود.هوا خیلی خوب بود برف میومد.باغ باصفاوسنتی بود.تراس تخت سنتی داشت.داخل واحد تمیزومرتب بود.بماخیلی خوش گذشت.ممنون از اتاقک
پاسخ میزبان
خانم صالحی
سپاس از نظر شما دوست محترم وگرامی باعث افتخاربود میزبان هنرمندی مثل شما
خانم
آذر ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
برخورد میزبان خوب بود.به همه سوالات پاسخ داد.هوا خیلی تمیزبود.وارد باغ شدیم منظره پاییزی زیبایی داشت تاب آلاچیق کباب پز داشت.تراس باصفابود تخت سنتی وگلدونای قشنگی داشت .داخل واحد بسیار تمیزمرتب بود.وسایل گرمایشی بخاری .شومینه فراهم بود.اتاق خواب هم تخت خوابشوی گرم و راحتی داشت .آشپزخانه تکمیل بود .درکل بماخیلی خوش گذشت .ممنون از اتاقک
پاسخ میزبان
خانم صالحی
ممنون عزیزم.نظرلطف شماست .سپاس
صابر
شهریور ۱۴۰۴
پیشنهاد نکرده
با سلام. این اقامتگاه بسیار بسیار کثیف ، قدیمی بود. اصلا به هیچ وجه نظافت رعایت نشده بود، تخت خواب نداشت و تختخوابشو بسیار کثیف و فرورفته داشت که اصلا مناسب خوابیدن نبود، سرویس بهداشتی بسیار کثیف بود و بوی نامطبوع یا حتی بوی فاضلاب میداد. به هیچ وجه پیشنهاد نمیکنم کسی اونجا حتی یکساعت بماند. عکسها با آنچه که واقیعت بود کاملا فرق داشت و دروغ بود.از هزینه ای که دادیم اصلا راضی نیستیم.
امیرحسین
فروردین ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
ویلای بسیار دنج وباصفایی بود بسیارخوش اب و هوا بود حیاط تاب ویلایی داشت هم بچه هام سوار شدن هم خودم وهمسرم الاچیق داشت تراس تخت سنتی داشت با ویوی کوه و درخت داخل واحد هم مرتب وتمیزبود باند و سیستم صوتی داشت.اشپزخانه مجهزوکامل بود .سرویس بهداشتی هم داخل باغ هم داخل واحد داشت. قیمت هم منصفانه بود.برخوردمیزبان عالی بود.درکل همه چی عالی بود بماخیلی خوش گذشت ممنون ازسایت اتاقک
پاسخ میزبان
خانم صالحی
نظر لطف شماست خرسندم که بهتون خوش گذشته
امیر حسین
شهریور ۱۴۰۲
پیشنهاد کرده
با سلام و ادب باغ ویلایی دنج و آرام
پاسخ میزبان
خانم صالحی
سپاس.شادوسلامت باشید
حمید
تیر ۱۴۰۲
پیشنهاد کرده
سلام دو روز طلایی رو اینجا گذروندیم فضا عالی هوا عالی صابخونه از همه عالیتر قطعا بازم میرم اینجا/ ممنون از اتاقک👍
پاسخ میزبان
خانم صالحی
نظرلطف شماست شادوسالم باشید