




مشاهده همه تصاویر(9)
مبله آیسان، در ارومیه
غیر دربست
غیر دربست
اقامتگاهی که تمامی امکانات آن اشتراکی است، مانند حمام مشترک، سرویس بهداشتی مشترک و...مهر علی نوری
بیش از 4 سال میزبان اتاقکدرباره اقامتگاه
امکان پرداخت اقساطی
امکان پرداخت اقساطی از طریق تارا، دیجیپی و ...اطلاعات بنا
75 متر، 1 اتاق، فلتسرویس خواب
1 تخت دو نفره، 1 تخت یک نفره، 4 سرویس خواب کامل، 5 پتودسترس پذیری
طبقه زیرین، 5 تا 10 پله، بدون آسانسورسرویس بهداشتی و حمام
1 توالت ایرانیظرفیت اقامتگاه
2 نفر پایه، 4 نفر اضافهبافت و چشم انداز
شهریفضای خواب
هال و پذیرایی یک
کولر آبی
پنکه
بخاری گازی
اتاق خواب یک
تخت دو نفره
تخت یک نفره
امکانات اقامتگاه
اجاق گاز
یخچال
تلویزیون
مبلمان
وضعیت انتن دهی
همراه اول
خوب/4Gایرانسل
عالی/4.5G/5Gاجاره روزانه و ماهانه مبله آیسان، 75 متر برای 2 نفر به همراه 4 نفر اضافی در شهر ارومیه با تضمین بهترین کیفیت و قیمت در اتاقک
خانه ما نزدیک پایانه مسافربری و در محدوده مرکز شهر نزدیک به ورودی شهر و در محدوده میدان تره بار ارومیه همسایگی با حرم ایت الله سید حسین موسوی عرب باغی و مشرف به پارک ساحلی ارومیه با نامهای ائللرباغی و گللرباغی که از غرب تا شرق شهر ارومیه را احاطه کرده واز کنار پارک رودخانه جاری بوده.موقعیت تقریبی اقامتگاه
آدرس و موقعیت دقیق اقامتگاه، پس از رزرو برای شما ارسال خواهد شد
محاسبه قیمت
نرخ ورود کودک
تا 1 کودک زیر 3 سال در صورتحساب لحاظ نمی گرددنرخ هر نفر اضافه
150,000 تومانتقویم و نرخ رزرو
مقررات زمانی اقامتگاه
ساعت 14:00
ساعت 12:00
قوانین اقامتگاه
قوانین میزبان
مقررات لغو رزرو
سهلگیرانه
لغو رزرو تا 24 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده
15 درصد کل مبلغ رزرولغو رزرو در کمتر از 24 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده
50 درصد مبلغ رزرو روز اول + 15 درصد مبلغ رزرو روز های باقی ماندهلغو رزرو حین اقامت
100 درصد مبلغ رزرو همان روز + 50 درصد مبلغ رزرو روز بعد + 15 درصد مبلغ رزرو روز های باقی ماندهضمانت و گارانتی اتاقک
اتاقک به شما اطمینان میدهد تا اقامتگاهی که رزرو کردهاید را با مشخصات ثبت شده آن در زمان مقرر تحویل بگیرید و وجه واریزی شما نزد اتاقک محفوظ میماند تا درپایان تجربه خوب اقامت با میزبان تسویه شود.ضمانت تحویل و نظافت
نظرات مهمان ها
امتیاز 4.3 از 5
از 22 نظر ثبت شده
63.6%
5
22.7%
4
9%
3
0%
2
4.5%
1
نظافت و تمیزی
4.4
صحت اطلاعات
4.2
نحوه پذیرش
4.5
ارتباط میزبان
4.5
امنیت محله
4.5
ارزش اقامتگاه
3.9
مهر علی نوری
بیش از 4 سال میزبان اتاقک
زمان پاسخگویی
کمتر از 8 دقیقهمیزان تایید رزرو
در حدود 73 درصدمشاهده پروفایل میزبان
سایر اقامتگاه های مهر علی نوری
1,500,000
تومان
سایر اقامتگاههای مشابه در منطقه



























































مجتبی
مهر ۱۴۰۳
پیشنهاد کرده
خیلی تمیز بود در کل خوب بود
پاسخ میزبان
مهر علی نوری
با سلام و درود فراوان خدمت آقا مرتضی و خانواده محترمتان از اینکه کلبه درویشی را تایید کردید بینهایت ممنون و سپاسگزارم ارادتمند شما نوری
مرتضی
مرداد ۱۴۰۳
پیشنهاد نکرده
اقامتگاه در زیر زمین وجود داشت و کمی نم داشت و مسافران طبقه بالا خیلی پر سرو صدا بودند.
پاسخ میزبان
مهر علی نوری
سلام بزرگوار قبل از ورود به سویت ساز مخالف زدی که زیر زمین است جای دیگری است که به ما بدهید چرا در مورد نظافت اظهار نظر نکردی اگر میخواستی سویت بهتر از این بگیری باید پول بیشتری خرج میکردی
شایان
بهمن ۱۴۰۲
پیشنهاد کرده
نظافت عالی بود. میزبانیشون بسیار عالی بود .امنیت داشت
پاسخ میزبان
مهر علی نوری
ممنون از اظهار نظر شما
سعیده
آبان ۱۴۰۲
پیشنهاد کرده
عالی بود از همه نظر مخصوصا پذیرش میزبان و برخورد ایشان
پاسخ میزبان
مهر علی نوری
سلام به مهمانان گرامی ، بنده هم از لطف ونظر شما بزرگواران بی نهایت تشکر مینمایم ضمنا از آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم چونکه انسانیت بالاتر از همه چیز است ارادتمند شما نوری
فرزانه
شهریور ۱۴۰۲
پیشنهاد کرده
سوییت تمیز و خوبی بود وسایل آشپزخونه و رختخواب و پتو به مقدار زیاد موجود بود صاحبخانه خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد بودند تنها ایرادی که میتونم بگم اینه که سرویس بهداشتی روشویی نداشت
پاسخ میزبان
مهر علی نوری
با تشکر از آقا وخانم مویدی از اظهار نظر شما تشکر مینمایم و منتظر لولهکش بودم بعد از حرکت شما روشویی را نصب کردیم من هم به نوبه خودم از مهمانان مسافران با شخصیت امثال شما تشکر مینمایم
عبدالرضا
مرداد ۱۴۰۲
پیشنهاد کرده
یه مقدار نسبت به واحد گرونه
پاسخ میزبان
مهر علی نوری
سلام مهمان گرامی،نظرات شما در بهینه سازی سویت قابل احترام است ولی مبلغ فوق پول یک کارگر است که ما هر روز نظافت میکنیم با تشکر از همگان
نوشین
مرداد ۱۴۰۲
پیشنهاد نکرده
با سلام .چقدر خوب میشد برای هم ارزش و احترام قائل باشیم خونه که چه عرض کنم افتضاح بود زبرزمین بود رطوبت داشت بوی بد هم میداد روشوبی نداشت و بعد استفاده از سرویس باید تو ظرفشویی دستاتون رو بشورید (عدم رعایت بهداشت).لوله ای که از سقف اشپزخونه میگذشت اب میداد ورو سرمون اب میچکید.خاطره بسیار بدی برامون به جا گذاشت
پاسخ میزبان
مهر علی نوری
با عرض سلام خدمت مهمانان گرامی قضاوت شما کلا ناعادلانه بوده برای امکانات رفاهی درجه یک باید حداقل پنج میلیون پرداخت کنی نه پانصد تومان
محمدباقر
تیر ۱۴۰۲
مطمئن نیست
سلام حیف این میزبان مهربان که امکانات بهتری نداشت ی شمای کلی از اقامتگاه بدم دوتا سوئیت داره برای اجاره یکیش که زیر زمینه ویکی دیگش هم تقریبا هم کف ولی سه چهارتا پله میخوره .