




مشاهده همه تصاویر(28)
مبله عمارت داراب در تجریش، در تهران
نیمه دربست
نیمه دربست
اقامتگاهی که بعضی از امکانات آن مانند حیاط و راهرو مشترک است.علی عیدی وندی
کمتر از 1 سال میزبان اتاقکدرباره اقامتگاه
امکان پرداخت اقساطی
امکان پرداخت اقساطی از طریق تارا، دیجیپی و ...اطلاعات بنا
70 متر، 2 اتاق، فلتسرویس خواب
1 تخت دو نفره، 3 سرویس خواب کاملدسترس پذیری
همکف، 3 تا 5 پله، بدون آسانسورسرویس بهداشتی و حمام
1 توالت فرنگی، 1 دوش در سرویسظرفیت اقامتگاه
3 نفر پایه، 2 نفر اضافهبافت و چشم انداز
حرم، شهریفضای خواب
هال و پذیرایی یک
کولر آبی
شوفاژ
اتاق خواب یک
تخت دو نفره
کولر آبی
شوفاژ
اتاق خواب دو
امکانات اقامتگاه
اجاق گاز
یخچال
تلویزیون
مبلمان
فوتبال دستی
وضعیت انتن دهی
ایرانسل
عالی/4.5G/5Gرایتل
عالی/4.5G/5Gاجاره روزانه و ماهانه مبله عمارت داراب در تجریش، 70 متر برای 3 نفر به همراه 2 نفر اضافی در شهر تهران با تضمین بهترین کیفیت و قیمت در اتاقک
آپارتمان عمارت داراب در تجریش اقامتگاهی برای سفرهای کاری و استراحت شماست. این آپارتمان با زیر بنای 70 متر مربع در طبقه همکف ساختمانی سه طبقه و در محله تجریش تهران واقع شده است. آپارتمان دارای دو اتاق خواب، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام است. واحد پارکینگ ندارد ولی پارک خودرو، در خیابان اصلی و داخل کوچههای فرعی نزدیک به ساختمان امکانپذیر است. آپارتمان مناسب سالمند، کودک و افراد دارای معلولیت است. پذیرش حیوان خانگی در این آپارتمان فقط در فضای باز مجاز است. امکانات اقامتگاه: - آشپزخانه با امکانات رفاهی شامل اجاق گاز، یخچال، فریزر و لوازم آشپزی - اتاق پذیرایی دارای مبلمان و تلویزیون - سیستم سرمایشی کولر آبی و گرمایشی شوفاژموقعیت تقریبی اقامتگاه
آدرس و موقعیت دقیق اقامتگاه، پس از رزرو برای شما ارسال خواهد شد
مراکز نزدیک
پیاده: کمتر از 5 دقیقهبا ماشین: کمتر از 5 دقیقه
پیاده: کمتر از 5 دقیقهبا ماشین: کمتر از 5 دقیقه
محاسبه قیمت
نرخ ورود کودک
تا 1 کودک زیر 3 سال در صورتحساب لحاظ نمی گرددنرخ هر نفر اضافه
600,000 تومانتقویم و نرخ رزرو
مقررات زمانی اقامتگاه
ساعت 14:00
ساعت 12:00
قوانین اقامتگاه
قوانین میزبان
مقررات لغو رزرو
متعادل
لغو رزرو تا 48 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده
15 درصد کل مبلغ رزرولغو رزرو در کمتر از 48 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده
100 درصد روز هایی که کمتر از 48 ساعت به آنها مانده است + 15 درصد باقی روز هالغو رزرو حین اقامت
100 درصد مبلغ رزرو همان روز و دو روز بعد + 15 درصد مبلغ رزرو روز های باقی ماندهضمانت و گارانتی اتاقک
اتاقک به شما اطمینان میدهد تا اقامتگاهی که رزرو کردهاید را با مشخصات ثبت شده آن در زمان مقرر تحویل بگیرید و وجه واریزی شما نزد اتاقک محفوظ میماند تا درپایان تجربه خوب اقامت با میزبان تسویه شود.ضمانت تحویل و نظافت
نظرات مهمان ها
امتیاز 4.5 از 5
از 20 نظر ثبت شده
85%
5
0%
4
5%
3
5%
2
5%
1
نظافت و تمیزی
4.5
صحت اطلاعات
4.4
نحوه پذیرش
4.7
ارتباط میزبان
4.7
امنیت محله
4.4
ارزش اقامتگاه
4.3
علی عیدی وندی
کمتر از 1 سال میزبان اتاقک
زمان پاسخگویی
کمتر از 10 دقیقهمیزان تایید رزرو
در حدود 81 درصدمشاهده پروفایل میزبان
5,000,000
تومان
سایر اقامتگاههای مشابه در منطقه

































































ب
اسفند ۱۴۰۴
پیشنهاد نکرده
من نمیدونم این مثلا عمارت ک عکس گذاشتن کجاش شبیه عکسایی ک من گذاشتم کوچه پس کوچهای تجریش بود ک دوزار نمی ارزید همه عکسایی ک گذاشتن برای قبله من خواستم برم روف گاردن رفتم بالا روف گاردن نبود ک انباری بود پره خاک بهشون گفتن هزینه ای ک دادم برگردونید قبول نکردن ب پشتیبانی گفتم ده تا شماره دادن ک عکس بفرستم فرستادم پاسخگو نبودن خیلی ناراضی بودم خیلیییی
داود
آذر ۱۴۰۴
مطمئن نیست
ممنونم
پاسخ میزبان
علی عیدی وندی
ممنون ازپاسخ شما مهمان محترم
سید برنا
مهر ۱۴۰۴
پیشنهاد نکرده
سلام ماطبقه همکف و توسایت رزرو کردیم اما طبقه دوم بود! تو عکسا ومشخصات زده الاچیق اما نداره همچین چیزی روف گاردنشم هم جدا هزینه داره که چیزی توسایت نزده حیاط هم طبقه همکف میتونه استفاده کنه که ما همکف رزرو کردیم ندادن بهمون! صبحانه تخم مرغیم که تویخچال گذاشته بودن تاریخ گذشته بود در واحد هم قفل نمیشه
پاسخ میزبان
علی عیدی وندی
سلام جناب کاتوزی سپاس ازنظردهی شما روف گاردن الاچیق داره ن خود سوئیت و مهمانی که سوئیت اجاره کرده باشه میتونه از روف به صورت رایگان استفاده کنه هیچ هزینه ای بابت این جریان گرفته نشده و نخواهد شد راجب به مواد غذایی به صورت روزانه خریداری میشه همچین موردی نداریم اگر باشه شما میتونید با بنده درمیان بزارید همون موقع پیگیری میشه
سعید
مرداد ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
بار دوم بود که اینجا رو رزرو میکنم، و بسیار از مهماننوازی، بهداشت و برخورد میزبان راضی هستم، و حتی خدمات هم نسبت به چند ماه پیش بسیار بهتر شده. با تشکر از جناب عسگری و جناب سعیدی عزیز.
پاسخ میزبان
علی عیدی وندی
خیلی خیلی محبت دارین..برای ما سعادت مجدد بود دیدراتون امیدوارم باز هم ما رو انتخاب بفرمایین.. خیلی ارزشمند بود ثبت نظرتون..ممنون
بهاره
تیر ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
از همه نظر عالی نظافت ،مهمان نواز بودن ،من این خونه برای تولد همسرم انتخاب کردم و وسایلم سنگین بود میزبان اومد کمکم و فوق العاده آدم با شخصیتی بود تو تمام کارها کمکم کرد خود اقای عسگری هم تماس گرفت راجب وسایلی که برای جشن تولد داشتن کلی راهنماییم کردن از هر نظر خونه عالی بود کولر خراب شده بود برامون پنکه اوردن اما بقدری همه چیز عالی بود که اصلا کولر برامون مهم نبود چند تا پارکینک اطراف اون منطقه هست که میتونین استفاده کنین واز قدم زدن تو محله تجریش لذت ببرین. حتما پیشنهاد میکنم برین
پاسخ میزبان
علی عیدی وندی
لطف و محبت بیکران شماست. امیدوارم باز هم افتخار بدین و ما رو قابل بدونید
لیلی
تیر ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
تو این شرایط جنگی که همه دنبال پول درآوردن هستن. صاحبخونه به ما زنگ زد و گفت اگر به هر دلیلی بابت این درگیری ها اومدین مسافرت پولی که دادیم رو بهمون برمیگردونه. دمت گرم علی آقا. آدم عشقی هستی. خود خونت هم عالی و درجه یک بود. تمییز مرتب ، با صفا. فوتبالدستیت رو خیلی خوشم اومد. پشت بومت هم خیلی خوشگل بود و باربیکیو خوشگلی داشتی. باز مزاحمت میشیم
پاسخ میزبان
علی عیدی وندی
ممنون بابت فیدبکی که دادین. حداقل کاری که از دست ما بر میاد این هستش..موجب افتخار بود که تونستیم کمکی کنیم و در خدمتتون باشیم
خرداد ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
میزبان آقای عسگری بسیار خوش برخورد و محترم بودند. مشکلاتی بود اما واقعا برای برطرف شدنش تلاش کردند.قیمتش میتونست ارزونتر باشه
پاسخ میزبان
علی عیدی وندی
ممنون از لطفتون.برای ما افتخار بود بابت سوختن کولر شرمنده.ما در اسرع وقت تعمیر کار فرستادیم و من حتی به مهماندار گفتم اگر درست نمیشه یکی همونجا بخرن و نصب کنن..بازم عذرخواهی میکنم بابت اون چند ساعت.
محمد
خرداد ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
دقیقا حس خونه رو به آدم منتقل میکنه. خیلی تمیز ... مشخص بود روتختی و ملحفه از خشکشویی اومده و یه ذره خاک در واحد پیدا نمیشد. میزبان بسیار مودب و خوش برخورد بودن که عصری زنگ زدن و از ما پرسیدن همه چی اوکیه یا نه.. مهماندار هم برخورد خوبی داشتن... تنها انتقادم اینه که داشتن روف گاردن رو کامل میکردن و این در سایت ذکر نشده بود و ما برنامه ریزی کرده بودیم در روف گاردن شام بخوریم.. غیر از این یه مورد همه چی اوکی بود و حتما اینجا رو پیشنهاد میدم. حیاط هم خیلی با صفا هستش و واقعا از شب نشینی در همچین محیطی در یک شب بهاری لذت بردیم
پاسخ میزبان
علی عیدی وندی
محمد عزیز ممنون از کامنتتون و لطفی که داشتین روف گاردن کامل شد و صمیمانه دوست دارم تشریف بیارین و ببینید.. ضمنا بعد از پیشنهادتون برای هر دو طبقه و روف گاردن ماهواره هم گذاشتیم. ممنون ازتون