




مشاهده همه تصاویر(13)
مبله طاقبستان (1)، در کرمانشاه
نیمه دربست
نیمه دربست
اقامتگاهی که بعضی از امکانات آن مانند حیاط و راهرو مشترک است.نصرالدین کیانی
بیش از 1 سال میزبان اتاقکدرباره اقامتگاه
امکان پرداخت اقساطی
امکان پرداخت اقساطی از طریق تارا، دیجیپی و ...اطلاعات بنا
220 متر، 2 اتاق، فلتسرویس خواب
1 تخت دو نفره، 1 تخت یک نفره، 3 سرویس خواب کامل، 3 پتودسترس پذیری
طبقه اول، 15 تا 20 پله، بدون آسانسورسرویس بهداشتی و حمام
1 توالت فرنگی، 1 توالت ایرانی، 1 دوش در سرویسظرفیت اقامتگاه
6 نفر پایهبافت و چشم انداز
کوهستان، شهریفضای خواب
هال و پذیرایی یک
کولر آبی
شوفاژ
اتاق خواب یک
تخت یک نفره
کولر آبی
شوفاژ
اتاق خواب دو
تخت دو نفره
کولر آبی
شوفاژ
امکانات اقامتگاه
اجاق گاز
یخچال
تلویزیون
مبلمان
وضعیت انتن دهی
همراه اول
عالی/4.5G/5Gایرانسل
عالی/4.5G/5Gرایتل
عالی/4.5G/5Gاجاره روزانه و ماهانه مبله طاقبستان (1)، 220 متر برای 6 نفر در شهر کرمانشاه با تضمین بهترین کیفیت و قیمت در اتاقک
خانه مبله طاقبستان (1) در کرمانشاه اقامتگاهی برای سفرهای کاری و استراحت شماست. این خانه با زیر بنای 220 متر مربع در طبقه اول ساختمانی دو طبقه و در محله میدان معلم واقع شده است. خانه دارای دو اتاق خواب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام است. واحد خودرو پارکینگ ندارد ولی پارک خودرو، در خیابان اصلی و داخل کوچههای فرعی نزدیک به ساختمان امکانپذیر است. قابل توجه مهمانان همراه با سالمند، کودک و افراد دارای معلولیت این خانه آسانسور ندارد. پذیرش حیوان خانگی در این خانه مجاز نیست. امکانات اقامتگاه: - آشپزخانه با امکانات رفاهی شامل اجاق گاز، یخچال، فریزر و لوازم آشپزی - اتاق پذیرایی دارای مبلمان، تلویزیون - سیستم سرمایشی کولر آبی و گرمایشی شوفاژموقعیت تقریبی اقامتگاه
آدرس و موقعیت دقیق اقامتگاه، پس از رزرو برای شما ارسال خواهد شد
مراکز نزدیک
پیاده: کمتر از 5 دقیقهبا ماشین: کمتر از 5 دقیقه
پیاده: کمتر از 5 دقیقهبا ماشین: کمتر از 5 دقیقه
محاسبه قیمت
نرخ ورود کودک
تا 1 کودک زیر 3 سال در صورتحساب لحاظ نمی گرددتقویم و نرخ رزرو
مقررات زمانی اقامتگاه
ساعت 14:00
ساعت 12:00
قوانین اقامتگاه
مقررات لغو رزرو
سهلگیرانه
لغو رزرو تا 24 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده
15 درصد کل مبلغ رزرولغو رزرو در کمتر از 24 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده
50 درصد مبلغ رزرو روز اول + 15 درصد مبلغ رزرو روز های باقی ماندهلغو رزرو حین اقامت
100 درصد مبلغ رزرو همان روز + 50 درصد مبلغ رزرو روز بعد + 15 درصد مبلغ رزرو روز های باقی ماندهضمانت و گارانتی اتاقک
اتاقک به شما اطمینان میدهد تا اقامتگاهی که رزرو کردهاید را با مشخصات ثبت شده آن در زمان مقرر تحویل بگیرید و وجه واریزی شما نزد اتاقک محفوظ میماند تا درپایان تجربه خوب اقامت با میزبان تسویه شود.ضمانت تحویل و نظافت
نظرات مهمان ها
امتیاز 4.7 از 5
از 19 نظر ثبت شده
89.4%
5
5.2%
4
0%
3
5.2%
2
0%
1
نظافت و تمیزی
4.7
صحت اطلاعات
4.7
نحوه پذیرش
4.5
ارتباط میزبان
4.8
امنیت محله
4.8
ارزش اقامتگاه
4.6
نصرالدین کیانی
بیش از 1 سال میزبان اتاقک
زمان پاسخگویی
کمتر از 15 دقیقهمیزان تایید رزرو
در حدود 88 درصدمشاهده پروفایل میزبان
سایر اقامتگاه های نصرالدین کیانی
1,800,000
تومان
سایر اقامتگاههای مشابه در منطقه





































































امین
خرداد ۱۴۰۵
پیشنهاد کرده
با سلام و تشکر از جناب کیانی عزیز از نظر بنده رفتن سفر چندین قسمت داره که یکیش ارتباط و برخورد با میزبان هایی است که ادم ازشون اقامتگاه رزرو میکنه و جناب کیانی به شددت ادم محترم و متشخصی بودند و ازشون بابت اقامتی ک داشتیم تشکر میکنم اما خب مثل همه اقامتگاه ها یکسری کمبود داشت که بخشیش سلیقه ای هست یا بخشیش موردهای اصلیه مثل کار نکردن سیفون، بد بودن تخت خواب ک قطعا جزو اصلیترین گزینه های ارامش سفره و ای کاش تعویض بشه ، درباره نظر کلی بابت اقامتگاه بنده با ۳ شب اقامت کاملا رضایت داشتم و موردهایی ک گفتم دلیل بر این نمیشه که این اقامتگاه رو برای سری بعد رزرو نکنم پذیرایی بزرگ و دلباز با بالکن بزرگ که شاید این ابعاد پذیرایی و بالکن برای دوستانی که تعدادشون بالاست یک مزیت باشه و مطمعن باشید به مشکل بر نمیخورید برخلاف دوستی ک نظر داده بودن بابت سوسک و موش، ابدا همچین چیزی نبود و ندیدیدم همونطور ک گفتم یک سری کمبود ها بود ک همیشه همه اقامتگاه ها تا حدی شامل این داستان میشدن خیلی نزدیک به طاق بستان هست جای پارک فراوان جلوی درب روبروشم یک عالمه کبابی در کل ارزوی سلامتی میکنم برای جناب کیانی عزیز پر روزی باشید به امید دیدار
پاسخ میزبان
نصرالدین کیانی
درود بر شما جناب یگانه که شخصا انسان متشخص ومحترمی هستید که با نظرات دقیق وبجا مرقوم فرمودید از قدر دانی جنابعالی بسیار سپاسگذارم رضایت مسافرین افتخار ماست سفر بسلامت
رضا
اسفند ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
من به خاطر شغل م شهر های مختلف زیادی میرم و رزرو میکنم ولی ب جرئت میتونم بگم یکی بهترین جاهایی بود ک اقامت داشتم بسیار تمیز موقعیت خوب در شهر رفتار میزبان همواره قابل احترام و اعتماد بود خونه بسیار بزرگ جایی ک احساس میکنی منزل خودت بالاترین نمره کمترین کاری گ میتونم در حق میزبان کنم با تشکر از آقای کیانی با شخصیت
سعید
دی ۱۴۰۴
پیشنهاد نکرده
با سلام و خسته نباشید...ما برا ساس متراژ بزرگ خونه و نظرات ثبت شده این ملک را رزرو کردیم اما واقعا در حد فاجعه بود همه چی...از تلویزیون که انتن به هم ریخته تحویل دادن که در اصل وظیفه ی ایشونه درست شده به ما تحویل بدن... تا پکیجی که هم آب میداد و هم چند ساعت یه بار خاموش میشد و ارور میداد و خونه یخبندون میشد و بد خواب میشدیم...و گازی که فقط دو شعله قابل استفاده بود و بقیش خراب بود...ایفون تصویری هم کار نمیکنه و برای ورود و خروج اعضا به مشکل میخوردیم...و در کمال ناباوری وقتی به ایشون موارد رو توضیح دادیم به جای دلجویی فرمودن زنگ میزدید بنده همه رو درست میکردم و منت مبلغ پایین خانه رو به رخ ما کشیدن...در صورتی که ایشون وظیفشونه خونه رو با لوازم تکمیل و سالم به ما تحویل بدن نه اینکه بابت هر مشکل تماس بگیریم که در هنگام سکونت بیان درست کنن...همچین خونه ای با این مشکلات قابل سکونت نیست...با تشکر
پاسخ میزبان
نصرالدین کیانی
مشکلاتی که شما مطرح نمودید توسط مسافرین قبل دستکاری شده بود به علت عدم فرصت ایرادات برطرف نشده بود با توجه به نظرات مهمانان قبلا خوب بوده سوئیت از هتل بهتره باشبی ۷تومن برو تا قدر بدانی آقای قدر دان
سید محسن
آذر ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
بسیار تمیز و عالی بود مهمان نوازی عالی بسیار بسیار خوب بود فقط تنها مشکل جا پارک ماشین نداشت غیر از جا پارک هیچ مشکلی نداشت و عالی بود
پاسخ میزبان
نصرالدین کیانی
درود بر شما سادات عزیز شما به عنوان مهمان لایق به احترام هستید در خصوص پارک ماشین باتوجه به اینکه اقامتگاه بر روی خیابان اصلی میباشد ومحل مجهز به دوربین مدار بسته میباشد پارک در کنار اقامتگاه مانعی ندارد در غیر اینصورت پارکینگ شبانه روزی در فاصله ۵۰متری موجود میباشد سؤال نفرمودی که اطلاع رسانی صورت گیرد
پوریا
آذر ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
خوب بود منزل خیلی باصفایی بود از لحاظ دسترسی به آثار تاریخی خیلی نزدیکه دسترسی هاش عالی بود خونه بزرگ بود
محمد حسین
مهر ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
به طور کلی همه چیز عالی و مناسبه ، خونه تمیز بود مشکل آب نداشتیم دسترسی به همه چی نزدیکه و در نهایت از آقای کیانی متشکرم
پاسخ میزبان
نصرالدین کیانی
ممنونم از شما مهمان محترم وبزرگوار انشاالله موفقو پایدار باشید
سجاد
مهر ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
با تشکر از آقای کیانی عزیز، همه چیز خوب
پاسخ میزبان
نصرالدین کیانی
درود بر شما جناب برزویی مهمان محترم انشاالله همیشه به تفریح سلامتی خودت وخانواده محترم از خداوند متعال خواستارم مرد بزرگ
مجید
مهر ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
سلام خیلی خوب بهتره برای دسته جمعی رفتن عالیه
پاسخ میزبان
نصرالدین کیانی
ممنون از مهمان محترم جناب نظری