



مشاهده همه تصاویر(16)
ساحلی رو به دریا، در بابلسر
غیر دربست
غیر دربست
اقامتگاهی که تمامی امکانات آن اشتراکی است، مانند حمام مشترک، سرویس بهداشتی مشترک و...امکان تحویل از 12 شب به بعد هم وجود دارد
فاطمه حسنی
بیش از 6 سال میزبان اتاقکدرباره اقامتگاه
امکان پرداخت اقساطی
امکان پرداخت اقساطی از طریق تارا، دیجیپی و ...اطلاعات بنا
50 متر، 1 اتاق، فلتسرویس خواب
1 تخت دو نفره، 1 سرویس خواب کامل، 2 پتودسترس پذیری
طبقه دوم، بیش از 20 پلهسرویس بهداشتی و حمام
1 توالت ایرانی، 1 حمام عادیظرفیت اقامتگاه
3 نفر پایه، 1 نفر اضافهبافت و چشم انداز
ساحلی/ نزدیک به دریا، شهری، دریافضای خواب
هال و پذیرایی یک
کولر گازی
شوفاژ
اتاق خواب یک
تخت دو نفره
امکانات اقامتگاه
اجاق گاز
یخچال
تلویزیون
مبلمان
اجاره روزانه و ماهانه ساحلی رو به دریا، 50 متر برای 3 نفر به همراه 1 نفر اضافی در شهر بابلسر با تضمین بهترین کیفیت و قیمت در اتاقک
ویلا ساحلی در بابلسر اقامتگاهی برای آرامش و تفریح شماست. این واحد با زیر بنای 50 متر مربع در مجتمع ساحلی زیتون شهر بابلسر واقع شده است. دسترسی به بابلسر از مسیر جادههای هراز، فیروزکوه و جاده ساحلی خزر امکانپذیر است. واحد دارای یک اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی است. واحد پارکینگ دارد. قابل توجه مهمانان همراه با سالمند، کودک و افراد دارای معلولیت این واحد در طبقه دوم قرار دارد. پذیرش حیوان خانگی در این واحد مجاز نیست. نزدیکی به دریا و تفریحات آبی ساحل بابلسر از امتیازات این اقامتگاه است. امکانات اقامتگاه: - آشپزخانه با امکانات رفاهی شامل اجاق گاز، یخچال و لوازم آشپزی - اتاق پذیرایی دارای مبلمان و تلویزیون - سیستم سرمایشی کولر گازی و گرمایشی رادیاتور - نگهبانی 24 ساعته مجتمع دسترسی اقامتگاه به اماکن تفریحی، رفاهی و خدماتی: - فاصله تا سوپر مارکت و نانوایی 5 دقیقه - فا1صله تا ساحل دریا پیاده 2 دقیقه - فاصله تا مرکز درمانی و داروخانه با خودرو 20 دقیقه - فاصله تا بازار روز بابلسر با خودرو 10 دقیقه - فاصله تا پمپ بنزین 10 دقیقه - فاصله تا ترمینال مسافربری بابلسر با خودرو 15 دقیقه - فاصله تا فریدونکنار با خودرو 30 دقیقه - فاصله تا پارک نوشیروانی بابل با خودرو 20 دقیقهموقعیت تقریبی اقامتگاه
آدرس و موقعیت دقیق اقامتگاه، پس از رزرو برای شما ارسال خواهد شد
محاسبه قیمت
نرخ ورود کودک
تا 1 کودک زیر 3 سال در صورتحساب لحاظ نمی گرددنرخ هر نفر اضافه
400,000 تومانتقویم و نرخ رزرو
مقررات زمانی اقامتگاه
ساعت 14:00 تا 17:00
ساعت 12:00
قوانین اقامتگاه
قوانین میزبان
مقررات لغو رزرو
متعادل
لغو رزرو تا 48 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده
15 درصد کل مبلغ رزرولغو رزرو در کمتر از 48 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده
100 درصد روز هایی که کمتر از 48 ساعت به آنها مانده است + 15 درصد باقی روز هالغو رزرو حین اقامت
100 درصد مبلغ رزرو همان روز و دو روز بعد + 15 درصد مبلغ رزرو روز های باقی ماندهضمانت و گارانتی اتاقک
اتاقک به شما اطمینان میدهد تا اقامتگاهی که رزرو کردهاید را با مشخصات ثبت شده آن در زمان مقرر تحویل بگیرید و وجه واریزی شما نزد اتاقک محفوظ میماند تا درپایان تجربه خوب اقامت با میزبان تسویه شود.ضمانت تحویل و نظافت
نظرات مهمان ها
امتیاز 4.6 از 5
از 74 نظر ثبت شده
77%
5
16.2%
4
2.7%
3
2.7%
2
1.3%
1
نظافت و تمیزی
4.2
صحت اطلاعات
4.6
نحوه پذیرش
4.7
ارتباط میزبان
4.8
امنیت محله
4.8
ارزش اقامتگاه
4.4
فاطمه حسنی
بیش از 6 سال میزبان اتاقک
زمان پاسخگویی
کمتر از 8 دقیقهمیزان تایید رزرو
در حدود 35 درصدمشاهده پروفایل میزبان
سایر اقامتگاه های فاطمه حسنی
1,500,000
تومان
سایر اقامتگاههای مشابه در منطقه




































































































حسین
شهریور ۱۴۰۴
پیشنهاد کرده
باتشکر از شما میزبان محترم خانم حسنی بسیاعالی و همچنین تقدیر و تشکر از خانه دار محترم خانم شعبانپور .بابت تمیزی و نظافت منزل
زهرا
مرداد ۱۴۰۳
پیشنهاد نکرده
اصلا اقامتگاه با عکسها مطابقت نداره بسیار کثیف بود و ما یک دوبلکس هم گرفتیم از خانم حسنی و کثیف بود و بوی بدی میداد و نوشته شده بود دو تا حموم و نداشت و یکی هم که بود شیرش خراب بود .فقط تنها حسنش نزدیک دریا بودنه و گرنه خیلی نسبت به قیمتش خدمات صفره
امیر
تیر ۱۴۰۳
مطمئن نیست
کامل توضیح میدم تا دوستان نکات مثبت: دو قدم تا ساحل فاصله داره، ساحل تمیز با امکانات خوب برای بازی و سرگرمی،برخورد خوب میزبان و سرایدار نکات منفی:سرمایش بسیار ضعیف بود و اسپلیت مشکل داشت،سوسک داشت البته طعمه گذاری کرده بودن ولی حداقل سوسک مرده ها را جمع نکرده بودن،حدود ۳۰ تاپله داشت و آسانسور نداشت ،دستشویی فن تهویه نداشت یک پنجره باز گذاشته بودن برای تهویه طبیعی که محل ورود انواع حشرات منجمله پشه ها بود،تلویزیون ش به هیچ کجا وصل نبود.نور کم بود چون لامپهای سوخته را تعویض نکرده بودند،یه تخت دونفره کوچک داشت. و یک سکو که یک دست رختخواب پهن کرده بودند. در جمع برای حداکثر ۳ نفر خوبه.برای ۴ نفر جا کم بود.هزینه نفر اضافی برای نفر چهارم گرفتن و در قبال آن هزینه هیچ خدمات یا امکاناتی ندادن.درب اتاق خوابش خراب بود و بسته نمی شد و سرمایش اتاق خواب هم پنکه بود که کارایی نداشت.
وحید
بهمن ۱۴۰۲
پیشنهاد کرده
همه چی خوب بود
وحید
بهمن ۱۴۰۲
پیشنهاد کرده
عالی
پاسخ میزبان
فاطمه حسنی
سپاس از نظر لطف شما به امید دیدار مجدد
اسرا
دی ۱۴۰۲
پیشنهاد کرده
آیینه قدی نداشت اقامتگاه. همه چی خوب بود
فرشته
شهریور ۱۴۰۲
پیشنهاد کرده
همه چی خوب بودمرسی
حامد
خرداد ۱۴۰۲
پیشنهاد کرده
سلام .تقریبا خوب بود ولی یکم ایرادات داشت مثلا آینه نداشت کولر ضعیف بود آبکش داخل اشپزخانه نبود