otaghak.com

اقامتگاه بوم‌گردی شیلان (اتاق انزلی)، در خمام

ic_renttype

غیر دربست

ic_ruler

12متر

ic_profile

4مهمان

ic_twopersonbed

بدون خواب

otaghak.com

زینب یوسفی

بیشتر از 4 سال میزبان اتاقک

اتاقک

4.8

(6 نظر)

ضمانت اتاقک

اتاقک

ضمانت تحویل اقامتگاه

ضمانت تحویل اقامتگاه اتاقک، به مهمان اطمینان می‌دهد در صورت عدم لغو رزرو از سوی وی، اقامتگاهی که رزرو کرده‌است را با مشخصات ثبت شده در سایت، در زمان مقرر تحویل بگیرد و در غیر این صورت وجه واریزی خود را کاملا و بدون کسر هیچ‌گونه کارمزدی پس بگیرد.

درباره اقامتگاه

‫‫اجاره روزانه و ماهانه شیلان (اتاق انزلی)، 12 متر برای 4 نفر در شهر خمام با تضمین بهترین کیفیت و قیمت در اتاقک

اقامتگاه بوم گردی "شیلان" در استان گیلان، شهر خمام، روستای دهنه سر شیجان واقع شده است. روستای بسیار زیبا و دیدنی دهنه سر شیجان با آب و هوای معتدل و مرطوب در فاصله 10 کیلومتری خمام و 25 کیلومتری استان رشت قرار دارد. این خانه ویلایی با معماری سنتی در دو طبقه و دارای 10 اتاق سنتی با نام های شهرهای مختلف استان گیلان است. کلیه اتاق ها مشابه هم هستند و فقط در رنگبندی وسایل کمی با هم تفاوت دارند. اتاق ها کف خواب هستند و 4 اتاق دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. مهمانان سایر اتاق ها باید از سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و فرنگی سیار) و حمام داخل حیاط مجموعه به صورت مشترک استفاده نمایند. اقامت در این کاشانه به همراه صبحانه رایگان است. چنانچه گردشگران تمایل داشته باشند با هماهنگی قبلی با پرسنل این خانه بومی می توانند از انواع غذاهای لذیذ محلی و سنتی سفارش دهند. اجرای رقص و موسیقی زنده محلی از قشنگیای این بومگردی سنتی است. از جاذبه های گردشگری اطراف اقامتگاه می توان به بلوار ساحلی بندرانزلی، موزه باغ عمارت چوکام، روستای دیدنی چاپارخانه، کاخ موزه انزلی، تالاب بین المللی بندرانزلی، قلعه رودخان و روستای توریستی ماسوله اشاره کرد. فاصله (تقریبی) این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم: فاصله تا شهر رشت 24.8 کیلومتر (40 دقیقه) فاصله تا شهر خمام 9.8 کیلومتر (17دقیقه) فاصله تا فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت 18.2 کیلومتر (26 دقیقه) فاصله تا ایستگاه راه آهن رشت 35.2 کیلومتر (1 ساعت و 4 دقیقه) فاصله تا پایانه مسافربری رشت 27.9 کیلومتر (40 دقیقه) فاصله تا مسجد جامع دهنه سر 600 متر (2 دقیقه) فاصله تا بلوار ساحلی بندرانزلی 11.1 کیلومتر (15دقیقه) فاصله تا دهکده ساحلی انزلی 11.6 کیلومتر ( 16 دقیقه ) فاصله تا مسجد جامع خمام (بقعه امامزاده سید حسن (ع)) 9.8 کیلومتر (17 دقیقه) فاصله تا موزه باغ عمارت چوکام 12 کیلومتر (17 دقیقه) فاصله تا روستای زیبای چاپارخانه 16.2 کیلومتر (19دقیقه) فاصله تا بندر انزلی (دریا) 13.2 کیلومتر (19 دقیقه) فاصله تا کاخ موزه انزلی 16.3 کیلومتر (23 دقیقه) فاصله تا آرامگاه میرزاکوچک خان جنگلی 28.1 کیلومتر (43 دقیقه) فاصله تا تالاب بین المللی انزلی 31.4 کیلومتر (50 دقیقه) فاصله تا قلعه رودخان 76 کیلومتر (1 ساعت و 35 دقیقه) فاصله تا روستای گردشگری ماسوله 87.1 کیلومتر (1 ساعت و 50 دقیقه)

امکانات اقامتگاه

otaghak.com

بخاری گازی

otaghak.com

پنکه

otaghak.com

پارکینگ روباز

otaghak.com

صبحانه رایگان

otaghak.com

کولر گازی

مقررات زمانی اقامتگاه

زمان ورود

ساعت 14:00

زمان خروج

ساعت12:00

قوانین اقامتگاه

otaghakشرایط ورود حیوان خانگی
otaghakشرایط برگزاری مراسم
otaghakامکان تردد با کفش در محیط ساختمان
otaghakاستعمال دخانیات(سیگار، قلیان و...) در فضای داخلی ساختمان
otaghakامکان استفاده از حیاط و باغ
otaghakارائه مدرک محرمیت الزامی است

قوانین میزبان

otaghakارائه مدارک محرمیت (برای زوج ها) الزامی است.

مقررات لغو رزرو

سختگیرانه

بیشتر از 72 ساعت به زمان ورود: 75% کل مبلغ بازگشت داده می‌شود کمتر از 72 ساعت به زمان ورود: 25%شب اول + 75% باقی شب ها پس از ورود به اقامتگاه: بدون بازگشت هزینه
لغو رزرو تا 72 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده

لغو رزرو تا 72 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده

کسر ۲۵ درصد از مبلغ کل شب‌ها
لغو رزرو در کمتر از 72 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده

لغو رزرو در کمتر از 72 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده

کسر کل مبلغ شب‌های کنسلی
لغو رزرو حین اقامت

لغو رزرو حین اقامت

کل مبلغ شب سپری شده + کل مبلغ سه شب بعد+ 25 درصد شب‌های باقی‌مانده

نظرات مهمان‌ها

star-rate

4.8 امتیاز

(6 نظر)

امنیت محله

5

/

5

پذیرش میزبان

5

/

5

نظافت و تمیزی

5

/

4.3

ارتباط با میزبان

5

/

5

ارزش کلی اقامتگاه

5

/

4.8

صحت اطلاعات

5

/

5

سیده عصمت

اردیبهشت ۱۴۰۲

اتاقک

4.33

در بدو ورود، منظره سنتی و تزئینات محوطه، خوشایند بود، برخورد میزبان خوب بود، به اتاق راهنمایی شدیم. سفارش ناهار دادیم ، (باقلاقاتق)که بسیار خوشمزه بود. ماست خیار سفارش نداده بودیم ولی به حساب ما نوشته شده و پولش را دریافت کردند! محوطه حیاط تمیز بود. دسترسی به ساحل کاسپین قابل قبول بود. منظره خوب، سنتی و روستایی بود. به خصوص که فرزندان من با مرغ و خروسی که در محوطه (داخل فضای مخصوص) نگهداری می شدند بسیار سرگرم شدند. صبحانه میهمان میزبان بودیم که از نقاط مثبت اقامتگاه بود، نان تازه و نیمرو و پنیر و گوجه ... دلچسب بود بخصوص با توجه به هزینه اتاقی که پرداخت شد. بسیار خوشایند بود. تنها نکته منفی که اذیتم کرد و باعث می‌شود در مسافرت‌های بعدی انتخاب از سر ناچاری باشد، وضعیت نظافتی داخل اتاق بود. نظافت سرویس بهداشتی داخل اتاق، بخصوص کثیفی دیوارها، بسته نشدن درب سرویس و ... اذیت کرد. کثیفی پوشش پلاستیکی که در انتهای لابی (سمت نیزار) بود، حجم زباله ای که توسط مسافران، متاسفانه داخل نیزار پشت ساختمان ریخته شده بود، و همینطور نا ایمن بودن نرده های تراس باعث نگرانی و از نقاط ضعف بود. بنظرم با کمی توجه و انجام برخی تغییرات توسط میزبان محترم قابل حل است. مثلا در قسمتی که تراس به سمت نیزار است، پوشش پلاستیکی حذف و فنس فلزی ثابت در ورودی تراس جایگزین شود. جلوی درب سرویس بهداشتی، از هر دو طرف ، پادری مناسب استفاده شود، دیوارهای سرویس شسته و در پنجره فن تعبیه شود. از توالت فرنگی به جای دستشویی ایرانی استفاده شود و ... سقف و دیوارهای اتاق به خاطر تیرچوبی بودن، خانه حشرات هست، نیاز به نظافت بیشتری دارد.

الناز

اردیبهشت ۱۴۰۲

اتاقک

5

ما اقامتگاه را برای داشتن فضای مناسب خواب انتخاب کرده بودیم چون از صبح تا دیر وقت بیرون از اقامتگاه در حال گشت و گزار بودیم. که به خاطر فضای نامناسب نگهداری مرغ و خروس در روبروی اتاق ها، مخصوصا ا‌ولین اتاق(انزلی) باصدای زیاد خروس های عزیز بیدار میشدیم و این کمی ناخوشایند بود. اما در کل محله وفضا خوب بود و میزبان محترم و مهربان.🙏🏽

عطاالله

مهر ۱۴۰۱

اتاقک

5

اقامتگاه خوبی بود و مشکلی نداشت.

فاطمه

شهریور ۱۴۰۱

اتاقک

4.83

ما از اقامت در این اقامتگاه راضی بودیم، جای دنج و با صفایی بود، برخورد میزبان هم خیلی خوب بود. یک وعده غذا هم سفارش دادیم که خیلی راضی بودیم. صبحانه هاشون هم خوب بود‌.

ملیکا

مرداد ۱۴۰۱

اتاقک

5

میزبانی خیلی عالی بود اقامتگاه یکم به شهر و دریا دور بود اما همین دنج ترش کرده بود و محیط خیلی ساکت و خوبی بود اتاق و محوطه تمیز بود غداهای محلی رو اماده نداشتن گفتن باید از قبل سفارش داد بخاطر طعم دهی اما ما یه وعده ناهار خوردیم خوشمزه بود و صبحانه ها با خود اقامتگاه بود که خیلی بهمون چسبید تو اون محیط و اب و هواش

Mostafa

اردیبهشت ۱۴۰۱

اتاقک

5

فضای بکری داره، خیلی زیباست تا منطقه آزاد و شهر انزلی و شهر رشت ۲۰ دقیقه فاصله ست. باب استراحت چون فضای آرامش بخش و خیلی آرامی داره.

موقعیت تقریبی اقامتگاه

آدرس و موقعیت دقیق اقامتگاه، پس از رزرو برای شما ارسال خواهد شد.
otaghak.com

زینب یوسفی

بیشتر از 4 سال میزبان اتاقک

اتاقک

زمان پاسخگویی

کمتر از 5 دقیقه

اتاقک

میزان تأیید رزرو

حدود 100 درصد

مشاهده پروفایل میزبان

اتاقک

تقویم و نرخ رزرو

نرخ ورود کودک

نرخ ورود کودک

کودک زیر سه سال در صورتحساب لحاظ نمی گردد.
اتاقک

نرخ هر نفر اضافه

125,000 تومان (به ازای بیشتر از 4 نفر)

در حال بارگذاری اطلاعات

اتاقکرزرو سریع اقامتگاه بدون نیاز به تایید میزبان
اتاقکقیمت‌ها به هزار تومان است. (3 صفر حذف شده)

هرشب از

650,000

تومان