آپارتمان سپهر هشتم آبیدر(واحد۱01)، در مشهد

(6 نظر)

ضمانت اتاقک

ضمانت تحویل اقامتگاه

ضمانت تحویل اقامتگاه اتاقک، به مهمان اطمینان می‌دهد در صورت عدم لغو رزرو از سوی وی، اقامتگاهی که رزرو کرده‌است را با مشخصات ثبت شده در سایت، در زمان مقرر تحویل بگیرد و در غیر این صورت وجه واریزی خود را کاملا و بدون کسر هیچ‌گونه کارمزدی پس بگیرد.

درباره اقامتگاه

‫‫اجاره روزانه و ماهانه سپهر هشتم آبیدر(واحد۱01)، 175 متر برای 9 نفر به همراه 9 نفر اضافی در شهر مشهد با تضمین بهترین کیفیت و قیمت در اتاقک

هتل آپارتمان سپهر هشتم آبیدر در مشهد، اقامتگاهی مجهز و مناسب برای قرارهای کاری، سفر زیارتی و استراحت شماست. این مجموعه در سه طبقه با شش واحد آپارتمانی در منطقه ثامن مشهد واقع شده است. واحد 101 با زیربنای 175 متر مربع در طبقه اول هتل آپارتمان، دارای سه اتاق خواب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام است. هتل آپارتمان رستوران، آسانسور و پارکینگ روباز و مسقف دارد. پذیرش حیوان خانگی در این مجموعه مجاز نیست. با اقامت در سپهر هشتم آبیدر کوتاهترین مسیر ممکن برای رسیدن به صحن اصلی حرم را خواهید داشت. امکانات اقامتگاه: - آشپزخانه با امکانات رفاهی شامل اجاق گاز، یخچال و لوازم آشپزی - اتاق پذیرایی مبله - رستوران در طبقه همکف برای سفارش وعده‌های غذایی - سرمایشی کولر آبی و گرمایشی رادیاتور دسترسی اقامتگاه به اماکن تفریحی، رفاهی و خدماتی: - فاصله تا سوپرمارکت، عابر‌بانک، نانوایی و میوه ‌فروشی پیاده 2 دقیقه - فاصله تا پمپ بنزین 2 دقیقه - فاصله تا حرم امام رضا (ع) 1600 متر، پیاده 10 دقیقه - فاصله تا بیمارستان امام زمان (عج) پیاده 5 دقیقه

امکانات اقامتگاه

otaghakامکان استفاده از حیاط و باغ
otaghakارائه مدرک محرمیت الزامی است

قوانین میزبان

otaghakهمراه داشتن مدارک شناسایی معتبر مانند: کارت ملی هوشمند یا شناسنامه جدید الزامی است. جاروبرقی ، سشوار ، اتو و ظروف طبخ غذا درصورت تقاضای میهمان ارایه میگردد.

مقررات لغو رزرو

متعادل

بیشتر از 48 ساعت به زمان ورود: 85% کل مبلغ بازگشت داده می‌شود کمتر از 48 ساعت به زمان ورود: 15%شب اول + 85% باقی شب ها پس از ورود به اقامتگاه: %0شب‌های سپری شده + 15% شب اول و دوم بعد از کنسل کردن + 85% باقی شب‌ها
لغو رزرو تا 48 ساعت مانده به زمان ورود روز کنسل شده

3.33

بی امکانات ترین

پاسخ میزبان

درود بر شما اشکالاتی در مجموعه هست که رد کردن آن خارج از انصاف بوده و می‌پذیریم که باید شرایط را برای میهمانان گرانقدر بهبود دهیم. هرچند با توجه به نوع فعالیت و اینکه ما هتل و مهمانپذیر نیستیم و یک اقامتگاه معمولی هستیم، سعی شده حداقل استانداردهای این فضا را تامین کنیم. ما تمام تلاش مان را انجام دادیم تا نهایت همکاری با شما انجام شود. چه از نظر تایم اضافه ای که در اختیار شما قرار گرفت و چه مواردی مانند تکرار ارائه ی ملحفه های یکبار مصرف اسپان باند لایکو و ...

سیما

مرداد ۱۴۰۱

4.17

سلام باید از قسمت مالی اتاقک تشکر کنم من در زمان واریز دچار اشتباه شدم که قسمت مالی با مهارت و تسلط خودشون خیلی به من کمک کردن. واحد ۱۰۱ سپهر هشتم با نور عالی و مساحت خوبش خیلی برای ما خوب بود . ما ۱۴ نفر بودیم و از ۵ تا ۸ مرداد ۱۴۰۱ در آن اقامت داشتیم . در بدو ورود باید دست و صورت می‌شستیم ولی یک قطره مایع دستشویی نبود ، ازشون خواستیم آوردند متوجه شدیم دستگاه مایع صابون خراب است و کار نمی‌کند فردا جای مایع را تعویض کردند، لباسهای زیر مسافران قبلی در حمام مانده بود. باید رختخواب اضافه در واحد قرار می‌دادند ولی شب اول که ما دیر وقت هم رسیدیم رختخواب اضافه مهیا نبود ازشون خواستیم و چند تشک تحویل دادن و فردا بالش تحویل دادن. کف دستشویی حدود ۳۰ سانت از کف اتاقها بالاتر است که برای سالمندی که ما داشتیم ایجاد مشکل می‌کرد، آب توالت فرنگی مدام جاری بود ، توالت هواکش نداشت و بوی نامتبوع ایجاد می‌کرد، در ورود دستشویی هنوز شیشه ندارد و بر روی شیشه در حمام یک مقوا چسبانده شده است و جلوی حمام یک چوب لباسی قرار دارد ، پیشنهاد می‌کنم در آن قسمت یک پرده حمام نصب شود، خرج زیادی ندارد ولی باعث آسایش است، واحد از نظر تاسیسات مشکل داشت. کلا نظافت در حد متوسطی داشت ، کمی مایع ظرفشویی موجود بود ازشون خواستیم و مایع ظرفشویی آوردند. ظروف کمی در حد قاشق و چنگال ، بشقاب، لیوان و قندان در واحد موجود است. پیشنهاد می‌کنم یک جا قاشقی برای قراردادن قاشقها بعد از شستشو تهیه شود . قاشقها را در ظرف یکبار مصرف ماست قرار داده بودند . کولر بخوبی کار می‌کرد ، یخچال خوب بود ولی اجاق گاز بسیار مستهلک شده ولی روشن می‌شود . ما کبریت خریدیم در واحد نبود. فاصله تا حرم پیاده ۲۰ دقیقه بود و آپارتمان بر خیابان اصلی قرار دارد و می‌توان از همان محل تاکسی سوار شد.

مهدی

مرداد ۱۴۰۱

2.67

نظافت نداشت و توالت فرنگی کار نمیکرد ظروف کاملی نداشت و مبل هاش شکسته بودن، با این قیمت نمی ارزید.

سیدحمید

تیر ۱۴۰۱

اتاقک

سلام و عرض ادب ما از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ تیرماه ساکن این هتل آپارتمان بودیم. نکاتی ضروری هست که خدمتتون عرض کنم تا مابقی دوستان موقع رزرو این نکات رو در انتخاب شون در نظر بگیرند و انتخاب درستی داشته باشن تا سفرشون دلچسب تر باشه و خاطره خوبی از سفر به مشهد داشته باشن و با امید و آرزوی اینکه مورد توجه و اصلاح صاحب این هتل آپارتمان قرار گیرد ان شالله ان شالله ان شالله.. 1.ما به محض ورود به واحد مون دیدیم نور مناسب و کافی نداره که مجبور شدیم همون موقع برای تهیه لامپ داخل شهر بچرخیم و بخریم.(حالا لامپ ارزش مادی نداره و جای تعجب داره خونه اینقد تاریک!) 2. موقع استفاده از تلویزیون، دیدیم کنترلش باتری نداره!!!! که اونم مجبور به تهیه باتری شدیم. (خب اگه نمیخواید از تلویزیون استفاده کنیم بگید!!!) 3. درِ ورودی سرویس بهداشتی و حمام شیشه نداشت و داخل کاملا معلوم بود. ما که ۴ خانواده بودیم خانوم ها برای وضو به مشکل برمیخوردن !!!! (چون شهر مذهبی هم هست باید اینو در نظر میگرفتن) 4. اتاق ها فرش یا موکت نداشت !!!!و فقط سرامیک بود و برای نماز خوندن روی "تخت خواب ها" نماز خوندیم به خصوص برای خانم ها این مساله سخت تر میشد. 5. ما ده نفر بودیم و ۹ تخت داشت و ما هزینه اضافی تر پرداخت کرده بودیم بابت تشک و پتو که متاسفانه بهمون ندادن و یک نفر مجبور شد روی مبل تووی هال بخوابه. باید قبل اینکه اتاق رو تحویل بدید حداقل یک تشک که هزینه اش پرداخت شده تووی کمد میذاشتید.(اینو نگید که ما خودمون باید درخواست می‌دادیم چون مسلما شما موقع رزرو میدونستید ما ده نفر هستیم!!!!) 6. اتاق ها رخت آویز نداشت و لباسهامون رو روی زمین !!! یا شوفاژ پر گرد و خاک !!! انداختیم که واقعا مناسب نبود.فقط یک رخت آویز توی هال و کنار دستشویی بود که مناسب ده نفر نبود. 7. وجود یک آیینه در هر اتاق خواب ضروری هست به خصوص برای خانم ها. که متاسفانه آیینه فقط در دستشویی بود. 8. روشویی سرویس بهداشتی مشکل داشت که متاسفانه موقع استفاده آب زیر پا میومد. یک مایع دستشویی هم در سرویس بهداشتی نیازه و سرویس بهداشتی تهویه هوا نداشت. 9. ما ۷ تا چمدان داشتیم که به محض ورود متاسفانه نذاشتن با آسانسور چمدان ها حمل شه. 10. کولر در حالت خاموشی چکه می‌کرد که شب ها موقع خواب تو اتاقی که کنار آشپزخونه بود صدای چکه آب پخش میشد که خیلی سر و صدا داشت و واقعا آزار دهنده بود موقع خواب و استراحت..!!! 11. فاصله هتل آپارتمان تا حرم رو در نظر بگیرید خیلی طولانی و بد مسیر بود. در کل با تجربه ای که از این هتل آپارتمان داشتم ترجیح میدم دفعه بعد در سفر به مشهد حداقل این هتل آپارتمان رو رزرو نکنم. ممنون. شاید تنها نکته مثبت این هتل تمییز بودن تشک و پتو ها بود.

پاسخ میزبان

هو المنصف با سلام و سپاس از اظهار نظر میهمان ارجمند از اینکه با دقت وقت گذاشتید و نظرتونو ابلاغ کردید سپاسگزاریم، لیکن چند مورد را لازم دانستم در میان بگذارم. در مورد شکسته بودن درب کریدور سرویس بهداشتی ، حق با شماست و از این بابت پوزش میخواهیم و مشکل را رفع کردیم.(ممنون از تذکر شما) در مورد چکه کردن آب کولر هم حق با شماست و چون کولر آبی گاهی مشکل شناور پیدا میکند و قطعا در زمان پذیرش شما از چشم همکاران من به دور مانده، در صورت اطلاع در کمتر از ۵ دقیقه رفع مشکل میشد. که باز هم از این جهت ضمن پوزش از جنابعالی و همراهان مشکل را بر طرف نمودیم. اما در مورد تشک و پتوی اضافه اجازه بدهید جمله ی شما را اصلاح نمایم. اینکه فرمودید به ما ندادند شاید درست تر این باشد که از قبل در واحد در نظر نگرفته بودند. چرا که بسیاری از میهمانان چون همراه خود پتو یا بالشت همراه می آورند و مطالبه نمی‌کنند نیازی به تحویل پتو یا تشک اضافه دیده نمیشود ولی همینطور که در امکانات در سایت ذکر شده تا سقف ۱۲ نفر تشک و پتو در صورت درخواست تحویل داده خواهد شد و جنابعالی نیز درخواست میکردید در اختیارتان قرار می‌گرفت. در مورد استفاده از آسانسور هم باید خدمتتون عرض کنم حتما خلاف به عرض شما رساندند چرا که اگر از میان تمام میهمانان شخصی را با این مضمون که برای حمل چمدان ممانعتی شده پیدا کردید بنده قطعا یک هفته اقامت با سرویس کامل خدمت شما خواهم بود. گمان میکنم مطلبی را خلاف خدمت جنابعالی عرض کردند. ما خودمان از اینکه بار و وسایل را با آسانسور حمل کنند نه تنها مانع نمی‌شویم بلکه حتی در زمان مشاهده با میهمانان همکاری هم میکنیم که قطعا اگر چنین نبود در میان اظهارات میهمانان یک مورد انتقاد باید می‌داشتیم. در نهایت بابت باطری کنترل تلویزیون و لامپ سوخته هم باید خدمتتون عرض کنم وسایلی که عمر مشخصی دارند و در هر لحظه ممکنه بسوزند یا از کار بیفتند حتما اگر اطلاع داده میشد هم لامپ و هم باطری خدمتتون ارایه میشد و اگر قصدمان عدم استقرار تلویزیون بود باطری تمام شده راه حل مناسبی نبود چون استفاده از پنل روی تلویزیون صدمات بیشتری به دستگاه خواهد زد تا استفاده از ریموت. در هر صورت از اینکه تجربه ی خوبی نداشتید عذرخواهیم و امیدوارم در سفرهای آتی شرایط مطلوبتری برای شما و همراهان محترمتان رقم بخورد.

موقعیت تقریبی اقامتگاه

آدرس و موقعیت دقیق اقامتگاه، پس از رزرو برای شما ارسال خواهد شد.

سید رضا خوش قلب طوسی

مشاهده پروفایل میزبان

تقویم و نرخ رزرو

نرخ ورود کودک

کودک زیر سه سال در صورتحساب لحاظ نمی گردد.

نرخ هر نفر اضافه

250,000 تومان (به ازای بیشتر از 9 نفر)

در حال بارگذاری اطلاعات

اتاقکرزرو سریع اقامتگاه بدون نیاز به تایید میزبان
اتاقکقیمت‌ها به هزار تومان است. (3 صفر حذف شده)