محسن جهانگیر
عضویت از چهارشنبه، 18 مهر 1397

زمان پاسخگویی: 10 دقیقه

میزان پاسخگویی: 100 درصد

درباره من
این کاربر هنوز مطلبی درباره خود ننوشته است
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

نظرات کاربران برای این میزبان (144 نظر)

profile-image
محسن
خرداد 1403
لوکس و نوساز در جوار حرم
gold-star 1
سلام بوی نامطبوع حمام و توالت همیشه داخل اتاق خواب و پذیرایی بود بالش ها و پتو ها خیلی کثیف بودن دمپایی فقط یک عدد داخل آشپز خانه گذاشته بودن دستمال کاغذی اصلا وجود نداشت یا حتی یک دستگیره برای بلند کردن ظروف داغ از روی اجاق گاز آیفون خراب بود اصلا صدا نداشت فقط میزبان به شدت انسان شریف بود.
agree نقاط مثبت
circleاخلاق خوب میزبان
circleکولر خیلی خوب
disagree نقاط منفی
circleبوی نامطبوع حمام و توالت
circleخرابی آیفون
circleکثیف بودن بالش ها و پتوها پر از لکه بود
circleاجاق گاز خراب بود
circleپارکینگ مزاحم
circleاقامتگاه قطعا نسبت به جایی که در اختیار ماگذاشتن خیلی گران بود
ثبت پاسخ
profile-image محسن جهانگیر
green-badgeمیزبان
سلام با اینکه شما از روز اول هیچ همکاری با ما نداشتید و با همکار مو سفید ما برخورد دستوری و با توقع بالا داشتید اما ما شما رو مهمان خود و امام رضا دانسته و در تلاش بودیم اوقات خوشی برای شما رقم بخورد. با اینکه نظر شما برخلاف نظر های مثبت دیگه و از روی عمد و غرض و بر خلاف عدالت می باشد ولی بوی نامطبوع سرویس به دلیل عدم رعایت بهداشت شخصی شما بود که بعد از رفتن شما رفع شد.وظیفه ما ارائه بالش و پتوهای تمیز و در شان مهمان آقا امام رضا می باشد.فرش ها هر چند وقت یکبار شستشو میشود که کمترین میزبانی این کار رو انجام میدهد.پارکینگ سرپوشیده مناسب انواع خودرو های سواری که من پارکینگ رو برای شما اختصاصی کردم.آیفون درست شد که موقتی بود.اگر داخل کابینت رو ملاحظه میکردید میتوانستید از دستگیره هم استفاده بفرمایید.قیمت اقامتگاه با وجود شخصی ساز بودن و امکانات و تمیز بودن واحد و احساس راحتی مهمان و دسترسی آسان به حرم,مرکز,وسایل عمومی,خیابان و... بسیار مناسب خانواده های میباشد که برای خود و خانواده شان ارزش قائل هستند.
profile-image
هادی
خرداد 1403
لوکس و نوساز در جوار حرم
gold-star 5
واحد بزرگ و تمیز بود. آسانسور داره. جک وجونور هم نداشت که برای ما خیلی مهم بود. همه چیز نانوایی، سوپر مارکت. رستوران و.... نزدیکش بود. تاحرم ما با اتوبوس BRT میرفتیم که ایستگاه سر خیابون بود که 5 دقیقه راه بود و اتوبوس هم همیشه بود. پارکینگش فقط پلش یکم بالا بود. در کل راضی بودیم. نسبت به قیمت می‌ارزید. با تشکر از آقای جهانگیری
ثبت پاسخ
profile-image محسن جهانگیر
green-badgeمیزبان
ممنون از شما مهمان سپاسگزار خادمی شما افتخاری بود برای ما
profile-image
مهدی
خرداد 1403
مبله جوار حرم
gold-star 5
خیلی عالی بود هم فضای خوبی داره هم برخورد میزبان عالی بود
ثبت پاسخ
profile-image محسن جهانگیر
green-badgeمیزبان
متشکرم از شما امکاناتی از جمله آسانسور , پارکینگ سرپوشیده , آپارتمانی بزرگ و شخصی ساز, محیطی آرام و امن, نزدیکی به حرم و ..... حداقل امکاناتی هست که برای شما مهمان عزیز و خانواده محترم محیا شده است .

مشاهده نظرهای بیشتر