امیر برقی
عضویت از چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399
درباره من
این کاربر هنوز مطلبی درباره خود ننوشته است
پس از ثبت درخواست می‌توانید با میزبان گفتگوی آنلاین داشته باشید

اقامتگاه‌های این میزبان

نظرات کاربران برای این میزبان (3 نظر)

profile-image
Delnaz
تیر 1399
استخردار آب گرم روباز
gold-star 4
برخورد میزبان نامناسب بود.قیمت می توانست مناسب تر باشد. اقامتگاه تمیز نبود و خودم واحد را تمیز کردم. آب استخر کثیف بود.صندلی هایی که در حیاط بود شکسته بود. سرویس بهداشتی کثیف و پر از پشه بود.
ثبت پاسخ
profile-image
محسن
خرداد 1399
استخردار آب گرم روباز
gold-star 4
حتما قبل از اجاره این ملک خوب دقت کنید : ویلا مشکلات بسیار زیادی داشت ، که اینطور که مشخصه قابل رفع شدن هم نیست ، اجاق گاز که پنج شعله داشت ، فقط یک شعله آن کار میکنه ، سینک ظرفشویی همش میگرفت و از زیر آب میداد ، سرویس بهداشتی یکی از اتاق ها شکسته بود و قابل استفاده نبود ، دوش حمام یکی از اتاق ها اصلا نبود!! میز بیلیارد شکسته و به هیچ وجه قابل بازی نیست! علاوه بر اون چوب بازی آن هم شکسته بود یخچال درست کار نمیکرد و سرما نداشت تشک تخت خواب ها به شدت خراب و پستی بلندی داشتن عااوه بر تمام این ها رفتار میزبان اصلا خوب نبود ، و نه تنها اقدامی برای رفع مشکلات یا حتی عذر خواهی نکردن ، بلکه خود مارو مقصر میدونستن! اونم فقط بعد از نصف روز اسکان! من اصلا بابت هزینه ای که کردم رضایت ندارم
ثبت پاسخ
profile-image
حمید
اردیبهشت 1399
استخردار آب گرم روباز
gold-star 4
اقامتگاه عالی بود. نظافت اقامتگاه عالی بود. ویلایی دنج و آرامی بود. دسترسی خوبی هم داشت.قیمت اقامتگاه می توانست با توجه به امکاناتش مناسب تر باشد.
ثبت پاسخ