تجربه سفررستوران‌گردی

معرفی 15 مورد از بهترین رستوران‌ های قشم + منو، محدوده قیمتی، آدرس، ساعت کاری و شماره تلفن

جزیره قشم یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین جزایر ایران است. در سفر به این جزیره با پهنه‌ای گسترده از شگفتی‌های بی‌انتها روبه‌رو خواهید شد که شما را شگفت‌زده خواهند کرد. این جزیره با سواحل نقره‌ای چشم‌نواز، چشم‌اندازهای طبیعی‌ و زیبا، اماکن تاریخی و بازارها و مراکز خرید مدرن به یکی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری جنوب کشور تبدیل شده است. از این رو در این جزیره در کنار جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌های متنوع زیادی نیز قرار گرفته‌اند که هرکدام در محیطی متنوع از سنتی گرفته تا مدرن آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران هستند.

صرف غذاهای دریایی، جنوبی و ایرانی در بهترین رستوران‌ های قشم همراه با گوش دادن به موسیقی زنده و تماشای نمایی زیبا از دریا باعث می‌شود که لذت خوش سفر، به‌یادماندنی‌تر شود. در این مقاله از مجله گردشگری اتاقک قصد داریم شما را با رستوران‌ های خوب قشم آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

اجاره سوئیت در قشم با کیفیت تضمینی
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

1. رستوران الوند

رستوران الوند
عکس از سایت: 20 گشت آریا

رستوران الوند یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین رستوران‌های قشم است که در هتل الوند قرار دارد. فضای مدرن و رسمی و طراحی شیک و لوکس این رستوران گزینه مناسبی برای برگزاری مهمانی‌ها، جلسات کاری و دورهمی‌های دوستانه به شمار می‌رود. این رستوران به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی مرکز شهر و مراکز خرید و همچنین برخورداری از منوی غذایی متنوع، بسیار موردتوجه گردشگران و مسافران قرار گرفته است.

منوی متنوع این رستوران شامل غذاهای دریایی ازجمله خوراک کوسه، خوراک پودینی کوسه، شاه میگوی سوخاری و بشقاب میکس دریایی (ترکیب قلیه ماهی، کباب شیر ماهی، ماهی و میگوی سوخاری) است. این رستوران از مسافران و گردشگران با منویی متنوع از غذاهای اصیل ایرانی اعم از انواع کباب، خوراک‌ها و غیره پذیرایی می‌کند. برخورداری از بوفه سلف سرویس و کارکنانی حرفه‌ای و خوش‌برخورد از دیگر مزایای رستوران الوند به‌حساب می‌آید که آن را از دیگر رستوران‌های قشم متمایز کرده است.

برای اجاره سوئیت ساحلی در قشم کلیک کنید.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

آدرس رستوران الوند: جزیره قشم، شهر قشم، بلوار آزادگان، جنوب غربی میدان شهدا، نبش خیابان الهیه، هتل الوند قشم

محدوده قیمتی: گران

ساعت کاری: همه‌روزه به‌جز روزهای چهارشنبه از ساعت 12 ظهر تا 1 بامداد

شماره تماس: ۳۵۲۲۸۸۰۵ ۰۷۶

2. رستوران خوان بوم

رستوران خوان بوم
عکاس: فائزه طالبی

رستوران خوان بوم جزو متفاوت‌ترین و در عین حال شیک‌ترین رستوران‌های سنتی و دریایی قشم است که در نزدیکی بلوار آزادگان واقع شده است. معماری این رستوران به شکل غاری در دل سنگ‌ها طراحی شده و با دکوراسیون داخلی بی‌نظیر و الهام گرفته از طبیعت آماده پذیرایی از میهمانان است. دیواره‌های این رستوران به‌صورت صخره‌های سنگی با حفره‌هایی کوچک و بزرگ است که صرف غذا در مکانی شبیه به غار را برای گردشگران و مسافران به ارمغان می‌آورد.

چیدمان رستوران نیز به صورت کاملا سنتی انجام شده و دارای اتاقک‌ها و تخت‌های سنتی است. قرار گرفتن عناصر طبیعت و گیاهان متنوع در جای‌جای این رستوران از دیگر ویژگی‌های بارز رستوران خوان بوم است که حس دل‌نشینی را برای طبیعت دوستان القا می‌کند. رستوران خوان بوم منوی منحصربه‌فردی دارد که از چهار بخش مجزا تشکیل شده است، این چهار منو عبارت‌اند از:

  • آریانا: منوی آریانا شامل انواع غذاهای ایرانی و دریایی است و غذاهای لذیذی ازجمله میکس دریایی، ماهی و میگو سوخاری، انواع کباب و غیره در این منو به چشم می‌خورد.
  • آمیتیس: آمیتیس عنوان منوی کافی‌شاپ رستوران است که شامل انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم می‌شود.
  • ایرانویچ: منوی فست فودی رستوران است که پیتزا، ساندویچ، استیک، برگر و غیره در این منو جای گرفته است.
  • جهانگیر: جهانگیر نیز عنوان منوی چایخانه رستوران نام‌گذاری شده که شامل انواع دمنوش‌ها و چای است.

آدرس رستوران خوان بوم: ایران، استان هرمزگان، قشم، بلوار امام قلی، خیابان خلیج‌فارس، روبه‌روی درب جنوبی مجتمع تجاری ستاره، همکف هتل مارینا 2.

محدوده قیمتی: متوسط

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و ۱۹:۳۰ تا ۲۴شب

شماره تماس: ۳۵۲۴۱۳۱۳ ۰۷۶

3. رستوران ایران زمین

رستوران ایران زمین

رستوران ایران زمین یکی از بهترین و مجلل‌ترین رستوران‌های قشم است که در بندر درگهان قرار دارد. این رستوران در طبقه سوم مجتمع ایران زمین قرار دارد و با برخورداری از فضایی مدرن و زیبا و منظره‌ای روبه‌دریا آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان است. رستوران ایران زمین با ظرفیتی بالغ‌بر 350 نفر برای برگزاری میهمانی‌ها و مراسمات نیز مکان مناسبی به شمار می‌رود.

علاوه بر فضای داخلی برای کسانی که علاقه به خوردن غذا در فضای باز را دارند نیز تخت‌هایی در بیرون از رستوران وجود دارند. در لیست منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی، عربی ازجمله کوسه ماهی، پلو لبنانی، میکس سوخاری، صدف هواری، خورشت روز و غیره به چشم می‌خورد. کیفیت غذاها در این رستوران نسبت به قیمتشان بسیار بالاست و ثبت و سفارش غذا نیز به‌صورت دیجیتالی انجام می‌گیرد.

برای اجاره اقامتگاه بوم‌گردی در قشم کلیک کنید.

آدرس رستوران ایران زمین: ایران، استان هرمزگان، قشم، درگهان، میدان انقلاب، طبقه سوم مجتمع تجاری ایران‌زمین، جنب درب ورودی اصلی.

محدوده قیمتی: متوسط

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 24 شب

شماره تماس: ۳۵۲۶۹۲۰۴ ۰۷۶

4. رستوران قلعه قشم

رستوران قلعه قشم

رستوران دریایی قلعه با دو فضای داخلی و بیرونی در حاشیه سواحل نیلگون خلیج فارس و در نزدیکی قلعه پرتغالی‌ها واقع شده است. این رستوران یکی از زیباترین و متفاوت‌ترین رستوران‌های قشم است که معماری آن به سبک قلعه طراحی و ساخته شده و به علت هم‌جواری با آب‌های نیلگون خلیج ‌فارس منظره‌ی رو به دریا دارد. خوردن غذا در فضای بسته و دنج این رستوران یا در فضای ساحلی و باز آن همراه با تماشای دریا و شنیدن صدای امواج لذت وصف‌ناپذیری دارد.

یکی از ویژگی‌های جذاب این رستوران برخلاف دیگر رستوران‌ها، منوی شفاهی آن است. غذاهای این منو وابسته به صید موجودات دریایی هستند که در همان روز صید می‌شوند. اگر در یک روز صیدی انجام نگیرد، رستوران در شب تعطیل می‌شود. ازجمله غذاهای دریایی که می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید می‌توان به خوراک صدف، خرچنگ، میگو، خوراک کوسه و غیره اشاره کرد. کیفیت و تازگی غذاها به دلیل اینکه هرروز طبخ می‌شوند بالا است.

آدرس رستوران قلعه: ایران، استان هرمزگان، قشم، میدان ولایت، جنب قلعه پرتغالی‌ها.

محدوده قیمتی: گران

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 تا 15 و 20 الی 23

شماره تماس: 07635224765

5. رستوران نعیم

رستوران نعیم
عکاس: علی قاعدی

رستوران نعیم یکی از رستوران‌های پرطرفدار و شلوغ جزیره قشم است که در جنب شهرک ساحلی جزیره قشم قرار دارد. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی و انواع پیتزا و فست‌فود سرو می‌شود. ارائه غذا در این رستوران به‌صورت سلف‌سرویس انجام می‌گیرد و قیمت غذاها نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهند بسیار مناسب است. برخورداری از فضایی زیبا و آرامش‌بخش، پرسنلی خوش‌برخورد و صد البته غذاهایی خوشمزه و رنگارنگ، این رستوران را در زمره بهترین رستوران‌های قشم قرار داده است.

آدرس رستوران: ایران، استان هرمزگان، قشم، ضلع شرقی میدان امام قلی خان، جنب شهرک ساحلی، خیابان گلستان

محدوده قیمتی: متوسط رو به بالا

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 تا 16 و 18:45 الی 23

شماره تماس: ۳۵۲۴۲۴۹۴ ۰۷۶

6. رستوران شب‌ های طلایی

رستوران شب‌ های طلایی
عکاس: لیسا فریدا

رستوران شب‌های طلایی یکی از رستوران‌های مشهور قشم است که در نزدیکی پارک ساحلی زیتون قرار دارد. این رستوران دارای فضایی باز و دلنشین است و هر شب موسیقی زنده در آن اجرا می‌شود. علت نام‌گذاری این رستوران به شب‌های طلایی نیز همین موضوع است.

رستوران شب‌های طلایی منظره‌ای زیبا و دیدنی روبه‌دریا دارد و لذت صرف غذاهای متنوع در کنار دریا همراه با گوش دادن به موسیقی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. این رستوران دارای منوی غذایی متنوعی است و انواع غذاهای ایرانی، محلی، جنوبی، دریایی، اروپایی، فست‌فودی و غیره در آن طبخ می‌شود. برخورداری از منوی ویژه برای گیاه‌خواران نیز از دیگر ویژگی‌های رستوران شب‌های طلایی است.

آدرس رستوران شب‌های طلایی: ایران، استان هرمزگان، جزیره قشم، خیابان دریا، ضلع جنوب غربی پارک زیتون.

محدوده قیمتی: گران

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 13 ظهر تا 1:30 بامداد

شماره تماس: ۳۹۷۴۱۰۳ ۰۹۳۶

7. رستوران خاله

رستوران خاله
عکاس: حدیث ج

اگر اهل خوردن غذاهای جنوبی هستید حتما در سفرتان به قشم سری به رستوران خاله بزنید. سرآشپز این رستوران یک بانوی بومی معروف به خاله است که در طبخ غذاهای اصیل و باکیفیت جنوبی و دریایی مهارت خاصی دارد. این رستوران فاقد سالن پذیرایی است و سرو غذا در فضایی آزاد و رو به دریا انجام می‌گیرد.

غذاهای این رستوران اغلب به صورت سلف‌سرویس و یا ساندویچ ارائه می‌شوند و از حجم و قیمت قابل قبولی برخوردار هستند. علاوه‌بر غذاهای جنوبی نظیر فلافل و سمبوسه، غذاهای دریایی متنوعی ازجمله کوسه، عنکاس، میکس کوسه، ماهی مرکب، میگو و غیره نیز در لیست غذاهای این رستوران به چشم می‌خورند.

آدرس رستوران خاله: ایران، استان هرمزگان، جزیره قشم، جنب قلعه پرتغالی‌ها (به سمت اتوبان).

محدوده قیمتی: متوسط و ارزان

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 19 عصر تا 22 شب

شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۲۵۶۱۱

8. رستوران شب‌ های دفاری

رستوران شب‌ های دفاری
عکاس: Tahira zakeri

رستوران شب‌های دفاری واقع در روستای کوچک دفاری (ده کیلومتری شهر قشم) یکی از بهترین رستوران‌های دریایی و سنتی جزیره قشم به شمار می‌رود. این رستوران به سبک خانه‌های خشتی جنوبی طراحی و ساخته ‌شده است و با برگ‌های نخل، وسایل حصیری و صنایع دستی محلی به زیبایی هرچه تمام آراسته شده که در نوع خود دیدنی است. نمای بیرونی، تزئینات و چیدمان فضای داخلی و پوشش محلی پرسنل رستوران شب‌های دفاری ازجمله ویژگی‌های بارز این رستوران است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

رستوران شب‌های دفاری از سه طبقه تشکیل شده که هر طبقه از طراحی و چیدمان منحصربه‌فرد و متفاوتی برخوردار است. در برخی از طبقات تخت‌های سنتی و میز و صندلی‌های چوبی قرار داده شده و در سالن طبقات دیگر نیز پشتی‌ها و فرش‌هایی جهت صرف غذا روی زمین پهن شده است.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، محلی، دریایی و عربی سرو می‌شود که غذاهای عربی توسط سرآشپز آقا و غذاهای دریایی و محلی نیز توسط کدبانوی هنرمند طبخ می‌شود. محیط سنتی و دلنشین این رستوران با اتاق دایره‌ای شکل و آراسته شده در وسط رستوران، اجرای موسیقی زنده و برنامه‌های شاد و مفرح و کافه کوچک به همراه آب‌نمای زیبا در میانه آن بر محبوبیت این رستوران افزوده است.

آدرس رستوران شب‌های دفاری: ایران، استان هرمزگان، شهر قشم، روستای دفاری، جنب مسجد جامع

محدوده قیمتی: گران

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 24 شب

شماره تماس: ۱۹۹۹۹۳۶ ۰۹۱۷

9. رستوران و سفره‌ خانه بادیل

رستوران و سفره‌ خانه بادیل
عکاس: پرنیان کریمی

رستوران و سفره‌خانه بادیل از بهترین رستوران‌های قشم است که در سال 1395 فعالیت خودش را آغاز کرده است. این رستوران در منطقه سیتی‌سنتر و نزدیک به برج‌های دوقلو واقع شده و برای صرف وعده غذایی بعد از خرید گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

رستوران و سفره‌خانه بادیل دارای فضای سنتی و دل‌نشین با تخت‌ها و میز و صندلی‌های شیک چوبی است و با سرو انواع غذاهای ایرانی، محلی، دریایی و سنتی مطابق با ذائقه هر فرد لذتی فراموش‌نشدنی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. ازجمله غذاهایی که در منوی غذایی این رستوران به چشم می‌خورد می‌توان به ماهی شیر، میگوی دوپیازه، غذاهای محلی و غیره اشاره کرد.

آدرس رستوران سفره‌خانه بادیل: ایران، استان هرمزگان، شهر قشم، میدان امام قلی خان، نخل زرین، خیابان پیام، روبه‌روی برج‌های دوقلو آپادانا

محدوده قیمتی: ارزان قیمت

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 17 عصر و 19 عصر تا 24 شب

شماره تماس: ۳۵۲۴۲۵۵۰ ۰۷۶

عکاس: پرنیان کریمی

10. رستوران گلدن فود

رستوران گلدن فود
عکاس: مجید نوری

اگر پس از گشت‌وگذار در بازارهای درگهان خواستید خستگی خرید را از تنتان دور کنید، حتما به رستوران گلدن فود سری بزنید. این رستوران یکی از معروف‌ترین و شیک‌ترین رستوران‌های قشم است که در میان بومیان و گردشگران طرفداران زیادی دارد. نمای بیرونی رستوران گلدن فود بسیار زیبا و باشکوه ساخته شده و شکلی شبیه قلعه دارد. فضای داخلی این رستوران نیز به اندازه نمای بیرونی زیبا و چشم‌نواز است و به سبک سنتی طراحی شده و شامل دو بخش فضای باز و سرپوشیده است.

در فضای باز رستوران تخت‌ها و آلاچیق‌های متعددی قرار گرفته‌اند و چشم‌اندازی زیبا و حیرت‌انگیزی رو به دریا دارند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، محلی، دریایی، جنوبی و فست‌فودی سرو می‌شوند و خوراک بشقاب طلایی و سینی دریایی از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران به شمار می‌روند.

آدرس رستوران: ایران، استان هرمزگان، جزیره قشم، شهر درگهان، بلوار ساحلی، خیابان ناخدا، پاساژ دو دلفین

محدوده قیمتی: متوسط

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 24 عصر

شماره تماس: ۳۵۲۶۹۲۸۸ ۰۷۶ – ۳۵۲۶۴۷۰۰ ۰۷۶

11. رستوران آبشار قشم

رستوران آبشار قشم
عکاس: حسین قدوسی

رستوران آبشار یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‌های قشم است که در سال 1396 تأسیس شده و اکنون با دو شعبه نزدیک به هم در این جزیره به فعالیت خود ادامه می‌دهد. آنچه این رستوران را در بین گردشگران مشهور کرده است، غذاهای دریایی خوشمزه و خوش‌طعم آن ازجمله ماهی هامور، میگو سوخاری، ماهی شکم پر، قلیه ماهی و غیره است که بهتر است در سفر به قشم از چشیدن طعم آن‌ها غافل نشوید.

علاوه‌بر غذاهای دریایی در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، محلی، عربی و فرنگی نیز سرو می‌شود تا هر فرد با هر ذائقه و سلیقه‌ای را راضی کند. رستوران آبشار دارای فضای داخلی بسیار بزرگی است و برای مهمانی‌های خانوادگی، مراسمات و دورهمی‌ها انتخاب مناسبی به شمار می‌رود.

آدرس رستوران آبشار:

شعبه یک: جزیره قشم، میدان شهدای گمنام، روبه روی مرکز خرید مرجان

شعبه دو: جزیره قشم، بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها، روبه روی مرکز خرید خلیج فارس

محدوده قیمتی: مناسب و مقرون‌به‌صرفه

ساعت کاری: همه‌روزه به جز روزهای چهارشنبه از ساعت 12 ظهر تا 1 بامداد

شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۴۷۱۳۸

12. رستوران امیران

رستوران امیران

رستوران امیران یکی از رستوران‌های شیک و مجلل قشم است که با فضای زیبا و مدرن خود در طبقه دوم مجتمع سیتی سنتر قشم واقع شده است. این رستوران لوکس دارای یک سالن پذیرایی و یک سالن VIP با ظرفیت 90 نفر مناسب برای برگزاری دورهمی‌ها و تولد‌ها است و با برخورداری از پرسنل باتجربه و حرفه‌ای میزبان میهمانان و مسافرین است.

فضای داخلی این رستوران بسیار زیبا است و از رنگ‌های قرمز و نورپردازی‌های مجلل در طراحی آن استفاده شده که لذت تجربه غذاهای متنوع و لذیذ را در یک محیط لوکس و آرامش‌بخش برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. در رستوران امیران انواع غذای ایرانی و دریایی با قیمت و کیفیت عالی سرو می‌شود؛ علاوه‌بر این، هر شب موسیقی زنده جنوبی نیز در این رستوران اجرا می‌شود و می‌توانید در هنگام صرف غذا از گوش دادن به موسیقی هم لذت کافی را ببرید.

آدرس رستوران: ایران، قشم، مجتمع سیتی سنتر یک، طبقه دوم

محدوده قیمتی: نسبتا گران

ساعت کاری: همه روزه از شنبه تا جمعه از ساعت 12 ظهر تا نیمه شب

شماره تماس: 07635246940

13. رستوران دریا قشم

رستوران دریا قشم
عکاس: خود رستوران darya seafood

رستوران دریا اولین و بزرگ‌ترین رستوران دریایی قشم است که در شهر درگهان قشم و در مجتمع تجاری دریا واقع شده است. این رستوران دارای فضای داخلی دنج و صمیمی است و در جای‌جای آن میز و صندلی‌های چوبی به شکل ارابه به چشم می‌خورند که در نوع خود دیدنی است. منوی جذاب و متنوع رستوران دریا شامل انواع غذاهای ایرانی، عربی و دریایی همچون چلو قلیه ماهی، چلو میگو پفکی، ماهی سوخاری، خوراک بشقاب دریایی، چلو ماهی سرخ‌شده، جوجه‌کباب، چلومرغ چلو ناشف عربی و غیره است. محیط گرم و صمیمی این رستوران و سرو غذاهای متنوع و خوشمزه با قیمت و کیفیت عالی ازجمله دلایل شهرت و محبوبیت این رستوران در میان بومیان و گردشگران است.

آدرس رستوران: ایران، قشم، شهر درگهان، مجتمع تجاری دریا، طبقه اول

محدوده قیمتی: متوسط رو به بالا

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 6 بعد از ظهر

شماره تماس: 90-07635273589

14. رستوران شب‌های جزیره قشم

رستوران شب‌های جزیره قشم
عکاس: محسن قراخانی

رستوران شب‌های جزیره نیز یکی دیگر از رستوران‌های محبوب و پرطرفدار قشم است که در طبقه بالایی مرکز خرید پردیس واقع شده است. این رستوران دارای بالکنی روباز و سالنی سرپوشیده با دکوراسیونی زیبا است که لذت تجربه غذاهای متنوع و لذیذ را در یک محیط دنج و آرامش‌بخش برای میهمانان به ارمغان می‌آورد.

علاوه‌بر این در رستوران شب‌های جزیره یک آسانسور شیشه‌ای اختصاصی نیز جهت رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده و آنان را تا جلوی درب راهنمایی می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی ازجمله ماهی شیر، خوراک میگو کبابی، جوجه چینی، شنسیل مرغ، خوراک میگو، انواع کباب و غیره سرو می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب رستوران شب‌های جزیره این است که غذاهای دریایی این رستوران با استفاده از صید روز طبخ می‌شوند، به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

آدرس رستوران: ایران، استان هرمزگان، قشم، بازار پردیس، طبقه فوقانی

محدوده قیمتی: متوسط رو به بالا

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11:50 ظهر تا 23 شب

شماره تماس: 07635240458

15. رستوران سی رول قشم

رستوران سی رول قشم

رستوران سی رول یکی از رستوران‌های شیک با محیط فانتزی و آرامش‌بخش آمیخته به رنگ‌های آبی و سفید است که در خیابان دانش قرار دارد. این رستوران دارای منوی غذایی بسیار متنوع است و انواع غذاهای ایرانی، دریایی محلی و بین‌المللی در آن سرو می‌شود. غذاهای دریایی در این رستوران به‌صورت فست فودی سرو می‌شود و قیمت غذاها نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهند بسیار مناسب است.

برخورداری از فضای زیبای سرپوشیده و باز، غذاهایی متنوع و خوشمزه و کارکنانی حرفه‌ای ازجمله دلایلی هستند که رستوران سی رول را در زمره بهترین رستوران‌های قشم قرار داده‌اند. قلیه میگو، ماهی سوری، هواری گوشت، شنسیل کوسه‌ماهی، سوپ خرچنگ، ساندویچ ماهی سوخاری، خوراک انکاس و غیره ازجمله غذاهایی هستند که در این رستوران سرو می‌شوند.

آدرس رستوران سی رول: ایران، استان هرمزگان، قشم، خیابان دانش، حد فاصل چهار راه رسالت و میدان شهدا

محدوده قیمتی: نسبتا گران

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 تا 17 ظهر و 19 تا 2 بامداد

شماره تماس: ۲۹۹۳۱۳۶ ۰۹۱۷

 




     

    سخن آخر

    خوردن غذاهای لذیذ و خوشمزه در سفر به هر دیاری برای تجربه یک سفر عالی، اهمیت زیادی دارد؛ اما پیدا کردن یک رستوران خوب برای هر مسافر و گردشگری در شهر مقصد ممکن است دشوار باشد. حال اگر مقصد سفرتان قشم باشد، با گزینه‌های متنوع و بی‌شماری روبه‌رو خواهید شد. گذشته از این رستوران‌ها، هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی متعددی نیز در جای‌جای این شهر قرار گرفته‌اند تا اقامت شما را نیز مانند هر تجربه‌ی دیگری در این سفر لذت‌بخش کنند. برای اجاره سوئیت در قشم کافی است سری به سایت اتاقک بزنید و از بین گزینه‌های مختلف، بهترین اقامتگاه را از نظر امکانات و قیمت انتخاب و رزرو کنید.

    سوالات متداول درباره رستوران های قشم

    بهترین رستوران‌های درگهان قشم کدامند؟

    رستوران گلدن فود، رستوران ایران زمین

    بهترین رستوران‌های دریایی قشم کدامند؟

    خوان بوم، الوند، نعیم

    ارزان‌ترین رستوران‌های قشم کجاست؟

    رستوران سنتی خاله، مَطعَم سلطان، سفره خانه سنتی بادیل

    4.1/5 - (38 امتیاز)

    اتاقک

    سلوا طاحونی

    سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

    نوشته های مشابه

    یک دیدگاه

    1. رستوران شب‌های طلائی رو ما پریروز رفتیم. بر خلاف چیزی که شنیده بودیم موارد زیر رو به عینه دیدم که برای استفاده شما هم‌وطنان خوبم در میون میذارم:
      – مدیریت بی‌نظم و بی‌مسئولیت در قبال مشتری و پاسخگو نبودن
      – غذا با کیفیت متوسط ولی گران (چنجه کاملاً سوخته و سفت شده بود!! – غذاها سرد بود – کنار کباب‌ها گوجه یادشون رفته بود!!- دو پرس برنج یادشون رفته بود!!)
      – دریافت مالیات ارزش افزوده روی کل فاکتور بدون ارائه گواهی ثبت نام در این سامانه
      – سرو کردن بسیار دیرهنگام غذا (حدود یک ساعت معطلی با وجود تعداد معمولی مشتریان)
      – نیاز به پیاده‌روی برای رسیدن به رستوران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *