بازار‌ها و مراکز خریدتجربه سفر

مراکز خرید ارزان در کیش | بهترین بازارهای محلی کیش

معرفی مرکز خرید ارزان در کیش | بازارگردی در کیش 

مرکز خرید ارزان در کیش
عکس از گوگل

کیش دنیایی از تفریح‌ها و سرگرمی‌های متنوع و متفاوت است که هر روزه افراد زیادی را از شهرهای مختلف به سمت خودش می‌کشاند. یکی از جاذبه‌های پرطرفدار این جزیره بازارها و پاساژهای آن است که گردشگران زیادی ساعت‌های طولانی در آن‌ها پرسه می‌زنند. در این بازارها امکانات رفاهی مناسبی هم مثل رستوران‌، کافی شاپ، اتاق‌های ماساژ و سرگرمی‌های مختلفی وجود دارد.

مهم‌ترین بخش خرید از کیش پیدا کردن اجناس با قیمت مناسب است و به همین دلیل گردشگرها تشویق می‌شوند که ساعت‌های زیادی را در این بازارها بچرخند و خرید کنند. بعضی از بازارها و پاساژهای کیش مخصوص فروش اجناس لوکس و گران قیمت‌اند. اگر قصد اجاره ویلا و سوئیت در کیش را دارید و میخواهید با ۵ مرکز خرید ارزان در این شهر آشنا شوید تا خریدتان به صرفه‌تر باشد ما در ادامه این مطلب آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

ارزان ترین بازارهای کیش
عکس از گوگل

بازار عرب‌ها

بازار عرب‌ها یا صفین یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش است که اغلب فروشنده‌های آن بومی‌های جزیره و عرب زبان‌اند. یکی از دلیل‌های محبوبیت این بازار قیمت پایین اجناس آن است که باعث می‌شود گردشگران زیادی برای خرید به آنجا می‌روند. بازار عرب‌ها در میان گردشگران به عنوان یکی از مراکز خرید ارزان کیش مشهور است. در این مرکز خرید انواع لباس،‌ اسباب بازی و لوازم خانه را می‌توانید در این بازار بخرید.

بازار عرب های کیش
عکس از گوگل

آدرس بازار عرب‌های کیش: بلوار پیامبر، نزدیک بازار پارس خلیج

بازار زیتون

بازار یا مرکز خرید زیتون از سال ۱۳۷۶ در جزیره کیش شروع به کار کرد و به‌عنوان یکی از بازارهای ارزان کیش شناخته می‌شود. این بازار با یک معماری جالب و قابل توجه در دو طبقه بنا شده است و فروشگاه‌های آن انواع لباس،‌ خوراکی،‌ ادکلن، اسباب بازی و لوازم خانگی را می‌فروشند. این مجموعه رستوران و کافی شاپ هم دارد.

بازار زیتون کیش

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

عکس از گوگلآدرس بازار زیتون:‌ تقاطع خیابان ساحل و فردوسی نزدیک هتل پارسیان

بازار مریم

بازار مریم کیش با بقیه بازارهای این جزیره تفاوت زیادی در شکل بنا و سبک معماری دارد. فروشگاه‌های این مجموعه با چوب و به شکل سنتی در فضایی باز ساخته شده اند. این بازار که یکی از معروف‌ترین بازارهای جزیره است از سال ۱۳۶۹ کارش را شروع کرده و به دلیل داشتن اجناس ارزان قیمت محبوبیت زیادی دارد. در بازار مریم می‌توانید انواع کیف و کفش،‌ لباس و روسری را تهیه کنید و در کافی شاپ کوچک آن به استراحت بپردازید.

بازار مریم کیش
عکس از گوگل

آدرس بازار مریم: جزیره کیش،‌ خیابان سنایی

مرکز خرید پردیس 1

یکی دیگر از بازارهای ارزان قیمت و محلی کیش، بازار پردیس 1 است. این مرکز خرید در 2 طبقه بنا شده و در میان گردشگران به دلیل ارزان‌قیمت بودن محصولات شهرت دارد. در این بازار انواع محصولات مانند کیفو کفش و پوشاک با قیمت مناسب در دسترسی است.

همچنین بعد از خرید اگر نیاز به رستوران یا کافه داشته باشید، در بازار پردیس شماره 1 می‌توانید، غذا میل کنید. در این ابزار رستوران، کافه و چایخانه نیز وجود دارد.

بازار شهر چین

بازار شهر چین در کیش ۲ شعبه دارد که یکی از شعبه‌های که کوچک‌تر است در نزدیکی بازار مروارید قرار دارد. هر دو شعبه این بازارها به بازار چینی‌ها در کیش مشهور هستند.  فروشنده‌های این بازار همگی چینی‌اند و همه اجناس آن از کشور چین وارد می‌شود. فروشگاه‌های این شعبه لباس،‌ اسباب بازی و وسایل خانه می‌فروشند که قیمت و کیفیت کمی دارد. اجناس شعبه دوم تعداد و تنوع بیشتری نسبت به شعبه اول دارند. با این حال بازار چینی ها در کیش به عنوان یکی از مراز خرید ارزان قیمت کیش شناخته می‌شود.

بازار شهر چین کیش
عکس از گوگل

آدرس بازار شهر چین: جزیره کیش، بلوار مروارید

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون در نزدیکی بازار عرب‌های کیش قرار دارد. این بازار در محله اعراب قرار گرفته و در سال‌های اخیر به یکی از مراکز خرید محبوب در میان گردشگران تبدیل شده است. مرکز خرید دامون جزو مراکز خرید بزرگ و مدرن کیش می‌باشد و محصولات این مرکز خرید تنوع بالایی دارد. در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ ‌تاپ و کامپیوتر را بیابید.

بازار ونوس

اگر می‌خواهید خرید‌ی ارزان و اقتصادی داشته باشید بازار ونوس کیش می‌تواند یکی دیگر از انتخاب‌های شما باشد. این بازار در سال ۱۳۷۵ افتتاح شد و بیشتر فروشگاه‌هایش لباس مجلسی زنانه می‌فروشند؛ البته می‌توانید لباس کودکان، اسباب بازی و لوازم خانگی هم از این مرکز خرید تهیه کنید. رستوران، کافی شاپ و محوطه‌ای برای بازی بچه‌ها از امکانات رفاهی داخل این مجموعه است.

بازار ونوس کیش
عکس از گوگل

آدرس بازار ونوس: جزیره کیش، خیابان سنایی

مرکز خرید مروارید

یکی دیگر از بازارهای محلی کیش که در میان گردشگران شهرت بسیاری دارد، بازار خرید مروارید است. این بازار خرید را می‌توان از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش دانست که دارای چندین ورودی اصلی است. مرکز خرید مروارید اغلب در تورهای داخلی جزیره گذاشته می‌شود. این مرکز خرید از تنوع بالایی برخودار است و معماری این بازار نیز به مانند بناهای قدیمی و باستانی هخامنشیان می‌باشد.

اجاره ویلا و اجاره سوئیت از اتاقک

3.3/5 - (15 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *