تجربه سفررستوران‌گردی

معرفی بهترین رستوران های نوشهر | سفری خوشمزه به شهر سرسبز شمالی

هیچ چیز جای خوردن یک غذای خوب در یک محیط زیبا و دنج را نمی‌گیرد؛ آن هم زمانی که به شهر زیبای نوشهر سفر کرده باشید. نوشهر یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور است که در تمامی فصول سال پذیرای گردشگران زیادی از جای‌جای ایران و حتی اقصی نقاط جهان است. مردمان این شهر زیبای شمالی به رسم مهمان‌نوازی دیرینه‌ای که دارند، با رستوران‌های خوب، زیبا و باکیفیت‌شان، پذیرای مسافرانی هستند که نوشهر را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اند.

در این خطه سرسبز رستوران‌های متعدد و متنوعی برای هر سبک و سلیقه‌ای دیده می‌شود. هر کدام از آن‌ها دارای معماری منحصربه‌فرد و فضایی زیبا و دنج هستند و انواع غذاهای ایرانی، محلی و بین‌المللی را مطابق با هر سلیقه‌ای برای مهمانان و گردشگران سرو می‌کنند. در این بخش از مجله گردشگری اتاقک، لیستی از بهترین رستوران های نوشهر تهیه کرده‌ایم تا در زمان سفر به این شهر سراسر زیبایی بهترین انتخاب را داشته باشید. تا انتها ما را همراهی کنید.

همچنین برای آشنایی با این شهر می‌توانید مقاله نوشهر کجاست را مطالعه کنید.

اجاره ویلا نوشهر با تضمین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 کافه رستوران دلستان کافه رستوران دلستان در کنار دریا

بعضی وقت‌ها افراد در زمان سفر و برای انتخاب غذا ساز مخالف می‌زنند و هر کدام دلشان غذایی متفاوت می‌خواهد. کافه رستوران دلستان در نوشهر این مشکل را برطرف کرده است. این کافه رستوران، مجموعه‌ای کامل و تمام عیار از رستوران‌های ایرانی و ایتالیایی و فست فود است. حتی برای کسانی که میل به خوردن کباب دارند، بخش ساحلی، مخصوص باربیکیو راه‌اندازی شده است. این رستوران بی‌نظیر از دو بخش روباز و سرپوشیده تشکیل شده و مجموعه‌ای از دو رستوران و یک کافی‌شاپ و یک فست فود با فضایی بسیار زیبا و چشم‌اندازی فوق‌العاده‌ و روبه دریا است.

در کافه رستوران دلستان، علاوه بر سرو غذا می‌توانید شیرینی‌های بسیار خوشمزه و لذیذی را از قنادی موجود در مجموعه تهیه کنید و همراه با بستنی‌های مخصوصی که در همین کافه رستوران تهیه می‌شود، سرو کنید. گفتنی است کافی‌شاپ این مجموعه منوی بسیار خوب و جذابی دارد. با رفتن به این رستوران در کنار سرو غذا و یا حین نوشیدن چای در فضای دنج زیبای کافه، از اجرای موسیقی زنده هم لذت می‌برید. قیمت غذاهای مجموعه رستوران دلستان در مقایسه با حجم و کیفیت مناسب است و هم‌چنین رفتار مودبانه پرسنل و سرویس‌دهی خوب و منظم از دیگر مزایای این کافه رستوران به‌شمار می‌آیند.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

آدرس: ابتدای جاده نوشهر به نور، بعد از میدان کمربندی نوشهر ـ چالوس و متل صحرا ، شمال جاده، روبه روی شیلات

ساعت کار: 9 صبح تا 12 شب

شماره تماس:  52370614011-

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران قصر دریا نوشهررستوران قصر دریا نوشهر

یکی از رستوران‌های لوکس و مجلل نوشهر، رستوران قصر دریا است. در این رستوران می‌توانید تجربه خوردن غذاهایی لذیذ و باکیفیت را در محیطی زیبا با تجملات فراوان تجربه کنید و همه این‌ها دست‌به‌دست هم داده‌اند تا رستوران قصر دریا یکی از گران‌قیمت‌ترین رستوران‌های نوشهر محسوب شود.

اگر می‌خواهید غذاهای دریایی تازه را با طعمی منحصربه‌فرد میل کنید، رستوران قصر دریا در نوشهر جای بسیار مناسبی است. فضای بسیار شیک و مدرن، مرغوبیت غذای طبخ شده و برخورد مناسب کارکنان، از ویژگی‌های بارز این رستوران هستند که نظر گردشگران و اهالی نوشهر را به خود جذب کرده‌اند.

درضمن فراموش نکنید برای اجاره ویلا و سوئیت در نوشهر، اتاقک همراه شما خواهد بود.

آدرس: مازندران، نوشهر، خیابان فردوسی شمالی

ساعت کار: از 6 صبح تا 12 شب

محدوده قیمت: لوکس و گران

رستوران گیلانه برتررستوران گیلانه برتر

رستوران گیلانه برتر از دیگر رستوران‌های خوب و به‌نام نوشهر است که در تمامی روزهای هفته در فضایی شیک و مدرن، همراه با موسیقی زنده پذیرای اهالی نوشهر و گردشگرانی است که به این خطه زیبای شمالی سفر کرده‌اند. کیفیت بالای غذا و سرویس‌دهی عالی، رستوران گیلانه برتر را زبان‌زد عام و خاص کرده است و حتی تاکنون میزبان افراد مشهور و سلبریتی های مختلفی بوده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی، توسط سرآشپزان مجرب طبخ و با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

از بین غذاهای این رستوران حتما جوجه کباب، چنجه گوسفندی، خوراک گردن و شویدپلو با ماهیچه آن را تست کنید و از طعم بی‌نظیرشان لذت ببرید. علاوه‌بر این اگر اهل سالادهای متنوع و ماست‌های طعم‌دار شده هستید، منوی سالادبار این رستوران را از دست ندهید.

آدرس: نوشهر، خیابان فردوسی شمالی، بین مصلی و حافظ، روبه‌روی برج بندر

شماره تماس: 52333039011-

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران نرگس خاتونرستوران نرگس خاتون

وقتی هوس غذاهای محلی شمال را کردید، رستوران نرگس خاتون بهترین انتخاب است. نرگس خاتون، رستورانی لوکس و شیک است که انواع غذاهای ایرانی و محلی را با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌کند. غذاهایی هچون مرغ شکم‌پر ترش، دیزی، زیره‌پلو با گوشت، کوبیده درباری و غذاهای خوشمزه شمالی آن که توسط سرآشپزان خانم این رستوران طبخ می‌شوند، طعم خوش غذاهای خانگی را برای شما زنده نگه می‌دارند. سالاد بار، پيش غذاها، ماست با طعم‌های متنوع و سالادهای خانگی و لذیذی نیز در آن سرو می‌شوند.

این رستوران در محیطی صمیمی و دلنشین با انواع غذاهای لذیذ ایرانی و محلی از مهمانان پذیرایی می‌کند و علاوه‌بر میز و صندلی‌های شیک و مرتب، چند تخت برای نشستن و سرو غذا به شیوه سنتی هم وجود دارد. برای اینکه لذت سفرتان را چندبرابر کنید، اجاره ویلا ساحلی در نوشهر را فراموش نکنید.

آدرس: نوشهر، بلوار امام رضا، نبش مدرس

شماره تماس: 52339292-011

ساعت کاری: ساعت 10 صبح تا 10 شب

محدوده قیمت: متوسط

رستوران حسن رشتیرستوران حسن رشتی

شاید نام رستوران حسن رشتی، شما را به اشتباه بیندازد و فکر کنید از رستوران‌های شهر رشت است. اما برخلاف تصور عموم باید گفت، این رستوران یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های نوشهر در استان مازندران است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و محلی است و غذاهایی مانند کباب ترش، ماهی سفید، باقالاقاتوق، مرغ شکم پر و ترشی تره این مجموعه، مزه‌ای فراموش نشدنی دارند.

کیفیت بالای غذا، محیط شیک و رفتار خوب پرسنل، آن را به یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های نوشهر به ویژه در ایام تعطیلات تبدیل کرده است. قیمت غذاهای رستوران حسن رشتی با توجه به کیفیت بالای غذا و خدمات خوبی که دریافت می‌کنید، بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه هستند و همین امر باعث شده تا این مجموعه به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های نوشهر در میان اهالی و گردشگران شناخته شود.

آدرس: نوشهر، بلوار امام رضا

شماره تماس: 52333317-011

ساعت کار: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 18:00 و از ساعت 19:00 الی 23:00

محدوده قیمت: متوسط

رستوران آفتاب‌گردان نوشهر

رستوران آفتاب‌گردان نوشهر

اگر میل داشتید غذایی باکیفیت را در فضایی بی‌نظیر، روبهدریا میل کنید، حتما به رستوران آفتابگردان نوشهر سری بزنید. این رستوران یکی از رستوران‌های مشهور و قدیمی نوشهر است و محال است افرادی که برای سرو غذا به این رستوران آمده‌اند، خندان خارج نشوند.

رستوران آفتابگردان دو شعبه دارد و منوی آن مجموعه‌ای از غذاهای ایرانی و محلی است که با قیمت بالایی عرضه می‌شوند، البته در ازای پولی که پرداخت می‌کنید غذای خوبی هم دریافت خواهید کرد. اگر رستوران آفتابگردان را انتخاب کردید، کوبیده مخصوص و پلوهای یک‌نفره با ته‌دیگ‌های زعفرانی محشرش را از دست ندهید.

جوجه شکم پر، چلو بوقلمون، باقالی پلو با بوقلمون و چلو بوقلمون ناردونی هم از دیگر غذاهای معروف و محبوب این رستوران است که در کنار میرزا قاسمی، باقالی قاتق، سرویس اشپل گیلانی و سس ناردونی، طعم بی‌نظیری را برای شما به یادگار خواهند گذاشت. از ویژگی‌های بارز رستوران آفتابگردان می‌توان به طعم خوشمزه غذاها، استفاده از مواد اولیه باکیفیت، رفتار مودبانه پرسنل و پارکینگ اختصاصی آن اشاره کرد.

آدرس شعبه 1: نوشهر، خیابان امام رضا،  ساحلی

آدرس شعبه ۲: نوشهر، خیابان پانزده خرداد، روبه‌روی منابع طبیعی

شماره تماس رستوران ساحلی آفتاب گردان نوشهر: 52339328-011

شماره تماس شعبه منابع طبیعی رستوران آفتاب گردان نوشهر: 52320261-011

ساعت کاری رستوران آفتاب گردان نوشهر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

محدوده قیمت: لوکس و گران

کته کبابی حسن شیرازیکته کبابی حسن شیرازی

رستوران کته کبابی حسن شیرازی نه محیط لاکچری دارد و نه خبری از تزئینات پرزرق و برق است. اما آن‌چه افراد را به سمت خود می‌کشاند کیفیت بالای غذاهای آن است. در واقع مبلغی که برای غذاهای این رستوران پرداخت می‌کنید، صرفا مربوط به کیفیت بالای غذایی است که سفارش داده‌اید. این رستوران، طعم خوش غذاهایش را مدیون دستپخت خوب سرآشپز رستوران است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و غذای محلی گیلان سرو می‌شوند.

رستوران ساحلی کته کبابی حسن شیرازی دارای دو طبقه با ظرفیت محدود است. اگر طبقه دوم رستوران را برای سرو غذا انتخاب کردید، می‌توانید درکنار سرو غذا، چشم‌انداز زیبای دریای خزر را هم نظاره‌گر باشید. طبقه دوم رستوران، بخش روباز هم دارد، بنابراین در روزهای خوش آب‌وهوا، حتما در آن قسمت بنشینید. اگر این رستوران را برای سرو غذا انتخاب کردید، کته گمج کباب آن را که به لطف سبزی معطر، گردو و رب انار طعم‌دار شده را از دست ندهید.

در کنار انواع غذاهای ایرانی و گیلانی رستوران می‌توانید سینی مزه گیلانی، انواع ماست بورانی، بادمجان، موسیر محلی، سیرترشی و سالاد هم سفارش دهید. کته کبابی حسن شیرازی غذای بیرون‌بر هم دارد تا این غذاهای خوشمزه را در ویلای خودتان میل کنید.

برای اجاره ویلا لوکس استخردار در نوشهر، اتاقک همراه شما خواهد بود.

آدرس: نوشهر، بلوار امام رضا

شماره تماس کته کبابی: 52373445-011 و 52373446-011

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 18:00 برای وعده ناهار و از ساعت 18:00 الی 12 شب برای وعده شام

محدوده قیمت: متوسط

کافه رستوران تین

کافه رستوران تین
نمایی زیبا از کافه رستوران تین

«چیزی به جز یک سوپرایز در انتظار شما نیست»! بله این شعار کافه رستوران تین است که توانسته است افراد زیادی را به سمت و سوی خود جذب کند. این رستوران جزء رستوران‌های تازه ساخت شهر نوشهر است که در سال 1401 فعالیت خود را شروع کرده است. البته محیط و دکوراسیون مدرن و منحصربه‌فرد این مجموعه به قدری دلنشین و زیبا است که از لحظاتتان نهایت لذت را خواهید برد. البته اگر از فضای بسته چندان خوشتان نمی‌آید نگران نباشید چرا که می‌توانید از فضای باز آن در تراس بهره‌مند شوید.

گفتنی است که این مجموعه با داشتن فضاهای اختصاصی CIP و VIP برای برگزاری انواع جشن‌ها و مناسبات مختلف بسیار ایده‌آل است. اگر هم دلتان می‌خواهد در این کافه رستوران سرگرم شوید می‌توانید بازی‌های مختلف رومیزی یا از دستگاه بازی PS5 نیز بهره‌مند شوید. از امکانات کافه رستوران تین می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. همچنین از منوی متنوع این مجموعه می‌توان به بار سرد و گرم با منوی متنوع و انواع نوشیدنی‌ها، انواع مختلف فست‌فود از قبیل پیتزا، سالاد، پیش غذا، مرغ سوخاری و گریل، استیک و غیره اشاره کرد.

آدرس: نوشهر، بلوار کریمی، روبه‌روی خیابان فرودگاه، کافه رستوران تین

محدوده قیمت: متوسط

شماره تماس: 01152325050

رستوران درباری نوشهررستوران درباری نوشهر

رستوران درباری نوشهر، همان رستوران شهر کباب سابق است که در آن زمان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده بود. در رستوران درباری هم، طبق روال گذشته، از مواد اولیه باکیفیت استفاده می‌شود و غذاها توسط سرآشپزان مجرب طبخ می‌شوند. محیط رستوران بسیار شیک و کلاسیک است و پرسنل با سرویس‌دهی عالی از شما پذیرایی خواهند کرد و همین موضوع رستوران درباری نوشهر را بین بهترین‌ها قرار داده است.

در منوی رستوران درباری، علاوه‌بر غذاهای ایرانی و محلی، غذاهای لذیذ دیگری نظیر کته کباب لبنانی درباری و ماهی ازون برون دریایی هم سرو می‌شود. پیش‌غذاهای خوشمزه‌ای مانند انواع ماست موسیر، محلی، دلال، خیار و چکیده، نازخاتون و بادمجان شکم‌پر را می‌توانید در کنار غذای خود نوش جان کنید. تمامی غذاهای رستوران درباری در ظرف‌های بزرگ روحی سرو شده و با دورچین‌های رنگارنگ به خوبی تزئین شده‌اند تا به افراد حس‌وحال خوبی القا کند.

آدرس: نوشهر، نور، محود آباد

شماره تماس: 52054512-011 و 09125164879

ساعت کار: 12 ظهر الی 12 شب

محدوده قیمت: گران

رستوران مدیرانته‌ای باتیسرستوران مدیرانته‌ای باتیس

در رستوران باتیس غذاهای گریل مدیترانه‌ای خوشمزه‌ای انتظار شما را می‌کشند. در این رستوران انواع غذاهای سبک مدیترانه‌ای از لبنان، ترکیه، یونان و ایتالیا سرو می‌شوند و اکثر آن‌ها به صورت گریل طبخ می‌شوند. پیش غذاهای لذیذی مانند دلمه، حمص، تبوله و نان سی، استیک‌های بسیار عالی، پاستا، پیتزاهای پخت شده در تنور سنگی و کفته کباب ترکی این رستوران هم طرفداران زیادی دارند.

در روزهای تعطیل، بره بریان کامل و خاص رستوران داتیس، به سبک بلغارستانی، روی شومینه هیزمی طبخ می‌شود. در محوطه بیرونی رستوران چند آلاچیق مدرن قرار گرفته و زمانی که هوا خوب است، می‌توانید در کنار سرو غذایی لذیذ از حیاط با صفای رستوران هم لذت ببرید.

آدرس: نوشهر، رویان سه کیلومتر به سمت نوشهر، ساحل حسن آباد

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۱۹۷۳۵۴، ۴۴۶۵۰۰۱-011

ساعت کار: از ساعت 8:00 صبح تا 20:00

محدوده قیمت: متوسط

رستوران دامون نوشهررستوران دامون نوشهر

در رستوران دامون هم‌زمان با غذا خوردن، از چشم‌انداز زیبای دریای خزر هم لذت می‌برید. این رستوران ساحلی، یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین رستوران های نوشهر، با دو محیط روباز و سرپوشیده است. دکوراسیون قسمت سرپوشیده آن ساده و مدرن است، اما قسمت روباز آن چشم‌انداز بی‌نظیری رو‌به دریا دارد و همین امر آن را نسبت به دیگر رستوران‌های ساحلی نوشهر متمایز کرده است.

در منوی رستوران انواع غذاهای ایرانی و شمالی سرو می شوند که البته از بین آن‌ها، غذاهایی مانند کباب و جوجه و ماهی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. برای تهیه غذاها از مواد اولیه تازه استفاده می‌شود و کیفیت غذاها در ازای پولی که پرداخت می‌کنید، بسیار مناسب و قابل قبول هستند.

آدرس: نوشهر، کیلومتر ۵ جاده نوشهر به نور (مزگاه)

شماره تماس: 52058460-011

ساعت کار: از ساعت 11:15 الی 9 شب

محدوده قیمت: گران

رستوران قصر موجرستوران قصر موج

رستوران قصر موج، از دیگر رستوران های نوشهر و مجموعه‌ای همه چیز تمام است. رستوران دارای ساختمانی دو طبقه با طراحی بسیار بی‌نظیر و کلاسیک است. اگر طبقه بالا را برای سرو غذا انتخاب کردید، می‌توانید در کنار خوردن غذا منظره دریا را هم تماشا کنید. در رستوران قصر موج، موسیقی زنده برگزار می‌شود و مراجعه‌کنندگان می‌توانند هر شب از ساعت 9 تا 12 بامداد با پرداخت هزینه ورودی از موسیقی زنده‌ای که توسط خواننده‌های با استعداد برگزار می‌شود، لذت ببرند و همین امر قصر موج را به یک کنسرت رستوران تبدیل کرده است.

منوی رستوران قصر موج از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و در آن انواع غذاهای ایرانی، محلی استان گیلان و فست‌فود هم سرو می‌شود. در کنار غذاها، پیش‌غذاهای شمالی شامل انواع ماست، ترشی، زیتون پرورده و غیره هم ارائه می‌شود. غذاهای رستوران قصر موج همگی از کیفیت‌های بالا، حجم مناسب و مزه‌ای دوست‌داشتنی برخوردارند.

آدرس: نوشهر، پلاژ حسینی، جاده چالوس نوشهر، خیابان معلم

شماره تماس: 52328979-011 و 09127576247

ساعت کار: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب و موسیقی زنده از ساعت 21:00 الی 12 شب

محدوده قیمت: گران

اکبرجوجه نوشهراکبرجوجه نوشهر

اکبرجوجه از رستوران‌های زنجیره‌ای است که در برخی از شهرهای شمال کشور شعبه دارد، اما شعبه اصلی و معتبر آن در نوشهر است. در این رستوران می‌توانید طعم اصیل و واقعی اکبرجوجه را تست کنید. در واقع وجه تمایز این رستوران با دیگر رستوران‌های مشابه، استفاده از مواد اولیه باکیفیت، محیط مناسب و سرویس‌دهی عالی است.

ساختمان بزرگ و رو به ساحل این رستوران، پارکینگ اختصاصی، نزدیک بودن به ساحل و مرکز شهر از دیگر امتیازاتی است که نظر گردشگران را به این شعبه از اکبرجوجه جلب کرده است.

آدرس: نوشهر،، بلوار امام رضا، جنب دریاسر

شماره تماس:  52370923011-

ساعت کار: ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران مالاتا نوشهرماهی سرخ شده در رستوران مالاتا نوشهر

رستوران مالاتا نوشهر مخصوص افرادی است که مشتری پر‌وپاقرص غذاهای دریایی هستند. وقتی وارد این رستوران می‌شوید، خبری از کباب و دیگر غذاهای ایرانی و بین‌المللی نیست، اما ماهی با تنوع و طعم‌های بسیار زیادی سرو می‌شود و شما می‌توانید ماهی سفید شمال را با طعمی که هیچ وقت از یاد نمی‌برید، نوش جان کنید.

آدرس: نوشهر، بیست کیلومتری نور، اول سی سنگان، رستوران و تالار پذیرایی مالاتا

شماره تماس: 9121168638

ساعت کار: از 11:00 صبح تا 23:00

محدوده قیمتی: متوسط

چلوکبابی گلبرگچلوکباب گلبرگ

چلوکبابی گلبرگ از جمله رستوران های نوشهر است که وقتی نزدیکش می‌شوید، بوی هوس‌انگیزش شما را مدهوش خود می‌کند. این رستوران یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های نوشهر در روزهای تعطیل و اوج مسافرت‌ها به‌شمار می‌آید.

در کبابی گلبرگ، علاوه بر طبخ انواع کباب‌ها و جوجه کباب‌ها، جگرهای لذیذی هم سرو می‌شود. این مجموعه برای سرو غذا دارای دو محیط روباز و سرپوشیده است و از همه مهم‌تر، تمامی غذاها، کباب‌ها، جیگرها و غیره در محیط بیرون رستوران در جلوی چشم مشتری آماده می‌شوند. رستوران گلبرگ، همواره از مواد اولیه باکیفیت و تازه استفاده می‌کند و با ارائه سرویس‌دهی مناسب، غذاهای لذیذ، متنوع و باکیفیت‌، با قمیت‌های مناسب، توانسته رضایت مشتریانش را جلب کند و در میان بهترین رستوران‌های نوشهر باشد.

برای اجاره ویلا شمال، روی اتاقک حساب کنید.

آدرس: نوشهر، خیابان معلم، خیابان عرفان، پلاژ حسینی

شماره تماس: 09111966606

ساعت کاری: به‌صورت شبانه ‌روزی به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد.

محدود قیمت: متوسط

کافه رستوران ویانگلدان روی میز در کافه رستوران ویان

کافه رستوران ویان، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین رستوران های نوشهر است که از منویی جذاب و متنوع برخوردار است. غذاهای این رستوران، همه از مواد اولیه تازه و باکیفیت و توسط سرآشپزان حرفه‌ای تهیه می‌شوند. از بین غذاهای محبوب در منوی این کافه رستوران می‌توان به پیتزا فورماجی، سالاد سزار سوخاری، پیتزا رجینا، پیتزا رست بیف، پیتزا تروپیکا، پیتزا فیلتو و مکزیکوسیتی برگر اشاره کرد. انواع پاستا و سالاد هم در منوی رستوران وجود دارد.

آدرس: نوشهر، حسین آباد علیا، سردار شهید یاسر زندی، جاده ذوات

تلفن تماس: 09119506533

ساعت کاری: 00:8 صبح  تا 23:45 شب

محدوده قیمت: گران

 




     

    سخن آخر

    شهر نوشهر، یکی از زیباترین شهرهای شمالی در میان گردشگران شناخته شده است. این شهر جاذبه‌‌های طبیعی مانند کوه، جنگل، دریا و غیره را به صورت یک‌جا، در خود جای داده است؛ بنابراین اگر این شهر را مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اید، حتما در خصوص رستوران‌های آن اطلاعات مناسبی را به دست آورید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در ضمن بهتر است قبل از حرکت، به سایت اتاقک مراجعه و از قسمت اجاره سوئیت و ویلا یکی از اقامتگاه‌های نوشهر را مطابق با بودجه و سلیقه خود به صورت آنلاین اجاره کنید. برای اجاره ویلا در هر نقطه از ایران می توایند به صفحه اجاره ویلا شمال در سایت اتاقک بروید.

    4.7/5 - (17 امتیاز)

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    ‫5 دیدگاه ها

    1. رستورات نرگس‌خاتون کیفیتش افتضاح بود کباب نپخته چلو گوشت بو میداد

    2. رستوران حسن رشتي رفتيم اصلا غذاش خوب نبود و خيلي هم قيمتاش بالا بود سرويس دهي هم ضعيف بود كلا خوشمون نيومد

    3. رستوران حسن رشتي رفتيم اصلا غذاش خوب نبود و خيلي هم قيمتاش بالا بود سرويس دهي هم ضعيف بود كلا خوشمون نيومد

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *