شهرهاجاهای دیدنی

جاهای دیدنی تهران در شب | در شب‌های تهران چه خبر است؟

شهرها هم مثل آدم‌ها هستند. اخلاق خوب و بد دارند و خیر و شرشان باهم در جریان است. حال و هوای تهران در روز و اولین برخورد، پر از سروصداهای گنگ و مبهم است. مثلاً در ایستگاه‌های مترو همه جور صدایی می‌آید، از صدای کفش‌ها روی سنگ‌های یخ گرفته تا صدای خنده بچه‌ها و صدای خشمگین قطارهایی که همیشه عصبانی هستند. با این حال هر چه به غروب آفتاب نزدیک‌تر می‌شویم، ولوله صدای پرندگان جای آن صداهای مبهم را می‌گیرد و چشمک زدن ستاره‌ها شروع می‌شود. درست همین موقع است که صدای نوازندگان خیابانی به گوشمان می‌رسد.

بعد کم‌کم صداهای خوش جای آن صداهای ناخوشایند را می‌گیرند. آدم‌ها به قرارهای دوستانه‌شان می‌رسند، از روزشان برای هم تعریف می‌کنند، برنامه سفر می‌چینند، به خاطرات عجیب همدیگر می‌خندند و خلاصه تهران آن روی خوشش را نشانمان می‌دهد. همه این‌ها را گفتم تا بگویم در این مقاله قرار است به‌محض تاریک شدن هوا سراغ جاهای دیدنی تهران در شب برویم، عکس‌های نه‌چندان واضح ولی خوش حس بگیریم تا بعدها وقتی پیر شدیم با دیدن همین عکس‌ها، قشنگ‌ترین خنده‌ها روی لبمان بنشیند و ذهنمان خاطرات خوش قدیم را دوره کند.

1.   دریاچه چیتگر و بام لند، فرصتی برای تکرار خاطرات شمال

تماشای خوابیدن خورشید از کنار دریاچه چیتگر
تماشای غروب آفتاب در دریاچه چیتگر، وجودتان را سرشار از آرامش می‌کند. – عکاس: مینا افجه

دریاچه چیتگر در شب مثل مربا شیرین است. تا جایی که اگر یک‌بار حوالی غروب و شب به آن سر بزنید و یک‌بار هم روز، خودتان با من هم‌نظر می‌شوید که حال و هوای شب‌های دریاچه چیتگر با روز خیلی متفاوت است. به همین خاطر است که در فهرست جاهای دیدنی تهران در شب بیشتر افراد با دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج‌فارس موافق‌اند. هر گوشه از دریاچه چیتگر در شب حال و هوای خاصی دارد.

اگر از سمت بام لند بروید، صدای موسیقی کافه‌ها و رستوران‌ها شما را سر ذوق می‌آورد و هر چه به سمت شهربازی یا اسکای فلایر می‌روید، صدای جیغ و خنده آدم‌ها حالتان را خوش می‌کند. در بین جاهای دیدنی تهران در شب، دریاچه چیتگر همان‌جایی است که می‌توانید دغدغه‌ها و نگرانی‌هایتان را به آب بسپارید و از صدای برخورد موج‌های کوچک دریاچه و بازی غازها آرامشی عجیب را به وجودتان تزریق کنید. پرطرفدارترین تفریحات دریاچه چیتگر به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی تهران در شب شامل موارد زیر می‌شود:

  • گشت‌وگذار در مرکز خرید بام لند
  • شکم گردی در کافه‌ها و رستوران‌های باملند
  • پیاده‌روی و قدم زدن در اطراف دریاچه
  • پیک‌نیک
  • قایق‌سواری
  • دوچرخه‌سواری
  • سافاری وحشت
  • ماهیگیری
  • بخش تفریحی و هیجان‌انگیز واقعیت مجازی
  • اسکای فلایر
  • چرخ‌وفلک سواری
  • شهربازی فان لند

آدرس دریاچه چیتگر: غرب تهران، انتهای اتوبان همت، دریاچه چیتگر

2.   بام تهران، تماشای شمال تا جنوب پایتخت در یک قاب

تصویری زیبا و آرامش‌بخش از بام تهران
فضای آرامش بخش بام تهران موقع غروب خورشید – عکاس: Setareh M

یکی دیگر از جاهای دیدنی تهران در شب که طرفداران پروپاقرص و دوآتشه‌ای دارد، بام تهران است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با تماشای شهر از بام تهران تا چند روز حالتان خوب می‌شود، پس معطل نکنید و در اولین فرصت راهی بام تهران شوید. جایی که در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها، مرهم دل‌تنگی‌ها و خستگی‌های بازیگران اصلی بوده است. جایی که اگر موقع غروب آفتاب خودتان را به آن برسانید، می‌توانید روشن شدن چراغ خانه‌ها و مراکز خرید را ببینید. حالا فرصت نابی برای خیال‌پردازی است تا حدس بزنید در هر گوشه شهر چه خبر است. مثلاً فلان خانه مهمانان زیاد دارد، جای دیگر عروسی است و گوشه‌ای هم کسی دل‌تنگ عزیزش است.

در بام تهران به‌جز تماشای پایتخت در یک قاب بزرگ، می‌توانید از تفریحات زیر هم لذت ببرید:

  • شبیه‌سازی واقعیت مجازی
  • اتاق فرار
  • پیاده‌روی
  • باشگاه تیراندازی
  • بانجی جامپینگ
  • بگ جامپینگ

آدرس بام تهران: بزرگراه چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک، بام تهران

3.   پارک‌ وی تا تجریش، قدم زدن در بلندترین خیابان درخت‌کاری شده خاورمیانه

خیابان زیبای ولیعصر یکی از پرطرفدارترین جاهای دیدنی تهران در شب
قدم زدن در خیابان ولی عصر حدفاصل پارک‌وی تا تجریش، شب‌ها لذتی دوچندان دارد. – عکاس: Manok Paniri

از هرکس بپرسید اگر قرار باشد یکجا در بین بهترین جاهای دیدنی تهران در شب معرفی کند، مطمئنم جوابش خیابان ولیعصر خواهد بود. حالا شاید هر هفته یا هر شب به خیابان ولیعصر نرود ولی بدون شک هر وقت دل‌تنگ شود یا بخواهد حال و هوایش عوض شود، در فهرست جاهای دیدنی تهران در شب، نام خیابان ولی‌عصر به او چشمک می‌زند.

خیابان ولیعصر یکی از 10 خیابان بلند جهان و بلندترین خیابان درخت‌کاری شده خاورمیانه است. خیابانی با طول 18 کیلومتر که از میدان راه‌آهن شروع می‌شود و آخر قصه به میدان تجریش می‌رسد. خیابان ولی‌عصر نمادی از شکل زندگی مردم تهران در طبقات اجتماعی و فرهنگی مختلف است. هر چه از میدان راه‌آهن دورتر می‌شوید، شکل و شمایل خانه‌ها و مراکز خرید تغییر می‌کند. خانه‌های سنتی و کوچک و مغازه‌های قدیمی که به نظر من جذاب‌ترین مغازه‌های تهران هستند، جایشان را به پاساژهای لوکس و ساختمان‌های چندطبقه می‌دهند.

یکی از زنده‌ترین قسمت‌های خیابان ولیعصر در بین جاهای دیدنی تهران در شب، حدفاصل چهارراه پارک‌وی تا میدان تجریش است. این بخش از خیابان ولیعصر همیشه و به‌خصوص در شب و حتی تا حوالی صبح پر جنب‌وجوش است. از باغ فردوس که رد شوید صدای نوازندگان خیابانی را می‌شنوید و روبروی آن صورت خندان مردمی را که در حال نوش جان کردن آش، حلیم، چای و باقلوا یا سیب‌زمینی سرخ‌کرده هستند می‌بینید. در ادامه فهرستی از محبوب‌ترین تفریحات در خیابان ولیعصر حدفاصل چهارراه پارک‌وی تا میدان تجریش را می‌بینید:

  • گشت‌وگذار در باغ فردوس
  • قدم زدن در خیابان ولیعصر آن‌هم با همراهی درختان تنومند و قدیمی
  • شکم گردی در کافه‌ها و رستوران‌ها
  • غرق شدن در دنیای کتاب‌ها در کتاب‌فروشی راوی

برای اجاره روزانه خانه در تهران به سایت اتاقک مراجعه کنید.

4.   پل طبیعت، یکی از جاهای دیدنی تهران در شب که تکراری نمی‌شود

زیبایی‌های پل طبیعت همزمان با غروب خورشید، بیشتر می‌شود.
پل طبیعت یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی تهران در شب و به‌خصوص آخر هفته‌هاست. – عکاس: Dennis

پل طبیعت تهران هم در روز قشنگ است و هم در شب. با این حال بیشتر اهالی پایتخت و مسافران حال و هوای پل طبیعت در شب را بیشتر از روز دوست دارند. پل طبیعت در شب مثل آدم مهربانی است که حتی اگر به آن سر نزنید و فقط موقع رانندگی در بزرگراه مدرس نورپردازی آن را ببینید، دلتان را به دست می‌آورد. تا جایی که اگر برنامه زندگی اجازه دهد مسیرتان را به سمت بزرگراه حقانی و پارک آب‌وآتش کج می‌کنید تا به وصالش برسید.

قدم زدن روی پل سه‌طبقه طبیعت و تماشای چشم‌اندازی از گنبد مینا، برج‌های آتش پارک، فانوس دریایی، منظره سرسبز پارک طالقانی و … قدرت زیادی دارد تا حجم زیادی از آرامش را در وجودتان جاری کند. اگر در بین جاهای دیدنی تهران در شب، از موارد قبل دیدن کردید پس این بار به پارک آب‌وآتش یا پارک طالقانی بروید و از روی پل طبیعت شب را به صبح وصل کنید. تازه تفریحات زیر هم در انتظار شماست:

  • شکم گردی در طبقه اول
  • نشستن روی نیمکت‌های طبقه دوم و تماشای منظره تهران پرهیاهو از گوشه‌ای دنج
  • قدم زدن در سکوهای شمالی و جنوبی طبقه سوم
  • عکاسی با پس‌زمینه‌ای بی‌نظیر به‌خصوص موقع غروب خورشید
  • گشت‌وگذار در پارک آب‌وآتش یا پارک طالقانی

آدرس پل طبیعت تهران: میدان ونک، بزرگراه حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، پارک آب‌وآتش، پل طبیعت

اجاره روزانه خانه تهران با قیمت مناسب
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

5.   دربند، قدیمی‌ترین نام در فهرست جاهای دیدنی تهران در شب

دربند یکی از پاتوق‌های قدیمی شب‌گردی در تهران است. -
یکی از قدیمی‌ترین جاهای دیدنی تهران در شب، دربند است. – عکاس: مجید مددی

یکی از پر سابقه‌ترین جاهای دیدنی تهران در شب هم برای ایرانی‌ها و هم گردشگران خارجی، دربند است. جایی که چندین سال است با رویی خوش و هوایی مطبوع از گردشگران مختلف با هر سن و سالی میزبانی می‌کند.

شب‌های دربند با روزهایش کاملاً فرق می‌کند. در شب و با روشن شدن چراغ رستوران‌ها و غرفه‌های فروش خوراکی‌های رنگارنگ و خوشمزه، دربند به قلب تپنده تهران تبدیل می‌شود. جایی که آدم حتی اگر به ‌زور اطرافیانش از خانه بیرون بیایید و در مسیر غر بزند که هوا سرد است یا حوصله ندارم، بازهم به‌محض این‌که پایش به دربند می‌رسد خوشحال می‌شود. چشمانش برق میزند و حتی خودش دیگران را تشویق می‌کند تا خوراکی‌های خوشمزه بخرند، عکس‌هایی بگیرند که برق چشمانشان در آن غوغا می‌کند و در آخر سراغ غذاهای خوش عطر و بوی رستوران‌ها بروند.

شاید هزینه شکم گردی در دربند به نظر زیاد برسد ولی بیایید قبول کنیم هر شب که قرار نیست به دربند برویم. پس کمی هزینه به حال خوبی که بعد از گشت‌وگذار در دربند نصیبمان می‌شود، می‌ارزد. خیابان دربند از میدان تجریش شروع و به میدان سربند ختم می‌شود. اگر می‌خواهید به قسمت غرفه‌های لواشک و آلوچه، بلال فروش‌ها، دکه‌های لبو و باقالی یا رستوران‌های سنتی و سفره‌خانه‌ها بروید باید به انتهای خیابان دربند یعنی میدان سربند بروید.

برای آشنایی با سایر جاذبه‌های گردشگری پایتخت، مقاله جاهای دیدنی تهران را بخوانید.

6.   پارک نهج ‌البلاغه، لذت آرامش و تماشای ستارگان در دل هیاهوی شهر

تصویری از پارک نهج البلاغه در شب
پارک نهج البلاغه در شب، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین جاهای دیدنی تهران در شب است. – عکاس: پویا گودرزی

مگر می‌شود در فهرست جاهای دیدنی تهران در شب به پارک نهج ‌البلاغه که لقب‌های سنگینی مثل بزرگ‌ترین پارک دره‌ای ایران را به دوش می‌کشد اشاره نکرد. تازه پل معلق نهج البلاغه هم طولانی‌ترین پل معلق عابر پیاده در خاورمیانه است. پارک نهج البلاغه در فهرست جاهای دیدنی تهران در شب بسیار محبوب است. چراکه هم می‌توان از اصلی‌ترین شریان‌های تهران یعنی غرب بزرگراه یادگار امام، اتوبان همت و اتوبان هاشمی رفسنجانی به آن دسترسی داشت و هم اینکه تفریحی مقرون‌به‌صرفه است.

چون اگر سراغ تفریحات پولی آن نروید، می‌توانید از فضای سبز پارک نهج البلاغه در شب، مسیر دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و آلاچیق‌های آن استفاده کنید. به‌این‌ترتیب بدون اینکه هزینه زیادی کرده باشید می‌توانید ساعت‌های آخر روز را با آرامش سپری کنید و خستگی یک روز کاری را از تنتان به در کنید. اگر هم به دنبال هیجان یا حتی کمی ترس در بین جاهای دیدنی تهران در شب می‌گردید، بازهم پارک نهج البلاغه گزینه خوبی است. چون در این پارک امکانات تفریحی زیر منتظر شماست:

  • سافاری وحشت
  • بانجی جامپینگ
  • سینما 6 بعدی و سینما گیم 7 بعدی
  • شهربازی بیلینو
  • تونل نوری

آدرس پارک نهج البلاغه: دره فرحزاد، بین بزرگراه‌های هاشمی رفسنجانی، همت و غرب بزرگراه یادگار امام، پارک نهج البلاغه

7.   برج میلاد، درخشش مهم‌ترین نماد ایران در فهرست جاهای دیدنی تهران در شب

یکی از زیباترین تصاویر ثبت شده از برج میلاد
تصویری زیبا از برج میلاد همزمان با پدیده ماه‌گرفتگی نیم‌سایه‌ای – عکاس: محمود احمدی

یکی دیگر از جاهای دیدنی تهران در شب، برج میلاد است. برج میلاد مثل برج ایفل در شب حال و هوای دیگری دارد. نورپردازی جذاب برج میلاد، نمایی که از شهر به چشمانمان می‌دهد، تفریحات و فضای زنده برج میلاد در شب حسابی سرگرم‌کننده است. در بیشتر روزهای سال، وقتی شب‌ها به برج میلاد بروید افرادی را می‌بینید که گل و کیک به دست ایستاده‌اند تا عزیزی را غافلگیر کنند یا می‌خواهند مراسم مهمی را جشن بگیرند.

دیدن همین حال خوب آدم‌ها یکی دیگر از دلایلی است که نام برج میلاد را در فهرست جاهای دیدنی تهران در شب پررنگ می‌کند. همچنین معمولاً خواننده‌های زیادی هم در برج میلاد کنسرت برگزار می‌کنند و شما اگر علاقه‌مند بودید و فرصت داشتید، می‌توانید یک‌شب به کنسرت خواننده موردعلاقه‌تان در برج میلاد بروید.

 از محبوب‌ترین فعالیت‌ها در برج میلاد به‌عنوان یکی از سرگرم‌کننده‌ترین جاهای دیدنی تهران در شب، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتاق فرار انیگما
  • شرکت در کنسرت خوانندگان
  • صرف یک وعده غذا در رستوران گردان برج میلاد
  • بازدید از گنبد آسمان
  • تماشای شهر از سکوی دید بسته
  • هیجان در سینما ایکس بعدی

آدرس برج میلاد: بزرگراه همت غرب به شرق، خروجی شیخ فضل‌الله جنوب، مسیر اختصاصی برج میلاد

اجاره روزانه خانه تهران با قیمت مناسب
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

8.   پارک ارم، هیجان‌انگیزترین نام در فهرست جاهای دیدنی تهران در شب

هیجان و تفریح در شب آن هم در پارک ارم، حسابی لذت‌بخش است.
پارک ارم یکی از نوستالژیک ترین جاهای دیدنی تهران در شب است. – عکاس: مجید مددی

پارک ارم از آنجاهایی است که واقعاً باید در شب رفت؛ یعنی اصلاً اگر خودمان هم بخواهیم نمی‌توانیم روزها به آن سر بزنیم. چون ساعت شروع فعالیت مجموعه ارم از ساعت 3:30 عصر است. پارک ارم از آن دسته جاهایی دیدنی تهران در شب است که بیشتر اهالی پایتخت با آن خاطره دارند. مثلاً تماشای هیجان مردم موقع سوارشدن روی وسیله‌های ترسناک، کل‌کل آن‌ها سر میزان شجاعتشان، رنگ‌پریده‌شان بعد از پیاده شدن از وسایل بازی، تماشای اعضای بزرگ‌تر خانواده کنار بساط پیک‌نیک و آماده کردن لوبیاپلو، جوجه‌کباب، سالاد اولیه یا آش رشته که غذاهای محبوب ما ایرانی‌ها موقع پیک‌نیک هستند!

محبوب‌ترین تفریح‌ها در پارک ارم این نام وسوسه کننده در فهرست جاهای دیدنی تهران شامل هیجان در شهربازی سرپوشیده و روباز و پیک‌نیک می‌شود. فقط حواستان باشد ساعت فعالیت پارک ارم در نیمه اول سال با نیمه دوم متفاوت است. همچنین طبق آخرین اطلاعات موقع نگارش این مقاله، شهربازی سرپوشیده فقط روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 15:30 تا 22 و جمعه‌ها از ساعت 2 عصر تا 10 شب فعال است.

9.   گذر گردشگری باب همایون، شکم گردی در شب‌های تهران

شکم گردی در شب‌های تهران، تفریحی که همه آن را می‌پسندند.
گذر گردشگری باب همایون از میدان خمینی و ابتدای خیابان باب همایون شروع می‌شود. – عکاس: شهاب عزیزپور

نوبتی هم باشد نوبت معرفی یک راسته شکم گردی در فهرست جاهای دیدنی تهران در شب است. گذر گردشگری باب همایون یکی از گذرهای جذاب و خوشمزه تهران است که حتی اگر گرسنه‌تان نباشد با دیدن چراغ‌های رنگارنگ در طول گذر، دیدن خوشحالی صورت مردم موقع خوردن غذاهای خوشمزه و بوی غذاهای مختلف که در این راسته است، قاروقور شکمتان راه می‌افتد. این را من نمی‌گویم، از هرکسی هم که در بین جاهای دیدنی تهران در شب یک‌بار به گذر گردشگری باب همایون رفته باشد بپرسید، همین جواب را می‌شنوید.

در این گذر که در طول سال‌های اخیر و با نظارت شهرداری رونق گرفته است، غرفه‌های مختلفی وجود دارند که از آشپزخانه هرکدام بوی یک غذا به مشام می‌رسد. بعضی غرفه‌ها غذاهای سنتی ایرانی می‌پزند و غرفه‌های دیگر در حال طبخ انواع فست فود هستند. دراین‌بین چند غرفه صنایع‌دستی و تنقلات هم وجود دارد. در طول گذر گردشگری باب همایون هم میز و صندلی‌های مخصوص و یک‌شکل برای نوش جان کردن غذا وجود دارد.

آدرس گذر گردشگری باب همایون: میدان امام خمینی، ابتدای خیابان باب همایون، گذر گردشگری باب همایون

10. باغ موزه هنر ایرانی، تماشای ایران کوچک در شب

شور و نشاط باغ موزه هنر ایرانی در شب
یکی از جاهای دیدنی تهران در شب آن هم در محله قدیمی تجریش، باغ موزه هنر ایرانی است. – عکاس: pishgaman borna bonyan

به‌عنوان آخرین مورد در فهرست جاهای دیدنی تهران در شب، می‌خواهم شما را به باغ موزه هنری ایرانی دعوت کنم. جایی در خیابان تجریش، خیابان مقصود بیک که روبروی خانه پروفسور حسابی است. باغ موزه هنر ایرانی باغی نسبتاً بزرگ است که جذابیت‌های اصلی آن شامل موارد زیر می‌شود:

  • ماکت‌هایی از سی‌وسه‌پل اصفهان، برج آزادی تهران، باغ فین کاشان، مقبره دانیال نبی، عمارت شمس‌العماره، عمارت چهل‌ستون، نقش رستم و …
  • عکاسی با عمارت تاریخی باغ‌موزه در ضلع شمال غربی باغ
  • شکم گردی در کافه مجموعه باغ موزه هنر ایرانی
  • گشت‌وگذار در غرفه‌های ورودی باغ موزه هنر ایرانی

باغ موزه هنر ایرانی یکی از آرامش‌بخش‌ترین جاهای دیدنی تهران در شب است. جایی که از دل شلوغی و نشاط خیابان تجریش شما را در گوشه‌ای دنج در خیابان حسابی به آرامش دعوت می‌کند. اگر هفته شلوغی داشتید و دنبال گذراندن چند ساعت آرامش‌بخش در محله قدیمی تهران می‌گردید، باغ موزه هنر ایرانی انتخاب خوبی است.

آدرس باغ موزه هنر ایرانی: میدان تجریش، خیابان مقصود بیک، خیابان حسابی، باغ موزه هنر ایرانی

سخن آخر

در این مقاله تصمیم گرفتیم موقع خواب خورشید و بیداری ماه به دل خیابان‌های پایتخت بزنیم و سراغ جاهای دیدنی تهران در شب برویم. شهری که در شب خوش‌اخلاق‌تر است و با نورپردازی‌های متنوع، رستوران‌های رنگارنگ و پارک‌های متنوعش گزینه‌های مختلفی برای شب‌گردی در پایتخت پیش روی ما می‌گذارد. اگر ساکن تهران هستید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات به ما و دیگر دوستان اتاقکی سایر جاهای دیدنی تهران در شب را معرفی کنید. اگر هم قصد سفر به پایتخت را دارید، قدمتان روی چشم. دغدغه اجاره اقامتگاه را به اتاقک بسپارید و با خیال راحت از شب‌گردی و بازدید از جاهای دیدنی تهران در شب لذت ببرید.

سؤالات متداول درباره جاهای دیدنی تهران در شب

معروف‌ترین جاهای دیدنی تهران در شب کدامند؟

خیابان ولیعصر حدفاصل چهارراه پارک‌وی تا میدان تجریش، دربند، پارک چیتگر و بام لند، پل طبیعت، گذر گردشگری باب همایون، پارک ارم، پارک نهج البلاغه، برج میلاد و باغ موزه هنر ایرانی از معروف‌ترین جاهای دیدنی تهران در شب است.

بهترین جاهای دیدنی تهران در شب زمستان کدامند؟

گذر گردشگری باب همایون، حدفاصل پارک‌وی تا تجریش، برج میلاد و باغ موزه هنر ایرانی از جمله بهترین جاهای دیدنی تهران در شب زمستان است.

نصف شب تهران کجا بریم؟

بیشتر جاهای دیدنی تهران در شب تا 12 یا 1 شب فعال است. اگر منظورتان از نصف شب بعد از این ساعت است باید بگویم متأسفانه به‌جز فروشگاه‌های شبانه‌روزی، بعضی کافه‌های هتل‌ها و چند غرفه پراکنده غذا، جای دیگری در نصف شب تهران باز نیست!

5/5 - (5 امتیاز)

اتاقک

مینا افجه

همیشه عاشق تعریف‌کردن خاطراتم بودم، مخصوصا بعد از اینکه از سفر میومدم. جزئیات خونه‌های‌تاریخی، حرکت نور لابلای درخت‌ها یا صدای دریا رو طوری تعریف میکردم که دوستام می‌گفتن انگار خودشون اونجا بودن. همین استعداد، جرقه علاقه به نوشتن رو در من زد. تا جایی‌که دیگه نوشتن رو به حرف زدن ترجیح دادم و حالا در اتاقک این تجربه‌ها رو با شما به اشتراک میذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *