خبرهای اتاقکیاتاقکی

رزرو ویلا و سوئیت از اتاقک با ایران کارت

ایران‌کارت، کارتی است که به ازای هر تراکنش به شما امتیازاتی می‌دهد. با امتیازات دریافتی می‌توانید از خدمات ویژه‌ای برخوردار شوید. ایران‌کارت جدیدترین و جالب‌ترین محصولات بانک آینده است. با این کارت می‌توانید اجاره ویلا، اقامتگاه و سوئیت از اتاقک تا ۸۰ درصد امتیاز نقدی انجام دهید. اما ایران‌کارت چیست و چطور می‌توانید این خدمات ویژه را دریافت کنید؟ با ما همراه باشید.

ایران کارت چیست؟

ایرانی کارت - اجاره ویلا با ایرانی کارت بانک آینده در سایت اتاقک

ایران کارت یکی از خدمات بانک آینده، به منظور رفاه مشتریان خود طراحی شده است. بانک آینده در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی، اقدام به راه‌اندازی باشگاه مشتریان خود با نام «ایران کارت» نموده است. ایران کارت علاوه بر خدمات عادی سایر کارت‌های عضو شتاب، خدمات خاص دیگری نیز ارائه می‌دهد. برای دریافت ایران‌کارت باید به یکی از شعبه‌های بانک آینده رفته و حسابی در این بانک باز کنید. بعد از باز کردن حساب، درخواست ایران‌کارت داده و ایران‌کارت خود را دریافت کرده و از خدمات ویژه آن برخودار شوید.

مزیت‌های ایران کارت

همکاری بانک اینده با اتاقک

همه قابلیت‌های کارت‌های بانکی مانند برداشت وجه، پرداخت قبوض، خرید اینترنتی و انتقال وجه با ایران‌کارت امکان‌پذیر است. ایران کارت‌ها در چهار رنگ ارائه می‌شوند؛ Blue (آبی)، Silver (نقره‌ای)، Gold (طلایی) و Platinium (پلاتینیوم) هرکدام مزیت‌های منحصربه‌فردی دارد. از مزایایی تمام ایران‌کارت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با تمام ایران‌کارت‌ها می‌توانید از تمام پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی استفاده کنید. علاوه بر خرید کالا، بخشی از مبلغ خرید به‌صورت برگشت نقدی (cashback) به ایران‌کارت مشتری برگشت داده می‌شود.
  • لیست مراکز خدمات متنوع ایران‌کارت شامل پیشنهاد رستوران، پوشاک، گردشگری، زیبایی و سلامت و … را در قسمت مراکز خدمات وب‌سایت مشاهده کنید. با خرید از این مراکز، علاوه بر دریافت تخفیف ویژه بخشی از خرید به ایران‌کارت بازگشت داده می‌شود.
  • با هر خرید، امتیازی به مشتری تعلق می‌گیرد. با رسیدن امتیازات به عدد مشخص، سطح ایران‌کارت تغییر کرده و می‌توانید از خدمات منحصربه‌فرد آن استفاده کنید.

ویلاهای لوکس اتاقک

ایران کارت بانک آینده

با نزدیک شدن سال نو، برنامه‌ریزی برای رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه برای سفرهای نوروزی اهمیت دوچندان پیدا می‌کند. با توجه به ناپایدار بودن هوای بهار، رزرو اقامتگاه برای سفرهای نوروزی می‌تواند انتخاب عاقلانه‌ای باشد. با این حال، اقامتگاه‌ها در نوروز قیمت‌های بالایی دارند و همین امر باعث می‌شود افراد در زمینه رزرو و اجاره تردید داشته باشند. با دریافت ایران کارت می‌توانید، تا ۸۰ درصد روی تمام اقامتگاه‌های نوروزی اتاقک امتیاز نقدی دریافت کنید.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

یکی از خدمات ویژه ایران‌کارت برای مشتریان خود، ارائه تخفیف برای تمام اقامتگاه‌های اتاقک است. برای دریافت این تخفیف مراحل زیر را باید طی کنید:

  • رزرو اقامتگاه‌های داخلی صرفا از وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک
  • پس از اتمام سفر، مدارک اقامت خود شامل رسید پرداختِ انجام شده با ایران‌کارت و رسید رزرو اقامتگاه به نام دارنده ایران‌کارت را به کارشناسان خدمات ویژه به شماره واتساپ ۰۹۰۱۸۹۱۴۲۳۲ ارائه کنید.

رسیدی که از «درگاه پرداخت اینترنتی یا برنامه‌های تلفن همراه» دریافت می‌کنید را تا اطمینان از محاسبه‌ی «امتیاز نقدی» نزد خود حفظ فرمایید.

 

امتیاز نقدی ایران‌کارت‌ها برای رزرو ویلا از اتاقک

همانطور که گفته شد با اجاره و رزرو ویلا از اتاقک از امتیاز نقدی برخودار خواهید بود. امتیاز نقدی برای هر کدام از کارت‌ها متفاوت است که در زیر به تخفیف به آن‌ها اشاره شده است:

  • ایران‌کارت آبی: ۳۰ درصد مبلغ خرید تا سقف هزینه ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
  • ایران‌کارت نقره‌ای: ۴۰ درصد مبلغ خرید تا سقف هزینه ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
  • ایران کارت طلایی: ۵۰ درصد مبلغ خرید تا سقف هزینه ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
  • ایران کارت پلاتینیوم: ۸۰ درصد مبلغ اجاره ویلا تا سقف هزینه ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

 

5/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

مجله اتاقک

این محتوا توسط جمعی از نویسندگان اتاقک نوشته شده و به مرور زمان توسط نویسندگان مختلف به‌روز می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *