خبرهای اتاقکیاتاقکی

از ایران تا ترکیه با اتاقک | امکان رزرو اقامتگاه استانبول در اتاقک فراهم شد!

رویای توسعه اتاقک به خارج از مرزهای ایران در مسیر محقق شدن…

اتاقک همیشه شروع‌کننده اتفاقات خوب در حوزه گردشگری بوده و به رشد این بازار کمک کرده است. تجربه‌های موفق بسته‌های بهداشتی در ایام کرونا برای رفاه حال مهمانان و کاهش نگرانی آنها و اقامتگاه‌های پرایم از جمله اقدامات مناسب اتاقک در زمینه اجاره آنلاین اقامتگاه بوده است.

اگرچه این روزها صنعت گردشگری تحت‌تاثیر شرایط اجتماعی کشور و فیلترینگ روزهای سختی را می‌گذراند اما تیم اتاقک با تلاش فراوان و شبانه‌روزی خود موفق به ایجاد امکان رزرو اقامتگاه‌های استانبول در سایت و اپلیکیشن اتاقک برای مهمانان خود شد.

سفر به ترکیه و تامین اقامتگاه امن و با قیمت مناسب همیشه دغدغه ایرانی‌ها بوده، اما تاکنون این امکان برای آنها از ایران فراهم نبود بعد از ماه‌ها تلاش و رایزنی با میزبانان اقامتگاه‌های ترکیه، اتاقک توانست این امکان را برای ایرانی‌ها در داخل ایران فراهم کند.  از این به بعد مهمانان می‌توانند در اتاقک برای رزرو اقامتگاه استانبول اقدام کنند. این اتفاق خبر بسیار خوبی برای کسب‌وکارهای اجاره اقامتگاه آنلاین است که بتوانند بازار خود را به خارج از مرزهای ایران گسترش دهند و رضایت مشتریان ایرانی در خارج از مرزهای ایران را نیز کسب کنند.

اجاره اقامتگاه در استانبول بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رزو اقامتگاه از اتاقک مزایای زیر را دارد:

  • تامین اقامتگاه با قیمت مناسب و در بهترین محله‌های استانبول (نزدیک به جاهای دیدنی، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، ساحل و..)
  • پرداخت هزینه اقامتگاه به صورت ریالی
  • میزبانان بسیاری از اقامتگاه‌های استانبول ایرانی هستند.

اتاقک در تلاش است در روزهای آینده هم تعداد اقامتگاه‌های استانبول را افزایش دهد و هم اقامتگاه‌های سایر شهرهای ترکیه را پوشش دهد.

قابل ذکر است این اقامتگاه‌ها همچون سایر اقامتگاه‌های اتاقک کلیه استانداردهای لازم مانند امکانات مناسب، کیفیت، نظافت، امنیت و… را دارند و از این بابت مهمانان اتاقک می توانند امنیت‌خاطر داشته باشند.

4.7/5 - (25 امتیاز)

اتاقک

معصومه شیخ مرادی

سفر و نوشتن لحظات اوج زندگی من هستند، همان لحظاتی که میهای چیک‌سنت‌میهایی درباره‌اش می‌گوید: اوج و غرقگی حالتی است که در آن فرد چنان غرق کاری می‌شود که هیچ چیز دیگر برایش اهمیتی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *