خبرهای اتاقکیاتاقکی

فراخوان ایده‌های خلاقانه و نوآورانه گردشگری در تهران اعلام شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران از اعلام فراخوان ایده‌های خلاقانه و نوآورانه گردشگری برای حضور در خانه خلاق گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران، پرهام جانفشان گفت: خانه خلاق گردشگری و صنایع‌دستی وابسته به اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و دارای مجوز از ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف شناسایی، جذب، رشد و تجاری سازی ایده‌های گردشگری اقدام به انتشار ین فراخوان کرده است.مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران با اعلام اینکه علاقه‌مندان میتوانند ایده‌های خلاقانه و نوآورانه خود در حوزه گردشگری را به دبیرخانه خانه خلاق ارسال کنند افزود: با توجه به نیازسنجی انجام شده موضوعاتی همچون سامانه خلاق انتخاب راهنمای تور، اشتراک گذاری تجارب سفر، تهرانگردی، انیمیشن و گردشگری و بازی و گردشگری مورد حمایت بیشتر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردگشری و صنایع‌دستی استان تهران است.علاقه مندان طرح اولیه خود را حداکثر در یک صفحه A4 به شماره ۰۹۱۹۰۲۸۵۸۲۳ در شبکه اجتماعی بله ارسال کنند.
5/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

معصومه شیخ مرادی

سفر و نوشتن لحظات اوج زندگی من هستند، همان لحظاتی که میهای چیک‌سنت‌میهایی درباره‌اش می‌گوید: اوج و غرقگی حالتی است که در آن فرد چنان غرق کاری می‌شود که هیچ چیز دیگر برایش اهمیتی ندارد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. درود و تحیت احترام
    ضمن آرزوی عافیت برای شما بزرگواران
    از سرکار خانم شیخ مرادی خواهشمندم در صورت امکان جهت بیان و مطرح نمودن پاره ای از توضیحات راجع به حقیقتی پنهان در مورد شهری در استان مازندران با بنده ارتباط برقرار نمایند.

  2. با درود خدا قوت. همه جاذبه های گردشگری در مازندران و گیلان و‌گلستان نیست. در جای جای اطراف تهران.‌خصوصا.‌فیروزکوه.. مناطق زیبایی وجود دارد که اغلب از آن بی خبرند. مثلاً. دماوند. کیلان. ساران. فیروزکوه.طالقان. ورامین. گرمسار. و اطراف سمنان. مثل مهدی شهر…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *