خبرهای اتاقکی

کمپین همسفر من باش، فرصتی برای درو کردن جایزه از بهترین برندهای ایران

قرار بر این بود که همیشه از سفر و گشت‌وگذار صحبت کنیم. قرار داشتیم سفر شما را شاد و پر از حس آرامش کنیم. با سر رسیدن بیماری کرونا و اتفاقات پس از آن، هنوز هم بر سر عهدمان با شما هستیم. با این شرایط باید همراه هم باشیم و در قبال هم احساس مسئولیت کنیم. اگر به هر دلیلی قصد سفر داریم مسئولیت آن را بر عهده بگیریم و «مسئولانه» سفر کنیم. برای سفرهای مسئولانه شما پیشنهاداتی داریم و بر اساس آن چند همسفر برای شما انتخاب کرده‌ایم تا سفر امن و سلامتی داشته باشید.

کمپین همسفر من باش

بی مهابا سفر کردن می‌تواند خطر انتقال ویروس کرونا را افزایش دهد. این خطر می‌تواند با رعایت نکات بهداشتی هر چه کمتر شود. شما ممکن است به هر دلیلی مجبور به سفر باشید. سفرهای کاری، سفرهای درمانی و حتی سفرهای تفریحی برای رها شدن از تمام نگرانی‌ها و دلهره‌های روزهای اخیر، می‌توانند با رعایت نکات سفر مسئولانه با کمترین خطر همراه باشند. در این کمپین قصد داریم با چند سوال ساده و گوشزد کردن چند نکته کوچک شما را در این مسیر همراهی کنیم. 

کمپین همسفر من باش
عکس از اتاقک

همسفران ما

استفاده از خدمات آنلاین در این روزها کمک بسیار زیادی به ما می‌کند. به کمک این خدمات از حضور در فضاهای شلوغ خودداری می‌کنیم. به کمک ۹ برند برتر کشور در حوزه خدمات آنلاین قصد داریم این مسیر را برای شما راحت‌تر کنیم. فلایتیو، دیجی استایل، دیجی فرش، نماوا، تپسی، مو‌تن‌رو، بیمیتو، فیدیبو و کوییز آف کینگ همسفرهای ما در این کمپین هستند. شما در «همسفر من باش» از همه این برندها و همچنین از اتاقک کد تخفیف دریافت می‌کنید و می‌توانید با این کدهای تخفیف به راحتی از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

همسفران اتاقک
عکس از اتاقک

زمان برگزاری 

کمپین «همسفر من باش» در روزهای نخستین آبان شروع به فعالیت می‌کند و تا اواخر آبان ادامه دارد. شما از ۶ آبان تا ۲۵ آبان فرصت دارید تا در این کمپین شرکت کنید و شانس خود را برای بردن جایزه‌های بزرگ آن امتحان کنید.

برگزاری کمپین همسفر من باش
عکس از اتاقک

نحوه شرکت 

برای شرکت در «همسفر من باش» کافیست وارد صفحه کمپین شوید. ثبت نام کنید و به سوال‌های هر مرحله پاسخ دهید. این سوال‌ها در واقع بر اساس باید و نبایدهای یک سفر مسئولانه تنظیم شده‌اند. با مطالعه گزینه‌های هر سوال به راحتی متوجه می‌شوید رفتار درست در یک سفر مسئولانه چگونه است. بعد از اتمام سوال‌ها کدهای تخفیف برای شما ارسال می‌شوند. 

نحوه شرکت
عکس از اتاقک

جوایز 

همانطور که گفته شد شما از تمام برندهای همسفر ما در این کمپین کد تخفیف‌های خوب و عالی برنده خواهید شد. این کدهای تخفیف بعد از پاسخ دادن به ۵ سوال کمپین همسفر من باش برای شما ارسال می‌شود. علاوه بر این شما شانس برنده شدن ۵ پکیج بزرگ این کمپین را هم خواهید داشت. بعد از اتمام کمپین از بین تمامی شرکت‌کنندگان به ۵ نفر ۵ بسته پر از هدایای جذاب از خدمات برندهای همکار کمپین اهدا می‌شود. این ۵ بسته شامل هدایای زیر است:

۲ شب اقامت رایگان در ویلا با اتاقک

اعتبار ۵۰۰ هزارتومانی فلایتیو برای پرواز

اعتبار ۵۰۰ هزار تومانی دیجی استایل

اعتبار ۲۰۰ هزار تومانی سوپرمارکت دیجی‌کالا

اشتراک ۶ ماهه نماوا

یک ماه سفر رایگان با تپسی

اعتبار ۲۰۰ هزار تومانی مو‌تن‌رو برای خرید لوازم بهداشتی-آرایشی

اعتبار ۱۰۰ هزار تومانی فیدیبو

هودی کوییزی از کوییز آف کینگز

برای اینکه شانس خود را برای بردن این ۵ جایزه ارزشمند بیشتر کنید می‌توانید از دوستان خود برای شرکت در مسابقه دعوت کنید. به ازای شرکت کردن هر کدام از دوستانتان، یک شانس مجدد برای بردن جایزه بزرگ همسفر من باش خواهید داشت.

جوایز ویژه
عکس از اتاقک

سفر به سلامت

امید داریم شرکت در این کمپین راه و رسم سفر مسئولانه را برای شما روشن کند. با کمک کدهای تخفیف کسب‌وکارهای آنلاین برتر کشور، تا حد ممکن از رفتارهای پرخطر در حین سفر پرهیز کنید. در جاهای شلوغ حضور پیدا نکنید، برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید، از اقامتگاه‌های پاک استفاده کنید، به جای خرید حضوری از فروشگاه‌های آنلاین استفاده کنید و تا حد امکان در خانه بمانید. فراموش نکنیم که ما مسئول حال خوب و بد یکدیگر هستیم.

سفر مسئولانه
عکس از اتاقک
4.8/5 - (12 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *