خبرهای اتاقکیاتاقکی

به سرخی انار به حساب اتاقک!

با نزدیک شدن به پایان پاییز در ایران، مردم برای شروع زمستان جشنی به نام یلدا برگزار می‌کنند. جشنی که اغلب با دورهمی خانوادگی یا دوستانه، خوردن انار و هندوانه و گرفتن فال حافظ می‌گذرد. یلدا برای اتاقک نیز اهمیت ویژه‌ای دارد و مطمئن باشید که شما را نیز فراموش نکرده‌ایم. اگر هنوز برنامه‌ای برای یلدا ندارید و قصد دارید به همراه خانواده یا دوستان خود شب‌نشینی هیجان‌انگیزی در یلدا داشته باشید، اتاقک برای شما پیشنهادات فوق‌العاده‌ای دارد. یلدای امسال خود را روی اتاقک حساب کنید.

به سرخی انار به حساب اتاقک!

کمپین یلدای اتاقک

اتاقک امسال به مناسبت یلدا جشنواره هیجان‌انگیز به نام «به سرخی انار، به حساب اتاقک» برگزار می‌کند. در این کمپین تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای برای کاربران در نظر گرفته‌ایم تا دلیل خوبی برای سفر کردن در یلدا به شما بدهیم. تمام اقامتگاه‌هایی که در این جشنواره تخفیف دارند، یک نشان انار در کنار تصویرشان دیده می‌شود.

برای خرید از جشنواره یلدای اتاقک کلیک کنید.

یک خرید، یک جایزه

جوایزی یلدای اتاقک

علاوه بر تخفیف‌های ویژه یلدا، می‌توانید با کد تخفیف «otgyalda6» سایر اقامتگاه‌های اتاقک را رزرو کنید. این کد تخفیف 6 درصدی روی تمام اقامتگاه‌های اتاقک قابل استفاده است. همچنین کاربرانی که در کمپین یلدای اتاقک، با این کد تخفیف اقامتگاهی رزرو کنند، به قید قرعه ده جایزه اهدا خواهد شد. جوایز یلدای اتاقک عبارت است از:

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی
  • ۱ عدد مچ‌بند هوشمند MIBAND
  • ۱ عدد هدفون بی‌سیم HAYLOU
  • ۲ عدد پاوربانک شیائومی
  • ۲ عدد ماگ مسافرتی
  • ۲ عدد هدفون NIA
  • ۲ عدد کوله‌پشتی مسافرتی

فراموش نکنید هر کاربر یک‌بار می‌تواند از این کد تخفیف استفاده کند. این کد روی تمام اقامتگاه‌های اتاقک قابل استفاده است.

زمان برگزاری کمپین یلدای اتاقک

شما از 27 آذر ماه الی 3 دی ماه فرصت دارید تا در کمپین یلدای اتاقک، اقامتگاه‌های اناری را برای 4 و 5 دی ماه با تخفیف‌های هیجان‌انگیز رزرو کنید.

[aparat id=’x75Zq’]

3/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

مجله اتاقک

این محتوا توسط جمعی از نویسندگان اتاقک نوشته شده و به مرور زمان توسط نویسندگان مختلف به‌روز می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *