رستوران‌گردیتجربه سفر

معرفی بهترین رستوران های چمستان | به‌صرف غذاهای خوشمزه شمالی با چاشنی طبیعت

به سرسبزترین منطقه شمال کشور یعنی استان مازندران خوش آمدید! مگر می‌شود این همه راه را تا شمال آمد و غذای محلی خوشمزه این استان را نچشید؟ شما را نمی‌دانم اما برای من که عاشق غذا خوردن هستم، بخشی از تفریحات سفر به مازندران همان چشیدن غذاهای شمالی خوشمزه و خوش‌عطر با چاشنی طبیعت است؛ چون مانند این غذاها را در هیچ‌ جای کشور نمی‌توان پیدا کرد.

شهر چمستان هم یکی از شهرهای زیبا و گردشگرپذیر استان مازندران است که از بابت غذاهای خوشمزه‌اش دست کمی از دیگر شهرهای این استان ندارد؛ برای همین هم وقتی برای دیدن این شهر و از همه مهم‌تر چشیدن غذاهای محلی چمستان راهی شمال می‌شوید، نباید از بهترین رستوران های چمستان غافل شوید.

فضاهای مدرن و سنتی این رستوران ها در کنار امکانات و تجهیزات پیشرفته و همچنین منوی غذایی متنوع، همگی در کنار هم می‌توانند سفرتان را به این شهر کامل کنند؛ پس اگر می‌خواهید راهی این شهر شوید با ما تا آخر این مقاله از اتاقک همراه باشید.

رستوران دهکده

رستوران دهکده
این غذاخوری در کنار فضای داخلی، در طبقه سوم خود دارای یک روف گاردن با ویوی بسیار زیبایی است – عکاس: morteza salahshoor

این رستوران در پانزده کیلومتری جاده آمل به چمستان و در همجواری روستای بوته ده واقع شده است؛ محیط بسیار تمیز و زیبایی دارد و انواع غذاهای محلی و غیر محلی را با کیفیت بالا سرو می‌کند؛ یکی از ویژگی‌های بارز آن این است که تمام مواد اولیه‌ی این رستوران از گوشت گرفته تا سبزیجات به صورت کاملا ارگانیک و توسط خود این مجموعه تولید و تامین می‌شوند.

این رستوران دارای سه طبقه است؛ در طبقه اول آن آشپزخانه و محیط سرویس‌دهی قرار دارد؛ طبقه دوم مخصوص سرو غذا است و دکوراسیون بسیار زیبایی دارد؛ طبقه سوم این رستوران نیز که در واقع بخش vip این مجموعه به شمار می‌رود، دارای یک روف گاردن است؛ دکوراسیون این قسمت به صورت سنتی طراحی شده و از ویوی بسیار زیبا و جذابی نیز برخوردار است.

آدرس: مازندران، چمستان، نزدیکی روستای بوته ده

شماره تماس: 01144676130

اجاره ویلا شمال
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران رزلند چمستان

رستوران رزلند چمستان
این غذاخوری روبه‌روی دریاچه الیمالات قرار دارد و دارای چشم‌انداز زیبایی رو به این دریاچه است – عکاس: iman jafari

غذاخوری رزلند چمستان طبق نظر گردشگرانی که به این منطقه سفر کرده‌اند، یکی از بهترین‌هاست. این رستوران در منطقه بین چمستان به نور قرار گرفته و در فضایی دلباز و شیک با منظره‌ای رو به دریاچه‌ی الیمالات از مهمانان خود استقبال می‌کند؛ قرارگیری رزلند در نزدیکی دریاچه الیمالات باعث شده این غذاخوری به یکی از انتخاب‌های اصلی مسافرانی که به بازدید از این دریاچه می‌آیند، تبدیل شود.

این غذاخوری در کنار ویوی بی‌نظیر، دارای دکوراسیون داخلی بسیار زیبا با تم رنگی قرمز و کرم است؛ همچنین این رستوران بسیار دلباز است و دارای پنجره‌هایی بزرگ با شیشه‌‌هایی طراحی شده و زیبا است؛ بنابراین می‌توانید پشت این پنجره‌ها بنشینید و از دیدن منظره حین غذا خوردن لذت ببرید.

منوی رزلند نیز بسیار متنوع است و در آن انواع غذاهای ایرانی، انواع غذاهای محلی و انوع نوشیدنی‌ها به چشم می‌خورد.

آدرس: مازندران، جاده نور به چمستان، روبه‌روی ورودی دریاچه الیمالات

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12

شماره تماس: 09113977003

رستوران آرامش چمستان

رستوران آرامش چمستان
فضای این رستوران ساده اما دلباز است – عکاس: Mitra Eskandarinejad

در جاده آمل به چمستان یکی دیگر از بهترین رستوران‌های این شهر به نام رستوران آرامش قرار گرفته است؛ اگر عاشق خوردن ماهی هستید این غذاخوری از آن جاهایی است که ماهی‌های سرخ کره خوشمزه را در محیطی آرام برایتان سرو می‌کند؛ این را ما نمی‌گوییم کسانی که به این رستوران رفته‌اند، می‌گویند؛ غذاهایش هم همگی کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند.

غذاخوری آرامش دارای یک سالن با دکوراسیونی ساده اما بسیار زیبا و تمیز است؛ علاوه‌بر سالن، این رستوران دارای یک سری آلاچیق دیوارکشی شده است که برای کسانی که علاقه به خوردن غذا در محیط دنج دارند، مناسب است.

غذاهای آن نیز بسیار متنوع هستند و همگی از مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌شوند؛ اگر جزء کسانی هستید که غذا را به همراه چاشنی نوش‌جان می‌کنید، نگران نباشید؛ در این غذاخوری انواع چاشنی مثل زیتون پرورده، انواع ترشی، انواع سالاد، ماست محلی و غیره هم وجود دارد.

آدرس: مازندران، آمل، جاده آمل به چمستان

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11:45 شب

شماره تماس: 01144628111

رستوران سوردار چمستان

رستوران سوردار چمستان
سوردار؛ یکی از مقاصد خوب برای چشیدن غذاهای خوشمزه شمالی است – عکاس: SAMAN CHANGI

در کنار ورودی پارک جنگلی کشپل می‌توانید رستوران سوردار چمستان را پیدا کنید؛ این غذاخوری محیط معمولی اما بسیار دلبازی دارد؛ محیط داخلی آن دارای یک سالن بسیار بزرگ و وسیع با نورپردازی‌های مناسب است؛ در وسط سالن نیز میزهای بزرگ و طویل شیشه‌ای برای سرو غذا تعبیه شده است.

منوی آن هم بسیار متنوع است و شامل انواع کباب‌ها، انواع غذاهای محلی و انواع اکبرجوجه است؛ تمامی این غذاها به صورت خاص تزیین و سرو شده و به همراه چاشنی‌های متنوع ارائه می‌شوند؛ البته در میان غذاهای این رستوران، اکبرجوجه آن بسیار پرطرفدار است چرا که سوردار جزء رستوران‌هایی است که نمایندگی اکبرجوجه را در شهر چمستان دارد.

 آدرس: مازندران، جاده نور به چمستان، کنار ورودی پارک جنگلی کشپل

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 الی 12

شماره تماس: 09111253317

رستوران و کته کبابی عمو ربیع چمستان

رستوران و کته کبابی عمو ربیع چمستان
در این رستوران می‌توانید، کباب‌های خوشمزه‌ای را نوش‌جان کنید – عکاس: Hormoz Sohrabi

 این رستوران طراحی و دکوراسیون ساده‌ای دارد؛ به محض ورود به این رستوران با یک سالن مستطیلی شکل روبه‌رو خواهید شد که در دو طرف آن میز و صندلی‌ها قرار داده شده است؛ در انتهای راهرو نیز یک پله قرار دارد که به سمت بالا می‌خورد.

در طبقه بالا فضایی با دکوراسیون ساده برای پذیرایی در نظر گرفته شده است؛ منوی غذایی رستوران و کته کبابی عمو ربیع نیز بسیار متنوع است و در آن انواع غذاهای ایرانی به چشم می‌خورد؛ پرطرفدارترین غذای رستوران همانطور که از اسمش مشخص است کته کبابی‌های خوشمزه است که طرفداران خاص خودش را دارد.

آدرس: مازنداران، چمستان، خیابان شیخ فضل الله، جنب بانک مسکن

شماره تماس: ۰۹۱۱۹۱۲۴۵۰۱- ۰۹۱۱۴۴۵۷۷۱۳

رستوران اکبرجوجه گلوگاه (برادران کلبادی)

رستوران اکبرجوجه گلوگاه
خوشمزه‌ترین غذاها را در این رستوران نوش‌جان کنید – عکاس: soheyl changi

رستوران چلوجوجه گلوگاه دارای دو ورودی با محوطه‌ی بسیار بزرگی است که با سنگ‌های سه سانتی پر شده است؛ در سمت راست ورودی این رستوران نیز یک آلاچیق بزرگ قرار گرفته است که برای کسانی که تمایل دارند غذای خود را در فضای باز میل کنند، مناسب است.

با اینکه نام این رستوران، چلوجوجه است اما غذاهای آن فقط به همین یک مورد محدود نمی‌شود و شامل منویی متنوع از انواع غذاهای محلی، انواع کباب‌ها و ماهی به همراه انواع چاشنی‌ها است؛ غذاهای رستوران اکبرجوجه گلوگاه از حجم و کیفیت مطلوبی برخوردارند و قیمت آن‌ها نیز به نسبت حجم بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

آدرس: مازندران، جاده چمستان به نور، بلوار امام علی

شماره تماس: 09111253317

 




     

    سخن آخر

    چمستان یکی از شهرهای زیبای شمال کشور است که در جنوب شهرستان نور در استان مازندران قرارگرفته است؛ هرچقدر که در جنگل‌ها، دریاچه‌ها و سواحل چمستان، آرامش حاکم باشد، در مرکز این شهر اما هیاهوی بیشتری در جریان است.

    اینجا یعنی مرکز شهر، همان جایی است که می‌توانید با مردم محلی آشنا شوید و مهمان سفره‌های رنگی آن‌ها باشید؛ بنابراین در چمستان از هرچه بگذرید نباید از خیر غذاهای محلی این شهر غافل شوید؛ غذاهای لذیذ شمالی که هر کدام عطر و طعم خاصی دارند.

    در سفرتان به چمستان هم نگران اجاره سوئیت و ویلا نباشید و کار اقامتگاه را به اتاقک بسپارید؛ کافی است قبل از سفر به این شهر وارد سایت اتاقک شوید و از میان گزینه‌های متنوع اقامتی در این شهر، اقامتگاه مدنظرتان را رزرو کنید و با خیال راحت راهی استان مازندران و شهر چمستان شوید.

    5/5 - (1 امتیاز)

    اتاقک

    سلوا طاحونی

    سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *