خبرهای اتاقکیاتاقکی

امکان رزرو اقساطی اقامتگاه در اتاقک فراهم شد| همکاری اتاقک و دیجی‌پی

در بسیاری از مواقع در شرایطی به‌سر می‌بریم که نیاز داریم سفر برویم و حال و هوای خود را تغییر دهیم، اما در آن لحظه ممکن است از لحاظ مالی نتوانیم هزینه‌های سفر را فراهم کنیم.

اتاقک همیشه به دنبال راهکارهایی بوده که بتواند سفر را برای مخاطبانش راحت و آسان کند تهیه انواع اقامتگاه مناسب در اکثر نقاط ایران و با قیمت‌های مختلف خودش یکی از آن راهکارها بوده است.

اما دغدغه مسافران برای تامین هزینه اقامتگاه درست زمانی که نیاز به سفر دارند اما از نظر مالی نمی‌توانند آن را تهیه کنند اتاقک را مصمم کرد به دنبال راهکارهای دیگر برود.

در نهایت اتاقک با همکاری دیجی‌پی توانست طرح رزرو اقساطی اقامتگاه را برای مشتریان فراهم کند.

‌نحوه اجاره آنلاین اقساطی از اتاقک

اجاره آنلاین اقساطی ویلا و سوئیت از اتاقک با اعتبار دیجی‌پی به دو صورت است:

  • مشتریان می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان اعتبار خرید اقساطی از دیجی‌پی دریافت کنند، اقامتگاه خود را رزرو کنند و در اقساط بلندمدت آن را بپردازند.
  • یا اینکه با سرویس خرید اعتباری دیجی‌پی BNPL (خرید در یک ماه و پرداخت در ماه بعد)، اقامتگاه خود را رزرو کنند و از یکم تا پنجم ماه بعد آن را پرداخت کنید.

‌شرایط دریافت اعتبار ۳۰ میلیون تومانی برای رزرو اقامتگاه

برای دریافت این وام ابتدا وارد سایت دیجی پی به آدرس mydigipay.com شوید و به بخش دریافت اعتبار بروید. آنجا تمام اطلاعات مربوط به شرایط دریافت اعتبار و مدارک مورد نیاز در دسترس شما خواهد بود.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

سخن آخر

با نزدیک‌ شدن به تعطیلات نوروز، همکاری اتاقک و دیجی پی می‌تواند شرایط خوبی را برای مشتریان اتاقک و دیجی‌پی فراهم کند. با این حساب، از حالا اعتبار سرویس خرید اقساطی و پرداخت اعتباری دیجی‌پی علاوه‌بر دیجی‌کالا و دیجی‌کالا جت، در سایت اتاقک هم قابل استفاده‌ است.

اگر هنوز برای دریافت اعتبار دیجی‌پی اقدام‌ نکرده‌اید، سفر‌های نوروزی می‌تواند بهانه خوبی برای درخواست اعتبار خرید اقساطی و اعتباری از دیجی‌پی باشد.

4.6/5 - (16 امتیاز)

اتاقک

معصومه شیخ مرادی

سفر و نوشتن لحظات اوج زندگی من هستند، همان لحظاتی که میهای چیک‌سنت‌میهایی درباره‌اش می‌گوید: اوج و غرقگی حالتی است که در آن فرد چنان غرق کاری می‌شود که هیچ چیز دیگر برایش اهمیتی ندارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *