رستوران‌گردیتجربه سفر

معرفی ۱6 مورد از بهترین رستوران های کیش+ آدرس و شماره تلفن | رستوران گردی در کیش

جزیره کیش مقصد خیلی از گردشگرانی است که به دنبال تفریح‌های پرهیجان و خرید از مجتمع‌های تجاری‌اند. در کنار همه این لحظه‌های شاد پیدا کردن بهترین رستوران های کیش یکی از دغدغه‌های اصلی مسافرهای این جزیره است. تعداد رستوران‌های استاندارد در این جزیره مرجانی کم نیست اما اینکه بهترین آن‌ها کدامند موضوع خیلی مهمی است. اگر قصد اجاره ویلا و سوئیت در کیش را دارید در ادامه این مطلب با ما باشید تا از بین صدها رستوران در این جزیره 16 تا از بهترین‌های آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید مقاله کیش کجاست را مطالعه کنید.

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور

برای خوردن یک غذای لذیذ ایرانی، دریایی یا فرنگی باید وارد یک کوه صخره‌ای به ارتفاع ۳۰ متر شوید که از بالای آن آبشاری به سمت زمین در حرکت است و اطرافش با گل‌وگیاه مخصوص منطقه‌های جنوبی تزیین شده است. این صخره رستوران کوه نور در جزیره کیش است که با فضایی متفاوت میزبان مشتری‌هایش است. 

داخل این رستوران هم دکوری شبیه به یک تالار سنگی دارد که با نورپردازی زیبایی بیشتری به‌دست آورده است. رستوران کوه نور را همیشه در میان لیست بهترین رستوران های کیش خواهید دید. با گوش دادن به موسیقی زنده می‌توانید از حضور در رستوران کوه نور لذت ببرید.

آدرس رستوران کوه نور: ایران، هرمزگان، کیش، میدان امیرکبیر، روبه‌روی دانشگاه کیش

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

شماره تماس: 07644424808

رستوران میرمهنا

رستوران میرمهنا
عکس از گ

لذت خوردن یک غذای لذیذ، گوش دادن به موسیقی زنده و تماشای ساحل و خلیج فارس را می‌توانید در رستوران میرمهنا تجربه کنید. این رستوران که یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های کیش است طرفداران زیادی هم به دلیل کیفیت خوب غذا و سرویس‌دهی مناسب دارد. در این رستوران انواع غذاهای کبابی، دریایی و خوراکی‌های سنتی با استفاده از مواد اولیه تازه و درجه یک طبخ و برای مهمانان سرو می‌شود. رستوران میر مهنا به علت داشتن موسیقی زنده و همچنین کیفیت و تنوع بالای خدمات و غذاها در زمره گران‌قیمت‌ترین رستوران‌های کیش قرار گرفته است.

آدرس رستوران میر مهنا: ایران، هرمزگان، نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز

شماره تماس: ۴۴۴۲۲۸۵۵-۰۷۶

 شاندیز صفدری

شاندیز سفدری در کیش
عکس از گوگل

شاندیز صفدری، یکی از رستوران‌های ساحلی جزیره کیش که کیفیت غذاهایش زبانزد همه است. در این رستوران می‌توانید لذیذترین کباب‌های جزیره یا غذاهای دیگر ایرانی را میل کنید و از موسیقی زنده لذت ببرید. رستوران شاندیز صفدری به دلیل شهرت زیادی که دارد همیشه پر از جمعیت است.

اگر کیشوند هستید و در این جزیره زندگی می‌کنید می‌توانید برای مهمانی‌هایتان به این رستوران سفارش غذا بدهید. این رستوران دارای فضای داخلی زیبا و مدرنی است و به دلیل قرار گرفتن در غربی‌ترین نقطه جزیره کیش و نزدیکی پارک کشتی یونانی و همچنین برخورداری از چشم‌انداز و منظره‌ای زیبا و رو به دریا گردشگران و مسافران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

آدرس رستوران شاندیز صفدری: ایران، هرمزگان، کیش، جاده جهان، بعد از پارک مرجان، روبه‌روی برج‌های دوقلو

شماره تماس: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۷۶

اجاره سوئیت کیش با قیمت مناسب
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

توتی فروتی

رستوران توتی فروتی
عکس از گوگل

اگر سلیقه غذایی متفاوتی دارید یا اگر به‌صورت خانوادگی به رستوران می‌روید و می‌خواهید غذاهای ایرانی و فرنگی یا دریایی میل کنید رستوران توتی فروتی جوابگوی همه ذائقه‌هاست. رستوران توتی فروتی یکی از رستوران‌های کیش است که در آن می‌توانید باکیفیت‌ترین پیش‌غذاها، غذاها و دسرها را نوش جان کنید. در رستوران توتی فروتی مثل بیشتر رستوران‌های کیش موسیقی زنده برپاست تا لحظه‌های شادتری را در زمان سرو غذا داشته باشید.

آدرس رستوران توتی فروتی: ایران، هرمزگان، کیش، انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی کیش

شماره تماس: 09021102182

کافه رستوران کاوو لانژ

کافه رستوران کاوو لانژ
در کافه رستوران کاوو لانژ بهترین دی جی‌ها با موسیقی‌های متنوع در خدمت شما هستند – عکاس: رستوران کاوو لانژ

کافه رستوران کاوو لانژ در کیش یک مکان خاص و شاد برای تجربه طعم‌های جدید است. این کافه با فضای خاص و دکوراسیون جذاب، مهمانان را به سفری خاطره‌انگیز از طعم‌ها و صداها دعوت می‌کند. در این کافه رستوران، بهترین دی جی‌های کشور با موسیقی‌های متنوع، لحظات زیبایی را برای مهمانان رقم می‌زنند.

به گفته مدیریت کافه، بهترین غذاهای روز دنیا در این کافه با استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت توسط مجرب‌ترین سرآشپزها آماده می‌شود. منوی متنوع کافه رستوران کاوو لانژ شامل غذاهای فرنگی، دریایی، ایرانی، پیش‌غذاهای متنوع، دسرها و نوشیدنی‌های گرم و سرد است که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

طعم بی‌نظیر غذاها، موسیقی زنده و فضای دلنشین، کافه رستوران کاوو لانژ را به مکانی ایده‌آل برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی تبدیل کرده است. همچنین، در این کافه امکان سرو قلیان برای علاقه‌مندان وجود دارد.

آدرس کافه رستوران کاوو لانژ: جزیره کیش، مرکز خرید میکامال، طبقه سوم

شماره تماس: 09010000105

نهنگ سفید

رستوران نهنگ سفید
عکس از گوگل

دوست دارید مثل پدر ژپتو به داخل شکم یک نهنگ سفید و بزرگ بروید؟ برای رسیدن به آرزوهای دوران کودکی باید به جزیره کیش سفر کنید و خودتان را به رستوران نهنگ سفید برسانید. نهنگ سفید یکی از زیباترین و بهترین رستوران‌های کیش به حساب می‌آید. در این رستوران که شبیه به یک نهنگ است می‌توانید لذیذترین غذاهای دریایی جزیره کیش را سفارش دهید و در زمان نوش جان کردن غذا از موسیقی زنده هم لذت ببرید. کوسه کباب، میگوی پفکی و قلیه ماهی از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران‌اند.

آدرس رستوران نهنگ سفید: ایران، هرمزگان، کیش، پشت بازار مریم، نوار ساحلی

شماره تماس: 07647693754

رستوران فودلند

رستوران فودلند
عکاس: مجید مددی

یکی از متفاوت‌ترین و بهترین رستوران‌های کیش، رستوران فودلند است. این رستوران در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و در کنار ساحل مرجان قرار دارد. ظرفیت کلی رستوران ۴۰۰ نفر است و سه سالن متفاوت دارد. هر کدام از سالن‌ها دارای دکوراسیون داخلی و نورپردازی متفاونی هستند که تقریبا تمام سلایق را پوشش می‌دهند.

رستوران فودلند، به مانند دیگر رستوران‌های کیش از تنوع غذایی بالایی برخوردار است. این رستوران بیش از ۱۰۰ نوع غذا طبخ می‌کند و طعم غذاهای این رستوران از جمله ایرانی، بین‌المللی، دریایی، سنتی و فست‌فود است. کیفیت غذای رستوران فودلند به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه، بسیار بالاست.

آدرس رستوران فودلند: خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین‌المللی مرجان

شماره تماس: ۴۴۴۶۶۳۳۳-۰۷۶

رستوران رویال استار

رستوران رویال استار
عکاس: حمید علیزاده

رستوران رویال استار یکی از زیباترین و البته رمانتیک‌ترین رستوران های کیش است. این رستوران دارای فضای داخلی بسیار منحصربه‌فرد است و در منوی رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی سرو می‌شود.

فعالیت رستوران از سال ۱۳۹۱ آغاز شد و در میان بهترین رستوران‌های کیش قرار دارد. رستوران رویال استار دو فضای سرپوشیده و سرباز دارد و مهمانان به انتخاب خود می‌توانند برای سرو غذا فضا مورد نظر خود را انتخاب کنند. غذاهای دریایی رستوران رویال استار بسیار در میان مشتریان محبوب هستند. اگر به این رستوران رفتید، حتما غذاهای دریایی رستوران را انتخاب کنید.

آدرس رستوران رویال استار: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم

شماره تماس: ۴۴۴۵۴۰۷۱-۰۷۶

رستوران فودکورت دامون

رستوران فودکورت دامون
عکاس: Bahar Es.haghi

رستوران فودکورت دامون را باید یکی از بهترین فوت‌کورت‌های جزیره کیش دانست. این رستوران در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار دارد و ۱۲ غرفه غذایی در آنجا فعال است.

فودکورت دامون جزو بهترین رستوران‌های کیش به حساب می‌آيد. در این فود کورت تنوع غذایی بالایی وجود دارد و همه نوع غذایی اعم از ایرانی، ترکی، هندی، چینی، مکزیکی و ایتالیایی در آنجا سرو می‌شود.

فضای فودکورت دامون ساده و البته شیک است. ماهی، پاستای آلفردو و غذاهای هندی از معروف‌ترین غذاهای فودکورت دامون به شمار می‌روند که نباید آن‌ها را از دست داد، البته صرف بهترین صبحانه در کیش را هم می‌توانید در این رستوران تجربه کنید.

آدرس رستوران فودکورت دامون: خیابان وصال، مرکز خرید دامون

شماره تماس: ۴۴۴۵۹۷۳۵-۰۷۶

رستوران پایاب

رستوران پایاب
عکس از سایت: کیش بوک

رستوران پایاب یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های کیش است که در همجواری مجموعه تاریخی پایاب واقع شده است. این رستوران با داشتن ظرفیتی بالغ‌بر 300 نفر و برخورداری از فضایی لوکس و مدرن آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان است. علاوه‌بر فضای داخلی، این رستوران از فضای باز و موسیقی زنده نیز برخوردار است که حس‌وحال خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

چیدمان فضای باز رستوران به‌صورت مدرن و سنتی انجام شده و در سرتاسر فضای باز آن تخت‌های سنتی به همراه میز و صندلی قرار داده شده است. در لیست منوی غذایی رستوران پایاب انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی به چشم می‌خورد. برخورداری از چایخانه سنتی، زمین بازی برای کودکان، رزرو جا برای مهمانی‌ها، اینترنت رایگان، ارسال رایگان غذا، پارکینگ اختصاصی و اجرای موسیقی زنده نیز از دیگر مزایای رستوران پایاب است که آن را از دیگر رستوران‌های کیش متمایز کرده است.

آدرس رستوران پایاب: ایران، کیش، میدان المپیک، بلوار المپیک

تلفن: 07644423638

رستوران شاندیز آبشار کیش

رستوران شاندیز آبشار کیش
عکس از سایت: تفریحات کیش

رستوران شاندیز آبشار یکی از رستوران‌های زیبا و دیدنی کیش است که در پارک آبشار واقع شده است. این رستوران دارای فضایی داخلی دل‌نشینی است و هر شب موسیقی زنده سنتی و پاپ در آن اجرا می‌شود. در این رستوران در کنار فضای داخلی، تخت‌های سنتی و میز و صندلی‌هایی نیز در فضای باز و در کنار آبشار و درختان سرسبز قرار داده شده است که لذت صرف غذا در کنار تماشای منظره‌ای زیبا و دیدنی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.

رستوران شاندیز آبشار دارای منوی غذایی متنوعی است و انواع غذاهای ایرانی، محلی، سنتی، دریایی و غیره در این رستوران طبخ می‌شود. در این رستوران امکان سفارش ماهی قزل‌آلا که در حوضچه مخصوص پرورش ماهی این رستوران رشد پیدا می‌کنند نیز وجود دارد؛ این را می‌توان از دیگر ویژگی‌های رستوران شاندیز آبشار کیش برشمرد.

آدرس رستوران شاندیز آبشار کیش: ایران، کیش، پارک آبشار، نبش مجسمه پنگوئن

تلفن: 07644441200

رستوران هشتگ

رستوران هشتگ
عکاس: مرضیه محمدی

رستوران هشتگ یکی از رستوران‌های مطرح جزیره کیش است که با ارائه انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست‌فودی با قیمت و کیفیت مناسب، مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این رستوران در واقع یک فوهال محسوب می‌شود، یعنی مکانی که کوچک‌تر از فودکورت است و دارای چهار بخش است. بخش هشتگ دارای فضای مینیمال و ساده‌ای است و بیشتر غذاهای فست‌فودی در این بخش سرو می‌شود.

بخش شاهنامه مختص غذاهای ایرانی است و با طراحی سنتی و زیبا و میز و صندلی‌های قدیمی حس و حال نوستالژیکی و قدیمی را به گردشگران القا می‌کند. بخش سوم این رستوران، هشتگ کافه است که به کافی‌شاپ اختصاص داده شد و می‌توانید در این کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را در محیط دنج و آرامش‌بخش میل کنید. پیتا نیز بخش چهارم این رستوران است که انواع ساندویچ‌ها در آن سرو می‌شود.

یکی از ویژگی‌های جالب رستوران هشتگ دیزاین جالب و متفاوت آن است که به سبک کلاسیک طراحی شده و با پلاک‌های ماشین و علائم راهنمایی و رانندگی به زیبایی هرچه تمام آراسته شده است که در نوع خود دیدنی است. ظهرها در این رستوران موسیقی پاپ و شب‌ها نیز دیجی برنامه اجرا می‌کند که لذت صرف غذاهای متنوع در کنار گوش دادن به موسیقی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.

آدرس رستوران هشتگ: ایران، کیش، بلوار خلیج فارس

تلفن: 07644467636

رستوران بابا قدرت

رستوران بابا قدرت
عکس از سایت: تور کیش

رستوران‌های زنجیره‌ای بابا قدرت ازجمله رستوران‌های معروفی هستند که در بیشتر شهرهای ایران شعبه دارند. یکی از شعبه‌های معروف این رستوران نیز در جزیره زیبای کیش واقع شده است. این رستوران یکی از رستوران‌های سنتی کیش است که دیواره‌های آن به سبک معماری قدیم و به‌صورت جذاب و دیدنی طراحی شده‌اند و با نورپردازی‌های زیبا و مناسب فضای دل‌نشینی به وجود آمده است.

رستوران بابا قدرت با ارائه انواع غذاهای ایرانی و انواع کباب‌ها در دو وعده نهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان است. قیمت غذاهای این رستوران نسبتا بالا است؛ اما ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد و باتوجه به کیفیتی که ارائه می‌دهند اکثر مهمانان و مسافران راضی‌اند.

آدرس رستوران بابا قدرت: ایران، کیش، خیابان رودکی، جنب هتل پارمیدا کیش

شماره تماس: 07644467700

رستوران سالود

رستوران سالود
عکاس: black net

رستوران سالود یکی از رستوران‌های ساحلی و بین‌المللی کیش است که در کلبه هور و در نزدیکی دریا واقع شده است. این رستوران دارای تراس زیبا و دیدنی روبه‌دریا است و هر شب موسیقی زنده در آن اجرا می‌شود که لذت صرف غذاهای متنوع در کنار دریا همراه با گوش دادن به موسیقی زنده را برای مهمانان فراهم می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی طبخ می‌شود که هر فرد با هر سلیقه‌ای می‌تواند آن را میل کند.

آدرس رستوران سالود: ایران، کیش، جاده جهان، جنب کلبه هور

تلفن: 09020098031

رستوران انرژی کیش

رستوران انرژی کیش
عکاس: امیر قنبری

اگر جزو کسانی هستید که به کنسرت و یا اجرای موسیقی زنده روی استیج علاقه دارید، رستوران انرژی بدون شک گزینه مناسبی به‌شمار می‌رود. این رستوران یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین و صدالبته جذاب‌ترین رستوران‌های کیش است که در مجاورت دریا و در نزدیکی اسکله تفریحی کیش واقع شده است و همانند یک سالن کنسرت کوچک با ظرفیتی بالغ‌بر 500 نفر آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان است.

در منوی غذایی این رستوران چهار بخش پیش‌غذا، غذای اصلی، نوشیدنی و دسر به چشم می‌خورد که همگی به دست سرآشپزان ماهر طبخ و سرو می‌شوند. فضایی دلچسب و مدرن، تنوع غذاها، پرسنلی حرفه‌ای و خوش‌برخورد، موسیقی زنده، سرویس‌دهی عالی، اجرای استند آپ کمدی، دی جی شو و پارکینگ اختصاصی ازجمله دلایلی هستند که این رستوران را به یکی از بهترین رستوران‌های کیش تبدیل کرده‌اند.

آدرس رستوران انرژی کیش: ایران، جزیره کیش، نوار ساحلی، اسکله تفریحی قدیم، بعد از سالن همایش

شماره تماس: 09347680805

رستوران کاکتوس

رستوران کاکتوس
عکاس: خود رستوران کاکتوس

اگر می‌خواهید طعم لذیذ غذاهای ایرانی و فرنگی را در یک محیط زیبا و دلنشین بچشید حتما در سفرتان به کیش به رستوران کاکتوس سری بزنید. این رستوران دارای محیطی دیدنی و دنج است و از دو بخش فضای داخلی و باز تشکیل شده است. فضای باز این رستوران بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است و دارای یک حیاط بسیار بزرگ پر از میز و صندلی‌هایی است که در کنار درختان سرسبز و باغچه‌ی پر از کاکتوس قرار گرفته‌اند.

علت نام‌گذاری این رستوران نیز وجود همین باغچه کاکتوس است که در آن انواع گل‌های کاکتوس در اندازه‌های مختلف وجود دارد و هر فردی را مجذوب خود می‌کند. البته فضای داخلی این رستوران نیز به اندازه فضای بیرونی زیبا و چشم‌نواز است و از دکوراسیون مدرن و نورپردازی‌های زیبا برخوردار است. در منوی غذایی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و در منوی کافه این رستوران نیز انواع دسر، نوشیدنی، فینگرفود و غیره به چشم می‌خورند؛ البته در محیط باز این رستوران علاوه بر منوی غذایی و کافه، امکان سرو قلیان نیز برای علاقه‌مندان وجود دارد.

آدرس رستوران کاکتوس: ایران، کیش، بلوار داریوش، پشت هتل ارم

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۳۰۳۲۳

 




     

    سخن آخر

    کیش یکی از مهم‌ترین جزایر خلیج فارس است که در استان هرمزگان واقع شده و با داشتن جاذبه‌های گردشگری و دیدنی متنوع همواره میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری از اقصی نقاط جهان است. یکی از جاهای دیدنی کیش را می‌توان رستوران‌های این شهر دانست. از رستوران‌های سنتی گرفته تا رستوران‌های مدرن که هرکدام با خدمات و امکانات متنوعی و صدالبته غذاهای لذیذ و خوشمزه‌ای که ارائه می‌دهند سفری لذت‌بخش را برایتان به ارمغان می‌آورند. تعداد رستوران‌های این شهر بسیار زیاد هستند؛ اما ما در این مقاله فقط به 16 مورد از بهترین رستوران‌های کیش پرداختیم تا راهنمای مناسبی برای سفر شما به این شهر باشد.

    اگر می‌خواهید در سفرتان به کیش چند روزی را مهمان این شهر و رستوران‌های آن باشید می‌توانید با اجاره سوئیت از سایت اتاقک متناسب با بودجه و سلیقه‌تان سفری بدون دغدغه را آغاز کنید.

    5/5 - (5 امتیاز)

    اتاقک

    سلوا طاحونی

    سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

    نوشته های مشابه

    ‫2 دیدگاه ها

    1. سلام

      حالا دیگه نفر اصلی که سرویس سفارش آنلاین غذا در کیش رو راه اندازی کرده بود یه سامانه جدید با اسم “دوستم” رو ایجاد کرده که سرویس های خدماتی متنوعی داره. دوستم فود / دوستم سفارش / دوستم بازار / دوستم دلیوری / دوستم استاد / دوستم املاک و …. .من از سایت دوستم فود سفارش غدا دادم. چقدر سریع و محترمانه برام آوردند ازشون خیلی راضی هستم. حمایتشون کنید که سرویساشون ادامه داشته باشه
      دوستم سفارششون خیلی جالبه، هر چی لازم داشته باشی براشون مینویسی و خودشون میرن تهیه میکنند و میارن به آدرسم. خریدهاشون طبق فاکتور مغازه و با یه هزینه پیک معقول دریافت میکنند

      آدرس سایتشون Dustam دات کام هست

    2. متاسفانه به روز نیستید اگر بودی رستوران بهشت شاندیز را از قلم نمی انداختید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *