خبرهای اتاقکی

گزارش حضور مجموعه اتاقک در نمایشگاه الکامپ 97

دستاوردهای نمایشگاه الکامپ برای مجموعه اتاقک

نمایشگاه الکامپ ۹۷ نیز همانند سال قبل، برای مجموعه اتاقک، پر از دستاوردهای جدید و نتایج مفید بود. در این چند روز شاهد استقبال گرم شما عزیزان بودیم، استقبالی که برای تمامی ما، انگیزه و شادی وصف ناپذیر را بوجود آورد. تعدادی برای اولین بار نام اتاقک را شنیدند، برایشان از خدمات مجموعه گفتیم و حتی اولین رزرو خود را در غرفه انجام دادند.
بسیاری اما با جملات دلگرم کننده از تجربه مثبتی که از رزرو آنلاین خود از طریق سایت اتاقک داشتند گفتند و نظرات و ایده های خود را برای هرچه بهتر شدن مجموعه بیان کردند که با گوش دل آن ها را شنیدیم.
بازدیدکنندگان بسیاری نیز برای میزبان شدن، آدرس خانه های پدری خود در روستاهایشان را در دفترچه ما نوشتند، آدرس ویلاهایی که شاید سالی چندبار به آن ها سر می زنند و یا اقامتگاه بومگردی که با تلاش و امید بسیار راه اندازی کردند.
ملاقات با مهمان ها و میزبان ها و البته شنیدن نظرات آنها در نمایشگاه به ما کمک کرد تا مثل قبل شرایط ثبت، رزرو، پرداخت و کنسلی را به نفع هر دو طرف پیش برده و بستری را برای درآمدزایی و کمک به اقتصادهای محلی فراهم کنیم همان طور که به دنبال ساختن خاطراتی خوش و تجربه های فراموش نشدنی برای مسافران هستیم.
حضور افرادی مانند جناب دکتر فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور و آقای دکتر جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات مخابرات از غرفه اتاقک نیز باعث خوشحالی مجموعه اتاقک بود.

غرفه اتاقک در نمایشگاه الکامپ

بازدید از غرفه اتاقک

بازدید از غرفه اتاقک

سخنرانی جناب آقای علی طالشی در الکامپ تاکس

آقای طالشی مدیر مجموعه اتاقک نیز در الکامپ تاکس نمایشگاه درباره پلتفرهای گردشگری و اثرات آن در پایداری اقتصادهای محلی سخنرانی داشتند. آقای طالشی درباره مجموعه اتاقک نیز توضیح دادند که : ” مجموعه اتاقک که پلتفرمی آنلاین است با ایجاد سیستمی واسط بین مسافر و میزبان، توانسته رزرو آنلاین در شهرها و روستاهای کشور را تسهیل کند و برای بسیاری از روستا نشینان و افراد دور از مراکز استان ها، درآمد قابل توجهی را بوجود بیاورد. مجموعه اتاقک طی ۱۴ ماه فعالیت خود توانسته در حدود ۴۳۰۰ واحد اقامتی در سراسر ایران را از بین حدود ۶ تا ۷ هزار واحد اقامتی به ثبت برساند و وارد چرخه مهمان‌پذیری خود کند.

الکامپ تاکس آقای طالشی

نقشه پرماجرای غرفه اتاقک

یکی از جالب ترین ماجراهای غرفه اتاقک را می توان نقشه ایرانی دانست که هدایای بسیاری در دل آن پنهان بود. بازدیدکنندگان بر روی کاغذ، اسم، شماره تلفن همراه و البته مقصد سفری که مورد علاقه آن ها بود را می نوشتند و با پونز بر روی نقشه و بر روی همان شهر قرار می دادند. در پایان هر روز نیز، تمامی کاغذهای جمع آوری میشد تا به قید قرعه یک نفر برنده دو شب اقامت رایگان با یک نفر همراه در همان مقصد مورد علاقه خود باشد. نکته جالبی که وجود داشت تمایل مسافران به بازدید از شهرهای توریستی بزرگ مانند شیراز و اصفهان بود و البته جزایر جنوب کشورمان حتی در فصل گرما. همین موضوع باعث شد تا برای معرفی شهرهای کوچک و کمتر شناخته شده و البته اقامتگاه های بوم گردی آن ها، برنامه های ویژه ای را در نظر بگیریم.

نقشه ایران

مسابقه اتاقک

مسابقه نمایشگاه الکامپ

تست شخصیت سفر اتاقک

تست شخصیت سفر اتاقک که به صورت آنلاین و توسط خود بازدیدکنندگان در غرفه انجام میشد نیز مورد استقبال بسیاری از عزیزان قرار گرفت. تست شخصیت سفر اتاقک با پرسیدن هفت سوال در زمینه های مختلف، روحیه و شخصیت سفر شرکت کنندگان را تشخیص می دهد و درنهایت مقاصد سفر و اقامتگاه های مناسب در آن شهر را به آنها معرفی می کرد. برای قدردانی نیز، مجموعه اتاقک کد تخفیفی را به ایمیل شرکت کنندگان ارسال می کرد و به یادگار نیز بروشوری شامل اطلاعات شخصیت سفر آنها تقدیمشان میشد.

تست شخصیت سفر اتاقک

تست شخصیت سفر اتاقک 1

5/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. تنها سایتی که به موقع هزینه اجاره رو به مالک میده و برای منه میزبان فوق العاده خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *