تجربه سفر

رزرو هتل ارزان در مشهد | معرفی هتل‌ های ارزان مشهد

آشنایی با هتل های ارزان مشهد برای یک سفر سیاحتی و زیارتی

مشهد پایتخت معنوی ایران است و به دلیل حضور حرم امام رضا(ع) به یکی از مهم‌‌ترین قطب‌های گردشگری ایران تبدیل شده. علاوه‌بر حرم امام هشتم شهر مشهد جاهای دیدنی زیادی مثل جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی دارد. به همین دلیل‌هایی که گفتیم هر روز تعداد زیادی گردشگر و زائر وارد این شهر می‌شوند و برای مدت سفرشان دنبال اقامتگاه مناسب‌اند.

با اینکه در مشهد هتل و هتل آپارتمان‌های زیادی وجود دارد اما باز هم پیدا کردن اقامتگاه خوب کار راحتی نیست. ما در این مطلب هتل های ارزان در مشهد را که برای یک مسافرت امکانات کافی و قابل قبولی دارند را معرفی می‌کنیم تا بعد از آشنایی با آن‌ها بتوانید با خیالی آسوده اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

آشنایی با هتل های ارزان مشهد برای یک سفر سیاحتی و زیارتی

۱. هتل ارم

هتل ارم مشهد بیشتر از ۱۰سال است که فعالیت می‌کند و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده. این هتل با ترمینال مشهد فاصله خیلی کمی دارد و تا حرم در حدود ۱۰ دقیقه فاصله دارد. هتل ارم یکی از هتل‌های ۳ ستاره است که قیمت مناسبی دارد و خدمات و امکاناتش با توجه به قیمت اجاره یک شب کافی است. بعضی از اتاق‌های این هتل آشپزخانه دارند و می‌توانید خودتان آشپزی کنید اما اگر نمی‌خواهید در طول سفر وقتتان را صرف آشپزی کنید از رستوران هتل استفاده کنید و غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید.

هتل ارم مشهد

۲. هتل مرمر

هتل مرمر مشهد یکی از هتل‌های ارزان و ۲ ستاره این شهر است که تا حرم فقط ۶ دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل از هتل‌های تازه تاسیس است و در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده. حضور پرسنل خوش‌رو، فاصله نزدیک تا بازار رضا و ۱۷ شهریور،‌ رستوران، کافی شاپ و پارکینگ از امتیازهای اقامت در این هتل است.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی
هتل آپارتمان ارزان در مشهد
عکس از گوگل

۳. هتل پارسه

یکی دیگر از هتل های ارزان مشهد هتل پارسه است که ۲ ستاره دارد و در ساختمان ۷ طبقه‌اش ۴۵ اتاق‌ ۲ تا ۶ تخته دارد. این هتل فاصله خیلی کمی با بازار ۱۷ شهریور دارد و با ماشین حدود ۸ دقیقه با حرم فاصله دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکاناتی مثل رستوران، پارکینگ و اینترنت در لابی استفاده کنید.

جاهای دیدنی مشهد
عکس از گوگل

۴. هتل آتی

هتل آتی در خیابان امام رضا ۳۲ قرار دارد و فاصله‌اش با حرم نزدیک به ۳۰ دقیقه است. این مجموعه در سال ۱۳۹۵ به طور کامل بازسازی شد و در حاضر یکی از هتل‌های تمیز ۳ ستاره و ارزان قیمت در مشهد است. ۴۵ اتاق ۲ تخته، ۳ تخته و ۴ تخته در این ساختمان ۵ طبقه وجود دارد که با اقامت در آن‌ها می‌توانید از اینترنت در لابی، پارکینگ و رستوران هتل استفاده کنید.

جاهای دیدنی مشهد
عکس از گوگل

۵. هتل ارگ

هتل ارگ که ۱ ستاره دارد در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و یکی از هتل‌های نوساز و ارزان در مشهد است. این هتل ۷۸ اتاق دارد رستورانش پذیرای ۱۵۰ نفر است و می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی را در این رستوران نوش جان کنید. علاوه‌بر رستوران این مجموعه کافی شاپ هم دارد و آماده ارائه خدمات به مهمان‌های هتل است. یکی از مزایای اقامت در این فاصله نزدیک تا حرم است و با صرف ۷ دقیقه پیاده‌روی به راحتی به حرم می‌رسید. 

هتل ارگ مشهد
عکس از گوگل

در پایان مسافران گرامی می‌توانند برای اجاره هتل آپارتمان و مسافرخانه ارزان نزدیک حرم در مشهد به سایت اتاقک مراجعه کرده و با توجه به بودجه مد نظر خود بهترین اقامتگاه را انتخاب کنند.

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای اتاقک

2.7/5 - (3 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *