تجربه سفررستوران‌گردی

15 مورد از بهترین رستوران های شهریار + منو و آدرس

باغ‌های سرسبز و آب‌وهوای خوش، شهریار را تبدیل به یکی از بهترین ییلاق‌های تهران کرده‌اند. دسترسی آسان، تنوع در خدمات و البته رستوران‌های متنوع با غذاها و سرویس‌های عالی از شهریار مقصدی دوست‌داشتنی ساخته‌اند. در این شهرستان، رستوران‌ها با غذای ایرانی، فرهنگی، خانگی و فست فودی، از مهمانان پذیرایی می‌کنند. کیفیت غذا معمولا خوب است و ذائقه ایرانی در طبخ غذا، مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر قصد اجاره ویلا در شهریار را دارید یا می‌خواهید برای ناهار یا شام به یک رستوران جدید بروید، این مطلب از وبلاگ اتاقک را از دست ندهید. چرا که می‌خواهیم لیستی کامل از بهترین رستوران های شهریار را در اختیارتان بگذاریم.

برای آشنایی بیشتر با این شهر می‌توانید مقاله شهریار کجاست را بخوانید.

اجاره ویلا باغ شهریار کاملا دنج
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

1- رستوران ارکیده شعبه شهریار

رستوران ارکیده شعبه شهریار

اولین رستورانی که در این لیست به سراغش رفته‌ایم، شعبه رستوران ارکیده در شهریار است. ارکیده که در چند شهر ایران فعالیت می‌کند، با منویی متنوع و کیفیت بالا، در شهریار نیز مشغول به کار است. این رستوران پارکینگ دارد و فضایی را هم برای بازی کودکان در نظر گرفته است. باغ سرسبز، آبنما و دکوراسیون شیک نیز، از دیگر ویژگی‌های رستوران ارکیده است. در رستوران ارکیده، بنابر فصل و علاقه خودتان می‌توانید در فضای باز یا داخل سالن بنشینید. باغ رستوران، آلاچیق و میز صندلی دارد و برای سرو قلیان هم مناسب است. فضای داخل رستوران نیز با تهویه مطبوع، گلدان‌ها و میز و صندلی مناسب، برای صرف غذا عالی است. منوی رستوران ارکیده غذاهای متنوعی را در خود جای داده و شامل دو بخش غذا و کافی‌شاپ است.
در منوی غذاها می‌توانید انواع کباب، جوجه کباب، چلوگوشت گوسفندی، چلوگوشت بختیاری، چلوکباب بلغاری، کباب برگ، چلوکباب شیشلیک، شنیسل مرغ، میرزاقاسمی، دیزی، انواع پلوها و… را سفارش دهید. اگر به بخش کافی شاپ علاقه دارید، در اینجا انواع شیک‌ها، آفوگاتو، بستنی، کیک، چای، دمنوش و قهوه‌های متنوع، برایتان تدارک دیده شده است. رستوران ارکیده شهریار در دسته غذاخوری‌های تقریبا گران این شهر است و اکثرا معتقدند که حجم غذا با قیمت مطابقت دارد. این رستوران هر روز از 12 ظهر تا 12 شب باز است.

آدرس رستوران ارکیده شهریار: شهريار، ميدان نماز، خيابان مطهري، تقاطع بهشتي

2-رستوران باغ کوثر

رستوران باغ کوثر
عکس: فائزه اسدی

از آنجا که شهریار پر از باغ‌های زیباست، باید هم در این لیست از باغ رستوران برایتان بگوییم. آن هم رستوران کوثر که بیش از 30 سال قدمت دارد. این باغ رستوران در منطقه آرام و بدون ترافیک شهریار قرار گرفته است. دسترسی به آن آسان است و پارکینگش امنیت ماشین‌تان را تضمین می‌کند. از سوی دیگر، موزیک زنده و امکان برگزاری جشن و رویدادها از جمله جشن تولد، باغ کوثر را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها کرده است.
باغ رستوران کوثر منوی صبحانه دارد. ضمنا می‌توانید غذاهای متنوعی را برای ناهار و شام نیز سفارش دهید. از کباب برگ و کوبیده گرفته تا ماهی‌های خوشمزه و انواع پلو، در منوی غذای ایرانی رستوران کوثر جای داده شده است. این رستوران گزینه‌ی پیشنهاد سرآشپز هم دارد. این غذا یک سینی بزرگ است که در آن انواع کباب، جوجه، ماهی و دورچین‌های جذابی را کنار هم دارد. علاوه‌بر منوی غذای ایرانی، اگر اهل فست فود هستید، باغ رستوران کوثر باز هم می‌تواند همراهتان باشد، چرا که این رستوران انواع پیتزا، برگر و ساندویچ را نیز ارائه می‌کند. تنوع در اینجا به پایان نمی‌رسد. باغ کوثر منوی کافی شاپی نیز دارد. در این منو انواع آبمیوه‌ها، شیک، اسموتی، قهوه، کیک، بستنی و… وجود دارد و می‌توانید آنها را سفارش دهید.
قیمت غذا در این رستوران متوسط رو به بالاست و ساعت کاری آن هر روز از 9:30 صبح تا 11:30 شب است.

آدرس رستوران باغ کوثر: شهرک وایین،بلوار کلهر

شماره تماس باغ رستوران کوثر: 02165271231

3-رستوران عمارت کلاه فرنگی

رستوران عمارت کلاه فرنگی
عکس: زهره حاتمی

عمارت کلاه فرنگی بخشی از مرکز خرید بزرگ اسلامی است که در شهر جدید اندیشه واقع شده است. در این مرکز خرید، یکی از بهترین رستوران‌های شهریار نیز جا گرفته که نامش رستوران کلاه فرنگی است. در این رستوران قیمت غذا عموما خیلی گران نیست و کیفیت و مناسب بودن حجم غذا را اکثر مهمانان تایید کرده‌اند. در منوی رستوران می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی از جمله کوبیده، کباب برگ، جوجه کباب، چلوکباب سلطانی، چلوکباب چنجه شکاری، چلوکباب وزیری، جوجه ترش، خوراک کتف کبابی، خوراک کباب دنده، ماهی قزل‌آلا سرخ شده، انواع خورشت از جمله قیمه، قیمه بادمجان، قرمه سبزی، دیزی سنگی و حتی اکبرجوجه را سفارش دهید.
در کنار منوی غذاهای متنوع، در رستوران عمارت کلاه فرنگی، نوشیدنی‌های خوش آب‌ورنگ و خوش‌طعمی نیز سرو می‌شود. این نوشیدنی از ترکیب آبمیوه‌های تازه به‌دست آمده‌اند و هرکدام‌شان می‌توانند تجربه‌ای نو در طعم باشند. در کنار غذای خوب، دکوراسیون رستوران نیز جالب توجه است. معماری، نقاشی‌ها، ظروف و حتی رومیزی‌ها با دقت و وسواس انتخاب شده‌اند تا بیشتر از غذایتان لذت ببرید. این رستوران برای برگزاری جشن و مراسم نیز آمادگی لازم را دارد و معمولا غذاهای سفارش داده شده، سریع سر میزتان حاضر خواهد بود.

آدرس رستوران عمارت کلاه فرنگی شهریار: شهرک اندیشه ، فاز۴، بازار ایرانی اسلامی نقش جهان

شماره تماس رستوران کلاه فرنگی: 02165360146

4-رستوران ولیعصر شهریاررستوران ولیعصر شهریار

یکی دیگر از رستوران‌های معروف شهریار، ولیعصر است. در این رستوران منوی غذای ایرانی و کافی‌شاپی ارائه شده که می‌توانید هر دو را همزمان انتخاب کنید. در منوی غذاها انواع کباب، جوجه، خورشت‌ها، پلوها، سینی‌های مزه و انواع نوشیدنی‌های جذاب به چشم می‌خورد؛ همچنین اگر اهل سالاد، ماست، زیتون و ترشی هستید، می‌توانید این موارد را هم کنار غذایتان سفارش دهید.
منوی کافی شاپی نیز با انواع قهوه، شیک، آبمیوه، کیک، چای و دمنوش برای ساختن لحظات زیبا، کنارتان خواهد بود. اگرچه قیمت غذا در رستوران ولیعصر تقریبا بالاست اما  کیفیت و جحم مناسب است و می‌تواند تجربه خوبی را برایتان به یادگار بگذارید. رستوران ولیعصر پارکینگ اختصاصی و دو فضای روباز و سرپوشیده دارد که می‌توانید بنابر شرایط آب‌وهوا، از آن‌ها استفاده کنید.

آدرس رستوران ولیعصر: شهریار، خیابان ولیعصر، خیابار عیار اسدی
شماره تماس رستوران ولیعصر شهریار: 02165227716

5-کافه رستوران درخشان شهریارکافه رستوران درخشان شهریار

رستوران درخشان شهریار از دیگر کافه رستوران‌هایی است که می‌توانید برای صرف غذا و نوشیدنی به آن مراجعه کنید. این رستوران با جای پارک مناسب، غذاهای متنوع و فضای زیبا، موردتوجه مردم منطقه و کسانی است که قصد اجاره ویلا در شهریار را دارند.

در منوی کافه رستوران درخشان می‌توانید انواع کباب، جوجه کباب، دیزی، خورشت، ماهی، پلوهای خوشمزه و البته قلیان، سفارش دهید. این رستوران دارای دو فضای سرپوشیده و باز است تا برای فصل‌ها و سلیقه‌های گوناگون، محیط مناسبی را فراهم کند. در نهایت اگر دوست دارید همراه غذا به موسیقی زنده گوش کنید و از محیط بیشتر لذت ببرید، باز هم درخشان، انتخاب خوبی است، چرا که در این رستوران شهریار برنامه موسیقی زنده نیز دارد و برای ساختن اوقاتی خوش، تمام تلاشش را خواهد کرد.

آدرس رستوران درخشان شهریار: شهریار، بلوار کلهر، جنب بستنی آوازه

6-مجموعه گردشگری ارباب شهریار

مجموعه گردشگری ارباب شهریار
عکس: شهریار رهنما

رستوران خوب با فضای سبز عالی و امکانات دیگر مانند زمین بازی کودکان و پارکینگ امن می‌خواهید؟ مجموعه گردشگری ارباب که یک باغ رستوران عالی دارد، مناسب شماست. در این رستوران، از مواد اولیه درجه 1 و برج ایرانی استفاده می‌کنند. غذاها در سینی مسی سرو می‌شوند و پرسنل آموزش دیده، از مهمانان پذیرایی می‌کنند. اگر قصد برگزاری مجالس را داشته باشید، حق سرویس این رستوران شهریار رایگان است. ضمنا می‌توانید کنار غذا سرویس قلیان می‌خواهید، می‌توانید آن ‌را با سینی خوراکی‌های متنوع دریافت کنید. در بخش غذاهای ایرانی این رستوران، انواع کباب، جوجه، چلوگردن، ماهی و… را قرار داده‌اند. در قسمت فست فود می‌توانید پیتزاها و برگرها را سفارش دهید. اگر دوست دارید بستنی، شیک یا اسموتی میل کنید نیز منوی کافی شاپ برایتان مناسب خواهد بود. ساعت کاری رستوران ارباب هر روز از 12 الی 16:30 و 19 تا 23 است. قیمت غذا در این رستوران تقریبا بالاست و اکثر مهمانان، حجم غذا را مناسب ارزیابی کرده‌اند.

آدرس رستوران ارباب شهریار: شهریار، بلوار مصطفی خمینی

7-رستوران سروران شهریار

رستوران سروران شهریار
عکس: محمد ترکمانی

سروران از دیگر باغ رستوران‌های شهریار است که با غذاهای رنگارنگ و محیط زیبا و سرسبز، می‌تواند یک تجربه عالی را برایتان رقم بزند.
در این باغ رستوران، خوراک کباب درباری، خوراک کباب برگ، خوراک کباب کنجه لاری، خوراک کباب نگین دار، خوراک کباب کوبیده مخصوص، خوراک جوجه کباب بدون استخوان، خوراک جوجه کباب با استخوان، خورشت قیمه، خورشت سبزی، خورشت بادمجان، خورشت قیمه بادمجان، لوبیا پلو، کلم پلو، زرشک پلو، انواع سالاد و نوشیدنی‌های متنوع، سرو می‌شود.
این رستوران با موسیقی زنده، امکان برگزاری انواع جشن و مراسم را نیز دارد و می‌تواند تجربه‌ای جدید از رستوران‌های شهریار را برایتان رقم بزند. قیمت غذا در این رستوران متوسط رو به بالاست و ساعت کاری آن تا 11:30 شب است.

آدرس رستوران سروران شهریار: ميدان بسيج به سمت جاده رباط كريم، سمت چپ رستوران سراوان

8-رستوران درویش شهریاررستوران درویش شهریار

درویش از رستوران‌های بزرگ و معروف شهریار است که به سینی‌های بزرگ 4 نفره و 2 نفره‌اش شهرت دارد؛ مثلا غذایی به‌نام دست همایونی با باقالی پلو که برای 4 نفر است، با قیمت مناسب و دورچین‌های عالی ارائه می‌شود. اگر دو نفر هستید یا غذای کمتری می‌خواهید، می‌توانید گردن با باقالی پلو دو نفره را سفارش دهید و یا غذاهای دیگری مثل، ماهیچه و شیشلیک را از منو انتخاب کنید. کباب سلطانی، کباب بختیاری، کباب چنجه، جوجه کباب، زرشک پلو با مرغ و دیزی، از دیگر غذاهای پرطرفدار این رستوران است. اگر اهل پیش غذا هستید، میرزا قاسمی، سالاد سزار، سیب زمینی، انواع ترشی و زیتون را نیز می‌توانید همراه با غذا سفارش دهید.
در کنار یا بعد از غذا قلیان می‌خواهید؟ رستوران درویش با دو سرویس قلیان و چای قلیان نیز می‌تواند این خواسته‌تان را هم برآورده کند.
قیمت غذا و قلیان در این رستوران مناسب است اما به تمام قیمت‌ها، 9 درصد مالیات نیز افزوده خواهد شد. این رستوران جای پارک مناسب و فضاهای متنوعی برای نشستن دارد و در تمام روزهای هفته آماده خدمت‌رسانی است.

آدرس رستوران درویش شهریار: میدان نماز، پل ولایت، چهارراه محمدآباد، بلوار شیخی

9-باغ رستوران سنتی دیدارباغ رستوران سنتی دیدار

اگر باغی زیبا با غذاهایی خوشمزه و مناسب می‌خواهید، باغ رستوران دیدار در شهریار می‌تواند انتخابی خوب باشد. در این باغ انواع غذاهای ایرانی مانند جوجه کباب، کباب چنجه، شیشلیک، باقالی پلو با گردن، زرشک پلو و… سرو می‌شود. اگر اهل ماهی خوردن هستید، می‌توانید ماهی کبابی رستوران که روی ذغال آماده شده و بسیار خوش‌طعم است را نیز امتحان کنید. علاوه‌بر غذا، سرویس چای ذغالی و قلیان نیز فراهم است که می‌توانید از آن هم استفاده کنید. قیمت غذا در این رستوران کم نیست و کمی بالاتر از متوسط است. با این حال دنج بودن و آرامش این باغ می‌تواند برایتان جذاب باشد. این رستوران هر روز تا 12 شب باز است.

آدرس باغ رستوران دیدار شهریار: آدران – شهریار، دکتر حسابی، بین شباهنگ و حر

10-باغ خانوادگی رخسارهباغ خانوادگی رخساره

برای مراسم تولد یا یک شام دو نفره، باغ رخساره شهریار پیشنهادی مناسب است. در این باغ منوی غذایی متنوع شامل انواع کباب‌های سفارشی، جوجه، خورشت، شیشلیک، پلوهای رنگارنگ، چاشنی‌ها و… عرضه شده است. علاوه‌بر غذا، منوی کافی شاپی با کیک، باقلوا، نوشیدنی‌های سرد، آبمیوه، قهوه و… نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد. این رستوران با غذاهایی نسبتا گران، فضای پارک مناسب، محیطی سرسبز و آرام دارد و از بهترین رستوران‌های شهریار محسوب می‌شود.

آدرس باغ رستوران رخساره: بلوار نواب، نرسیده به میدان نواب، بعد از کوچه سمیه، پلاک 81

11-رستوران قصر داریوشرستوران قصر داریوش

قصر داریوش از رستوران‌های معروف و پرطرفدار شهریار است که بسیاری آن‌ را به‌خاطر برنامه‌های موسیقی زنده، انتخاب می‌کنند. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و درجه یک را با مواد اولیه مناسب آماده و برای مهمانان سرو می‌کند. در منوی رستوران شهریار انواع غذاهای درجه یک ایرانی از جمله کباب، جوجه کباب، شیشلیک، کباب ترش، جوجه ترش و… سرو می‌شود. در رستوران قصر داریوش شهریار می‌توانید سرویس قلیان را هم سفارش دهید و موقع غذا یا پس از آن دریافتش کنید. قیمت غذا در این رستوران تقریبا بالاست و اگر می‌خواهید در برنامه زنده حضور داشته باشید، بهتر است از قبل میزتان را رزرو کنید.

آدرس رستوران قصر داریوش: کمربندی اندیشه، به سمت ملارد، نبش میدان جعفریه
شماره تماس رستوران قصر داریوش: 02165409771

12-غذا سرای الفغذا سرای الف

الف یکی دیگر از رستوران‌های خوب شهریار است که می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را در آن سفارش دهید. زرشک پلو با مرغ این رستوران معروف است و طعم دیگر غذاها را نیز اکثر مهمانان تایید کرده‌اند. در منوی رستوران شهریار می‌توانید، انواع کباب، جوجه کباب، خورشت‌ها، پلو، سالاد و دورچین‌ها از جمله ماست، زیتون و ترشی را سفارش دهید. قیمت غذا در این رستوران اقتصادی است و می‌توانید برای برگزاری جشن‌های کوچک هم از خدمات‌شان کمک بگیرید.

آدرس غذا سرای الف شهریار: شهریار، شهرک وائین، بلوار امام خمینی، نبش، میلاد 7

شماره تماس غذا سرای الف شهریار: 02165301007

13- رستوران مهرگانرستوران مهرگان

یکی دیگر از رستوران‌های خوب شهریار، مهرگان است. این رستوران با دو منوی غذای ایرانی و فست فودی، هر روز تا 11 شب برای ارائه خدمات، همراهتان خواهد بود. در منوی غذای ایرانی می‌توانید انواع کباب، جوجه، باقالی پلو، زرشک پلو، خورشت‌ها و سوپ‌های خوبی را سفارش دهید. در بخش فست فود رستوران مهرگان نیز، با چند مدل پیتزا، برگر، سیب زمینی و ساندویچ، از خودتان پذیرایی کنید.

این رستوران فضای زیبا و شیکی دارد و قیمت غذاهایش زیاد گران نیست. در کنار همه این مزایا، جای پارک کمی در اطراف رستوران وجود دارد و شاید لازم باشد ماشین‌تان را کمی دورتر پارک کنید.

آدرس رستوران مهرگان شهریار: شهریار، خیابان مصطفی خمینی

شماره تماس رستوران مهرگان: 02165246070

14- پیتزا چم شهریارپیتزا چم شهریار

اگر دل‌تان یک پیتزای گرم و خوشمزه می‌خواهد و یا دوست دارید برگر و ساندویچ‌های متفاوتی را امتحان کنید، پیتزا چم شهریار، انتخابی است که نباید از دست بدهید. این رستوران به پیتزاها و سس‌های دست‌سازش شهرت دارد و بسیاری، طعم غذاهای این رستوران را عالی ارزیابی می‌کنند.
در منوی رستوران می‌توانید پیتزای مخصوص، پیتزا مخلوط، پیتزا سلطانی، پیتزا پپرونی، اسپاگتی، پاستا، نودل، انواع ساندویچ، رولت سوخاری و دیس‌های مخصوص را سفارش دهید. قیمت غذا در این رستوران متوسط رو به بالاست و حجم غذا تقریبا زیاد است.

آدرس رستوران چم شهریار: خیابان شهید بهشتی، جنب داروخانه هستیا

شماره تماس رستوران چم شهریار: 02165229691

15- برگر پاپریک شهریار

برگر پاپریک شهریار
عکس: حسین نفریه

آخرین رستورانی که در این لیست به سراغش رفته‌ایم، یکی از رستوران‌های شهریار است که برگرهایی خوشمزه و مشهور دارد. پاپریک، همبرگرهای ویژه‌اش را با سیب زمینی و سالاد خوشمزه سرو می‌کند و کیفیت غذا در حد بالایی است. علاوه‌بر برگر، ساندویچ، چیزبرگر، هات داگ، ژامبون و… از غذاهایی است که می‌توانید در این رستوران شهریار سفارش دهید.

آدرس رستوران پاپریک شهریار: شهریار، بلوار کلهر

شماره تماس رستوران پاپریک شهریار: 09393057157

 




     

    سخن پایانی

    در این مقاله از اتاقک 15 رستوران خوب در شهریار را معرفی کردیم و از جزئیات منوی غذا، محیط رستوران و محدوده قیمتی آنها برایتان گفتیم. اگر دوست دارید در شهریار ویلا اجاره کنید و یا تجربه رزرو ویلا دراطراف تهران را داشته باشید، اتاقک با لیستی از متنوع‌ترین و بهترین اقامتگاه‌ها همراه‌تان خواهد بود. کافی است سری به لیست ویلاها بزنید و تا دیر نشده، اقامتگاه دلخواه‌تان را رزرو کنید.

    3.2/5 - (6 امتیاز)

    اتاقک

    نیوشا امینیان

    قلم و سفر جهانم رو شکل دادن و من رو به دنیای نویسندگی آوردن. گاهی نجوم درس می‌دم و اوقاتی رو صرف نقاشی می‌کنم. در ذهن من، با نوشتن هر کلمه، روحی در وجودش دمیده می‌شه و تا همیشه زنده نگهش می‌داره. با کلماتی لبریز از روح زندگی، از زیباترین مقاصد سفر، بیشتر بدونید.

    نوشته های مشابه

    ‫4 دیدگاه ها

    1. یکی از بهترین و زیباترین رستورانهای شهریار که تا حالا مثل اون را در این منطقه تجربه نکرده ام رستوران سنتی آتردات در بلوار مداحی ( بالاتر از حصارزیرک ) می باشد. واقعا میتونم بگم دلم نمیخواست از محیطش دل بکنم. عالی بود. عالی

      1. موافقم، آتردات واقعا عالیه. آدم دلش واسه غذاهاش و محیطش تنگ میشه

    2. رستوران قصرداریوش اصن مثل تبلیغاتش نیست/غذا صفر/موزیک زنده ساعت ۹/۵شب شروع میشه.ک خواننده اش اصن صدا نداره(بجزآقاشاهین/ک فقط ۴۰دقیقه میخونه)وقتتون رو تلف چنین جایی نکنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *