رستوران‌گردیتجربه سفر

لیستی از بهترین رستوران های رضوانشهر | لذت خوشمزه‌گردی در خطه‌ای از گیلان

رضوانشهر، خطه‌ای است ساحلی و یکی از جاذبه‌های استان گیلان محسوب می‌شود. ساحل آرام رضوانشهر و طبیعت چشم‌نوازش همه‌وهمه دست‌به‌دست هم داده‌اند تا این شهر زیبا سالانه مسافران زیادی را به‌سمت خود بکشاند. به‌همین دلیل در این شهر بهشتی رستوران‌های بسیار خوبی دایر شده‌ تا  پذیرای مسافران از اقصی نقاط ایران باشند و با غذاهای خوشمزه محلی، ایرانی و فرنگی‌شان لذت سفرمان را دوچندان کنند. در این‌ مقاله از مجله گردشگری اتاقک لیستی از بهترین رستوران های رضوانشهر را آماده کرده‌ایم تا پس از یک گشت‌وگذار جانانه، بهترین غذا را در مکانی دنج و زیبا نوش‌جان کنید. پس تا انتهای این خوشمزه‌گردی همراه ما باشید.

رستوران قصر طلایی، با محیطی بزرگ و آرام

رستوران قصر طلایی
رستوران قصر طلایی دارای محیطی خانوادگی است – عکاس: علی خوشدل

رستوران قصر طلایی یکی از رستوران های رضوانشهر است که هم‌چون قصری زیبا در میان خطه سرسبز و زیبای رضوانشهر خوش می‌درخشد. محیط بزرگ و تمیز رستوران موفق شده تا احساس آرامش و امنیت نصیب مهمانانش کند. پرسنل مودب و کارآزموده آن در تمام ایام هفته و در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام با رویی گشاده و سرویس‌دهی عالی پذیرای گردشگران هستند.

گرچه این رستوران سنتی رضوانشهر محیطی لوکس و تجملاتی ندارد، اما غذاهای این مجموعه بسیار لذیذ و باکیفیت هستند. قیمت غذاها هم با توجه به تشریفات و کیفیت غذا بسیار منصفانه بوده و کمتر پیش‌آمده است کسی از رستوران قصر طلایی ناراضی بیرون برود.

منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و دریایی است و از تنوع خوبی برخوردار است، اما اگر روزی گذرتان به این مجموعه ساده اما صمیمی خورد حتما کباب کوبیده همراه با نان داغ آن را نوش‌جان کنید. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید طعم خوش ماهی‌های رستوران قصر طلایی تا مدت‌ها زیر زبانتان باقی می‌ماند. محیط مجموعه کاملا خانوادگی است و افراد می‌توانند در کمال آرامش روز خوشی را همراه با کودکانشان در رستوران قصر طلایی سپری کنند. بخش بیرون‌بر رستوران هم مناسب افرادی است که می‌خواهند غذا را در دل طبیعت یا ویلا نوش‌جان کنند.

آدرس رستوران قصر طلایی: استان گیلان، رضوانشهر،  بلوار امام رضا، رستوران قصر طلایی

ساعت کار: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

شماره تماس: 44625495-013

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

برای اجاره روزانه ویلا، سوئیت و خانه روستایی در رضوانشهر می‌توانید از سایت اتاقک اقدام کنید.

رستوران شمعدونی، مجموعه‌ای خوش‌آوازه

رستوران شمعدونی
رستوران شمعدونی پذیرای مراجعه‌کنندگان برای هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام است – عکاس: زاگرس احدی

وقتی برای یک رستوران نام گلی خوشبو انتخاب شده باشد، بدین معناست که این مجموعه موفق شده تا در میان اهالی رضوانشهر و مسافران حسابی جا باز کند. رستوران شمعدونی در خطه سرسبز رضوانشهر هم این‌گونه است و عطر دلنشینش در سرتاسر شهر پخش شده است.

غذاهای رستوران بسیار باکیفیت هستند و طعم خوش آن‌ها سفرتان را دلچسب‌تر خواهد کرد. اما میان این همه غذای خوشمزه و لذیذ طعم اصیل چلوکباب کوبیده آن فراموش‌نشدنی است. به‌یاد داشته باشید، این رستوران پذیرای مراجعه‌کنندگان برای هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام است.

ظرفیت رستوران 100 نفره است و دارای محیطی دو طبقه با دو سالن پذیرایی مجزا است. تنوع منوی رستوران شمعدونی بالاست و هر مدل غذای ایرانی، محلی و دریایی که خواستید را می‌توانید سفارش دهید. از دیگر مزایای این مجموعه فاصله کم آن تا مراکز مهم شهر است؛ بنابراین گردشگران می‌توانند بعد از یک گشت‌وگذار جانانه در سطح شهر و بازدید از مراکز گردشگری غذایی لذیذ را در محیطی دنج میل کنند. گردشگران می‌توانند از منوی بیرون‌بر رستوران هم غذا سفارش دهند.

آدرس رستوران شمعدونی: استان گیلان، رضوانشهر، خیابان امام خمینی، میدان شهدا عاشوری، رستوران شمعدونی

ساعت کار: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 22:30 شب

شماره تماس: 09114691546

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

رستوران سیکاس، با منظره‌ای زیبا

رستوران سیکاس
رستوران سیکاس با محیطی آرامش‌بخش با دکوراسیونی بسیار زیباست – عکاس: کیوان قلی‌زاده

سیکاس نام مجموعه‌ای خوشمزه در بین رستوران های رضوانشهر است. رستوران سیکاس با محیطی آرامش‌بخش و دکوراسیونی کلاسیک آماده پذیرایی از مسافران و اهالی این خطه است. محیط بیرونی رستوران هم بسیار زیبا و تماشایی است؛ بنابراین اگر روزی برای سرو غذا گذرتان به این مجموعه خورد، حتما میزی کنار پنجره را انتخاب کنید تا هنگام خوردن غذا از فضای زیبای بیرون لذت برده و اشتهایتان چند برابر شود.

غذاهای این رستوران از کیفیت بالایی برخوردارند و مهمانان رستوران سیکاس امتیاز خوبی به کیفیت غذاهای موجود در منو داده‌اند. در این مجموعه می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش داده و از طعم لذیذشان لذت ببرید. قیمت غذاها نسبت به کیفیت‌ غذا، فضای رستوران و خدماتی که دریافت می‌کنید،مناسب بوده و منجر به رضایت مشتریان شده است.

آدرس رستوران سیکاس: استان گیلان، رضوانشهر، تقاطع صومعه‌سرا و پونل، رستوران سیکاس

شماره تماس: 01344635554

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران طلایی شمال، با محیطی دنج

رستوران طلایی شمال
رستوران طلایی شمال، دارای محیطی دنج و کاملا خانوادگی است – عکاس: پوریا علیمردانی

یکی دیگر از خوش آوازه‌ترین و معروف‌ترین رستوران های رضوانشهر، رستوران طلایی شمال است. شما می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و شمالی را با بهترین کیفیت سفارش دهید، اما میان این همه غذاهای خوشمزه گویی سرآشپز رستوران در پخت  کباب کوبیده مهارتی خاص داشته و طعم لذیذ آن تا مدت‌ها در خاطرتان باقی خواهد ماند. از دیگر مزایای رستوران طلایی شمال، قیمت مناسب غذاها در برابر کیفیت بالای آن است.

این رستوران دارای محیطی دنج و کاملا خانوادگی است. میز و صندلی‌های چوبی رستوران با فاصله مناسبی از یکدیگر قرار گرفته‌اند و همین امر باعث شده تا گردشگران در آرامش‌خاطر غذای مورد علاقه خود را نوش‌جان کنند.

آدرس رستوران قصر طلایی: استان گیلان، رضوانشهر، میدان فرهنگ، رستوران قصر طلایی

ساعت کار: همه روزه 9 صبح تا 23:30 شب

شماره تماس: 44266558 – 013

محدوده قیمت: متوسط

کافه رستوران ترنج، رستورانی زیبا و جذاب در رضوانشهر

کافه رستوران ترنج
کافه رستوران ترنج، دارای محیطی زیبا و جذاب است – عکاس: شیرزاد بهروز

اگر به رضوانشهر سفر کردید و دوست داشتید غذای مورد علاقه خود را در مکانی زیبا و دلنشین نوش‌جان کنید، حتما سری به کافه رستوران ترنج بزنید.  در این مکان دو فضای داخلی و بیرونی برای پذیرایی از گردشگران در نظر گرفته شده است. فضای بیرونی رستوران شامل آلاچیق‌های سرپوشیده‌، مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی است و این امکان را فراهم می‌کند تا در تمام فصول سال، بتوانید از فضای بیرون رستوران لذت ببرید.

از منوی رستوران می‌توانید هر آنچه هوس کردید از انواع غذاها، فست‌فودها، نوشیدنی‌ها و کیک‌ها سفارش دهید. کیفیت بالای غذای رستوران و قیمت مناسب آن مزید بر علت شده تا شما از مشتریان پروپا قرص کافه رستوران ترنج شوید.

اگر به رضوانشهر سفر کردید، حتما کافه رستوران ترنج را به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های نوشهر، مراکز تفریحی و گردشگری در برنامه سفر خود قرار داده و از فضا و طراحی بسیار زیبای آن حسابی لذت ببرید. البته دوربین برای ثبت خاطرات ماندگار فراموش‌ نشود!

آدرس کافه رستوران ترنج: استان گیلان، رضوان ‌شهر، میدان امام رضا، کافه رستوران ترنج

ساعت کار: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

شماره تماس: 44629070-013

محدوده قیمت: نسبتا گران

برای اجاره ویلا شمال می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

اجاره ویلا شمال
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران شاطر عباس، یکی از رستوران های رضوانشهر

رستوران شاطر عباس
کباب‌های رستوران شاطرعباس بسیار خوشمزه است – عکاس: علی خوشدل

در این روزهایی که مخارج حسابی بالاتر رفته، پیدا کردن رستورانی اقتصادی آن هم با غذاهای باکیفیت جزء غنایم محسوب می‌شود. رستوران شاطر عباس در رضوانشهر از این نوع است و به شما کمک می‌کند تا سفر مقرون‌به‌صرفه‌ای را تجربه کنید.

منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی است و شما می‌توانید در آن انواع کباب‌ها را نوش‌جان کنید. رستوران شاطر عباس به‌دلیل کیفیت بالای غذا، قیمت مناسب، فضایی پاکیزه و برخورد خوب پرسنل، در میان اهالی رضوانشهر بسیار محبوب است و باعث شده تا شما با هربار سفرتان به این خطه زیبای شمالی حتما سری به این مجموعه بزنید.

آدرس رستوران شاطر عباس: استان گیلان، رضوانشهر، لاین کنار جاده، رستوران شاطر عباس

ساعت کار: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 شب

شماره تماس: 44628081-013

محدوده قیمت: نسبتا ارزان

رستوران فردین رضوانشهر، با کباب‌های خوشمزه و لذیذ

رستوران فردین رضوانشهر
در این رستوران کباب‌های بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌شود – عکاس: زاگرس احمدی

وقتی به رضوانشهر وارد شوید و از محلی‌های آن درباره یک رستوران خوب پرس‌وجو کنید، حتما نام رستوران فردین در بین انواع رستوران های رضوانشهر به گوش‌تان می‌خورد. تازه بودن مواد اولیه و تبهر سرآشپز رستوران فردین دست‌به‌دست هم داده‌اند تا غذاهای این مجموعه به‌خصوص کباب‌هایش طعم بی‌نظیر و کیفیت بالایی داشته باشند.

شما می‌توانید در رستوران فردین علاوه بر کباب‌هایش، غذهای محلی گیلان را با طعمی واقعی و خوشمزه نوش‌جان کنید. مخلفاتی که در کنار غذا سرو می‌شوند اشتهای مشتریان را دوبرابر کرده و جلوه ویژه‌ای به غذا می‌بخشند.

آدرس رستوران فردین: استان گیلان، شهر رضوانشهر، بلوار سردار سلیمانی، روبه‌روی دادگستری، رستوران فردین

ساعت کار: همه روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 23:30 شب

شماره تماس: 01344621000

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

طباخی شب‌های رضوانشهر، لذت تجربه طعمی خوشمزه

طباخی شب‌های رضوانشهر
طباخی شب‌های رضوانشهر به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند – عکاس: پژمان شیخ‌پور

هستند افرادی که دوست دارند شب‌ها کنار ساحل بیدار بمانند و نظاره‌گر طلوع آفتاب از پهنای وسیع دریا باشند. بعد از تماشای این منظره زیبا خوردن کله‌پاچه حسابی می‌چسبد و روزی پرانرژی را آغاز خواهید کرد. برای خوردن کله‌پاچه در این شهر ساحلی سری به طباخی شب‌های رضوانشهر بزنید و از طعم خوش غذاهای آن که شامل کله‌پاچه و سیراب‌شیردان است لذت ببرید.

مواد اولیه‌ای که در این طباخی استفاده می‌شوند، همه تازه و کشتار روز هستند و همین امر طعم آن‌ها را لذیذتر کرده است. اگر روزی گذرتان به رضوانشهر خورد هر ساعتی از شبانه‌روز که هوس کله‌پاچه کردید، می‌توانید روی طباخی شب‌های رضوانشهر حساب باز کنید.

آدرس طباخی شب‌های رضوانشهر: استان گیلان، رضوانشهر، خیابان امام ، روبه‌روی اداره برق، طباخی شب‌های رضوانشهر

ساعت کار: در تمامی ایام هفته، به‌صورت شبانه‌روزی

شماره تماس: 09115592720

محدوده قیمت: متوسط

رستوران نایب رضوانشهر؛ با فضایی زیبا و دلنشین

رستوران نایب رضوانشهر
کباب‌های رستوران نایب طعمی ماندگار دارند.

نایب نام آشنایی است که بیشتر آن را به‌خاطر کباب‌های خوشمزه‌اش می‌شناسند. این رستوران در بسیاری از شهرهای ایران، از جمله شهر ساحلی رضوانشهر شعبه دارد. اگر می‌خواهید کبابی خوشمزه را با طعم واقعی در محیطی تمیز با دکوراسیونی جذاب و شیک، نوش‌جان کنید حتما سری به این رستوران بزنید و لذت سفرتان را دوچندان کنید.

البته در این رستوران علاوه بر کباب، غذاهای ایرانی دیگری هم سرو می‌شود و منوی رستوران از تنوع بالایی برخوردار است. قیمت غذاهای رستوران نایب، شاید نسبت به دیگر رستوران‌ها کمی گران‌تر باشد، اما مطمئن باشید مبلغی که پرداخت می‌کنید در برابر کیفیت غذا و خدمات رستوران منصفانه است.

آدرس رستوران نایب رضوانشهر: استان گیلان، رضوانشهر، خیابان امام خمینی، رستوران نایب رضوانشهر

ساعت کار: همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 11 شب

شماره تماس: 09118887635

محدوده قیمت: گران

 




     

    سخن آخر

    شاید با خواندن مطلب رستوران های رضوانشهر آب از دهنتان راه افتاده باشد و هوس خوردن غذایی گیلکی در رستورانی دنج، یا کبابی خوشمزه در محیطی زیبا آن هم در این شهر ساحلی را کرده باشید. برای این‌کار کافی است بار سفر ببندیم و دل به جاده‌ای سرسبز و زیبا بزنیم. البته برای این‌که بتوانیم در این شهر ساحلی گشت‌‌وگذاری جانانه داشته باشیم و از تمام زیبایی‌هایش لذت ببریم، بهتر است خود را برای سفری چند روزه آماده کنیم. البته قبل از سفر سری به سایت اتاقک زده و اقامتگاه مورد نظرتان را مطابق را بودجه و نیاز خود، در این شهر زیبا اجاره کنید. اتاقک سفری خوش برای شما آرزومند است.

    سوالات متداول درباره رستوران های رضوانشهر

    بهترین رستوران های رضوانشهر کدام‌اند؟

    رستوران نایب، رستوران شمعدونی و کافه رستوران ترنج

    کدام رستوران‌ها فضایی دلنشین و سرسبز دارند؟

    رستوران سیکاس و کافه رستوران ترنج

    رستوران اقتصادی رضوانشهر کدام است؟

    رستوران شاطر عباس

    4.2/5 - (10 امتیاز)

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    یک دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *