شهرهارستوران‌گردی

معرفی بهترین رستوران های بندرعباس | چشیدن طعم غذاهایی بی‌نظیر

مگر می‌شود به بندرعباس، بزرگ‌ترین بندر کشور سفر کرد و طعم خوش غذاهای دریایی و جنوبی‌اش را با آن چاشنی‌های بی‌نظیر، نچشید؟ حتی بسیاری از گردشگران برای غذاهای جنوبی سرو‌دست می‌شکنند و سفرشان بدون خوردن این غذاهای خوش رنگ‌وآب، آن هم در مکانی دنج و مطمئن تکمیل نمی‌شود. به‌همین دلیل ما این مقاله از مجله گردشگری اتاقک را به معرفی بهترین رستوران های بندرعباس اختصاص داده‌ایم تا زمان سفر به این دیار، میان این همه رستوران رنگارنگ سردرگم نشوید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

رستوران هایدا، مکانی برای خوردن غذاهای دریایی

رستوران هایدا
برای خوردن غذاهای دریایی تازه و باکیفیت، رستوران هایدا بهترین انتخاب است.

اهمیت ندارد از کدام خطه کشور به بندرعباس سفر کرده‌اید و در غذا خوردن پیرو چه سبک‌وسلیقه‌ای هستید. این مهم است که غذاهای دریایی اگر از مواد اولیه تازه و به درستی طبخ شده باشند، افراد بد‌غذا را هم سر ذوق می‌آورد؛ به‌خصوص اگر آن را در رستوران هایدا نوش‌جان کنند.

این رستوران در کنار بازار ماهی‌فروشان قرار گرفته است و همین امر مزید بر علت شده تا غذاهای دریایی آن با ماهی‌های تازه صید ‌شده، درست شوند و طعم بی‌نظیری داشته باشند. هایدا از بهترین‌های بندرعباس است و منوی آن شامل انواع غذاهای دریایی، غذاهای محلی جنوب و غذاهای ایرانی است که همه با کیفیت بالا و طعمی فوق‌العاده سرو می‌شوند. غذاهای این مجموعه از کیفیت بالا و حجم زیاد و قیمت مناسبی برخوردارند و این سه ویژگی کافی است تا مشتریانش را همواره راضی نگه‌ دارد.

آدرس رستوران هایدا: بندرعباس، بلوار صیادان، جنب بازار ماهی فروشان

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 12 بامداد

شماره تماس: 076-33442432

محدوده قیمت: نسبتا گران

برای اجاره سوئیت در بندر عباس می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

رستوران روباز زورن، سرو غذا در خانه‌هایی درختی

رستوران روباز زورن
سرو غذا در کلبه‌های درختی، ایده جذابی است که در کمتر رستورانی وجود دارد.

از دل‌بازترین و پرطرفدارترین رستوران های بندرعباس، رستوران روباز زورن است. این رستوران محیطی دلنشین و زیبا دارد و از مهمانانش در کلبه‌هایی درختی با پنجره‌های شیشه‌ای یا بر روی نیمکت‌های چوبی کنار درختانی سرسبز پذیرایی می‌کند. اجرای موسیقی زنده در شب‌ها، این فضای زیبا را دلنشین‌تر کرده است و اشتهای‌تان را چند برابر می‌کند.

رستوران زورن از نظر کیفیت غذاها چیزی کم ندارند و شما می‌توانید غذای مورد علاقه خود را از منوی متنوع آن که شامل انواع نوشیدنی‌ها، دسرها، غذاهای ایرانی و فست‌فود است را با بهترین کیفیت سفارش دهید. امکان سفارش قلیان هم در این رستوران روباز وجود دارد.

آدرس رستوران روباز زورن: بندرعباس، اول بلوار راه آهن

شماره تماس: 09380981636

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 24 بعدازظهر

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

رستوران بادیگران، تلفیقی از مدرنیته و سنت

رستوران بادیگران
در رستوران بادیگران، صدای فواره‌های کوچک آب، حس حضور در ساحل خلیج فارس را برای شما تداعی می‌کند.

در سفرهای دسته جمعی بسیار پیش آمده، افراد هنگام انتخاب رستوران با هم تفاهم ندارند و ساز مخالف می‌زنند. یکی غذای ایرانی می‌خواهد، دیگری هوس خوردن غذایی فرنگی کرده است، برخی فضای سنتی می‌پسندند و عده‌ای فضای مدرن را ترجیح می‌دهند. اگر در زمان سفر به بندرعباس با چنین مشکلی مواجه شدید، بی‌درنگ رستوران بادیگران را انتخاب کنید. بادیگران، رستورانی بزرگ و لوکس است که در مجموعه پذیرایی و تفریحی بادگیران واقع شده است.

این مجموعه با ظرفیت 1200 نفر، متفاوت‌ترین رستورانی است که تابه‌حال دیده‌اید. از همان بدو ورود آبشاری بسیار زیبا و بادگیرهایی به سبک سازه‌های کویری استان یزد که دورتادور را احاطه کرده‌اند، نظرتان را جلب می‌کنند. فضای داخلی رستوران هم تلفیقی از سنت و مدرنیته است و از المان‌های سمبلیک الهام گرفته است.

شما می‌توانید غذای مورد علاقه خود را بدون اینکه نگران شرجی بودن هوا باشید، در محیط‌های سربسته و روباز میل کنید؛ زیرا آلاچیق‌ها و بادگیرها مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوبی هستند. با نگاه کردن به منوی متنوع رستوران که شامل انواع غذاهای دریایی، ایرانی، فرنگی، دسر، پیش‌غدا و انواع نوشیدنی‌هاست، حتما گرسنه می‌شوید، چه برسد به اینکه، غذا در محیطی زیبا و توسط پرسنلی خوش‌برخورد سرو ‌شود. همچنین منویی جداگانه برای کافی‌شاپ و قلیان در نظر گرفته شده است و برای گیاه‌خوران هم غذاهای گیاهی مانند کشک بادمجان و میرزاقاسمی وجود دارد.

صرف شام در رستوران بادگیران همراه با اجرای موسیقی زنده است و لحظات شادی را برای شما به وجود می‌آورد.

آدرس رستوران بادیگران: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، ۴۰۰ متر داخل کوچه

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب

شماره تماس: 07633685842

محدوده قیمت: گران

رستوران ستاره جنوب

رستوران ستاره جنوب
رستوران سنتی ستاره جنوب، یک رستوران چند منظوره با شعبه‌های مختلف در بندرعباس و قشم است.

ستاره جنوب فقط یک رستوران نیست، بلکه مجموعه‌ای بزرگ شامل فروشگاه‌های مختلف است که رستورانی با فضای سنتی را هم در خود جای داده است؛ بنابراین اگر به بندرعباس سفر کرده‌اید، آب دستتان است، زمین بگذارید و خود را به این مجموعه تجاری-تفریحی برسانید. شما از این‌جا می‌توانید یک دل سیر خرید کنید و بعد از یک گشت‌وگذار جانانه، برای رفع خستگی سری به رستوران ستاره جنوب بزنید.

این رستوران در کنار پذیرایی با غذاهای متنوع، از بخش‌های مختلفی چون کافی‌شاپ، فست‌فود و چای‌خانه تشکیل شده است و منویی از غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های متنوع را پیش‌روی‌تان قرار می‌دهد.

آدرس رستوران ستاره جنوب: بندرعباس، بلوار طالقانی، مجتمع تجاری تفریحی ستاره جنوب، طبقه سوم (شعبه‌ی دیگر آن هم، در جزیره قشم قرار دارد).

شماره تماس: ۰۷۶۳۲۲۳۵۰۳۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 6 بعدازظهر تا 12 بامداد

محدوده قیمت: متوسط

رستوران داریوش با فضایی سنتی

رستوران داریوش
فضای بزرگ رستوران داریوش، مناسب برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌های شماست.

غذا خوردن در رستوران داریوش شما را به فضایی سنتی و گذشته‌های دور می‌برد. این رستوران با تخت‌های چوبی، ظروف سفالی، گیاهان مختلف، عکس‌های قدیمی و ظروف مختلف مزین شده است و حتی می‌توانید تا زمان آماده شدن غذا در محیط رستوران گشتی بزنید و از فضای سنتی آن که بسیار باحساب‌وکتاب چیده شده است، لذت ببرید.

منوی رستوران از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و در آن انواع غذاهای ایرانی، سنتی و جنوبی یافت می‌شود. غذاهای رستوران داریوش کیفیت بالایی دارند و سریع آماده شدن آن‌ها همواره مشتریان را راضی نگه می‌دارد. جالب است بدانید، این رستوران با خیلج فارس فاصله زیادی ندارد؛ بنابراین می‌توانید بعد از غذا دست‌دردست یار در ساحل خلیج‌فارس قدم بزنید و از آرامش دریا لذت ببرید.

آدرس رستوران داریوش: بندرعباس، بزرگراه شهید رجایی، جنب هتل داریوش

ساعت فعالیت: از شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 11 صبح تا 24 بامداد و جمعه از ساعت 11 صبح الی 22:30 شب

شماره تماس: 07633592076

محدوده قیمت: نسبتا گران

سخن آخر

به‌قطع در بندر بزرگی مانند بندرعباس که پذیرای شمار زیادی از مسافران به عناوین مختلف است، رستوران‌های زیادی وجود دارد. اما آنچه کار را سخت کرده است، انتخاب بهترین رستوران از میان این همه گزینه‌های رنگارنگ است. در این مقاله، برخی از  بهترین رستوران های بندرعباس را معرفی کردیم تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید.

البته به این نکته توجه داشته باشید، بندرعباس همیشه و در تمام ایام سال شهری شلوغ و پرمسافر است. پس برای سفر به این دیار، قبل از این‌که کوله بارتان را ببندید، سری به سایت اتاقک بزنید و محل اقامت مورد نظر خود را بدون دردسر و تنها با چند کلیک ساده، به صورت آنلاین رزرو کنید. اتاقک همواره به رفاه حال مهمانانش فکر می‌کند و اقامتگاه‌هایی باکیفیت و قیمت مناسب را در اختیارتان قرار خواهد داد.

سوالات متداول

بهترین رستوران سنتی بندرعباس کدام است؟

رستوران سنتی داریوش، رستوران سنتی ستاره جنوب

بهترین رستوران غذای دریایی بندرعباس کدام است؟

رستوران هایدا

کدام رستوران بندرعباس، فضای بسیار زیبایی دارد؟

رستوران بادیگران

کدام رستوران در نزدیکی ساحل خلیج فارس قرار گرفته است؟

رستوران داریوش

4/5 - (1 امتیاز)

اتاقک

مائده سمیع‌زاده

مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *