خبرهای اتاقکی

در بازی سفر به وقتش اتاقک شرکت کنید

هر سال با شروع فصل تابستان،بیشتر از پیش به فکر سفر بودیم . اما تابستان امسال با سال‌های قبل خیلی تفاوت دارد و خیلی از ماها به خاطر شرایط ناشی از ویروس کرونا، ترجیح داده‌ایم که سفر در کرونا را تجربه نکنیم. 

سفر در کرونا
عکس از گوگل

برای اینکه در این روزهای تابستانی حال دلتان حتی اندکی بهتر شود، یک بازی پرجایزه با کلی کد تخفیف و هدیه جذاب با نام سفر به وقتش برایتان آماده کرده‌ایم تا هر زمان شرایط بهتر شد بتوانید از آن‌ها برای سفر خود استفاده کنید.

بازی پر جایزه
عکس از گوگل

سفرهای تابستانی

تابستان یکی از فصل‌های پر سفر کشور ماست. اکثر خانواده‌ها با تعطیل شدن مدارس به یکی از شهرهای شمالی کشور سفر کرده و خستگی یک سال کار و تحصیل را به‌ در می‌کنند. امسال اما با شروع موج دوم کرونا سفرهای تابستانی با علامت سوال بزرگی مواجه شدند. 

 یکی از فعالیت‌هایی که در این روزها می تواند انتقال ویروس کرونا را قطع کند پرهیز از سفرهای غیر ضرور است. اتاقک با وجود اینکه مانند بقیه کسب‌وکارهای گردشگری روزهای سختی را تجربه می‌کند، اما سلامتی شما را بر هر موضوع دیگری ارجح می‌داند و سفر در کرونا را اکیدا توصیه نمی کند. 

با وجود وسواس خاصی که در انتخاب اقامتگاه‌های «پاک» داریم و سعی می‌کنیم خیال شما را از بابت اقامت در حین سفر آسوده نگه داریم، سفر کردن را در روزهای کنونی توصیه نمی‌کنیم. اقامتگاه پاک و اقامت در آن تنها بخشی از سفر را تشکیل می‌دهد، شما در طول سفر با افراد زیادی در تماس خواهید بود و بنابراین سفر در کرونا خطر ابتلا به بیماری را افزایش خواهد داد. 

سفر تابستانی
عکس از گوگل

در خانه بمانیم

با به تعویق افتادن سفرها بیشتر روزهای تعطیل را در خانه‌ می‌مانیم و زمان زیادی برای دور هم بودن داریم. این کنار هم بودن‌ها شاید یکی از موهبت‌هایی است که این ویروس برای ما به ارمغان آورد. ما یاد گرفتیم چگونه با کمترین امکانات و تنها با کنار هم بودن شاد باشیم و لذت ببریم. بازی‌ها و سرگرمی‌های آنلاین در این دوران به کمکمان آمدند و زمان‌های زیادی سرگرممان کردند. همین موضوع باعث شد برای سرگرمی شما در این دوران تصمیم جدیدی بگیریم.

در خانه بمانیم
عکس از گوگل

بازی سفر به وقتش

با لحاظ کردن تمام موارد گفته شده، با هم‌فکری دوستانمان در اتاقک تصمیم گرفتیم با یک بازی کوچک حال‌وهوای خودمان و شما را بهتر کنیم. در بازی سفر به وقتش شما می‌توانید به جای سفر در کرونا و نگرانی های ناشی از آن، با وارد کردن شماره تماس و ثبت‌نام در صفحه بازی، با انتخاب یکی از ۹ کارت اتاقک شانس خود را برای بردن یک جایزه خوب امتحان کنید.

در بازی سفر به وقتش، اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید برنده جوایز جذابی مثل کد هدیه ۵۰۰ هزار تومانی یا کد تخفیف ۹۰ درصد برای اجاره اقامتگاه‌های اتاقک، باشید.

همچنین با انجام این بازی شما حتما برنده یکی از کد‌های تخفیف اتاقک خواهید شد و هیچ یک از ۹ کارت خالی نیستند، پس همه در بازی برنده هستید.

توصیه می‌کنیم که از این کدهای هدیه و تخفیف برای سفر در زمانی که شرایط در وضعیت بهتری قرار گرفت استفاده کنید.

بازی و جایزه
عکس از گوگل

شانس مجدد

اگر از اولین انتخاب خود راضی نبودید می‌توانید باز هم شانستان را امتحان کنید. برای داشتن شانس مجدد کافیست یکی از دوستان خود را به این بازی دعوت کنید. با شرکت دوست شما در این بازی پیامکی برایتان ارسال می‌شود و می‌توانید یک بار دیگر در بازی سفر به وقتش شرکت کنید. 

شما به تعداد نفراتی که به این بازی دعوت می‌کنید شانس برنده شدن دارید و می‌توانید یکی از برنده‌های خوش‌شانس تخفیف ۹۰ درصد اتاقک باشید. 

دعوت از دوستان
عکس از گوگل

سفر بعد از کرونا

هر زمان که شرایط بهتر شد می‌توانید از این جوایز برای اجاره آنلاین ویلا، سوئیت و اقامتگاه‌های بوم‌گردی سراسر ایران استفاده کنید و ارزان و ایمن سفر کنید. 

اگر در شرایط فعلی مجبور به سفر هستید، می‌توانید اقامتگاه‌های پاک را برای اقامت انتخاب کنید. این اتاقک‌‌ها بعد از هربار خروج مهمان‌‌ها ضدعفونی می‌شوند و برای اقامت در سفرهای ضروری انتخاب مطمئنی هستند. 

سفر در کرونا
عکس ازگوگل

همه تلاش ما در مجموعه اتاقک فراهم کردن آسایش شماست. چه در روزهای اوج سفر و چه در روزهایی که باید در خانه بمانیم و مراقب سلامتی هم باشیم کنارتان می‌مانیم. 

برای شرکت در مسابقه جذاب سفر به وقتش بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

سفر به وقتش

3.7/5 - (4 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *