بازار‌ها و مراکز خریدتجربه سفر

معرفی مراکز خرید ارزان و لوکس تهران | بازارگردی در تهران

زندگی کردن در هر شهری قلق‌های خاص خودش را دارد. با شرایط سختی که امروزه برای زندگی کردن و حتی تهیه اجزای اصلی زندگی ، مثل خوراک و پوشاک وجود دارد، پیداکردن راه‌هایی برای خرید مقرون به صرفه خیلی مهم است. امروز قرار است تعدادی از مراکز خرید ارزان تهران را به شما معرفی کنیم. جاهایی که شما را با کمترین هزینه‌ها به بهترین سطح از کیفیت خدمات می‌رسانند. البته در کنار معرفی مراکز ارزان، مراکز لوکس و گران تهران را هم به شما معرفی می‌کنیم.

حقیقت این است که پیداکردن مرکز خرید ارزان در تهران کار سختی نیست. از آنجایی که در پایتخت از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توان پیدا کرد، دسترسی به یک مرکز خرید ارزان هم خیلی کار سختی نیست. اگر قصد اجاره روزانه خانه در تهران را دارید باید حواستان را کمی جمع کنید تا بتوانید هر کدام از آن‌ها را شناسایی کنید. فروشگاه‌ها و پاساژهای بسیار متنوعی در سطح شهر تهران در حال خریدوفروش هستند، اما همه آن‌ها برای خریدکردن مناسب نیستند!

مرکز خرید ارزان در تهران

معمولاً در محله‌های مختلف اجناس مشخصی به فروش می‌رسد. مثلاً در یک محله یا یک خیابان مشخص، تعداد زیادی فروشگاه کیف و کفش خواهید دید. در واقع آن محدوده یا به اصطلاح آن راسته را همه به عنوان جایی برای خرید کیف و کفش می‌شناسند. این ماجرا برای انواع کالاها اعم از پوشاک، خرید لوازم‌التحریر، خرید اسباب و لوازم خانه، خرید لوازم برقی، خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و خرید لوازم بسیار دیگری که در زندگی روزانه به آن احتیاج داریم، صدق می‌کند.

اولین و اصلی‌ترین مرکز خرید ارزان در تهران که هر کسی آن را می‌شناسد، بازار بزرگ تهران است. البته موارد متنوع دیگری هم وجود دارد که هدف از این مقاله هم معرفی همین موارد است. حالا باید ببینیم برای هر نوع از کالا به کدام سمت تهران برویم که هم جیبمان خالی نشود و هم از نظر کیفیت به بهترین نوع برسیم.

اجاره روزانه خانه تهران با قیمت مناسب
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

بازار لوازم تحریر تهران کجاست؟

برای بعضی از آدمها عشق به خرید لوازم التحریر هیچ وقت از بین نمی‌رود. وسایلی که شما را به دنیای سرخوشی‌های کودکی و شیطنت‌های سر کلاس می‌برد، همیشه جذاب هستند. برای این که انواع و اقسام لوازم تحریر را با بهترین قیمت‌ها پیدا کنید، باید به بازار بین الحرمین بروید. اینجا بزرگترین بورس لوازم تحریر در ایران است. بوی کاغذ و دفتر به خوبی در این محدوده حس می‌شود.

اگر کمی صبر و حوصله داشته باشید، می‌توانید هر چیزی که لازم دارید را با قیمت‌های باورنکردنی پیدا کنید. طبیعی است که در زمان شروع سال تحصیلی این محله خیلی شلوغ باشد. پس اگر دوست ندارید بین جمعیت زیاد باشید، زمان دیگری را برای خرید کردن انتخاب کنید.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

برای رسیدن به بازار بین الحرمین کافیست خودتان را به مترو پانزده خرداد برسانید. هنگامی که از مترو خارج شدید، به سمت بازار تهران حرکت کنید، چند صد متر جلوتر، هنگامی که به مسجد امام خمینی رسیدید، وارد پله نوروزخان شوید.

آدرس بازار بین‌الحرمین: تهران، خیابان پانزده خرداد، بازار بزرگ تهران، ورودی پله نوروز خان، جنب مسجد امام

ساعات کاری: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:00 تا 17:00 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9:00 تا 14:00، در روزهای جمعه و ایام تعطیل بازار هیچ‌گونه فعالیتی ندارد.

بازار بین الحرمین

بازار کیف و کفش کجاست؟

در این قسمت وارد بازار کیف و کفش می شویم و سراغ بازارهای قدیمی و ارزان قیمت تهران می‌رویم. اگر قصد خرید کیف و کفش چه مردانه و چه زنانه را دارید با ما همراه شوید:

خیابان فردوسی

اکثر مراکز خرید ارزان تهران و بازارهای آن از پوشاک و کفش‌های زنانه پر شده‌اند. اما در محدوده خیابان فردوسی بیشتر مغاره‌ها کفش‌های مردانه را برای فروش عرضه می‌کنند. کفش‌های چرمی خوبی هم در این محدوده پیدا می‌شود که هم مورد پسند جوانان است و هم افراد مسن‌تر. خیلی از آقایانی که سایز پاهایشان بزرگ است برای پیدا کردن کفش مناسب باید همه جا را زیرو رو کنند. اما اگر به خیابان فردوسی سر بزنند خیلی سریع و راحت به کفش مورد نظرشان خواهند رسید. اکثراً کسانی که قصد خرید کفش برای داماد دارند به این منطقه سر می‌زنند.

خیابان صف (سپه سالار)

امکان ندارد در شهر تهران از کسی بخواهید که شما را به خرید کفش ببرد و خیابان سپه سالار را به شما معرفی نکند! اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عاشق کفش‌هایشان هستند، حتماً باید به این خیابان سر بزنید. در این خیابان مراکز خرید بسیاری در زمینه کفش وجود دارد. خیابان صف که قدیمی‌ترها آن را به اسم خیابان سپه سالار هم می‌شناسند، یک خیابان نسبتاً طولانی است که سنگ فرش شده. همین که ماشین و موتور از این خیابان رد نمی‌شود و فقط کسانی که قرار است کفش بخرند به آن سر می‌زنند، خرید کردن را برای مردم خیلی راحت‌تر می‌کند.

خیابان صف (سپه سالار)

راستش را بگوییم در این خیابان همه جور قیمت و همه جور کفشی خواهید دید. اصلاً همین هم باعث شده که انقدر همه طرفدار خرید از این خیابان باشند. کفش مناسب برای محل کار، کتانی، کفش بچگانه، کفش پاشنه‌دار، کفش‌های طبی و هزار و یک نوع دیگر از کفش‌ها را در این خیابان پیدا می‌کنید. علاوه بر کفش، این خیابان بورس کیف هم هست. ست‌های کیف و کفش بسیار عالی در این خیابان پیدا خواهید کرد که قیمت مناسبی هم دارند. زوج های جوان زیادی را در این خیابان خواهید دید که به دنبال پیدا کردن کیف و کفش های عروسی خود هست.

خیابان ولیعصر

خوبی خیابان ولیعصر تهران این است که هر چیزی بخواهید در آن پیدا می‌کنید. اگر در خیابان ولیعصر به سمت بالا حرکت کنید تا به حوالی تقاطع خیابان فاطمی برسید، مغازه‌های کیف و کفش زیادی را در مسیرتان خواهید دید. مثل همه موارد دیگر اگر کمی صبر و حوصله داشته باشید، کفش مورد نظرتان را با قسمت مناسب پیدا خواهید کرد. علاوه بر کفش، سایر پوشاک مثل مانتو، شال و روسری، لباس های راحتی و… را هم در این خیابان پیدا می‌کنید.

فلکه اول و دوم صادقیه

خب در این حوالی هم می‌توانید کفش‌های خوبی پیدا کنید. اگر به پاساژ پردیس سر بزنید می‌توانید کفش‌های خوبی پیدا کنید که قیمت‌های منصفانه‌ای هم دارند. برج گلدیس فلکه دوم صادقیه هم می‌تواند گزینه خوبی برای خرید یک کفش شیک آن هم با قسمت اقتصادی باشد.

بازار پوشاک ارزان کجاست؟

مصرف پوشاک در انسانها نسبتا بالاست، بخش زیادی از درآمد ماهانه ما صرف خرید لباس می‌شود: رسمی، غیررسمی، مهمانی و…بنابراین پیداکردن بازاری که بتوان در آن لباسهایی با قیمت مناسب تهیه کرد به ما در صرفه‌جویی هزینه‌هایمان کمک خواهد کرد. در این قسمت بازاهای ارزان‌قیمت پوشاک را به شما معرفی می‌کنیم.

بازار 15خرداد

خیلی از اهالی تهران برای خرید کردن سراغ بازار 15 خرداد می‌روند. در این بازار همه چیز پیدا می‌شود. در اصل معرفی کردن این بازار برای خرید لباس کار درستی نیست! چون همه چیز را می‌توانید از 15 خرداد بخرید. آن هم با قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه. اینجا اگر چیزهایی مثل جوراب را به صورت جینی بخرید، قیمت‌ها برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

بازار 15خرداد

بازار 15 خرداد برای خرید بانوان بسیار مناسب است. انواع و اقسام لباس‌ها، از لباس‌های مجلسی و راحتی بگیرید تا مانتو و روسری یا جوراب و لباس زیر را می‌توانید در 15 خرداد پیدا کنید. بازار تهران را از نظر قیمت لباس، می‌ توان مناسب‌ترین جای تهران در نظر گرفت. بازار تهران را باید مهم‌ترین مرکز خرید تهران بدانیم. اگر مسیرتان به بازار تهران خورد حتما به پاساژ رضا، پاساژ مریم یا مرکز خرید کوچه مروی نیز سری بزنید.

آدرس بازار 15 خرداد: تهران، منطقه 12 تهران، خیابان پانزده خرداد

ساعات کاری بازار 15 خرداد: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:00 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9:00 تا 14:00

 کوچه برلن

این که جایی در دو قدمی سفارت آلمان مشغول خرید لباس باشید، جالب نیست؟ یک خیابان آن‌طرف‌تر کسی مشغول امور اداری با سفارت آلمان است ولی شما در چند متری آن‌ها در حال چانه زدن سر قیمت خریدتان هستید! اگر به خیابان فردوسی رفتید، سری به خیابان برلن هم بزنید. در این خیابان تولیدی‌های مختلفی وجود دارد. به همین دلیل هم لباس‌هایی که در کوچه برلن فروخته می‌شود قیمت‌های بسیار مناسبی دارند. وقتی کالاها بدون واسطه فروخته شوند، با قیمت‌های خوبی به دست مردم می‌رسند. کوچه برلن سال‌هاست که بعنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای لباس تهران شناخته می‌شود.

آدرس: تهران، خیابان جمهوری اسلامی، ما بین خیابان‌های لاله‌زار جنوبی و خیابان فردوسی

کوچه برلن

بازارچه سنتی ستارخان

خب بازارچه سنتی ستارخان هم از آن دسته بازارهایی است که باید حسابی اهل خرید باشید تا بتوانید دست پر از آنجا برگردید. حالا چرا این را می‌گوییم؟ از آنجایی که بازارچه ستارخان یکی از مراکز خرید ارزان تهران به شمار می‌رود همیشه خیلی شلوغ است. یعنی اگر قصد خرید ندارید و فقط می‌خواهید چند مغازه را ببینید تا شاید چیزی پسند کنید، بهتر است که سراغ مراکز خرید دیگری در تهران بروید. در بازارچه سنتی ستارخان بورس کاملی از لباس های تولید داخلی و صادراتی را می توانید بیابید.

آدرس بازارچه سنتی ستارخان: تهران، خیابان ستارخان، بلوار گلاب، زیر پل یادگار امام

ساعات کاری: روزهای شنبه تا جمعه از ساعت 9:30 صبح تا 21:00 شب

مرکز خرید شانزلیزه

در شانزلیزه هم مثل کوچه برلن، کالاها بدون واسطه به فروش می‌رسند. شانزلیزه یکی از بهترین مراکز خرید تهران برای لباس است. به همین دلیل هم لباس‌هایی با قیمت مناسب در این محدوده پیدا می‌شود. در این مرکز علاوه بر لباس، می‌توانید کیف و کفش نیز خریداری کنید. تعداد مغازه‌های شانزلیزه خیلی زیاد است و انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار می‌دهد.

آدرس مرکز خرید شانزلیزه: تهران، تقاطع ولیعصر و جمهوری، پاساژ میلاد قائم (شانزه لیزه)

ساعات کاری مرکز خرید شانزلیزه: روزهای شنبه تا جمعه از ساعت 10:00 صبح تا 22:00 شب

شانزلیزه

نازی آباد

نازی آباد و عبدل آباد از نظر قیمت در یک سطح قرار دارند. اما هر دو از نظر کیفیت اجناسشان با پاساژهای خوب تهران برابری می‌کنند. بورس کاملی از لباس‌های بچگانه و زنانه در این بازار خواهید دید. خرید کردن از نازی آباد می‌تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد.

بازار پارچه در تهران کجاست؟

در این قسمت می‌خواهیم شما را به بازار رنگارنگ پارچه در تهران ببریم، بازاری که هر مدل و هر نوع پارچه که بخواهید آنجا پیدا می‌شود.

بازار مولوی

هر نوع پارچه‌ای بخواهید در مولوی پیدا می‌شود. جنس‌ها و کیفیت‌های متنوعی در بازار مولوی برای فروش عرضه می‌شود. از ارزان‌ترین پارچه‌ها بگیرید تا گران‌ترین و لوکس‌ترین آن‌ها. برای خرید کردن از مولوی باید دقیق باشید. حتماً به چند مغازه سر بزنید و بعد خریدتان را انجام دهید. ممکن است قیمت‌ها کمی متفاوت باشد به همین دلیل بهتر است کمی صبور باشید تا به بهترین اجناس با کمترین قیمت‌ها برسید. پارچه‌هایی که در خیابان مولوی فروخته می‌شود برای دوخت پرده بسیار مناسب هستند.

آدرس بازار مولوی: تهران، خیابان اردستانی، محله شهید هرندی

ساعات کاری بازار مولوی: روزهای شنبه تا جمعه از ساعت 8:00 صبح تا 21:00 شب

مولوی

خیابان زرتشت

بعد از بازار مولوی، خیابان زرتشت هم یکی از بهترین مراکز خرید پارچه در تهران است. اگر به دنبال پارچه های مجلسی و کت شلواری هستید، خیابان زرتشت انتخاب مناسبی برای شماست. البته در مورد قیمت‌ها کمی مسئله متفاوت است. در خیابان زرتشت قیمت‌ها نسبت به مولوی کمی بیشتر است.

خیابان گاندی

در خیابان گاندی چند پارچه فروشی بزرگ و یک بزازی مجهز به چشم می‌خورد. اگر اهل خرید پارچه باشید، احتمالاً اسم برند عادل را می‌شناسید. در این خیابان چند پارچه فروشی به نام عادل، عادل اصل و… وجود دارد که تشخیص دادن اصلی بودن یا نبودن آن واقعاً کار هر کسی نیست! اما همه پارچه‌هایی که در خیابان گاندی فروخته می‌شود، کیفیت خوبی دارند.

بازار پارچه عبدل آباد

بازار عبدل آباد از آن دسته مراکز خرید تهران است که باید با جیب پر بروید و با دست‌های پر برگردید. باید اهل خرید باشید تا از این بازار خوشتان بیاید. چون اینجا اکثر مغازه‌ها فروش عمده دارند، مثل فروشگاه‌های داخل پاساژها ویترین آنچنانی در عبدل آباد نخواهید دید. اما اگر کمی دقت کنید تمام اجناسی که در پاساژها فروخته می‌شود، با قیمتی کمی پایینتر به فروش می‌رسد.

بازار پارچه عبدل آباد

برای خرید پارچه در عبدل آباد هم می‌توانید از روی طاقه‌هایی که در مغازه‌ها قرار دارد، جنس مورد نظرتان را انتخاب کنید. حتی پارچه‌های کیلویی که برای دوخت دستمال و دستگیره مورد استفاده قرار می‌گیرد را هم در این بازار پیدا خواهید کرد. این پارچه‌ها شاید کیفیت آنچنانی نداشته باشد اما برای مصارفی مثل دستمال و … عالی هستند.

آدرس بازار پارچه عبدل‌آباد: تهران، بزرگراه نواب، بزرگراه جوانه، عبدل‌آباد، خیابان احسانی

ساعات کاری بازار پارچه عبدل‌آباد: روزهای شنبه تا جمعه از ساعت 10:00 صبح تا 21:00 شب

بازار مبلمان تهران کجاست؟

مثل همه اجناس دیگر که در تهران به وفور پیدا می‌شود، برای خرید مبلمان هم مراکز خرید و بازارهای زیادی وجود دارد. از شرق تا غرب تهران چندین بازار مبلمان متنوع وجود دارد. اگر دوست دارید بعد از چند وقت دکوراسیون منزلتان را عوض کنید، بد نیست سری به این بازارها بزنید.

موقع خرید مبل باید به نوع چوب و سایر لوازمی که برای ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته، توجه کنید. تشخیص جنس چوب مبل از روی ظاهر آن کار راحتی نیست. پس با کمی صبر و حوصله و با مشاوره فروشنده‌ها، برای خریدتان بهترین تصمیم را بگیرید.

بازار مبل یافت آباد

یافت آباد بزرگترین و قدیمی‌ترین بازار مبل ایران است که در تهران واقع شده است. تقریباً بیشتر از 8 هزار فروشگاه مبل در برندهای مختلف در آن قرار دارد. تمام کسانی که می‌خواهند مبل بخرند، حداقل یکبار اسم یافت آباد را از آشنایانشان شنیده‌اند. خوبی این بازار این است که با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانید از آن خرید کنید. اسم این بازار نشان می‌دهد که برای رسیدن به آن باید به کدام سمت بروید. چهار راه یافت آباد تهران همانجایی است که برای خرید مبلمان یکی از بهترین هدف‌هاست.

آدرس بازار مبل یافت‌ آباد: تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، چهارراه یافت ‌آباد، خیابان یافت آباد شرقی

ساعات کاری: روزهای شنبه تا جمعه به غیر از تعطیلات رسمی از ساعت 9:00 صبح تا 21:00 شب

بازار مبل یافت آباد

بازار مبل دلاوران

در مقابل بازار مبل یافت آباد که در غرب تهران قرار دارد، بازار مبل دلاوران در محدوده شرق تهران هم یکی از بهترین مناطق تهران برای خریدن مبلمان است. اگر دوست دارید یک دکوراسیون داخلی متفاوت برای منزلتان بچینید، می‌توانید روی این بازار حساب باز کنید.

دلاوران یک خیابان عریض و طولانی است که با تعداد زیادی از فروشگاه‌های مبلمان و سرویس‌های چوب متنوع پر شده است. تنوع مبلمان و سرویس چوب‌هایی که در این خیابان می‌بینید آنقدر زیاد هست که بتواند ساعت‌ها وقت شما را برای انتخاب کردن به خودش اختصاص دهد. شما می‌توانید انواع مبل مدرن، کلاسیک و سلطنتی را با هر تم قیمتی که مدنظر دارید مشاهده کنید.

تفاوت یافت آباد و دلاوران را می‌توان در قیمت‌های آن دانست. در دلاوران قیمت‌های کمی بیشتر است اما خب کیفیت و مدل‌های بیشتری هم در دسترس است.

آدرس بازار مبل دلاوران: تهران، خیابان دلاوران، حد فاصل میدان الغدیر تا خیابان سراج

ساعات کاری: در تمامی روزهای هفته از ساعت 9:00 صبح تا 22:00 شب و در روزهای تعطیل از ساعت8:00 صبح تا 00: 14 بعدازظهر

اجاره ویلا در اطراف تهران قیمت مناسب
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

بازار مبل جاجرود

متاسفانه بازار مبل جاجرود که یکی از خوشنام‌ترین بازارهای مبل ایران است را کمتر کسی می‌شناسد! در واقع باید بگوییم هر آنچه که در مغازه‌های دلاوران می‌بینید، در جاجرود هم می‌توانید پیدا کنید. اما چرا؟ بازار دلاوران و جاجرود هر دو در محدوده شرقی تهران قرار دارند. اکثر کارگاه‌های بازار مبل دلاوران هم در جاجرود قرار دارد. به همین دلیل هم ممکن است گزینه‌های مشابه زیادی در این دو بازار ببینید.

شاید قیمت‌ها در جاجرود کمتر از دلاوران باشد، اما باید هزینه‌ی اضافی که برای حمل و نقل به تهران بپردازید را هم در نظر بگیرید.

آدرس بازار مبل جاجرود: تهران، شهرستان پردیس، بخش جاجرود، جاده دماوند

 ساعات کاری: روزهای شنبه تا جمعه به غیر از ایام تعطیلات رسمی از ساعت 9:00 صبح تا 21:00 شب

ارزانترین مرکز خرید موبایل و کامپیوتر در تهران کجاست؟

امروزه استفاده از تلفن همراه یا موبایل بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. در این قسمت سراغ معرفی مراکز مهم و معروف خرید موبایل می‌رویم.

پاساژ علاءالدین

پاساژ علاءالدین معروف‌ترین مرکز خرید برای موبایل و لوازم کامپیوتری در تهران است. علاءالدین یک مرکز خرید 11 طبقه است که مساحت خیلی زیادی هم ندارد اما جنب‌وجوش و رفت‌و‌آمد در آن همیشه زیاد است. مغازه‌های این پاساژ از نظر متراژ خیلی بزرگ نیستند اما در عوض همه‌ی آن‌ها پر از مشتری هستند. گردش مالی این پاساژ آن قدر زیاد هست که بتوانیم آن را به عنوان اصلی‌ترین بورس لوازم کامپیوتری و موبایل در تمام ایران معرفی کنیم.

آدرس پاساژ علاءالدین: تهران، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، مجتمع تجاری علاءالدین

ساعت کار: روزهای شنبه تا جمعه به غیر از ایام تعطیلات رسمی از ساعت 11:00 تا 21:00 شب

پاساژ علاءالدین

صاحب این پاساژ در مورد مغازه‌داران پاساژ علاءالدین می‌گوید: «اینجا کاسب‌ها، سود کم می‌گیرند ولی در عوض زیاد می‌فروشند. این یک نوع استراتژی برای فتح بازار است.» در پاساژ علاءالدین هر نوع کالایی که بخواهید، آن هم از هر برندی پیدا کنید. طبیعی است که رنج قیمت با توجه به برند مورد نظرتان متفاوت است. شک نکنید که دست خالی از علاءالدین خارج نمی‌شوید. از آنجایی که پاساژ علاءالدین یکی از مراکز خرید ارزان تهران برای خرید موبایل است، خیالتان از قیمت‌های آن راحت باشد.

بازار موبایل ایران

بعد از پاساژ علاءالدین، بازار موبایل بین تمام اهالی تهران برای خرید گوشی موبایل و لوازم کامپیوتری مشهور است. این پاساژ در مقایسه با علاءالدین به روزتر و بزرگتر است. در کل فضای تمیزتر و روشن‌تری نسبت به علاءالدین دارد اما از نظر اجناسی که به فروش می‌رساند، شبیه به هم هستند. بازار موبایل 14 طبقه دارد که 9 طبقه آن پارکینگ است و شما را از شر پیدا کردن جا پارک در محدوده شلوغ خیابان جمهوری نجات می‌دهد.

از دیگر مزیت‌های بازار موبایل ایران می‌توان به طبقه‌بندی‌ محصولاتش در هر طبقه اشاره کرد. به این ترتیب برای خرید محصول مورد نظرتان لازم نیست تمام پاساژ را بگردید و ساعت‌ها پیاده‌روی کنید. محصولات هر طبقه را در ادامه برای شما لیست کرده‌ایم:

  • طبقه زیر همکف: فروش گوشی تلفن همراه
  • طبقه همکف: برندهای معروف گوشی های تلفن همراه
  • طبقه اول: فروشگاه های عرضه کامپیوتر، دوربین و لوازم جانبی آن
  • طبقه دوم: محصولات صوتی و تصویری و لوازم جانبی
  • طبقه سوم: فروشگاه های مولتی مدیا

آدرس بازار موبایل ایران: تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان جمهوری، بعد از بازار بورس حافظ

ساعت کاری بازار موبایل ایران: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9:00 صبح تا 21:00 شب و روزهای جمعه از ساعت 9:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

بازار موبایل ایران

میدان ولیعصر

یادتان هست که گفتیم در محدوده خیابان ولیعصر همه چیز می‌توانید پیدا کنید؟ از لباس و کیف و کفش بگیرید تا موبایل و لوازم کامپیوتری. پاساژ پایتخت که در میدان ولیعصر واقع شده از دیگر مراکز خرید معروف در زمینه موبایل و کامپیوتر است. این پاساژ در زمینه تعمیر لوازم کامپیوتری هم بسیار معروف شده است. به حدی که می‌توانیم پاساژ پایتخت را به عنوان بیمارستان لوازم کامپیوتری به شما معرفی کنیم!

فرش ارزان و با کیفیت را از کجای تهران بخریم؟

با وجود تبلیغ‌های بسیار زیادی که تلویزیون در زمینه خرید فرش پخش می‌کند و آدرس‌های جور واجوری که می‌شنویم، این احتمال وجود دارد که برای خریدکردن سردرگم شویم. اما چند مورد از معروف‌ترین بازارها برای خرید فرش را به شما معرفی می‌کنیم تا خرید برایتان راحت‌تر شود:

عبدل آباد

خب تا به حال چندین بار اسم عبدل آباد را برای خرید کردن آورده‌ایم؛ این بار نوبت به خرید فرش رسیده است. اگر فرش‌های ماشینی با قیمت پایین نیاز دارید حتما به عبدل آباد سر بزنید. اینجا انواع طرح‌ها را برای خرید فرش ماشینی پیدا می‌کنید. در عبدل آباد قیمت‌ها هم مقرون به صرفه هستند و گزینه‌ی مناسبی برای خرید ارزان شما محسوب می‌شوند.

آدرس: تهران، محله عبدل‌آباد، خیابان انقلاب، خیابان بدر، خیابان سیزدهم شرقی

شهر فرش

اسم شهر فرش را حتماً تا به حال بارها از تلویزیون یا رسانه‌های دیگر شنیده‌اید. یکی از بهترین مراکز خرید ارزان تهران برای خریدن فرش، همین شهر فرش است. هم تنوع فرش‌های این فروشگاه بسیار زیاد است و هم برای مشتریانش شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته است. مثلاً خرید قسطی، ارسال رایگان، تخفیف‌های ویژه و مواردی این چنینی که برای خریداران بسیار جذاب هستند. انواع فرش‌های ماشینی، کلاسیک، فانتزی و… را در شهر فرش می‌بینید.

شهر فرش

علاوه بر فرش‌های ایرانی، فرش‌های وارداتی از برندهای کشورهای ترکیه، هند و بلژیک هم در این فروشگاه عرضه می‌شود. طرح و رنگ و نقش‌های متفاوتی که در این فروشگاه می‌بینید، آنقدر متنوع و زیبا هستند که انتخاب کردن را برای شما سخت خواهد کرد! حتی سخت‌پسندترین‌ها هم از شهر فرش خرید کرده‌اند. شهر فرش دو شعبه دارد که یکی در جاده مخصوص و دیگری در میدان حر قرار دارد.

آدرس شهر فرش تهران

  • شعبه مرکزی تهران: ایران، تهران، بعد از میدان آزادی، کیلومتر 5 جاده مخصوص، روبه روی تهرانسر
  • شعبه یک: ایران، تهران، کیلومتر 15 جاده مخصوص، بعد از پل ایران خودرو، اولین خروجی به لاین کندرو
  • شعبه دو: خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از میدان حر، مجتمع صبا

ساعت کاری شهر فرش تهران: روزهای شنبه تا جمعه از ساعت 10:00 صبح تا 02:00 بامداد

هفت تیر

از دیگر مراکز اصلی تهران برای خرید فرش می‌توانیم بازار هفت تیر را به شما معرفی کنیم. هر نقش و نگاری را که بخواهید می‌توانید در این بازار پیدا کنید. معتبرترین برندهای فرش ایرانی مثل فرش زمرد مشهد، ستاره کویر، خاطره، فرهی، نگین، ستاره طلایی دلیجان و مهستان را می‌توانید در این بازار ببینید. پس قطعاً خرید خوبی را در بازار هفت تیر تجربه خواهید کرد.

آدرس بازار هفت تیر: تهران، میدان هفت تیر، روبه‌روی مسجد الجواد

مصطفی خمینی

این خیابان تقریباً تمام فرش‌هایی را که در بازار هفت تیر وجود دارد در دل خودش جای داده است. با این تفاوت که قیمت‌های مناسب‌تری دارد. طبیعی است که وقتی پای قیمت مناسب‌تر وسط بیاید، بازار شلوغ‌تر شود و درخواست‌ها بیشتر شود. به همین دلیل هم خیابان مصطفی خمینی در مقایسه با بازار هفت تیر جمعیت بیشتری را به خود می‌بینید. اگر صبور باشید می‌توانید بهترین فرش‌ها و همینطور موکت‌ها را از این بازار خریداری کنید و منزلتان را نو کنید.

بازار لوازم برقی ارزان کجاست؟

لوازم برقی از آن دسته واجباتی هستند که باید در هر خانه‌ای حضور داشته باشند. برای خرید لوازم برقی منزل باید حسابی بگردید تا برند معتبر را با توجه به نیازتان پیدا کنید. در ادامه تعدادی از مراکز اصلی فروش لوازم برقی در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد:

میدان شوش

میدان شوش یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید ارزان در تهران است که در زمینه فروش لوازم منزل رونق پیدا کرده است. البته ارزان بودن همه جا ویژگی مثبت نیست! ممکن است جنس تقلبی را به بهانه قیمت مناسب به شما بفروشند و شما متوجه این مسئله نشوید. پس برای خریدکردن از میدان شوش، یا بهتر است به طور کلی بگوییم برای خریدن لوازم برقی منزلتان، حسابی تحقیق کنید تا بتوانید لوازم اصل و تقلبی را تشخیص دهید.

ممکن است در بعضی مغازه‌ها لوازم برقی را بدون گارانتی با قیمت کمتر پیدا کنید. خرید این لوازم بدون گارانتی ممکن است پر ریسک باشد اما قیمت کمتری دارد. برای خیلی از خریدان قیمت کمتر نسبت به هر چیزی اولوین دارد و این ریسک را قبول می‌کنند.

سه راه امین حضور

امین حضور هم از آن دسته بازارهایی است که همه اهالی تهران آن را می‌شناسند. همه خانواده‌هایی که به دنبال خرید جهیزیه هستد از این بازار برای خرید لوازم برقی کمک می‌گیرند. سه راه امین حضور در نزدیکی میدان بهارستان تهران از ارزان‌ترین و بهترین مراکز خرید تهران برای لوازم برقی به شمار می‌شود.

سه راه امین حضور

نکته‌ای که برای خرید لوازم برقی باید مدنظر داشته باشید این است که سعی کنید خریدهای خود را از نمایندگی‌ها انجام دهید؛ به این ترتیب اگر بعدها برای وسیله‌ای که خریدید مشکلی پیش بیاید، می‌توانید از گارانتی آن‌ها به راحتی استفاده کنید.

آدرس سه راه امین حضور: محله ایران تهران، خیابان ری، بین تونل امیرکبیر و مستوفی

ساعت کاری بازار سه راه امین حضور: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9:00 صبح تا 17:30 بامداد

خیابان جمهوری

خیابان جمهوری نیز گزینه مناسب و مطمئنی برای خرید لوازم برقی به حساب می‌آید. البته قیمت‌های این بازار خیلی ارزان نیست و تفاوت چندانی با بازارهای دیگر حتی فروشگاه‌های اینترنتی ندارد! اما از نظر تنوع کالا و برندهای معتبر خیالتان را راحت می‌کند.

ارزان‌ترین مکان برای خرید دستگاه بازی کامپیوتری کجاست؟

اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید حتماً خیابان پشت شهرداری را می‌شناسید. اینجا بهشت افرادی است که به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند هستند. انواع و اقسام پلی استیشن ها و ایکس باکس را می توانید در این خیابان پیدا کنید. هر نوع بازی که بخواهید هم در این بازار به فروش می‌رسد. خوبی این محدوده این است که به روزترین‌ها را برای فروش عرضه می‌کند. برای خرید لوازم جانبی و تعمیر وسایلتان هم می‌توانید از این خیابان کمک بگیرید.

از کجا لوازم ورزشی با قیمت مناسب بخریم؟

حتی اگر اهل ورزش نباشید باز هم بازار منیریه شما را به خود جذب می‌کند. همه پدر و مادرهایی که می‌خواهند برای فرزندانشان لباس فوتبال تیم‌های مختلف را بخرند، اول از همه سراغ منیریه می‌روند. از استقلال و پرسپولیس بگیرید تا رئال مادرید و بارسلونا، همه جور لباس ورزشی در بازار منیریه پیدا می‌شود.

منیریه در دوران قاجار جزو اعیانی‌ترین و بهترین محله‌های تهران بوده، امروزه در بخش جنوبی تهران به زندگی خودش ادامه می‌دهد. نام این محله از نام منیرالسلطنه، مادر کامران میرزا گرفته شده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که سال‌ها پیش اولین حادثه تصادف خودرو در شهر تهران، در این محله اتفاق افتاده است.

منیریه

وسایل ورزشی حرفه‌ای را می‌توانید از منیریه تهیه کنید. اگر کوهنورد هستید باید بدانید که تعداد زیادی فروشگاه‌های لوازم کوهنوردی در این محله فعال هستند. در مغازه‌های منیریه می‌توانید انواع لوازم حرفه‌ای و تفریحی را بیابید که گزینه‌های مناسبی برای خرید ارزان شما هستند. برای کتانی خریدن هم منیریه جای خوبی است. چون همه جور جنس و قیمتی را برای مشتریانش عرضه می‌کند.

کوله پشتی و ساک ورزشی از دیگر اجناسی است که می‌توانید از منیریه بخرید. این‌جا آنقدر تنوع زیاد است که همه می‌توانند خرید کنند و هیچ کس دست خالی به خانه برنمی‌گرد. به جرات می‌توان گفت بازه قیمت‌ی اجناس منیریه از ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و حتی تا 5 میلیون تومان هم می‌رسد.

علاوه بر مواردی که نام بردیم سایر لوازم ورزشی مثل پیکنیک کوهنوردی، اسیکیت بورد، توپ، راکت تنیس، لباس‌های مخصوص شنا و …. را هم می‌توانید از منیریه بخرید.

خوراکی‌های سوپرمارکتی را از کجا با قیمت ارزان بخریم؟

بخش زیادی از نیازهای خوراکی یک خانه شامل مواردی می‌شود که از سوپرمارکت خریداری می‌شود. حالا اگر خانه‌ی شما به قدر کافی جا برای نگهداشن این مواد خوراکی داشته باشد، بهتر است که همه مواد مورد نیازتان که تاریخ مصرف بیشتری دارند را به تعداد بخرید. با این کار هم زمان کمی برای خریدکردن صرف می‌کنید و هم از نظر قیمت برای شما به‌صرفه‌تر خواهد بود.

محله‌های مختلف تهران پر شده از فروشگاه‌هایی مثل جانبو، کوروش و … که انواع مواد خوراکی را  با تخفیف‌های مناسب به فروش می‌رسانند؛ به همین دلیل است که خریدهای به تعداد زیاد و با تخفیف برای خریداران به صرفه می‌شود. حتی امکان خرید اینترنتی هم برای تعدادی از این فروشگاه‌ها وجود دارد.

لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان تهران را از کجا پیدا کنیم؟

اگر برای خرید لباس به بازار 15 خرداد می‌روید، پس حتماً سری هم به کوچه مروی بزنید. انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با مارک‌های مختلف را می‌توانید اینجا پیدا کنید. رژ، ریمل، خط لب، خط چشم، کرم پودر، محصولات مراقبتی، عطر، ادکلن و… به صورت تک فروشی و عمده در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. مراکز خرید دیگر مانند منوچهری و یا فروشگاه‌های آنلاین نیز وجود دارند که با تخفیف‌های وسوسه‌انگیز محصولات آرایشی و بهداشتی عرضه می‌کنند.

کوچه مروی

مرکز خرید بدلیجات ارزان در تهران کجاست؟

بازار سلطانی به عنوان اصلی‌ترین مرکز خرید بدلیجات در تهران شناخته می‌شود. اگر از عشاق بدلیجات هستید می‌توانید هر نوع بدلیجات که دوست دارید را در این بازار بخرید. حتی لوازم ساخت بدلیجات هم در این محدوده پیدا می‌شود. برای رسیدن به بازار سلطانی باید خودتان را به بازار تهران در منطقه 12 برسانید. در منتهی‌الیه بازار بین خیابان امام خمینی (ره) و خیابان ناصر خسرو، بازار سلطانی را با انواع و اقسام بدلیجاتش پیدا کنید.

بازار سلطانی

وقتی به بورس فروش یک نوع کالا سر می‌زنید باید توقع داشته باشید که از بهترین و با کیفیت‌ترین نوع همه چیز را پیدا کنید. در این شرایط قیمت‌های متفاوتی هم خواهید دید. پس با هر سلیقه و هر بودجه‌ای می‌توانید از بازار سلطانی خرید کنید.

آدرس بازار سلطانی: تهران، پانزده خرداد، ورودی مسجد شاه، بازار بین‌الحرمین، بازار سلطانی

ساعت کاری بازار بدلیجات سلطانی: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:00 صبح تا 18:00 عصر و روزهای پنجشنبه از ساعت 10:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

مرکز ظرف و ظروف ارزان کجاست؟

یکی از محصولات جذاب در خانه هر شخصی، ظرف و ظروف هستند، بازار ظرف و ظروف هم بسیار متنوع است. در این قسمت شما را با بازارهای ارزان ظرف و ظروف در تهران آشنا می‌کنیم.

شوش

در مورد شوش کمی بالاتر با هم صحبت کردیم. علاوه بر لوازم برقی، میدان شوش یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید ارزان تهران برای ظروف مختلف است. هر نوع ظرفی که نیاز داشته باشید را با یک اشاره می‌توانید در شوش پیدا کنید، تنوع ظروف شوش خیلی زیاد است؛ به طوری که نمی‌توانید تمام مغازه‌ها و تمام ظرف‌ها را چک کنید و بعد خرید کنید.

خوبی این بازار این است که پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها هم باز است البته این دو روز از شلوغ‌ترین و پرجمعیت‌ترین روزهای این بازار است. اما اگر صبر و حوصله داشته باشید، فرصت خوبی برای خریدکردن است. تنوع ظرف و ظروف و قیمت در این بازار بسیار بالاست.

میدان شوش

پس با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارید به ظرف مورد نظرتان خواهید رسید. خیالتان راحت باشد که حتماً با دست پر و جیب خالی از میدان شوش به خانه برمی‌گردید. دسترسی به این محدوده هم خیلی راحت است. از مسیر متروی شوش تا بازار بلورفروشان شوش مسیر چندان زیادی نیست و با پای پیاده خود را می‌توانید به بازار برسانید.

صالح آباد

صالح آباد هم یکی از مراکز خرید ارزان تهران است که مثل عبدل آباد هر چیز که بخواهید می‌توانید در دلش پیدا کنید. ممکن است این بازار کمی دور باشد و رفت و آمد برایتان مشکل باشد، اما از لحاظ قیمت برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

صالح آباد نزدیک بهشت زهرای تهران و در جاده آزادگان است. اگر خودروی شخصی دارید، جای خوبی برای خرید ظروف منزلتان است. به خصوص اگر در حال خرید جهیزیه هستید می‌توانید با قیمت‌های مناسب ظروف مورد نظرتان را بخرید. انواع ظروف شیشه‌ای، بلورهای دکوری، ظروف پلاستیکی و … را می‌توانید در این بازار پیدا کنید.

 مراکز لوکس و گرانقیمت تهران

تا به اینجا مراکز خرید ارزان و باکیفیت تهران را معرفی کردیم. شاید برخی سوال داشته باشند که در پایتخت، مراکز خرید لوکس و گران نیز وجود دارد و اگر کسی تمایل به خرید کالاهای لوکس داشته باشد باید به کجا برود؟

مرکز خرید سام سنتر

یکی از مراکز خرید لوکس تهران، مجتمع تجاری سام سنتر است. در این مرکز خرید که شامل ۹ طبقه است، برترین و گران‌ترین برندهای خارجی و داخلی عرضه شده است. مشهورترین برندهای موجود در مرکز خرید سام سنتر برند مون‌بلان است. این برند محصولات متنوعی مانند عینک‌آفتابی، جواهرات و محصولات چرمی و عطر دارد. مرکز خرید سام‌سنتر دارای پارکینگ است و در طبقه نهم آن رستوران‌های لوکسی دیده می‌شود که غذاهای ایرانی و فرنگی عرضه می‌کنند.

آدرس مرکز خرید سام سنتر: تهران، الهیه، خیابان فرشته، روبه‌روی خیابان کوهیار

ساعت کاری مرکز خرید سام سنتر: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10:00 صبح تا 22:30 شب

مرکز خرید زعفرانیه پلازا

یکی دیگر از مراکز خرید لوکس تهران، مرکز خرید پلازا است. این مرکز خرید در شمال تهران و منطقه زعفرانیه واقع شده است و یک گزینه ایده‌ال برای خریدهای لوکس به حساب می‌آید. پلازا در سه طبقه فعال است و ظرفیت پارکینگ آن ۲۱۰ اتومبیل را شامل می‌شود. اغلب برندهای داخلی و خارجی در این مرکز خرید حضور دارند و همچنین رستوران‌های متنوعی نیز برای خریداران وجود دارد.

آدرس مرکز خرید زعفرانیه پلازا: تهران، زعفرانیه، تقاطع زعفرانیه و اعجازی، پلاک 16

ساعت کاری مرکز خرید زعفرانیه پلازا: روزهای شنبه تا جمعه از ساعت 8:00 صبح تا 22:00 شب

مرکزخرید پالادیوم

پالادیوم یکی از مشهورترین مراکز خرید تهران است که اغلب گردشگران نام آن را شنیده‌اند. مرکز خرید پالادیوم در شمال تهران و منطقه زعفرانیه قرار دارد. در این مرکز خرید، بسیاری از برندهای داخلی و خارجی حضور دارند و می‌توانید خرید لوکسی در این مرکز خرید داشته باشید. در طبقه آخر پالادیوم، رستوران‌ها و کافه‌ها دیده می‌شوند که مکان مناسبی برای استراحت و صرف غذا بعد از خرید است.

آدرس مرکز خرید پالادیوم: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف

ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم: روزهای شنبه تا جمعه از ساعت 10:00 صبح تا 22:30 شب و روزهای پنجشنبه از ساعت 10:00 صبح تا 23:00 شب

مرکز خرید استور روشا

مرکز خرید استور روشا یکی از اولین مراکز خرید بدون مرز ایران به حساب می‌آید. در این مرکز خرید، در میان فروشگاه‌ها و غرفه‌ها دیواری دیده نمی‌شود. در مرکز خرید استور روشا برندهای معتبر دنیا حضور دارند، اگر قیمت محصولات برای شما مهم نیست، می‌توانید خرید خوبی داشته باشید. مرکز خرید استور روشا یک ساختمان ۱۷ طبقه است که چهار طبقه آن فروشگاه و ده طبقه پارکینگ می‌باشد. هر طبقه از فروشگاه‌ها برای محصولات خاصی تعریف شده تا خریداران دچار سردرگمی نشوند. برای مثال طبقه همکف به عطر، ادکلن و محصولات آرایشی، طبقه اول پوشاک آقایان و کودکان و طبقه دوم به لباس‌های ورزشی اختصاص دارد.

آدرس مرکز خرید استور روشا: ایران، تهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه

ساعت کاری: روزهای شنبه تا جمعه از ساعت 10:00 صبح تا 23:00 شب

ایرانمال

ایرانمال یا بازار بزرگ ایران یکی از مدرن‌ترین مراکز تجاری، تفریحی و خدماتی تهران است که از نظر وسعت و تنوع خدمات جز پنج مال برتر جهان به شمار می‌رود. مساحت این مرکز خرید به بیش از 5/1 میلیون مترمربع می‌رسد و معماری آن با الهام از معماری اصیل ایرانی و سنتی ساخته شده است تا حس و حال قدیمی را در فضایی مدرن به ارمغان بیاورد. این مجتمع تجاری علاوه بر فروشگاه‌های عرضه کننده پوشک، لوازم‌خانگی و غیره دارای امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی ازجمله پردیس سینمایی، شهربازی، هتل، مجموعه ورزشی، مسجد، باغ‌های ایرانی، رستوران باغ‌های متنوع و غیره است که خریدی جذاب را در کنار تفریح و سرگرمی برای بازدیدکنندگان و گردشگران به همراه می‌آورد.

آدرس مرکز خرید ایرانمال: ایران، تهران، بزرگراه شهید خرازی
ساعت کاری مرکز خرید ایرانمال:
• روزهای عادی: نیمه اول سال از ساعت 10:00 صبح تا ساعت 23:00 شب و نیمه دوم سال از ساعت 10:00 صبح تا 22:00 شب
• روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 10:00 صبح تا ساعت 00: 23 شب

سوالات متداول درباره مراکز خرید تهران

بازار پوشاک ارزان کجاست؟

بازار ۱۵ خرداد، کوچه برلن، بازارچه سنتی ستارخان، مرکز خرید شانزلیزه، نازی آباد

بازار پارچه در تهران کجاست؟

بازار مولوی، خیابان زرتشت، خیابان گاندی، بازار پارچه عبدل آباد

بازار مبلمان تهران کجاست؟

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل جاجرود

ارزان‌ترین مرکز خرید موبایل و کامپیوتر در تهران کجاست؟

پاساژ علاءالدین، بازار موبایل ایران، میدان ولیعصر

بازار لوازم برقی ارزان کجاست؟

میدان شوش، سه راه امین حضور، خیابان جمهوری

مراکز لوکس و گران قیمت تهران کدام‌اند؟ 

مرکز خرید سام سنتر، مرکز خرید زعفرانیه پلازا، مرکزخرید پالادیوم، مرکز خرید استور روشا، ایرانمال

اجاره ویلا و اجاره سوئیت از اتاقک

4.7/5 - (8 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. اتفاقا برعکس خیلی خوووشگله. همه چی توش پیدا میشه. مخصوصا اون رقص نور و آب که واقعا ادم رو حیرت زده میکنه. ترکیب اهنگ و هماهنگی رقص نور و آب بهترین و زیباترین چیزیکه تو ایران مال میشه دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *