تجربه سفر

معرفی هتل های ارزان کیش | اقامت ارزان در کیش

هتل‌های ارزان در کیش برای سفرهای ارزان

یکی از دیدنی‌ترین مقصدهای گردشگری ایران جزیره کیش است که امروزه به یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری هم تبدیل شده است. این جزیره مانند نگینی درخشان میان آب‌های خروشان خلیج فارس می‌درخشد. سالانه در حدود دو میلیون نفر به این جزیره سفر می‌کنند و از انواع و اقسام امکانات گردشگری و تفریحی آن استفاده می‌کنند.

داشتن محل اقامت با قیمتی مناسب در کیش یکی از اصلی‌ترین مسائلی است گردشگران در زمان سفر به این جزیره‌ با آن رو‌به‌رو می‌شوند. عده‌ای تصور می‌کنند برای داشتن اقامتگاهی مناسب باید هزینه زیادی پرداخت کنند اما در این جزیره اقامتگاه‌های زیادی با قیمت مناسب وجود دارد و با چند کلیک ساده می‌توانید اجاره آپارتمان مبله در کیش را ببینید و چند شب در کیش بمانید که انتخاب نوع اقامتگاه بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد.

هتل‌های ارزان در کیش برای سفرهای ارزان

برای اقامت در هتل معمولا باید هزینه زیادی را پرداخت کنید معمولا  اجاره سوئیت و اقامتگاه‌های بوم‌گردی ارزان‌تر است. اما تعداد هتل‌هایی هم که در این جزیره قرار دارند و قیمتشان هم مناسب و به صرفه است کم نیست.

در ادامه این مطلب شما را با هتل‌ های ارزان در کیش آشنا می‌کنیم تا با خیالی آسوده به این جزیره مرجانی سفر کنید و نگران هزینه‌های اقامتتان نباشید. امیدواریم در طول سفرتان از دیدن جاذبه‌ های گردشگری کیش لذت ببرید.

۱. هتل گلدیس

هتل گلدیس در سال ۱۳۵۴ در کیش ساخته شد و یکی از اولین هتل‌هایی به حساب می‌آید که در این جزیره احداث شده است. 

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

این هتل سه ستاره از خدمات رفاهی مختلفی مانند ترانسفر فرودگاهی، گشت داخل جزیره، جُنگ‌های شادمانه، رستوران، کافی‌شاپ، زمین فوتبال و بسکتبال برخوردار می‌باشد. هتل گلدیس کیش یک ساختمان سه طبقه دارد و زیربنای هتل در حدود 6550 متر است. هتل در زمینی به مساحت 27000 متر ساخته شده است. 

هتل گلدیس در کیش

 با اقامت در هتل گلدیس تا ساحل ۱۰ دقیقه بیشتر فاصله ندارید. 

۲. هتل تماشا 

هتل تماشا یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیزه به حساب می‌آید. این هتل در سال 1377 ساخته شده و در سال 1391 به صورت کامل تعمیر وبازسازی شده است. هتل در خیابان رودکی قرار دارد و به مرکزهای تجاری، ساحل و سایت‌های تفریحی جزیزه کیش نزدیک است. ترانسفر فرودگاهی،‌ کافی شاپ و لاندری از جمله خدمات رفاهی این هتل هستند. هتل تماشا با توجه به قیمتی که دارد خدمات مناسبی به گردشگران ارائه می‌دهد.

اجاره هتل آپارتمان در کیش
عکس از گوگل

۳. هتل ستاره

هتل ستاره کیش هتلی دوستاره است که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۳ تعداد واحد‌های اقامتگاهی‌اش افزایش پیدا کرد. هم اکنون این هتل ۴۵ واحد اقامتی دارد که بعضی از آن‌ها به‌صورت ویلایی در حیاط مجموعه قرار دارند. هتل ستاره نزدیک میدان داریوش و سیری قرار گرفته است و دسترسی خوبی به بازار و ساحل دارد. چای‌خانه سنتی و صبحانه رایگان بخشی از امکانات این هتل است که در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

هتل ستاره در کیش
عکس از گوگل

۴. هتل پانیذ

یکی از هتل‌های ارزان در کیش هتل پانیذ است که اقامت در آن برای بچه‌های زیر ۵ سال رایگان است. این هتل تا فرودگاه کیش سه کیلومتر فاصله دارد  و به بازارهای خرید و مرکزهای تفریحی جزیره هم خیلی نزدیک است. علاوه‌بر قیمت مناسب آن معماری جالب این هتل که به سبک اسپانیایی است یکی دیگر از دلیل‌های انتخابش برای اقامت در جزیره زیبای کیش است.

ترانسفر فرودگاهی و تخفیف ۵۰ درصدی برای پارک دلفین‌ها از مهم‌ترین خدمات رفاهی هتل پانیذ است.

هتل های ارزان در جزیره کیش
عکس از گوگل

۵. هتل خاتم

هتل خاتم یکی از هتل‌های جزیره کیش است که قیمت مناسبی دارد و به بازار عرب‌‌ها خیلی نزدیک است. این بازار یکی از ارزان‌ترین بازارهای جزیره است که مغازه‌های متعددی برای فروش لباس دارد. رستوران، کافی شاپ و پارکینگ از خدمات رفاهی این هتل‌اند. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۷۶ افتتاح و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد. محوطه سرسبز هتل فضای خوبی برای پیاده‌روی است و مسافران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

هتل خاتم در کیش
عکس از گوگل

6- هتل لوتوس 

هتل لوتوس یکی از هتل‌های ارزان کیش است. این هتل که در گذشته به نام هتل لاله بود، از معماری ایرانی و به ویژه دوره هخامنشی استفاده شده است. به همین دلیل این هتل، برای گردشگران داخلی و خارجی جذابیت زیادی دارد. هتل لوتوس دارای یک باغ زیبایی است که این باغ یکی از قدیمی‌ترین مکان‌های دیدنی و مناسب برای گذراندن وقت و قدم زدن مردم کیش به شمار می‌آید.

7- هتل سارا 

یکی دیگر از هتل‌های ارزان کیش، هتل سارا است. این هتل به مراکز خرید مهم و مدرن جزیره نزدیک می‌باشد. از مهم‌ترین امکانات رفاهی هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، خشک‌شویی، لباس‌شویی، تاکسی هتل، کافی‌شاپ و غیره اشاره کرد. هتل سارا برای مسافرانی که به منظور خرید به این جزیره سفر می‌کنند، بسیار مناسب است و همچنین هتل فاصله کمی با ساحل دارد.

8- هتل ارم کیش

یکی از هتل‌های قدیمی و البته ارزان قیمت کیش، هتل ارم است.موقعیت هتل باعث شده، برخی از اتاق‌های هتل چشم‌انداز زیبایی به خلیج فارس داشته باشند. هتل ارام 366 اتاق دارد و  در نزدیکی بازارهای پردیس 1 و 2 قرار گرفته است. از امکانات هتل می‌توان به آسانسور، فروشگاه صنایع دستی، رستوران بام، کافی‌شاپ، فضای سبز برای قدم زدن، زمین تنیس، ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی جزیره، پارک کودک و غیره اشاره کرد.

 

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای اتاقک

4.7/5 - (4 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *